SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XXXIII. - broj 17. Utorak, 22. travnja 2025.
OPĆINA MRKOPALJ

16.

Na temelju članka 30. stavka 2. Zakona o komunalnom gospodarstvu ( Narodne novine br. 68/18,110/18,32/20,145/24) i članka 26.Statuta Općine Mrkopalj ( Službene novine Primorsko-goranske županije br. 10/21) Općinsko vijeće Općine Mrkopalj, na sjednici održanoj 08. travnja 2025. godine donosi

Odluku

o davanju prethodne suglasnosti na Opće uvjete isporuke komunalne usluge obavljanja dimnjačarskih poslova

Članak 1.

Daje se prethodna suglasnost na Opće uvjete isporuke komunalne usluge obavljanja dimnjačarskih poslova Dimnjačarstvu Valjak d.o.o. Črešnjevo, Školska 11 Beretinec .

Članak 2.

Opći uvjeti obavljanja dimnjačarskih poslova nalaze se u privitku ove Odluke i čine njezin sastavni dio.

Članak 3.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i objavit će se u Službenim novinama Primorsko-goranske županije , na mrežnim stranicama i oglasnoj ploči Općine Mrkopalj te na mrežnim stranicama isporučitelja komunalne usluge iz članka 1. ove Odluke.

KLASA:024-02/25-01/01

URBROJ:2170-29-01-25-12

Mrkopalj, 08. travnja 2025.

Općinsko vijeće Općine Mrkopalj

Predsjednica

Helena Crnković

DIMNJAČARSTVO VALJAK d.o.o.

ČREŠNJEVO, Školska 11

42201 Beretinec

OIB 52019316496

OPĆI UVJETI ISPORUKE

KOMUNALNE USLUGE

OBAVLJANJE DIMNJAČARSKIH POSLOVA

NA PODRUČJU OPĆINE MRKOPALJ

UVJETI PRUŽANJA KOMUNALNE USLUGE

Članak 1.

Ovim Općim uvjetima isporuke komunalne usluge obavljanja dimnjačarskih poslova uređuju se međusobni odnosi između isporučitelja komunalne usluge i korisnika dimnjačarskih usluga.

Članak 2.

Određivanje pojmova

ISPORUČITELJ KOMUNALNE USLUGE OBAVLJANJA DIMNJAČARSKIH POSLOVA

DIMNJAČARSTVO VALJAK d.o.o.

KORISNIK USLUGA OBAVLJANJA DIMNJAČARSKIH POSLOVA

Fizička ili pravna osoba, vlasnici stambenih objekata, ili poslovnih prostorija (u daljnjem tekstu Korisnik).

DIMNJAČARSKI POSLOVI

Podrazumijevaju čišćenje dimnjaka, dimovodnih kanala, centralnih i običnih peći i cijevi, kontrola ispravnosti dimovodnih objekata.

NAKNADA ZA DIMNJAČARSKE POSLOVE

Isporučitelj usluge ima pravo na naknadu za obavljanje dimnjačarskih poslova

SEZONA GRIJANJA

Vrijeme kada se svakodnevno koriste dimnjaci, a traje od 1. listopada do 31. svibnja.

U vrijeme od 1. lipnja do 30. rujna Isporučitelj komunalne usluge dužan je organizirati dežurstva za Korisnike koji koriste dimnjake u ljetnom periodu ili za posebne intervencije.

Članak 3.

Nadzor nad obavljanjem dimnjačarskih poslova obavlja komunalno redarstvo Općine Mrkopalj.

MEĐUSOBNA PRAVA I OBVEZE ISPORUČITELJA

I KORISNIKA KOMUNALNE USLUGE OBAVLJANJA

DIMNJAČARSKIH POSLOVA

Članak 4.

Isporučitelj usluge je dužan:

·         Redovito čistiti i vršiti kontrolu dimovodnih objekata u stambenim objektima, poslovnim prostorima, postrojenjima i drugim uređajima koji potpadaju pod obavezni pregled i čišćenje.

