16.
Na
temelju članka 30. stavka 2. Zakona o komunalnom gospodarstvu ( Narodne novine
br. 68/18,110/18,32/20,145/24) i članka 26.Statuta Općine Mrkopalj ( Službene novine
Primorsko-goranske županije br. 10/21) Općinsko vijeće Općine Mrkopalj, na
sjednici održanoj 08. travnja 2025. godine donosi
Odluku
o davanju prethodne suglasnosti na Opće uvjete isporuke
komunalne usluge obavljanja dimnjačarskih poslova
Članak 1.
Daje se prethodna suglasnost na Opće uvjete isporuke komunalne
usluge obavljanja dimnjačarskih poslova Dimnjačarstvu Valjak d.o.o. Črešnjevo,
Školska 11 Beretinec .
Članak 2.
Opći uvjeti obavljanja dimnjačarskih poslova nalaze se u privitku
ove Odluke i čine njezin sastavni dio.
Članak 3.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i objavit će se u
Službenim novinama Primorsko-goranske županije , na mrežnim stranicama i
oglasnoj ploči Općine Mrkopalj te na mrežnim stranicama isporučitelja komunalne
usluge iz članka 1. ove Odluke.
KLASA:024-02/25-01/01
URBROJ:2170-29-01-25-12
Mrkopalj, 08. travnja 2025.
Općinsko vijeće Općine Mrkopalj
Predsjednica
Helena Crnković
DIMNJAČARSTVO VALJAK d.o.o.
ČREŠNJEVO, Školska 11
42201 Beretinec
OIB 52019316496
OPĆI UVJETI ISPORUKE
KOMUNALNE USLUGE
OBAVLJANJE DIMNJAČARSKIH POSLOVA
NA PODRUČJU OPĆINE MRKOPALJ
UVJETI PRUŽANJA KOMUNALNE USLUGE
Članak 1.
Ovim Općim uvjetima isporuke komunalne usluge obavljanja
dimnjačarskih poslova uređuju se međusobni odnosi između isporučitelja
komunalne usluge i korisnika dimnjačarskih usluga.
Članak 2.
Određivanje pojmova
ISPORUČITELJ KOMUNALNE USLUGE OBAVLJANJA DIMNJAČARSKIH POSLOVA
DIMNJAČARSTVO VALJAK d.o.o.
KORISNIK USLUGA OBAVLJANJA DIMNJAČARSKIH POSLOVA
Fizička ili pravna osoba, vlasnici stambenih objekata, ili
poslovnih prostorija (u daljnjem tekstu Korisnik).
DIMNJAČARSKI POSLOVI
Podrazumijevaju čišćenje dimnjaka, dimovodnih kanala, centralnih
i običnih peći i cijevi, kontrola ispravnosti dimovodnih objekata.
NAKNADA ZA DIMNJAČARSKE POSLOVE
Isporučitelj usluge ima pravo na naknadu za obavljanje
dimnjačarskih poslova
SEZONA GRIJANJA
Vrijeme kada se svakodnevno koriste dimnjaci, a traje od 1.
listopada do 31. svibnja.
U vrijeme od 1. lipnja do 30. rujna Isporučitelj komunalne usluge
dužan je organizirati dežurstva za Korisnike koji koriste dimnjake u ljetnom
periodu ili za posebne intervencije.
Članak 3.
Nadzor nad obavljanjem dimnjačarskih poslova obavlja komunalno
redarstvo Općine Mrkopalj.
MEĐUSOBNA PRAVA I OBVEZE ISPORUČITELJA
I KORISNIKA KOMUNALNE USLUGE OBAVLJANJA
DIMNJAČARSKIH POSLOVA
Članak 4.
Isporučitelj usluge je dužan:
·
Redovito
čistiti i vršiti kontrolu dimovodnih objekata u stambenim objektima, poslovnim
prostorima, postrojenjima i drugim uređajima koji potpadaju pod obavezni
pregled i čišćenje.
