146.
Na temelju članka 14. stavka 1. Zakona o
proračunu (»Narodne novine« broj 87/08), članka 28. točke 5. Statuta
Primorsko-goranske županije (»Službene novine PGŽ« broj 23/09) i članka 84.
Poslovnika Županijske skupštine Primorsko-goranske županije (»Službene novine
PGŽ« broj 26/09), Županijska skupština Primorsko-goranske županije na 26.
sjednici 15. prosinca 2011. godine donijela je
ODLUKU
o izvršavanju Proračuna Primorsko-goranske
županije za 2012. godinu
I. Opće odredbe
Članak
1.
Ovom Odlukom uređuje se struktura Proračuna
Primorsko-goranske županije za 2012. godinu (u daljnjem tekstu: Proračun),
njegovo izvršavanje, upravljanje financijskom i nefinancijskom imovinom
Primorsko-goranske županije (u daljnjem tekstu: Županija), opseg zaduživanja i
jamstva, korištenje namjenskih prihoda, prava i obveze korisnika proračunskih
sredstava, ovlasti Župana u izvršavanju Proračuna, te druga pitanja u svezi s
izvršavanjem Proračuna.
Članak
2.
Korisnici Proračuna u smislu ove Odluke jesu:
1. proračunski korisnici:
1.1. županijska upravna tijela,
1.2. ustanove kojima je Županija osnivač i
koje su uvrštene u Registar korisnika proračuna (Narodne novine broj 59/11),
2. izvanproračunski korisnik - Županijska
uprava za ceste Primorsko-goranske županije (uvrštena u Registar proračunskih
korisnika),
3. ustanove i neprofitne organizacije kojima
je Županija osnivač, a koje nisu uvrštene u Registar korisnik proračuna,
4. trgovačka društva i druge pravne osobe u
kojima je Županija većinski vlasnik ili ima odlučujući utjecaj na upravljanje,
5. ostali korisnici Proračuna su pravne i
fizičke osobe kojima se osiguravaju proračunska sredstva za realizaciju
pojedinog projekta (jedinice lokalne samouprave, ustanove, udruge građana i
fizičke osobe).
Korisnici proračuna iz stavka 1. točke 1.,
2., 3. i 4. ovog članka obvezatno primjenjuju odredbe Zakona o proračunu i ove
Odluke koje se odnose na izradu financijskih planova, upravljanje novčanim
sredstvima, zaduživanje i davanje jamstva, izvještavanje, te nadzor nad poslovanjem
i korištenjem proračunskih sredstava, a proračunski i izvanproračunski
korisnici dodatno i zakonske odredbe o proračunskom računovodstvu.
Izvod iz Registra proračunskih i
izvanproračunskih korisnika za Primorsko-goransku županiju sastavni je dio ove
Odluke i ne objavljuje se u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.
II. Struktura Proračuna
Članak
3.
Proračun se sastoji od Općeg i Posebnog
dijela, te Plana razvojnih programa.
Opći dio Proračuna čini Račun prihoda i
rashoda, te Račun financiranja.
U Računu prihoda i rashoda iskazani su
prihodi poslovanja i prihodi od prodaje nefinancijske imovine, te rashodi
poslovanja i rashodi nabave nefinancijske imovine.
U Računu financiranja iskazani su primici od
financijske imovine i zaduživanja, te izdaci za financijsku imovinu i otplate
zajmova.
Posebni dio Proračuna sastoji se od plana
rashoda i izdataka proračunskih korisnika iskazanih po vrstama, raspoređenih u
programe koji se sastoje od aktivnosti i projekata.
U Planu razvojnih programa iskazani su
planirani rashodi Proračuna vezani uz provođenje investicija, davanje
kapitalnih pomoći i donacija za razdoblje od 2012. do 2014. godine, razrađeni
po pojedinim programima proračunskih korisnika, po godinama u kojima će rashodi
za programe teretiti proračune sljedećih godina.
III. Planiranje i izvršavanje Proračuna
Članak
4.
Za planiranje i izvršavanje Proračuna u
cjelini, odgovoran je Župan.
Sredstva za financiranje javnih rashoda
Županije u 2012. godini raspoređena su prema organizacijskoj klasifikaciji
(razdjeli), pri čemu su upravna tijela određena za nositelje sredstava za svoje
programe, te za programe proračunskih korisnika za koje su proračunski
nadležni.
Članak
5.
Upravni odjel za proračun, financije i nabavu
obvezan je u roku od osam dana od dana donošenja Proračuna, izvijestiti sva
upravna tijela o odobrenim sredstvima u Proračunu za 2012. godinu, a upravna
tijela obvezna su u daljnjem roku od osam dana izvijestiti o istome korisnike
proračunskih sredstava za koje su određeni kao nositelji sredstava u Posebnom
dijelu Proračuna.
Članak
6.
Korisnici Proračuna iz članka 2., stavka 1.
točke 1.2., 2., 3. i 4. ove Odluke dužni su do 15. siječnja 2012. godine dostaviti
nadležnim upravnim tijelima svoje financijske planove i planove nabave
usklađene s odobrenim sredstvima u Proračunu.
Korisnici Proračuna iz stavka 1. ovog članka
dužni su svoje financijske planove razraditi po tromjesečjima u skladu s
planiranim dospijećem obveza koje su temelj za dodjelu proračunskih sredstava.
Korisnicima iz stavka 1. ovog članka koji ne
dostave navedene planove proračunski nadležnim upravnim tijelima neće se
odobriti korištenje proračunskih sredstava.
Članak
7.
Proračunski korisnici mogu preuzeti obveze na
teret Proračuna tekuće godine samo za namjene i do visine utvr
đene
Proračunom ako su za to ispunjeni svi zakonom i drugim propisima utvrđeni
uvjeti.
Proračunski korisnici mogu preuzeti obveze po
ugovorima koji zahtijevaju plaćanje u sljedećim godinama, samo uz suglasnost
Župana.
Plaćanja koja proizlaze iz obveza preuzetih u
skladu s ovim člankom proračunski korisnici moraju kao obvezu uključiti u
financijski plan u godini u kojoj obveza dospijeva.
Članak
8.
Rukovoditelj proračunskog korisnika odgovoran
je za planiranje i izvršavanje svog dijela Proračuna.
Odgovornost za izvršavanje Proračuna znači
odgovornost za preuzimanje i potvrđivanje obveza, izdavanje naloga za plaćanje
na teret proračunskih sredstava, te utvrđivanje prava naplate i izdavanje
naloga za naplatu u korist proračunskih sredstava.
Rukovoditelj proračunskog korisnika odgovoran
je za zakonito, svrhovito i za ekonomično raspolaganje proračunskim sredstvima.
Rukovoditelj upravnog tijela ima pravo i
obvezu nadzirati poslovanje i namjensko korištenje proračunskih sredstava kod
korisnika proračuna za kojeg je proračunski nadležan.
Ako se u tijeku izvršavanja Proračuna utvrdi
da su sredstva Proračuna nepravilno korištena, korisniku će se umanjiti
sredstva u visini nenamjenskog korištenja sredstava ili će se privremeno
obustaviti isplata sredstava na stavkama s kojih su sredstva bila nenamjenski
utrošena.
Odluku o umanjenju i obustavi doznake
sredstava donijet će Župan, na prijedlog proračunski nadležnog upravnog tijela.
Članak
9.
Prihodi što ih upravna tijela Županije
ostvare obavlanjem djelatnosti, prihodi su Proračuna i uplaćuju se na račun
Proračuna.
Prihode koje proračunski korisnici ostvaruju
obavljanjem vlastite i ostalih djelatnosti, ustupaju se tim korisnicima.
