SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XIV. - broj 26. Petak, 30. lipnja 2006.
OPĆINA VRBNIK
30

22.

Na temelju članka 18. Pravilnika o zaštiti i čuvanju arhivskog i registraturnog gradiva izvan arhiva (»Narodne novine« broj 105/97 i 63/04) i članka 59. Statuta Općine Vrbnik (»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 34/ 05), Općinsko poglavarstvo Općine Vrbnik, na sjednici 21. travnja 2006. godine donijelo je

PRAVILNIK
o zaštiti i obradi arhivskog i registraturnog gradiva

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovim Pravilnikom o zaštiti i obradi arhivskog i registraturnog gradiva (u nastavku teksta: Pravilnik) uređuje se:

- uredsko poslovanje

- način izrade, obrade i rukovanja predmetima i dokumentacijom u obradi

- rokovi i način za internu primopredaju

- vođenje evidencija o dokumentaciji

- opremanje, označavanje i odlaganje gradiva

- korištenje arhivskog gradiva

- vrednovanje, odabiranje i izlučivanje gradiva s postupkom uništavanja izlučenog gradiva, migracija informacija

- predaja gradiva nadležnom arhivu

- zaduženja i dogovornosti u rukovanju, obradi i zaštiti gradiva.

Članak 2.

Arhivskim gradivom smatra se sav izvorni i reproducirani (pisani, crtani, tiskani, snimljeni i na drugi način zabilježeni) dokumentarni materijal, koji je od značaja za povijest i za druge znanstvene potrebe, a nastao radom stvaratelja i njegovih prednika, bez obzira kada je nastao, gdje se nalazi i neovisno o obliku i nosaču na kojem je nastao.

Članak 3.

Registraturnim gradivom smatra se cjelina zapisa ili dokumenata nastalih ili primljenih poslovanjem stvaratelja i njegovih prednika i obuhvaća spise, isprave, karte, poslovne i uredske knjige, kartoteke, plakate, tiskovnice, zvučne zapise, strojno čitljive zapise, mikrooblike, datoteke (uključujući i programe i pomagala za njihovo korištenje).

Članak 4.

Arhivsko gradivo nastaje iz registraturnog nakon provedenog postupka odabiranja prema posebnom popisu što ga utvrdi stvaratelj.

Gradivo nastalo radom i djelovanjem stvaratelja je javno arhivsko gradivo prema odredbama Zakona.

Članak 5.

Registraturno i arhivsko gradivo osigurava se od oštećenja, uništenja ili nestajanja sustavnim provođenjem mjera zaštite na način da se gradivo prikuplja, evidentira, sređuje, odabire i izlučuje.

II. UREDSKO POSLOVANJE, NAČIN OBRADE I RUKOVANJA PREDMETIMA, EVIDENCIJE I ROKOVI INTERNE PRIMOPREDAJE

Članak 6.

Uredsko poslovanje obuhvaća sljedeće radne postupke:

- prijem i otpremu zapisa

- evidentiranje zapisa u odgovarajuće evidencije (uredske knjige)

- dostavljanje u rad i razvođenje

- odlaganje zapisa.

Članak 7.

Prijem i otpremu spisa vodi zaduženi službenik Jedinstvenog upravnog odjela poštujući odredbe Uredbe o uredskom poslovanju primjenom sustava klasifikacijskih oznaka i urudžbenih brojeva.

Nakon prijema spisa zaduženi službenik obavlja sljedeće radnje:

- stavlja prijemni štambilj na gornjem desnom kutu spisa s naznakom klasifikacijske oznake i urudžbenog broja, datuma prijema i naznake da li spis ima priloga

- spis evidentira u urudžbeni zapisnik- upoznaje odgovornu osobu s pristiglim spisom i nakon što dobije raspored od odgovorne osobe

- razvodi spis i dostavlja ga na obradu zaduženom službeniku uz evidentiranje zaduženja u odgovarajućoj evidenciji.