·
Očistiti
sabiralište čađe u dimnjacima najmanje jedanput godišnje
·
U
slučaju opasnosti od požara ili opasnosti po zdravlje ljudi ili imovine građana
nastale od posljedice loženja, obaviti dimnjačarske poslove i van radnog
vremena
·
Dimovodne
objekte koje nije moguće očistiti po potrebi i strojno skinuti smolu, ili
spaljivanje dimnjaka.
·
Pri
spaljivanju dimovodnih objekata poduzeti sve mjere opreznosti i o tom
obavijestiti korisnika dimovodnog objekta te pri spaljivanju moraju biti
prisutna dva dimnjačara.
·
Nakon
spaljivanja dimovodnog objekta dimnjačar je dužan uvjeriti se da je uklonjena
sva eventualna opasnost od požara.
·
Čađ
koja izgara u spaljivanju ne smije se ostaviti u dimovodnom kanalu te se mora
očistiti i spremiti na sigurno mjesto.
·
Ostaviti
obavijest o posjetu objektu(kućanstvu) ukoliko korisnika nije zatekao pri
dolasku.
Članak 5.
Ako Isporučitelj usluge ustanovi da na dimovodnim objektima
postoje nedostaci: ispucali zidovi dimnjaka, istrošena vratašca, ugrađeni
drveni elementi u zidove dimnjaka, dimnjaci u derutnom stanju ili je u blizini
dimovodnih objekata smješten zapaljiv materijal, upozorit će korisnika
dimovodnih objekata da ukloni nedostatke.
Članak 6.
Isporučitelj usluge dužan je na svom području izvršiti obilazak
kućanstva dva puta godišnje i o tome prethodno staviti obavijesti po svim
naseljima o vremenu obilaska.
Članaka 7.
Isporučitelj komunalne usluge dužan je u vremenu od 1. listopada
do 31. svibnja vršiti dimnjačarske poslove na sljedeći način:
1. U sezoni grijanja Isporučitelj usluge dužan je Korisniku
usluge izvršiti ukupno godišnje dva puta obilazak kućanstva.
2. Sabiralište čađe u dimnjacima čisti se prema potrebi, ali
najmanje jedanput godišnje.
3. Čišćenje dimovodnih objekata u poslovnim prostorima provodi se
dva puta godišnje( u razdoblju od 1. rujna do 31. svibnja).
4. Čišćenje dimovodnih objekata obavlja se na zahtjev korisnika i
izvan rokova( izvanredne intervencije)
Članak 8.
Isporučitelj usluge je dužan za sve radnje koje izvrši voditi
evidenciju na tablet računalu.
Evidencija se sastoji od
·
Ime
i prezime Korisnika
·
Datuma
čišćenja
·
Broj
dimnjaka
·
Imena
i prezimena dimnjačara koji je izvršio uslugu
·
Šifra
usluge
·
Opis
vrste usluge
·
Vrijeme
izvršenja usluge
·
Cijene
·
Potpisa
korisnika
NAČIN OBRAČUNA I PLAĆANJA ISPORUČENE
KOMUNALNE USLUGE
Članak 9.
Korisnici usluge plaćaju uslugu na temelju važećeg cjenika.
Isporučitelj komunalne usluge dužan je za cjenik Dimnjačarskih
poslova i za svaku njegovu izmjenu i dopunu pribaviti prethodnu suglasnost
općinskog načelnika na području na kojem se isporučuje komunalna usluga.
Načelnik lokalne samouprave dužan se očitovati u roku od 60 dana
od dana zaprimanja prijedloga za pribavljanje prethodne suglasnosti.
Ako se načelnik lokalne samouprave ne očituje u roku od 60 dana
smatra se da je suglasnost dana.
Članak 10.
Korisnik usluge ima mogućnost isporučitelju usluge podnijeti
prigovor za ne/izvršenu uslugu.
U slučaju da Korisnik usluga ne plaćaju izvršenu uslugu,
Isporučitelj usluge će pokrenuti postupak prisilne naplate svojih potraživanja
sukladno zakonskim propisima.
Članak 11.
Ovi Opći uvjeti stupaju na snagu i primjenjuju se od dana javne
objave.
Direktor:
Gordana Valjak