38.
Na temelju članka 22. Zakona o pravu na pristup informacijama (»Narodne
novine« broj 172/03), članka 47. Statuta Općine Dobrinj (»Službene novine« PGŽ
broj 3/06) i članka 25. Poslovnika Općinskog poglavarstva Općine Dobrinj
(»Službene novine« PGŽ broj 18/06) Općinsko poglavarstvo Općine Dobrinj, na 7.
sjednici održanoj 13. listopada 2006. godine, donijelo je
ODLUKU
o određivanju službenika za informiranje
Članak 1.
Određuje se pročelnica Jedinstvenog upravnog odjela Općine Dobrinj, TEA
ORLIĆ, dipl. iur., kao službena osoba mjerodavna za rješavanje ostvarivanja
prava na pristup informacijama (u daljnjem tekstu: službenik za informiranje).
Članak 2.
Službenik za informiranje obavlja slijedeće poslove:
- rješava pojedinačne zahtjeve za pristup informacijama,
- obavlja poslove redovitog objavljivanja informacija,
- unapređuje način obrade, klasificiranja, čuvanja i objavljivanja
informacija koje su sadržane u službenim dokumentima koji se odnose na rad
tijela javne vlasti,
- osigurava pomoć podnositeljima zahtjeva u vezi s ostvarivanjem prava
utvrđenih Zakonom,
- poduzima sve radnje i mjere urednog vođenja Kataloga informacija.
Članak 3.
Ovlaštenik prava na informaciju ostvaruje pravo na pristup informaciji
podnošenjem usmenog ili pismenog zahtjeva Općini Dobrinj.
Pisani zahtjev može se podnijeti putem pošte na adresu: Općina Dobrinj,
Dobrinj 103, ili se može dostaviti neposredno u prijemnoj pisarnici Općine
Dobrinj, na istoj adresi, odnosno putem telefaxa, na broj: 051/848-141.
Usmeni zahtjev se može podnijeti neposredno kod Jedinstvenog upravnog odjela
Općine Dobrinj te putem telefona, na telefonski broj: 051/848-307 ili
051/848-344.
Jedinstveni upravni odjel Općine Dobrinj će o prihvaćenom zahtjevu sastaviti
službenu zabilješku.
Članak 4.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenim novinama«
Primorsko-goranske županije.
Klasa: 022-05/06-32/07
Ur. broj: 2142-04-06-01-2
Dobrinj, 13. listopada 2006.
OPĆINSKO POGLAVARSTVO OPĆINE DOBRINJ
Predsjednik
Općinskog poglavarstva
Neven Komadina, v.r.