33.
Na
temelju članka 35. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi
(»Narodne novine« broj: 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11,
144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20) i članka 42. Statuta Općine
Vrbnik („Službene novine Primorsko-goranske županije“, broj 31/09, 33/09,
15/13, 25/13, 2/18, 17/20, 2/21, 14/21), Općinsko vijeće Općine Vrbnik na 13.
sjednici održanoj dana 05. listopada 2023. godine donijelo je
PRAVILNIK
o ocjenjivanju službenika Općine Vrbnik
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovim Pravilnikom o ocjenjivanju službenika Općine Vrbnik (u
daljnjem tekstu: Pravilnik) utvrđuju se kriteriji za ocjenjivanje službenika
Općine Vrbnik i način provođenja ocjenjivanja.
Članak 2.
Ocjene kojima se ocjenjuju službenici jesu:
a) »odličan« - ukoliko je rad i učinkovitost službenika najviše
kvalitete i osigurava najbolje i jedinstveno izvršavanje službe odnosno radnih
zadataka,
b) »vrlo dobar« - ukoliko je rad i učinkovitost službenika
naročito dobar i osigurava prvorazredno izvršavanje službe odnosno radnih
zadataka,
c) »dobar« - ukoliko je rad i učinkovitost službenika prosječne
kvalitete osiguravajući pouzdano obavljanje službe odnosno radnih zadataka,
d) »zadovoljava« - ukoliko rad i učinkovitost službenika
osigurava najmanju moguću mjeru prihvatljivih standarda kvalitete i preciznosti
u obavljanju službe odnosno radnih zadataka,
e) »ne zadovoljava« - ukoliko je rad i učinkovitost službenika
ispod minimuma standarda kvalitete te nije dovoljan da osigura pouzdano i
prihvatljivo obavljanje službe odnosno radnih zadataka.
II. KRITERIJI ZA OCJENJIVANJE SLUŽBENIKA
Članak 3.
Ocjena službenika temelji se na sljedećim kriterijima:
1. Stručnost
1. a) odlična stručnost - odlično poznaje zakone i druge propise,
pravila struke i službe, stalno se stručno usavršava, ne izbjegava dodatne
poslove u vezi sa zadacima radnog mjesta;
1. b) vrlo dobra stručnost - vrlo dobro poznaje zakone i druge
propise, pravila struke i službe, redovito se stručno usavršava, ne izbjegava
dodatne poslove u vezi sa zadacima radnog mjesta;
1. c) dobra stručnost - dobro poznaje zakone i druge propise,
pravila struke i službe, povremeno se stručno usavršava, djelomično izbjegava
dodatne poslove u vezi sa zadacima radnog mjesta;
1. d) zadovoljavajuća stručnost - zadovoljavajuće poznaje zakone
i druge propise, pravila struke i službe, rijetko se stručno usavršava, često
izbjegava dodatne poslove u vezi sa zadacima radnog mjesta;
1. e) nedovoljno stručno znanje - nedovoljno poznaje zakone i
druge propise, ne poštuje pravila struke i službe, nedovoljno se stručno
usavršava, izbjegava dodatne poslove u vezi sa zadacima radnog mjesta.
2. Kreativnost i samostalnost
2. a) odlična kreativnost i samostalnost - u obavljanju radnih
zadataka kreativan je i uvijek samostalan, uvijek pronalazi i predlaže najbolja
rješenja za poboljšanje rada na svom radnom mjestu sukladno pozitivnim
propisima;
2. b) vrlo dobra kreativnost i samostalnost - u obavljanju radnih
zadataka vrlo je kreativan i samostalan, vrlo često samostalno pronalazi i
predlaže rješenja za poboljšanje rada na svom radnom mjestu sukladno pozitivnim
propisima;
2. c) dobra kreativnost i samostalnost - često samostalno
pronalazi i predlaže rješenja za poboljšanje rada na svom radnom mjestu
sukladno pozitivnim propisima;
2. d) zadovoljavajuća kreativnost i samostalnost - rijetko je u
poslu kreativan i samostalan, rijetko predlaže zadovoljavajuća rješenja za
poboljšanje rada na svom radnom mjestu sukladno pozitivnim propisima;
2. e) nedovoljna kreativnost i samostalnost - u obavljanju
poslova nije kreativan niti samostalan, vrlo rijetko pronalazi ili uopće ne
pronalazi rješenja sukladno pozitivnim propisima i pravilima struke.