·         Očistiti sabiralište čađe u dimnjacima najmanje jedanput godišnje

·         U slučaju opasnosti od požara ili opasnosti po zdravlje ljudi ili imovine građana nastale od posljedice loženja, obaviti dimnjačarske poslove i van radnog vremena

·         Dimovodne objekte koje nije moguće očistiti po potrebi i strojno skinuti smolu, ili spaljivanje dimnjaka.

·         Pri spaljivanju dimovodnih objekata poduzeti sve mjere opreznosti i o tom obavijestiti korisnika dimovodnog objekta te pri spaljivanju moraju biti prisutna dva dimnjačara.

·         Nakon spaljivanja dimovodnog objekta dimnjačar je dužan uvjeriti se da je uklonjena sva eventualna opasnost od požara.

·         Čađ koja izgara u spaljivanju ne smije se ostaviti u dimovodnom kanalu te se mora očistiti i spremiti na sigurno mjesto.

·         Ostaviti obavijest o posjetu objektu(kućanstvu) ukoliko korisnika nije zatekao pri dolasku.

Članak 5.

Ako Isporučitelj usluge ustanovi da na dimovodnim objektima postoje nedostaci: ispucali zidovi dimnjaka, istrošena vratašca, ugrađeni drveni elementi u zidove dimnjaka, dimnjaci u derutnom stanju ili je u blizini dimovodnih objekata smješten zapaljiv materijal, upozorit će korisnika dimovodnih objekata da ukloni nedostatke.

Članak 6.

Isporučitelj usluge dužan je na svom području izvršiti obilazak kućanstva dva puta godišnje i o tome prethodno staviti obavijesti po svim naseljima o vremenu obilaska.

Članaka 7.

Isporučitelj komunalne usluge dužan je u vremenu od 1. listopada do 31. svibnja vršiti dimnjačarske poslove na sljedeći način:

1. U sezoni grijanja Isporučitelj usluge dužan je Korisniku usluge izvršiti ukupno godišnje dva puta obilazak kućanstva.

2. Sabiralište čađe u dimnjacima čisti se prema potrebi, ali najmanje jedanput godišnje.

3. Čišćenje dimovodnih objekata u poslovnim prostorima provodi se dva puta godišnje( u razdoblju od 1. rujna do 31. svibnja).

4. Čišćenje dimovodnih objekata obavlja se na zahtjev korisnika i izvan rokova( izvanredne intervencije)

Članak 8.

Isporučitelj usluge je dužan za sve radnje koje izvrši voditi evidenciju na tablet računalu.

Evidencija se sastoji od

·         Ime i prezime Korisnika

·         Datuma čišćenja

·         Broj dimnjaka

·         Imena i prezimena dimnjačara koji je izvršio uslugu

·         Šifra usluge

·         Opis vrste usluge

·         Vrijeme izvršenja usluge

·         Cijene

·         Potpisa korisnika

NAČIN OBRAČUNA I PLAĆANJA ISPORUČENE

KOMUNALNE USLUGE

Članak 9.

Korisnici usluge plaćaju uslugu na temelju važećeg cjenika.

Isporučitelj komunalne usluge dužan je za cjenik Dimnjačarskih poslova i za svaku njegovu izmjenu i dopunu pribaviti prethodnu suglasnost općinskog načelnika na području na kojem se isporučuje komunalna usluga.

Načelnik lokalne samouprave dužan se očitovati u roku od 60 dana od dana zaprimanja prijedloga za pribavljanje prethodne suglasnosti.

Ako se načelnik lokalne samouprave ne očituje u roku od 60 dana smatra se da je suglasnost dana.

Članak 10.

Korisnik usluge ima mogućnost isporučitelju usluge podnijeti prigovor za ne/izvršenu uslugu.

U slučaju da Korisnik usluga ne plaćaju izvršenu uslugu, Isporučitelj usluge će pokrenuti postupak prisilne naplate svojih potraživanja sukladno zakonskim propisima.

Članak 11.

Ovi Opći uvjeti stupaju na snagu i primjenjuju se od dana javne objave.

 

Direktor:

Gordana Valjak

https://sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=2379&mjesto=51315&odluka=16
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr