4.
Na temelju članka 17. Zakona o otpadu
(»Narodne novine« broj 178/04, 111/06, 60/08 i 87/09) i članka 32. Statuta
Općine Lopar (»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj 27/09 i 35/09)
Općinsko vijeće Općine Lopar, na sjednici održanoj dana 14. siječnja 2010.
godine, donijelo je
ODLUKU
o kriterijima za obračun troškova gospodarenja
komunalnim otpadom
Članak
1.
Ovom se Odlukom utvrđuju kriteriji za obračun
troškova gospodarenja komunalnim otpadom na području Općine Lopar.
Članak
2.
Troškovi gospodarenja komunalnim otpadom
obuhvaćaju troškove određene zakonom kojim se propisuje način gospodarenja
otpadom.
Troškovi gospodarenja komunalnim otpadom
obračunavaju se prema kriterijima kako slijedi:
Domaćinstva - prema broju članova;
Domaćinstva koje vrše iznajmljivanje
apartmana i soba do trideset ležajeva - prema registriranom ležaju;
Kuće za smještaj radnika - po prijavljenom
radniku;
Kuće za odmor - fiksna naknada;
Autokampovi, pansioni i hoteli preko trideset
ležajeva - po noćenju;
Svi ostale vrste gospodarstva - prema
količini (obujmu) i intenzitetu odvoza.
Članak
3.
Visinu cijene, način obračuna i način
plaćanja usluge gospodarenja komunalnim otpadom određuje cjenikom Komunalno
društvo LOPAR VRUTAK d.o.o. (u daljnjem tekstu: Komunalno društvo).
Cjenik iz stavka 1. ovoga članka Komunalno
društvo donosi sukladno pozitivnim propisima.
Članak
4.
Cijena komunalne usluge iz članka 3. ove
Odluke određuje se prema kriterijima određenim u članku 2.
Članak
5.
Intenzitet odvoza otpada, sukladno mjesnim
potrebama određuje Komunalno društvo.
Članak
6.
Obveznik plaćanja cijene komunalne usluge je
vlasnik nekretnine ili korisnik kada je to vlasnik ugovorom prenio na korisnika
i o tome obavijestio Komunalno društvo.
Obveznici iz st. 1 ovog članka plaćaju
isporučitelju uslugu odvoza otpada sukladno čl. 4. ove Odluke ako se njihova
nekretnina nalazi na području Općine Lopar.
Članak
7.
Na području Općine Lopar isporučitelj usluge
organizira redovni odvoz komunalnog otpada u dane i vrijeme određeno programom
odvoza komunalnog otpada.
Program odvoza komunalnog otpada donosi
isporučitelj usluge i o istom obavještava obveznike plaćanja komunalnih usluga.
Članak
8.
Obveznik plaćanja komunalne usluge je dužan
pismeno izvijestiti isporučitelja usluge o svakoj promjeni vlasništva
nekretnine, adrese, broju članova domaćinstava, broju ležaja za iznajmljivanje
kao i o svakoj drugoj bitnoj promjeni odmah, a najkasnije u roku od 15 dana od
nastanka promjene.
Ukoliko obveznik plaćanja komunalne usluge ne
postupi po st. 1. ovog čl., njegova obveza plaćanja teče sve do trenutka
saznanja isporučitelja usluge o nastaloj promjeni.
Članak
9.
Obveznik plaćanja može račun za pruženu
komunalnu uslugu platiti na način utvrđen važećim propisima.
Rok za podmirenje računa je 21 (slovima:
dvadeset i jedan) dan od dana ispostave računa.
Ukoliko obveznik plaćanja ne plati račun u
navedenom roku, isporučitelj zaračunava zatezne kamate u skladu s važećim
zakonskim propisima.
Članak
10.
Podaci o broju članova domaćinstva ili
prijavljenom broju turističkih postelja dobivat će se od nadležnih službi MUP-a
(Policijske postaje) i Županijskog ureda za turizam te uvidom na terenu.
Članak
11.
Obveznici plaćanja komunalne usluge
odgovaraju za održavanje posuda za otpad te su dužni posude iznositi na
pražnjenje prema kalendaru odvoza, neposredno uz najbližu prometnicu kojom
prolazi komunalno vozilo isporučitelja usluge te ih nakon pražnjenja vratiti u
svoj stambeni objekt do sljedećeg pražnjenja.
Članak
12.
Ova Odluka će se objaviti u »Službenim
novinama Primorsko-goranske županije«, a stupa na snagu 1. ožujka 2010. godine.
Klasa: 011-03/10-01/01
Ur. broj: 2169/02-01/10-03
Lopar, 14. siječnja 2010.
OPĆINSKO
VIJEĆE OPĆINE LOPAR
Predsjednik
Općinskog vijeća
Damir Paparić, prof., v.r.