3. Inicijativnost
3. a) odlična inicijativnost - u obavljanju poslova potpuno je
samoinicijativan, nije ga potrebno upućivati u rad, pomoć i savjet traži samo u
slučaju rješavanja najsloženijih poslova;
3. b) vrlo dobra inicijativnost - u obavljanju poslova vrlo često
je samoinicijativan, pomoć i savjet traži samo u slučaju rješavanja
najsloženijih poslova;
3. c) dobra inicijativnost - u obavljanju poslova često je
samoinicijativan, uglavnom ga nije potrebno upućivati u rad, pomoć i savjet
traži u slučaju rješavanja najsloženijih poslova;
3. d) zadovoljavajuća inicijativnost - u obavljanju poslova rijetko
je samoinicijativan, često ga je potrebno upućivati u rad, pomoć i savjet traži
u rješavanju poslova;
3. e) nedovoljna inicijativnost - u obavljanju poslova nije
samostalan i samoinicijativan, u rad ga je potrebno stalno upućivati,
objašnjavati obveze i uvijek mu pomagati u radu, pomoć i savjete traži vrlo
često.
4. Kvaliteta obavljenog rada
4. a) odlična kvaliteta rada - u poslovima koje obavlja nije
potrebno intervenirati, na kvalitetu njegova rada s osnova stručnosti, pravila
struke i službe nije bilo prigovora;
4. b) vrlo dobra kvaliteta rada - u poslovima koje obavlja
potrebno je vrlo rijetko intervenirati, na kvalitetu njegova rada s osnova
stručnosti, pravila struke i službe uglavnom nije bilo prigovora;
4. c) dobra kvaliteta rada - u poslovima koje obavlja potrebno je
rijetko intervenirati, na kvalitetu njegova rada s osnova stručnosti, pravila
struke i službe povremeno je bilo prigovora;
4. d) zadovoljavajuća kvaliteta rada - u poslovima koje obavlja
potrebno je često intervenirati i tražiti izmjene, ispravke ili dopune, na
kvalitetu njegova rada s osnova stručnosti, pravila struke i službe vrlo često
je bilo prigovora;
4. e) nedovoljna kvaliteta rada - u poslovima koje obavlja uvijek
je potrebno intervenirati i tražiti izmjene, ispravke ili dopune, na kvalitetu
njegova rada s osnova stručnosti, pravila struke i službe uvijek je bilo
prigovora.
5. Opseg obavljenih poslova i poštivanje zadanih rokova
5. a) poslove radnog mjesta na koje je raspoređen obavlja u
cijelosti i to u zadanim rokovima, uvijek je spreman obavljati i druge poslove
odsutnog službenika;
5. b) poslove radnog mjesta na koje je raspoređen obavlja u
najvećem dijelu i to u zadanim rokovima, uvijek je spreman obavljati i druge
poslove odsutnog službenika;
5. c) poslove radnog mjesta na koje je raspoređen obavlja
uglavnom u zadanim rokovima, ponekad je spreman obavljati i poslove odsutnog
službenika;
5. d) poslove radnog mjesta na koje je raspoređen obavlja u
manjem dijelu, ali ponekad izvan zadanih rokova, spreman je samo u manjem
dijelu obavljati poslove odsutnog službenika;
5. e) obavlja neznatan dio poslova radnog mjesta na koje je
raspoređen i to u većem dijelu izvan zadanih rokova, izbjegava obavljati
poslove odsutnog službenika.
6. Poštivanje radnog vremena
6. a) uvijek dolazi na vrijeme na posao, nikad ne odlazi ranije s
posla bez odobrenja nadređenog rukovoditelja, ne udaljava se nepotrebno iz
radnih prostorija, uvijek kada potreba posla to zahtijeva, ostaje raditi i
nakon isteka radnog vremena;
6. b) uglavnom na vrijeme dolazi na posao, ne odlazi ranije s
posla bez odobrenja nadređenog rukovoditelja, ne udaljava se nepotrebno iz
radnih prostorija, ponekad kada potreba posla to zahtijeva, ostaje raditi i
nakon isteka radnog vremena;
6. c) ponekad kasni na posao i/ili odlazi ranije s posla bez
odobrenja nadređenog rukovoditelja, te se rijetko nepotrebno udaljava iz radnih
prostorija;
6. d) često kasni na posao i/ili odlazi ranije s posla bez
odobrenja nadređenog rukovoditelja, te se često nepotrebno udaljava iz radnih
prostorija;
6. e) učestalo, gotovo svakodnevno kasni na posao i/ili odlazi
ranije s posla bez odobrenja nadređenog rukovoditelja, te se nepotrebno
udaljava iz radnih prostorija.