Isti postupak je i u slučaju obrade spisa putem računala, osim što se ne stavlja prijemni štambilj i ne upisuje se broj i datum rukom.

Članak 8.

Urudžbeni zapisnik vodi se na način predviđen Uredbom o uredskom poslovanju, Uputstvom za izvršenje Uredbe i Pravilnikom o jedinstvenim klasifikacijskim oznakama i brojčanim oznakama stvaratelja i primatelja akata te Planom klasifikacijskih oznaka i brojčanih oznaka stvaratelja i primatelja akata stvaratelja.

Popis akata dio je urudžbenog zapisnika za veći broj spisa iste vrste većeg obima i iste klasifikacijske oznake.

Najkasnije do 30. siječnja naredne godine urudžbeni zapisnik se zaključuje s konstatacijom o stanju spisa, potpisom zaduženog službenika i pečatom.

Članak 9.

Ukoliko se vodi urudžbeni zapisnik putem računala ista se konstatacija navodi na kraju zapisnika, a umjesto potpisa zaduženog službenika navodi se njegovo ime.

Urudžbeni zapisnik vođen računalnim putem mora se presnimiti na pokretni informatički nosač u najmanje dva primjerka (diskete, CD-i i sl.).

Na pokretnom mediju je signatura koja sadrži informaciju o tvorcu, vrsti dokumenta, kronološkoj oznaci nastanka i u kojem formatu je određeni medij (Word u Windows 97 i sl.), s naznakom da se čuva trajno.

Članak 10.

Evidentiranje ulaznih i izlaznih računa vodi se posebno u knjigama ulaznih i izlaznih računa.

Knjige se mogu voditi i pomoću računala.

Članak 11.

Odgovorna osoba propisuje koje evidencije se vode o određenim kategorijama spisa, dokumenata i zapisa.

Članak 12.

Zaduženi službenici Jedinstvenog upravnog odjela zadržavaju spise do njihovog rješavanja, a najdulje dvije godine, u svojem »priručnom arhivu« (uredski ormari, police, ladice i sl.).

Na omotu spisa stavlja se kategorija spisa i rok čuvanja.

Ukoliko je zapis sačinjen putem računala na pokretnom informatičkom nosaču stavlja se istovrsna signatura kao i na omotu spisa.

Članak 13.

Po okončanju rada na spisima, odnosno, nakon proteka roka od dvije godine, gradivo se predaje zaduženom službeniku za pismohranu Upravnog odjela.

Gradivo se predaje u sređenom stanju, u formiranim arhivskim jedinicama (mape, kutije, svežnjevi, registratori i sl.), signirano na propisan način:

- naziv stvaratelja

- godina nastanka

- oznaka kategorije gradiva

- granični brojevi predmeta

- rok čuvanja.

III. OPREMANJE, OZNAČAVNJE, ODLAGANJE, UVJETI ČUVANJA I NAČIN KORIŠTENJA ARHIVSKOGA GRADIVA

Članak 14.

Zaduženi službenik za pismohranu vrši prijem gradiva iz priručnih arhiva službenika kontinuirano.

Članak 15.

Gradivo izuzetnog značaja koje je klasificirano od odgovorne osobe kao takvo, ili gradivo koje ima oznaku poslovne ili službene tajne, čuva se izdvojeno, pod posebnim uvjetima, u metalnim ormarima ili kasama.

Pristup ovoj kategoriji gradiva ima samo ovlaštena osoba.

Članak 16.

Preuzeto gradivo iz priručnih arhiva evidentira se u arhivsku knjigu prema kategorijama koje su sadržane u Posebnom popisu s rokovima čuvanja.

Zaduženi službenik za pismohranu dužan je na arhivskoj jedinici upisati arhivski broj iz arhivske knjige u kojoj je evidentirana određena kategorija gradiva.

Redni broj upisa u arhivsku knjigu nastavlja se neprekidno bez obzira na vrijeme nastanka i vrstu ili kategoriju gradiva.