Proračunski korisnici iz stavka 2. ovog
članka obvezni su o ostvarenju vlastitih prihoda mjesečno izvještavati
proračunski nadležna upravna tijela.
O korištenju ostvarenog viška prihoda
ustanove čiji je osnivač Županija (neutrošeni vlastiti prihodi), odlučuje
upravno vijeće ustanove uz prethodnu suglasnost Župana.
Iznimno, Župan može posebnom odlukom obvezati
ustanove da dio vlastitih prihoda uplaćuju u Proračun i utvrditi namjenu
korištenja tih prihoda.
Članak
10.
Pogrešno ili više uplaćeni prihodi u
Proračun, vratit će se uplatiteljima na teret tih prihoda, na temelju
dokumentiranog zahtjeva.
Nalog za povrat prihoda iz stavka 1. ovoga
članka daje pročelnik Upravnog odjela za proračun, financije i nabavu.
Članak
11.
Rashodi i izdaci Proračuna koji se
financiraju iz namjenskih prihoda i primitaka (prihodi s protuobvezom),
izvršavat će se do iznosa naplaćenih prihoda i primitaka za te namjene.
Iznimno od stavka 1. ovog članka, Župan može
odlučiti da se pojedini rashodi i izdaci pokrivaju i na teret ostalih
proračunskih prihoda, a najviše do visine planiranih iznosa.
Uplaćeni, a manje planirani ili neplanirani
namjenski prihodi mogu se koristiti za aktivnosti i /ili projekte za koje su
namijenjeni, do visine naplaćenih sredstava.
Namjenski prihodi i primici koji se ne
iskoriste u tekućoj godini, prenose se u sljedeću proračunsku godinu.
Članak
12.
Aktivnosti i projekti u slučaju koji nisu
izvršeni do kraja tekuće godine mogu se prenijeti i izvršavati u sljedećoj
godini ako su ispunjeni osnovni preduvjeti:
. Proračunska sredstva osigurana u Proračunu
tekuće godine za aktivnosti i projekte koji se prenose, moraju ostati na kraju
tekuće godine neizvršena ili izvršena u iznosu manjem od planiranog.
. Prenesene aktivnosti i projekti mogu se
izvršavati u sljedećoj proračunskoj godini uz suglasnost Župana.
Članak
13.
Župan može u cijelosti ili djelomično
otpisati dug ukoliko bi troškovi postupka naplate potraživanja bili u
nesrazmjeru s visinom potraživanja, odnosno zbog drugog opravdanog razloga.
Iznos otpisanog duga može iznositi najviše do 1.000.000,00 kn.
Članak
14.
Stvarna naplata prihoda nije ograničena
visinom prihoda planiranih u Proračunu.
Iznosi rashoda i izdataka utvrđeni u Posebnom
dijelu Proračuna smatraju se najvišim iznosima, pa stvarni rashodi i izdaci za
pojedinu proračunsku stavku ne smiju biti veći od odobrenih iznosa, osim u
slučaju utvrđenog u članku 11., stavku 3. ove Odluke.
Članak
15.
Sredstva za rashode poslovanja proračunskih
korisnika, te sredstva za aktivnosti i projekte koja se izvršavaju kao
subvencije, pomoći i donacije (transferi ostalim korisnicima), raspoređuje
Župan ukoliko krajnji korisnik nije utvrđen u Posebnom dijelu Proračuna,
programima javnih potreba ili drugim aktom Županijske skupštine.
Raspored sredstava za aktivnosti i projekte
koji se izvršavaju kao subvencije, pomoći i donacije iz stavka 1. ovog članka
Župan može izvršiti po korisniku i namjeni najviše do 1.000.000,00 kuna.
Članak
16.
Sredstva za pokroviteljstva raspoređuju
Skupština i Župan.
Članak
17.
