18.
Na temelju članka 3. Odluke o ustrojstvu
gradske uprave Grada Raba (»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj
34/01 i 12/07) i članka 3. Poslovnika Poglavarstva Grada Raba (»Službene novine
Primorsko-goranske županije« broj 36/01) Poglavarstvo Grada Raba, na sjednici
održanoj dana 26. veljače 2008. godine, donijelo je
PRAVILNIK
o izmjeni i dopuni Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu upravnih odjela i ureda
Grada Raba
Članak
1.
U Pravilniku o unutarnjem ustrojstvu upravnih
odjela i Ureda Grada Raba, u Sistematizaciji poslova Upravnog odjela za
proračun i financije koja je sastavni dio istog Pravilnika (»Službene novine
Primorsko-goranske županije« broj 18/07) pod rednim brojem 2. ŠEF RAČUNOVODSTVA
u dijelu A) briše se alineja koja glasi:
»- u suradnji s ostalim odjelima, obavlja
cjelokupan postupak javne nabave te vodi evidenciju nabave i zaključenih
ugovora«.
Članak
2.
U Sistematizaciji poslova Upravnog odjela za
proračun i financije pod rednim brojem 3. SAMOSTALNI REFERENT ZA RAZREZ I
NAPLATU POREZA u dijelu A) dodaje se nova alineja koja glasi:
»- provodi cjelokupan postupak javne nabave
za potrebe Grada Raba te obavlja administrativno-stručne poslove u svezi javne
nabave sukladno Zakonu o javnoj nabavi«.
Članak
3.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od
dana objave u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«, a primjenjuje
se od 1. ožujka 2008. godine.
Klasa: 022-01/08-01/83.
Ur. broj: 2169-01-01-08-04-1.
Rab, 26. veljače 2008.
POGLAVARSTVO
GRADA RABA
Predsjednik
Poglavarstva
Željko Barčić, prof., v.r.