7. Odnos prema ostalim suradnicima i strankama
7. a) iznimno surađuje s ostalim suradnicima, a prema strankama
se odnosi iznimno korektno i ljubazno;
7. b) vrlo dobro surađuje s ostalim suradnicima, a prema
strankama se odnosi vrlo korektno i ljubazno;
7. c) dobro surađuje s ostalim suradnicima, a prema strankama se
dobro odnosi i uglavnom je korektan i ljubazan;
7. d) zadovoljavajuće surađuje s ostalim suradnicima, a prema
strankama se odnosi na zadovoljavajući način, ali nije uvijek naročito
ljubazan;
7. e) nedovoljno surađuje s ostalim suradnicima, a prema
strankama se često odnosi nekorektno i neljubazno.
8. Timski rad
8. a) uvijek sudjeluje u timskom radu;
8. b) često sudjeluje u timskom radu;
8. c) povremeno sudjeluje u timskom radu;
8. d) rijetko sudjeluje u timskom radu;
8. e) izbjegava timski rad.
IV. NAČIN PROVOĐENJA OCJENJIVANJA
Članak 4.
Rad službenika ocjenjuje se prema kriterijima iz članka 3. ovog
Pravilnika zaokruživanjem brojčane oznake - ocjene (10, 8, 5, 3 ili 1) ispred
odgovarajućeg kriterija, na obrascu oznake O - I., koji se nalazi u privitku i
čini sastavni dio ovoga Pravilnika (Privitak 1.).
Broj bodova za svaku ocjenu određuje se kako slijedi:
a) 10 bodova
b) 8 bodova
c) 5 bodova
d) 3 boda
e) 1 bod.
Članak 5.
Ocjena službenika dobiva se zbrajanjem broja bodova kojim je
njihov rad ocijenjen prema svim kriterijima iz ovog Pravilnika, kako slijedi:
1.»odličan«, ako je zbroj postignutih bodova službenika od 72 do
80 bodova,
2.»vrlo dobar«, ako je zbroj postignutih bodova službenika od 56
do 71 bodova,
3.»dobar«, ako je zbroj postignutih bodova službenika od 36 do 55
bodova,
4.»zadovoljava«, ako je zbroj postignutih bodova službenika od 22
do 35 bodova,
5.»ne zadovoljava«, ako je zbroj postignutih bodova službenika
manji od 22 boda.
Članak 6.
Službenike ocjenjuje pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela,
najkasnije do 31. ožujka tekuće
godine za prethodnu kalendarsku godinu.
Ne ocjenjuju se službenici primljeni u službu odnosno u radni
odnos na određeno vrijeme te službenici koji su u prethodnoj kalendarskoj
godini radili manje od šest mjeseci, bez obzira na razloge.
Članak 7.
Pročelnika Jedinstvenog upravnog odjela ocjenjuje Općinski
načelnik.
Članak 8.
Pročelnik donosi ocjenu na temelju prijedloga ocjene sukladno
popunjenom obrascu iz članka 4.ovog Pravilnika
Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela, odnosno Općinski načelnik
dužan je sa prijedlogom ocjene upoznati službenika na kojega se ocjena odnosi
najkasnije do kraja veljače tekuće godine što službenik potvrđuje svojim
potpisom na obrascima iz članka 4. ovoga Pravilnika.
Ako službenik odbije potpisati da je upoznat s prijedlogom ocjene
ili ako zbog njegove odsutnosti iz službe odnosno s rada takav potpis nije
moguće osigurati, o tome će se staviti bilješka na obrascima iz članka 4. ovog
Pravilnika.
Članak 9.
O ocjeni službenika i pročelnika Jedinstvenog upravnog odjela
donosi se rješenje.
Ocjena mora biti obrazložena.
Ocjena se unosi u osobni očevidnik službenika.
V. ZAVRŠNA ODREDBA
Članak 10.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u
„Službenim novinama Primorsko-goranske županije“.
KLASA: 030-01/23-01/01
URBROJ: 2170-36-01-23-01
Vrbnik, 5. listopada 2023.
Predsjednik Općinskog vijeća
Ivan Juranić, v. r.
*datoteka se nalazi na kraju
dokumenta*