Sredstva za financiranje političkih stranaka
i nezavisnih članova Županijske skupštine raspoređuju se temeljem Odluke o
financiranju političkih stranaka i nezavisnih članova u Županijskoj skupštini
Primorsko-goranske županije (»Službene novine«, broj 20/07. i 08/09.),
srazmjerno broju članova zastupljenih u Županijskoj skupštini.
Visina sredstava koja pripada pojedinoj
političkoj stranci i nezavisnim članovima Županijske skupštine za 2012. godinu,
određuje se u mjesečnom iznosu od 2.280,00 kuna za člana, odnosno u iznosu od
2.510,00 kuna za člana iz redova podzastupljenog spola ili mladog člana
Županijske skupštine.
Članak
18.
Proračunska zaliha osigurava se u iznosu od
1.500.000,00 kuna, a koristit će se za zakonski utvrđene namjene.
O korištenju proračunske zalihe odlučuje
Župan.
Članak
19.
Upravna tijela Županije obvezna su sklapati
ugovore o javnoj nabavi sukladno zakonskim propisima koji uređuju ovo područje,
Uputi o postupanju u nabavi roba, radova ili usluga, te Planu nabave Županije
za 2012. godinu.
Uputu i Plan nabave iz stavka 1. ovog članka
donosi Župan.
Plaćanje predujma moguće je samo iznimno i na
temelju prethodne suglasnosti Župana, te uz ishođenje odgovarajućeg jamstva za
povrat sredstava u slučaju neizvršenja posla.
Članak
20.
Ustanove i trgovačka društva iz članka 2. ove
Odluke provode postupak nabave sukladno zakonskim propisima i svojem godišnjem
planu.
U postupak javne nabave koja se financira
proračunskim sredstvima djelomično ili u cijelosti, ustanova odnosno trgovačko
društvo dužno je uključiti i predstavnika Županije.
Iznimno, Župan može odlučiti da će u cilju
racionalnog korištenja proračunskih sredstava i postizanja povoljnijih uvjeta
Županija provesti zajednički postupak nabave u ime i za račun ustanove ili
trgovačkog društva.
Članak
21.
Rukovoditelj pojedinog upravnog tijela jest
naredbodavatelj za sve isplate na teret proračunskih sredstava za koje je to
upravno tijelo određeno nositeljem sredstava.
Svi nalozi za plaćanje, odnosno doznaku
sredstava moraju biti u pisanom obliku, ovjereni pečatom i potpisom
naredbodavatelja s naznakom stavke Proračuna na teret koje se vrši plaćanje,
sukladno Naputku o evidenciji ulaznih računa.
Instrumente osiguranja plaćanja, kojima se na
teret Proračuna stvaraju obveze, izdaje Upravni odjel za proračun, financije i
nabavu, a potpisuje Župan.
Instrumenti osiguranja plaćanja primljeni od
pravnih osoba kao sredstvo osiguranja naplate, potraživanja ili izvođenja
radova i usluga, dostavljaju se Upravnom odjelu za proračun, financije i nabavu
ili proračunski nadležnom upravnom tijelu uz suglasnost Upravnog odjela za
proračun, financije i nabavu.
Evidenciju svih izdanih i primljenih
instrumenata osiguranja plaćanja vodi Upravni odjel za proračun, financije i
nabavu.
Članak
22.
Zaključivanje pisanog ugovora obvezno je u
sljedećim slučajevima:
. za sredstva Proračuna koja se izvršavaju
kao subvencije, donacije i pomoći, osim za sredstva dodijeljena kao nagrade,
. za projekte i aktivnosti koje izvršavaju
proračunski korisnici iznad zakonskog standarda,
. za sve nabave roba, usluga i izvođenje
radova, čija vrijednost bez PDV - a iznosi 20.000,00 kuna i više,
. za osobne usluge (autorske honorare,
ugovore o djelu, usluge odvjetništva i sl.), usluge agencije studentskog
servisa.
Pročelnici upravnih tijela potpisuju ugovore
iz stavka 1. točke 1., 2. i 3. do iznosa od 70.000,00 kn (bez PDV-a).
Župan, odnosno osoba koju on ovlasti
potpisuje ugovore iz stavka 1. točke 1., 2. i 3. u vrijednosti od 70.000,00 kn
(bez PDV-a) i više, te ugovore iz točke 4. istog stavka, neovisno o njihovom
iznosu.
Ugovor o kapitalnoj pomoći/donaciji mora
sadržavati odredbu prema kojoj će se odobrena sredstva doznačiti korisniku tek
po predočenim dokazima o njihovom namjenskom korištenju (ugovor s
izvođačem/dobavljačem, račun, situacija).
Ugovor o tekućoj pomoći, donaciji, subvenciji
može se izvršavati bez prethodnih uvjeta, ali je korisnik dužan dostaviti
izvještaj o utrošenim sredstvima po dovršetku projekta, odnosno najkasnije do
konca proračunske godine.
Upravna tijela dužna su jedan primjerak
ugovora dostaviti Upravnom odjelu za proračun, financije i nabavu u roku od
osam dana od dana potpisa.
IV. Upravljanje financijskom i nefinancijskom
imovinom
Članak
23.
Raspoloživim novčanim sredstvima na računu
Proračuna upravlja Župan.
Slobodna novčana sredstva Proračuna mogu se
oročavati kod poslovnih banaka poštujući načela sigurnosti i likvidnosti.
Iz sredstava Proračuna može se odobriti
kratkoročna pozajmica proračunskom korisniku u svrhu premoštenja neravnomjernog
priljeva sredstava.
Tražitelj kratkoročne pozajmice obvezan je uz
obrazloženi zahtjev za odobrenjem pozajmice, priložiti financijski izvještaj za
obračunsko razdoblje koje prethodi razdoblju u kojem se traži pozajmica.
Visina kratkoročne pozajmice po pojedinom
korisniku ne može iznositi više od 300.000,00 kuna, a rok na koji se daje
pozajmica ne može biti duži od šest mjeseci.
Odluku o oročavanju sredstava ili davanju
kratkoročnih pozajmica donosi Župan.
Oročena sredstva, te sredstva dana kao
kratkoročna pozajmica moraju se vratiti u Proračun do 30. prosinca 2012.
godine.
Članak
24.
Županijska skupština može, na prijedlog
Župana, odlučiti o kupnji dionica ili udjela u trgovačkom društvu ako su za
kupnju osigurana sredstva u Proračunu i ako se time štiti javni interes,
odnosno interes Županije.
U slučaju da prestane javni interes Županije
za vlasništvo dionica ili udjela u kapitalu pravnih osoba, Županijska
skupština, na prijedlog Župana, može odlučiti da se dionice, odnosno udjeli u
kapitalu prodaju, ako to nije u suprotnosti s posebnim zakonom.
Sredstva ostvarena prodajom dionica ili
udjela u kapitalu, mogu se koristiti samo za otplatu duga ili za nabavu imovine
Županije.
V. Zaduživanje i davanje jamstva
Članak
25.
Županija se može zaduživati za investicije,
davati suglasnost za zaduživanje, te davati jamstvo u skladu sa Zakonom o
proračunu.
Odluku o zaduživanju Županije, o davanju
suglasnosti za zaduživanje te o davanju jamstva donosi Županijska skupština.
Iznimno od stavka 2. ovog članka, odluku o
davanju suglasnosti za zaduživanje te davanju jamstva najviše do 1.000.000,00
kuna može donijeti Župan.
Članak
26.
Ustanova i trgovačko društvo čiji je osnivač
i većinski vlasnik Županija može se dugoročno zadužiti samo za investiciju te
uz suglasnost Županijske skupštine.
U opseg mogućeg zaduženja Županije uključuje
se dana suglasnost za zaduživanje ustanovi, dok se suglasnost za zaduživanje
trgovačkom društvu uključuje u slučajevima određenim Zakonom o proračunu.