Članak 17.

Gradivo se tehnički oprema u odgovarajuće arhivske jedinice i to na način da se trajno gradivo odlaže u zaštitne omote, očišćeno i s odstranjenim uzročnicima oštećenja papira (metalne spojnice, prašina, insekti i sl.), a nakon toga u arhivske kutije ili herbarije koji ne sadrže metalne dijelove.

Na arhivskim kutijama ili herbarijima stavlja se signatura stvaratelja, vrste gradiva, vremenskog razdoblja kad je gradivo nastalo, rok čuvanja i arhivski broj.

Gradivo koje se čuva do 10 godina odlaže se u postojećim arhivskim jedinicama (registratori, mape i sl.) uz signaturu koja sadrži sve elemente signature trajnog arhivskog gradiva.

Članak 18.

Gradivo se odlaže na metalne police koje su numerirane sustavom rimskih brojeva i abecedno.

Mogu se koristiti i drvene police, metalni i drveni ormari uz osiguranje primjerenih sredstava za zaštitu od požara.

Članak 19.

Prostor za odlaganje arhiviranog gradiva može biti jedinstven za cjelokupno gradivo nastalo radom stvaratelja ili to može biti više prostora pogodnih za odlaganje određenih cjelina i kategorija gradiva.

Prostor za odlaganje gradiva mora odgovarati standardima propisanim za smještaj i čuvanje arhivskog gradiva izvan arhiva.

Prostor je zaključan i pristup njemu imaju zaduženi službenik i ovlaštene osobe.

Članak 20.

Gradivo koje je prošlo postupak arhiviranja u cijelosti, može se koristiti po prethodno dobivenoj suglasnosti odgovorne osobe.

Gradivo se koristi izdavanjem originala zapisa, davanjem preslika ili korištenjem na mjestu gdje je gradivo odloženo.

U slučaju da se daje original na korištenje, korisnik je dužan potpisati revers na posuđeno gradivo. Revers se odlaže na mjesto gdje je prethodno bilo odloženo posuđeno gradivo.

IV. ODABIRANJE I IZLUČIVANJE GRADIVA, MIGRACIJA INFORMACIJA NA NEKONVENCIONALNE MEDIJE

1. Odabiranje i izlučivanje konvencionalnog gradiva

Članak 21.

Odabiranje i izlučivanje gradiva obavlja se kada je cjelokupno gradivo sređeno i popisano.

Odabiranje i izlučivanje gradiva obavlja se na temelju Posebnog popisa s rokovima čuvanja i pozitivnih propisa koji reguliraju čuvanje određenih kategorija dokumenata.

Članak 22.

Postupak odabiranja i izlučivanja priprema zaduženi službenik za pismohranu Jedinstvenog upravnog odjela.

Pripremljeno i popisano gradivo za izlučivanje s prijedlogom i obrazloženjem dostavlja se odgovornoj osobi.

Odgovorna osoba pokreće postupak izlučivanja dostavljanjem prijedloga s popisom gradiva izdvojenog za izlučivanje Vanjskoj arhivskoj službi nadležnog Državnog arhiva.

Članak 23.

Prijedlog za izlučivanje sadrži:

- naziv stvaratelja gradiva

- vrstu gradiva i kategoriju iz koje se vrši izlučivanje

- količinu i vrijeme nastanka gradiva.

Prijedlog mora biti obrazložen, gradivo izdvojeno i popisano i pripremljeno za očevid od strane Vanjske arhivske službe nadležnog državnog arhiva.

Članak 24.

Postupak provodi tročlana komisija sastavljena od službenika Jedinstvenog upravnog odjela.

Nakon izvršenog očevida u pripremljeno gradivo komisija i ovlašteni djelatnik Vanjske arhivske službe nadležnog Državnog arhiva predlažu donošenje rješenja kojim se odobrava ili odbija izlučivanje gradiva.

