11.
Na temelju članka 19., 26., 29. i 37. Zakona
o proračunu (»Narodne novine« broj 26/03), Pravilnika o utvrđivanju korisnika
proračuna (»Narodne novine« broj 80/04), smjernica Vlade Republike o
makroekonomskoj i fiskalnoj politici za trogodišnje razdoblje (2008.-2010.),
uputa Ministarstva za izradu državnog proračuna i proračuna jedinica lokalne i
područne (regionalne) samouprave za razdoblje (2008.-2010.), članka 13. st. (1)
i stavka (5) alineja četvrta ZAKONA O JAVNOJ NABAVI (»Narodne novine« broj
110/2008 i 1255/08), članka 48. Statuta Vinodolske općine (»Službene novine
Primorsko-goranske županije« broj 40/09), Općinsko vijeće Vinodolske općine, na
3. sjednici održanoj 9. prosinca 2009. godine, donijelo je
PLAN
JAVNE NABAVE
Općine Vinodolske općine za 2010. godinu
Članak
1.
Planom javne nabave Vinodolske općine za
2010. godinu, planira se javna nabava roba, radova i usluga VELIKE VRIJEDNOSTI
tj. nabava čija procijenjena vrijednost nabave bez poreza na dodatnu vrijednost
iznosi više od 300.000,00 kuna za robe i usluge više od 500.000,00 kuna za
radove i javna nabava male vrijednosti, čija je procijenjena vrijednost nabave
bez PDV-a iznosi:
- 300.000,00 kuna i manje za robe i usluge,
do 70.000,00 kuna zaključno.
- 500.000,00 kuna i manje za radove, do
70.000,00 kuna koje obavlja Vinodolska općina kao javni naručitelj, obvez
nik primjene Zakona o javnoj
nabavi i za koje nabave su osigurana sredstva u proračunu za 2010. godinu.
Članak
2.
Vinodolska općina se obvezuje provoditi
postupke i načine javne nabave, roba radova, i usluga, sukladno Zakonu o javnoj
nabavi, birajući prvenstveno otvoreni postupak javne nabave u odnosu na
ograničeni postupak javne nabave.
Članak
3.
Tijekom 2010. godine Vinodolska općina će kao
javni naručitelj pristupiti javnoj nabavi roba, radova i usluga VELIKE
VRIJEDNOSTI, kako slijedi:
*tablica
se nalazi na dnu stranice*
Članak 5.
Javni naručitelj se obvezuje da će u svim
postupcima javne nabave, prilikom donošenja Odluke o početku postupka javne
nabave, odrediti ovlaštene predstavnike javnog naručitelja, s time da njihov
broj ne smije biti manji od tri (3).
Ovlašteni predstavnici naručitelja će biti
zaduženi za određeni postupak javne nabave od njegovog početka do kraja.
Ovlašteni predstavnici naručitelja se imenuju
iz radova stručnih djelatnosti naručitelja, a jedan broj njih može se povjeriti
neovisnim stručnim osobama izvana.
Zadaća ovlaštenih predstavnika naručitelja da
izvrše pripremu postupka nabave i izrade cjelokupnu dokumentaciju za
nadmetanje.
Članak
6.
Administrativne poslove za provođenje
postupka javne nabave velike vrijednosti i javne nabave male vrijednosti iz
članka 3. i 4. ovog Plana, obavljat će Jedinstveni upravni odjel općine,
odnosno odgovarajuća služba (Odsjek) unutar Upravnog odjela čiji djelokrug rada
obuhvaća sve nabave iz ovog Plana.
Članak
7.
Sve objave o javnim nabavama iz ovog Plana na
propisanim standardnim obrascima za objave o javnoj nabavi, odnosno on-line
unos podataka potrebnih za izradu i objavljivanja objava o javnoj nabavi, vršit
će za naručitelja ovlaštena osoba - Voditelj Odsjeka za komunalne poslove i
gospodarenje prostorom.
Članak
8.
Ovaj Plan javne nabave stupa na snagu osmog
dana od dana objave u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije.«
Klasa: 021-05/09-01/10
Ur. broj: 2107-03/09-01-12-11-1
Bribir, 9. prosinca 2009.
Predsjednica
vijeća
Općine Vinodolske općine
Olga Antonić - Dukić dr. med., v.r.