Županijska uprava za ceste, kao
izvanproračunski korisnik, može se zadužiti i davati jamstva samo za
investicije uz suglasnost Županijske skupštine. Zaduživanje i dano jamstvo
Županijske uprave za ceste uključuje se u opseg
mogućeg
zaduženja Županije, a prije davanja suglasnosti, potrebno je pribaviti
suglasnost Ministarstva financija.
Županija može ustanovi i trgovačkom društvu
čiji je osnivač i većinski vlasnik dati jamstvo za ispunjenje kreditnih obveza.
Dano jamstvo uključuje se u opseg mogućeg
zaduženja Županije, a prije davanja jamstva potrebno je ishoditi suglasnost
ministra financija.
Zahtjev za odobravanje suglasnosti za
zaduženje i/ili davanje jamstva podnosi odgovorna osoba trgovačkog društva ili
ustanove putem nadležnog upravnog tijela uz suglasnost Upravnog odjela za
proračun, financije i nabavu.
Zahtjevu se prilažu obrazloženje kapitalnog
projekta, usvojen financijski plan, ovjerena financijska izvješća za prethodnu
godinu i prethodno obračunsko razdoblje, dokaz o završenom postupku odabira
najpovoljnije ponude za nabavu financijskih sredstava, nacrt ugovora ili pismo
namjere banke s uvjetima kreditiranja, te plan otplate sa svim navedenim
troškovima (naknade i kamate), izjavu odgovorne osobe podnositelja zahtjeva da
pod materijalnom i krivičnom odgovornošću jamči za ispravnost dokumentacije.
Ukupna obveza Županije za 2012. godinu po
osnovi vlastitog zaduženja, izdanih suglasnosti za zaduženje ustanova čiji je
osnivač Županija i pravnih osoba u izravnom ili neizravnom vlasništvu Županije
sukladno stavku 2. članka 90. Zakona o proračunu, te danih jamstava ne može
iznositi više od 34.060.000,00 kuna, odnosno Županija može za 2012. godinu
preuzeti nove obveze, po navedenim osnovama, koje ne mogu biti veće od
17.079.000,00 kuna.
U 2012. godini Županija se, u sklopu
provođenja EU projekta »ŽCGO Marišćina«, sufinanciranog iz Instrumenta
pretpristupne pomoći (IPA), Komponente III »Regionalni razvoj« , Operativni
program »Zaštita okoliša«, planira namjenski zadužiti u iznosu od 3.711.840,00
kuna.
Sukladno odredbama Zakona o proračunu
zaduživanje iz prethodnog stavka ne uključuje se u opseg mogućeg zaduženja
Županije.
VI. Uravnoteženje Proračuna
Članak
27.
Ako tijekom godine dođe do neusklađenosti
planiranih prihoda/primitaka i rashoda/izdataka Proračuna, izvršit će se
njihovo ponovno uravnoteženje, putem Izmjena i dopuna Proračuna.
Župan može na zahtjev rukovoditelja upravnog
tijela odobriti preraspodjelu sredstava unutar pojedinog razdjela ili između
pojedinih razdjela, s time da umanjenje pojedine stavke ne može biti veće od
10%.
Župan može, na prijedlog nadležnog upravnog
tijela, Odlukom o rasporedu sredstava za decentralizirane funkcije odobriti
prenamjene i iznad postotka iz stavka 3. ovog članka, a u cilju učinkovitijeg
korištenja decentraliziranih sredstava.
O provedenim preraspodjelama u proteklom
razdoblju Župan izvještava Županijsku skupštinu u sklopu Polugodišnjeg i
Godišnjeg izvještaja o izvršenju Proračuna.