O svojem radu komisija sastavlja zapisnik.

Članak 25.

Nadležni državni arhiv donosi rješenje kojim može predloženo gradivo za izlučivanje odobriti u cijelosti ili djelomično ili ga u cijelosti odbiti.

Članak 26.

Nakon prijema rješenja kojim se odobrava izlučivanje komisija predaje izdvojeno gradivo u industrijsku preradu, o čemu se sastavlja posebna bilješka.

2. Postupak s prijenosom informacija na nekonvencionalne medije

Članak 27.

Sukladno pozitivnim propisima određene kategorije dokumenata mogu se čuvati i na nekonvencionalnim nositeljima podataka.

Prijenos informacija s konvencionalnih zapisa na nekonvencionalne vrši se postupkom digitaliziranja ili mikrofilmiranjem.

Članak 28.

Pohranom arhivskih zapisa trajne vrijednosti na nekonvencionalne nositelje podataka izvorni oblik gradiva čuva se i nadalje u originalu trajno.

Ovakav oblik pohrane vrši se isključivo iz sigurnosnih razloga.

Članak 29.

Posebne kategorije dokumenata utvrđene Zakonom o računovodstvu i Posebnim popisom mogu se čuvati u određenom roku čuvanja isključivo na nekonvencionalnim nositeljima podataka po postupku utvrđenom ovim Pravilnikom.

Članak 30.

Kategorije dokumenata određene Posebnim popisom u skladu sa Zakonom označavaju se kao dokumenti koji se mogu čuvati i na nekonvencionalnim nositeljima informacija.

Takve kategorije dokumenata čuvaju se u originalu na konvencionalnim nositeljima informacija (papir) u priručnim arhivima dvije godine.

Nakon proteka roka od dvije godine takva se dokumentacija predaje zaduženom službeniku za pismohranu Jedinstvenog upravnog odjela.

Zaduženi službenik stavlja oznaku na arhivskoj jedinici da se takva dokumentacija može digitalizirati ili mikrofilmirati.

Članak 31.

Prijenos informacija na nekonvencionalne medije vrši se na način da se određene kategorije dokumenata iste vrste snimaju na pojedinačnom nekonvencionalnom nositelju informacija (mikrofilm, compact disc).

Prijenos informacija digitaliziranjem ili mikrofilmiranjem može se povjeriti specijaliziranoj tvrtki koja obavlja te poslove.

Članak 32.

Po dovršenom postupku prijenosa informacija na nekonvencionalne medije, tročlana komisija Jedinstvenog upravnog odjela utvrđuje identičnost originala i snimljenih dokumenata na nekonvencionalnom mediju.

Provjera identičnosti vrši se metodom slučajnog uzorka za svaki pojedinačni nekonvencionalni nositelj informacija.

Provjera se vrši na najmanje 10 uzoraka uz zapisničko konstatiranje utvrđenih rezultata identičnosti.

Ukoliko je rezultat utvrđivanja identičnosti 100%, originalno gradivo na papiru može se predložiti za izlučivanje.

Članak 33.

Postupak mikrofilmiranja ili digitaliziranja provodi se jednom godišnje, u pravilu u listopadu ili studenom, nakon usvajanja završnog računa i izvješća revizije o poslovanju.

Članak 34.

Pohranjeni dokumenti na nekonvencionalnim medijima čuvaju se na dva pojedinačna nositelja.

Nekonvencionalni mediji čuvaju se na odvojenim mjestima i to: jedan primjerak ima pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela, a drugi primjerak je pohranjen kod zaduženog službenika za pismohranu.

Članak 35.

Dokumenti pohranjeni na nekonvencionalnim medijima zaštićeni su na način da je pristup njima omogućen isključivo

ovlaštenim osobama koje su upoznate s pristupnim kodom na takvom mediju.

V. PREDAJA ARHIVSKOG GRADIVA NADLEŽNOM ARHIVU

Članak 36.

