10.
Na temelju članka 4. St. 3Zakona o
službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi
(»Narodne novine« broj 86/08, 61/11 I 4/18), članka 20. Odluke o ustrojstvu
gradske uprave Grada Cresa (»Službene novine« Primorsko-goranske županije br.
13/10, 28/ 10, 42/18, 4/19) i članka 47. Statuta Grada Cresa (»Službene novine«
Primorsko-goranske županije br. 29/09), Gradonačelnik Grada Cresa, po
prijedlogu Pročelnice Upravnog odjela za opće i pravne poslove i Pročelnice
Upravnog odjela za proračun i financije, komunalni sustav i prostorno
planiranje, dana 5. veljače 2020. godine, donosi sljedeći
PRAVILNIK
O UNUTARNJEM REDU
UPRAVNIH TIJELA GRADA CRESA
I. OPĆE ODREDBE
Članak
1.
Ovim Pravilnikom utvrđuje se unutarnje ustrojstvo
upravnih tijela Grada Cresa (u daljnjem tekstu: Grad), nazivi i opisi poslova
radnih mjesta, stručni i drugi uvjeti za raspored na radna mjesta, broj
izvršitelja i druga pitanja od značaja za rad upravnih tijela Grada, u skladu
sa Statutom i općim aktima Grada.
Članak
2.
Upravna tijela obavljaju poslove određene
zakonom, Odlukom o ustrojstvu gradske uprave Grada Cresa i drugim propisima.
Članak
3
Izrazi koji se u ovom Pravilniku koriste za
osobe u muškom rodu, uporabljeni su neutralno i odnose se na muške i ženske
osobe.
U rješenjima kojima se odlučuje o pravima,
obvezama i odgovornostima službenika i namještenika, kao i u potpisu pismena,
te na uredskim natpisima, naziv radnog mjesta navodi se u rodu koji odgovara
spolu službenika, odnosno namještenika raspoređenog na odnosno radno mjesto.
USTROJSTVO UPRAVNIH TIJELA
Članak
4.
Upravna tijela Grada i njihove ustrojstvene
jedinice utvrđene su Odlukom o ustrojstvu gradske uprave Grada Cresa i to:
1. Upravni odjel za opće i pravne poslove:
- Odsjek za stručne poslove Gradskog vijeća i
radnih tijela
- Odsjek za stručne poslove Gradonačelnika
- Odsjek za imovinsko-pravne i opće poslove
2. Upravni odjel za proračun i financije,
komunalni sustav i prostorno planiranje
- Odsjek za proračun, financije i računovodstvo
- Odsjek za komunalno-stambeni sustav i
prostorno planiranje
- Odsjek za poduzetništvo, gospodarstvo i
fondove Europske unije
UPRAVLJANJE U SLUŽBI
Članak
5.
Upravnim tijelom upravlja pročelnik.
Unutarnjom ustrojstvenom jedinicom upravlja
voditelj.
Za zakonitost i učinkovitost rada upravnog
tijela pročelnik odgovara gradonačelniku.
Za zakonitost i učinkovitost rada unutarnje
ustrojstvene jedinice voditelj odgovara nadređenom voditelju unutarnje
ustrojstvene jedinice više razine, odnosno pročelniku upravnog tijela.
U razdoblju odsutnosti pročelnika upravnog
tijela Imenovanje privremenog pročelnika upravnog tijela u razdoblju od
upražnjenja radnog mjesta pročelnika do imenovanja pročelnika na način propisan
zakonom, obavlja se u skladu s propisima.
U slučaju upražnjenosti radnog mjesta
voditelja odsjeka ili odsutnosti voditelja odsjeka, odsjekom izravno upravlja
pročelnik upravnog tijela ili službenik istoga upravnog tijela kojeg za to
pisano ovlastio nadređeni pročelnik upravnog tijela.
Gradonačelnik neposredno sa pročelnicima
upravnih tijela Grada organizira koordinirani rad na izvršavanju poslova
upravnih tijela Grada.
U slučaju dvojbi o nadležnosti gradskih
upravnih tijela, o načinu obavljanja posla i sličnog, odluku donosi
gradonačelnik.
RASPORED NA RADNA MJESTA
Članak
6.
Službenik i namještenik može biti primljen u
službu i raspoređen na upražnjeno radno mjesto ako ispunjava opće uvjete za
prijam u službu propisane zakonom te posebne uvjete za raspored na radno mjesto
propisane zakonom, važećom Uredbom o klasifikaciji radnih mjesta u lokalnoj i
područnoj (regionalnoj) samoupravi i ovim Pravilnikom.
Posebni uvjet za raspored na sva radna mjesta
službenika je položen državni stručni ispit, sukladno zakonu.
Obveza probnog rada utvrđuje se u skladu sa
zakonom.