Sukladno izmjenama i dopunama Proračuna,
korisnici Proračuna iz članka 2., stavak, 1., točka 1.2.,2.,3. i 4. ove Odluke
obvezni su izmijeniti i dopuniti svoje financijske planove i planove nabave u
roku 15 dana od stupanja na snagu izmjena i dopuna Proračuna i o istome
izvijestiti proračunski nadležno upravno tijelo.
VII. Izvještavanje
Članak
28.
Upravni odjel za proračun, financije i nabavu
podnosi Županu mjesečne izvještaje o izvršenju Proračuna.
Polugodišnji i godišnji izvještaj o
poslovanju Županije (izvještaj o izvršenju Proračuna i izvještaj o radu)
dostavlja se i Županijskoj skupštini u rokovima propisanim Zakonom o proračunu.
Članak
29.
Proračunski korisnik dužan je proračunski
nadležnom upravnom tijelu, dostaviti godišnji izvještaj o poslovanju najkasnije
30 dana od isteka roka utvrđenog Pravilnikom o financijskom izvještavanju u
proračunskom računovodstvu (»Narodne novine«, broj 27/05).
Korisnik proračuna iz članka 2. stavak 1.
točka 3 dužan je proračunski nadležnom upravnom tijelu, dostaviti godišnji
izvještaj o poslovanju najkasnije do kraja ožujka tekuće godine.
Proračunski nadležno upravno tijelo dužno je
izvještaj iz stavka 1. i 2. ovog članka dostavit Županu najkasnije do 01.
lipnja tekuće godine.
Izvještaj o poslovanju (ostvarenje
financijskog plana i izvještaj o radu) mora sadržavati prijedlog korištenja
neutrošenih sredstava, odnosno prijedlog pokrića gubitka poslovanja.
Trgovačko društvo u kojem Županija ima
najmanje 25% udjela u kapitalu dužno je najkasnije u roku od 9 mjeseci nakon
isteka poslovne godine, ali najmanje 30 dana prije objave poziva za sjednicu
skupštine trgovačkog društva, dostaviti Županu, putem proračunski nadležnog upravnog
tijela, dnevni red sjednice skupštine trgovačkog društva te podnijeti sve
revizijske izvještaje i izvještaje nadzornih tijela za proteklu poslovnu
godinu.
Članak
30.
Proračunski i izvanproračunski korisnici
uvršteni u Registar, te Zavod za socijalnu skrb u Primorsko-goranskoj županiji
dužni su dostaviti i polugodišnje izvještaje o izvršenju svog financijskog
plana proračunski nadležnom upravnom tijelu.
Proračunski nadležno upravno tijelo
konsolidira izvještaje pojedinih korisnika i dostavlja ih Upravnom odjelu za
proračun, financije i nabavu.
Upravni odjel za proračun, financije i nabavu
izrađuje konsolidirani izvještaj za Proračun i proračunske korisnike i
dostavlja ga Ministarstvu financija u propisanim rokovima.
Članak
31.
Izvanproračunski korisnik polugodišnji i
godišnji izvještaj o izvršenju financijskog plana za proteklo razdoblje,
zajedno s obrazloženjem dostavlja, putem proračunski nadležnog upravnog tijela,
Upravnom odjelu za proračun, financije i nabavu u rokovima utvrđenim Zakonom o
proračunu.
Upravni odjel za proračun, financije i nabavu
izvještaj iz stavka 1. ovog članka dostavlja Županu zajedno s Polugodišnjim i
Godišnjim izvještajem o izvršenju Proračuna iz članka 28. stavak 2. ove Odluke.
VIII. Završne i prijelazne odredbe
Članak
32.
Ova Odluka objavit će se u »Službenim
novinama Primorsko-goranske županije«, a stupa na snagu 1. siječnja 2012.
godine.
Klasa: 021-04/11-01/8
Ur. broj: 2170/1-01-01/4-11-15
Rijeka, 15. prosinca 2011.
PRIMORSKO-GORANSKA
ŽUPANIJA
Županijska skupština
Predsjednik
Ingo
Kamenar, v. r.