Arhivsko gradivo stvaratelja i prednika imaju status javnog arhivskog gradiva prema Zakonu o arhivskom gradivu i arhivima.

Gradivo se čuva u pismohrani stvaratelja do predaje na pohranu u spremišta nadležnog državnog arhiva.

Članak 37.

Gradivo se predaje na pohranu u spremišta nadležnog državnog arhiva sređeno, popisano, arhivirano u arhivske jedinice na način predviđen Zakonom i Pravilnikom o predaji arhivskog gradiva arhivima.

Predaja se vrši uz zapisničko konstatiranje.

Članak 38.

Gradivo koje je predano na pohranu u arhiv može se koristiti na način predviđen Zakonom.

Izuzetno, odgovorna osoba može ograničiti korištenje onog dijela gradiva koji sadrži osobne podatke pojedinaca.

VI. ZADUŽENJA I ODGOVORNOSTI U RUKOVANJU, OBRADI I ZAŠTITI GRADIVA

Članak 39.

O gradivu skrbi zaduženi službenik Jedinstvenog upravnog odjela.

Zaduženi službenik provodi sve postupke zaštite gradiva, priprema gradivo za izlučivanje, vodi propisane evidencije, predlaže poboljšanje uvjeta čuvanja, izdaje gradivo na korištenje, prati propise i neposredno ih primjenjuje, informira pročelnika Jedinstvenog upravnog odjela o stanju gradiva.

Zaduženi službenik mora ispunjavati uvjete za obavljanje poslova skrbi o arhivskom gradivu prema Zakonu o arhivskom gradivu i arhivima.

Članak 40.

U slučaju oštećenja, nestanka ili gubitka dijela arhivskog gradiva prouzročenog neodgovornim ponašanjem zaduženog službenika ili službenika koji je koristio arhivsko gradivo, isto predstavlja osnovu za pokretanje disciplinskog postupka, nakon kojeg se može izreći i mjera prestanka radnog odnosa.

Pored disciplinske odgovornosti službenici mogu odgovarati prekršajno ili kazneno kada su za to ostvareni uvjeti iz zakona.

VII. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 41.

Posebnim popisom utvrđuju se rokovi čuvanja određenih kategorija gradiva.

Rokovi navedeni u popisu su minimalni i osnova su za provođenje postupka odabiranja i izlučivanja.

Popis sadrži i kategorije gradiva koje se čuvaju na mikrofilmu ili compact discu i rokovi čuvanja vrijede i za tako arhiviranu dokumentaciju.

Članak 42.

Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Službenim novinama« Primorsko-goranske županije.

Pravilnik i Posebni popis s rokovima čuvanja primjenjuje se nakon dobivene suglasnosti nadležnog državnog arhiva.

Klasa: 035-01/06-01/01

Ur. broj: 2142-07-03-06-1

OPĆINSKO POGLAVARSTVO OPĆINE VRBNIK

Načelnik

Franjo Toljanić, v. r.

Dobivena suglasnost Državnog arhiva u Rijeci

Klasa: 034-04/06-01/10

Ur. broj: 2170-53-04-06-02

Rijeka, 30. svibnja 2006.

