12.
Na temelju odredbi Zakona o proračunu
(»Narodne novine« broj 26/03), Pravilnika o utvrđivanju korisnika proračuna
(»Narodne novine« broj 87/08), smjernica Vlade Republike o makroekonomskoj i
fiskalnoj politici za trogodišnje razdoblje (2011.-2014.), Pravilnika o
proračunskom računovodstvu i Računskom planu (»Narodne novine« broj 114/10,
31/11)članka 20. ZAKONA O JAVNOJ NABAVI (»Narodne novine« broj 90/2011), članka
48. Statuta Vinodolske općine (»Službene novine Primorsko-goranske županije«
broj: 40/09), Općinsko vijeće Vinodolske općine na 15. sjednici održanoj 19.
prosinca 2011. godine, donijelo je
PLAN
JAVNE NABAVE
VINODOLSKE OPĆINE ZA 2012. GODINU
Članak
1.
Planom javne nabave Vinodolske općine za
2012. godinu, planira se javna nabava roba, radova i usluga MALE VRIJEDNOSTI
tj. nabava čija procijenjena vrijednost nabave manja od vrijednosti Europskih
pragova za robe i usluge za jedinice lokalne i područne (regionalne)
samouprave, 193.000,00 EUR, odnosno manja od 4.845.000,00 EUR za radove, za sve
naručitelje.
Članak
2.
Vinodolska općina se obvezuje provoditi
postupke i načine javne nabave, roba radova, i usluga, sukladno Zakonu o javnoj
nabavi, birajući prvenstveno otvoreni postupak javne nabave u odnosu na
ograničeni postupak javne nabave i druge postupke javne nabave.
Članak
3.
Tijekom 2012. godine Vinodolska općina će kao
javni naručitelj pristupiti javnoj nabavi roba, radova i usluga MALE
VRIJEDNOSTI, kako sljedi:
Članak
4.
Javni naručitelj se obvezuje da će u svim
postupcima javne nabave, prilikom donošenja Odluke o početku postupka javne
nabave, odrediti ovlaštene predstavnike javnog naručitelja, s time da njihov
broj ne smije biti manji od dva (2).
Ovlašteni predstavnici naručitelja će biti
zaduženi za određeni postupak javne nabave od njegovog početka do kraja.
Ovlašteni predstavnici naručitelja se imenuju
iz radova stručnih djelatnika naručitelja, a jedan broj njih može se povjeriti
neovisnim stručnim osobama izvana.
Zadaća ovlaštenih predstavnika naručitelja da
izvrše pripremu postupka nabave i izrade cjelokupnu dokumentaciju za
nadmetanje.
Članak
5.
Administrativne poslove za provođenje
postupka javne nabave male vrijednosti iz članka 3. ovog Plana, obavljati će
Jedinstveni upravni odjel općine, odnosno odgovarajuća služba (Odsjek) unutar
Upravnog odjela čiji djelokrug rada obuhvaća sve nabave iz ovog Plana.
Članak
6.
Sve objave o javnim nabavama iz ovog Plana na
propisanim standardnim obrascima za objave o javnoj nabavi, odnosno on-line
unos podataka potrebnih za izradu i objavljivanja objava o javnoj nabavi,
vršiti će za naručitelja ovlaštena osoba.
Članak
7.
Ovaj Plan javne nabave obvezatno se
objavljuje na internetskim stranicama u roku od 60 dana od dana donošenja proračuna
odnosno Financijskog plana.
Sve izmjene i dopune ovog Pana nabave biti će
odmah objavljene na internetskim stranicama. Objavljeni plan nabave i sve
njegove izmjene i dopune moraju na internetskim stranicama biti dostupne do 30.
lipnja sljedeće godine.
Članak
8.
Ovaj Plan javne nabave stupa na snagu osmog
dana od dana objave u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.
Klasa: 021-05/11-01/6
Ur. broj: 2107-03/11-01-12-13
Bribir, 21. prosinac 2011.
OPĆINSKO
VIJEĆE VINODOLSKE OPĆINE
Predsjednica
Olga Antonić - Dukić, dr. med., v.r.