Prijam u službu i raspoređivanje na radno
mjesto vrši se sukladno zakonu.
RADNO VRIJEME I RAD SA STRANKAMA
Članak
7.
Raspored radnog vremena i termine rada sa
strankama te druga srodna pitanja određuje gradonačelnik.
Raspored rada sa strankama ističe se na
oglasnoj ploči na ulazu u sjedište gradske uprave te na web stranici Grada.
Članak
8.
Na zgradama u kojima djeluje gradska uprava
ističu se nazivi gradskih tijela, u skladu s propisima o uredskom poslovanju.
Na vratima službenih prostorija ističu se osobna imena dužnosnika, službenika i
namještenika te nazivi njihovih funkcija odnosno radnih mjesta.
Članak
9.
Podnošenje prigovora i pritužbi građana
osigurava se putem sandučića za pritužbe postavljenog na ulazu u zgradu gradske
uprave te na druge načine određene zakonom ili drugim općim aktom.
VOĐENJE UPRAVNOG POSTUPKA I RJEŠAVANJE U
UPRAVNIM STVARIMA
Članak
10.
U upravnom postupku postupa službenik u opisu
poslova kojeg je vođenje tog postupka ili rješavanje o upravnim stvarima.
Službenik ovlašten za rješavanje o upravnim stvarima ovlašten je i za vođenje
postupka koji prethodi rješavanju upravne stvari.
Kada je službenik u opisu poslova kojeg je vođenje
upravnog postupka ili rješavanje o upravnim stvarima odsutan, ili postoje
pravne zapreke za njegovo postupanje, ili odnosno radno mjesto nije popunjeno,
za vođenje postupka, odnosno rješavanje upravne stvari nadležan je pročelnik
upravnog tijela.
Ako nadležnost za rješavanje pojedine stvari
nije određena zakonom, drugim propisom, ni ovim Pravilnikom, za rješavanje
upravne stvari nadležan je pročelnik upravnog tijela.
OBAVLJANJE SLUŽBENIČKIH I NAMJEŠTENIČKIH
POSLOVA
Članak
11.
Službenici i namještenici dužni su svoje
poslove obavljati sukladno zakonu i drugim propisima, općim aktima Grada,
pravilima struke, te uputama nadređenih službenika.
Službenici i namještenici upravnih tijela
Grada u obavljanju poslova i zadaća svog radnog mjesta dužni su operativno i
stalno surađivati sa svim drugim službenicima i namještenicima upravnih tijela.
Članak
12.
Svaki službenik i namještenik, osim poslova i
zadataka navedenih u Sistematizaciji radnih mjesta, obavlja i druge poslove po
nalogu pročelnika upravnih tijela.
Pročelnici upravnih tijela Grada u slučaju
nepopunjenosti broja izvršitelja dužni su preraspodjelom poslova organizirati
nesmetan rad upravnog tijela, do popunjenja radnih mjesta.
Svi službenici upravnih tijela dužni su se
stručno usavršavati i pratiti zakonske i druge propise iz svog djelokruga.
SISTEMATIZACIJA RADNIH MJESTA
Članak
13.
Sastavni dio ovog Pravilnika je
Sistematizacija radnih mjesta u upravnim tijelima Grada, koja sadrži popis
radnih mjesta, potrebno stručno znanje, opis poslova i broj izvršitelja na
pojedinom radnom mjestu.
Opis radnog mjesta sadrži elemente propisane
Uredbom o klasifikaciji radnih mjesta u lokalnoj i područnoj (regionalnoj)
samoupravi.
Članak
14.
Kada je za obavljanje poslova pojedinoga
radnog mjesta sistematizirano više izvršitelja, pročelnik upravnog tijela
odnosno drugi nadređeni službenik, raspoređuje obavljanje poslova radnog mjesta
među službenicima ili namještenicima raspoređenima na odnosno radno mjesto prema
prioritetima i potrebama službe.
PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak
15
Službenici i namještenici zatečeni u službi u
upravnim tijelima na dan stupanja na snagu ovog Pravilnika, bit će raspoređeni
na radna mjesta u skladu s ovim Pravilnikom u roku od 30 dana od dana stupanja
na snagu ovog Pravilnika.
Stupanjem na snagu ovog Pravilnika prestaje
važiti Pravilnik o unutarnjem redu upravnih tijela Grada Cresa od 16. listopada
2010. sa svim izmjenama i dopunama.
Članak
16.
Ovaj Pravilnik o unutarnjem redu upravnih
tijela Grada Cresa stupa na snagu dan nakon objave u »Službenim novinama
Primorsko-goranske županije«.
Klasa: 011-01/20-1/4
Ur. broj: 2213/02-02-20-2
Gradonačelnik
Kristijan
Jurjako, struč. spec. oec., v. r.