POPIS ČUVANJA
POSEBNA LISTA REGISTRATURNE GRAĐE
OPĆINE VRBNIK S ROKOVIMA ČUVANJA

I. OPĆI POSLOVI

1.1. Urudžbeni zapisnik, upisnici i druge knjige

koje imaju karakter urudžbenog zapisnika . . . . trajno

1.2. Kazalo, imenici i registri koji se vode uz

urudž. zapisnik. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

1.3. Arhivska knjiga, zapisnici o škartiranju,

popis građe, zapisnici o predaji građe

nadležnom arhivu u tiskanom obliku

i diskete . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

1.4. Dostavne knjige, knjige za poštu i druge

pomoćne knjige . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 godina

1.5. Službeni listovi, časopisi, brošure i dr. . . . . . . . . trajno

1.6. Izvještaji o radu i programi rada za općinsko

vijeće i općinsko poglavarstvo, zapisnici vijeća

i poglavarstva, komisija, odbora i sl. te odluke,

rješenja, preporuke i zaključci vijeća,

poglavarstva i komisija . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

1.7. Samoupravni opći akti organa (statuti,

pravilnici i dr. opći akti organa općine) . . . . . trajno

1.8. Dokumentacija vezana uz nadzor nad

provođenjem Zakona o općem upravnom

postupku . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10 godina

1.9. Rješenja o utvđivanju oznaka unutrašnjih

organizacijskih jedinica, o vođenju urudžbenog

zapisnika, upisnika predmeta (upravnih

predmeta) i popisa, o planu arhivskih

znakova . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

1.10. Informacije, analize i uputstva u vezi s

primjenom zakonskih propisa. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

1.11. Dopisi u unutrašnjem dopisivanju . . . . . . . . 3 godine

1.12. Periodieni izvještaji i planovi rada

pojedinih radnika . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 godine

1.13. Tehnička dokumentacija - projekti zgrada . . . trajno

1.14. Spisi o popravcima zgrada . . . . . . . . . . . . . . 10 godina

1.15. Spisi o nabavi i popravcima opreme

i inventara . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10 godina

1.16. Rješenja o rashodovanju opreme

i inventara . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10 godina

1.17. Spisi u vezi s licitacijama i prikupljanju

pismenih ponuda . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 godina

1.18. Dopisi u vezi s nabavama, radovima

i uslugama . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 godina

1.19. Tipizirani podnesci, zamolnice, urgencije,

pozivi, obavjesti, opomene, informacije

općeg karaktera . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 godine

1.20. Koncepti (kopije) potvrda, uvjerenja s

ograničenom važnošću na osnovu stalnih

evidencija i molbe kojima se traži izdavanje

takvih dokumenata . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 godine

1.21. Rješenja o administrativnim zabranama,

honorarima, imenovanjima privremenih

komisija i druga tipizirana beznačajna

rješenja, ukoliko nisu sastavni dio

predmeta . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 godine

1.22. Manje važno dopisivanje informativnog

i urgentnog karakt. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 godina

1.23. Manje važne prepiske o općem, organizacionim

i stručnim pitanjima s drugim ustanovama,

stručnim i drugim organ. . . . . . . . . . . . . . . . . 5 godina

1.24. Evidencija štembilja i pečata . . . . . . . . . . . . . . . trajno

1.25. Spisi nadležnih organa, ustanova o pojavama

i zbivanjima u svezi s općinom . . . . . . . . . . . . trajno

1.26. Spisi koji se odnose na borbu za samostalnost

i priznavanje Republike Hrvatske . . . . . . . . . . trajno

1.27. Okružnice i uputstva o postupcima u radu,

dostavljene od nadležnih organa . . . . . . . . . . . trajno

II. PERSONALNI POSLOVI

2.1. Odluke i rješenja o zasnivanju radnog

odnosa i imenovanja . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

2.2. Rješenja o rasporedu radnika na radna

mjesta . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

2.3. Dokumentacija o prestanku radnog odnosa . . trajno

2.4. Rješenja o udaljenju radnika iz organa

i za vrijeme pritvora . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10 godina

2.5. Odluke o disciplinskoj odgovornosti

radnika . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 godine

2.6. Prijava za polaganje stručnih ispita i

dopisivanja u svezi s tim . . . . . . . . . . . . . . . . 5 godina

2.7. Rješenja i drugi spisi u svezi s dopustima,

bodovanjima i drugim odsustvovanjima s rada,

te zamjene na radu u takvim slučajevima (ukoliko

nisu dio novčane dokumentacije) . . . . . . . . 3 godine

2.8. Rješenja o stavljanju na raspolaganje . . . . . 3 godine

2.9. Rješenja o neplaćenom dopustu s rada . . . 3 godine

2.10. Dokumentacija o raspisivanju i provođenju

natječaja za popunjavanje radnih mjesta . . 5 godina

2.11. Evidencija o prijavama radnika socijalnom

osiguranju . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

2.12. Evidencija o odsustvovanju radnika

s rada . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10 godina

2.13. Ugovori o obavljanju povremenih

i privremenih poslova . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 godina

2.14. Zapisnici o primopredaji dužnosti i poslova

među zaposlenicima (ukoliko ne sadrže

popise imovine) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10 godina

2.15. Dokumentacija o pokretanju i vođenju te

završetku disciplinskog postupka za naknadu

štete . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 godina

2.16. Matična knjiga zaposlenih . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

2.17. Zahtjevi za mirovinu (cijeli predmet) . . . . . . . trajno

2.18. Personalni listovi - dosjei s personalnim

prilozima i podacima . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

2.19. Rješenja o primanju dječjeg doplatka

s pripadajućom dokumentacijom . . . . . . . . . 5 godina

2.20. Evidencija o izrečenim mjerama zbog

povrede radne dužnosti . . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

2.21. Dokumentacija o pohvalama i nagradama

radnika . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

2.22. Prijave nesreće na poslu . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

2.23. Mjesečni izveštaji o bolovanju s pripadajućom

dokument. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 godina

2.24. Prigovori, tužbe i žalbe radnika i ostala

dokumentacija (osim konačnih rješenja

i odluka u vezi s ostvarivanjem prava

radnika iz radnog odnosa) . . . . . . . . . . . . . . . 5 godina

III. URBANIZAM

3.1. Suglasnost za izdavanje građevinskih

dozvola . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10 godina

3.2. Suglasnost za izdavanje lokacijskih

dozvola . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 godina

3.3. Akti o određivanju privremenih lokacija

za kioske i druge pokretne objekte

na javnim površinama . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 godina

3.4. Razvojni provedbeni urbanistički

planovi i dr. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

3.5. Urbanistički uvjeti uređenja prostora . . . . . . . trajno

3.6. Ovjera parcelacije . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 godina

3.7. Razvojni provedbeni i drugi planovi . . . . . . . trajno

3.8. Studije, projekti, planovi i programi . . . . . . . . trajno

3.9. Urbanistieki planovi s pratećom

dokumentacijom . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

IV. GRAĐEVINARSTVO I PROMET

4.1. Rješenja iz oblasti prometa . . . . . . . . . . . . . . . trajno

4.2. Rješenja o prekopima javnih površina . . . . . . trajno

4.3. Rješenja za gradnju s prilozima . . . . . . . . . . . . trajno

4.4. Građevinske dozvole s prilozima . . . . . . . . . . . trajno

4.5. Izmjene i dopune građevinskih dozvola

i rješenja za gradnju . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

4.6. Rješenja o rušenju objekata . . . . . . . . . . . . . . . trajno

V. KOMUNALNI POSLOVI

5.1. Rješenja o utvrđivanju visine komunalne

naknade . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 godine

5.2. Rješenja o imenovanju trgova, ulica,

naselja i sl. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

5.3. Rješenja o određivanju kućnih brojeva . . . . . trajno

VI. STAMBENI ODNOSI

6.1. Utvrđivanje stanarine, viška stambenog

prostora, plaćanje povišene stanarine,

te priznavanje subvencija stanarine . . . . . . 10 godina

6.2. Akti kojima se utvrđuje što se smatra

stanom, poslovnim prostorom ili obiteljskom

kućom . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

6.3. Rješenja koja se odnose na provođenje

nadzora nad zaključenjem ugovora

o poslovnom prostoru . . . . . . . . . . . . . . . . . 10 godina

6.4. Akti kojima se utvrđuje stanarski odnosi

i odnosi etažnih vlasnika . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

6.5. Akti kojima se odobrava pretvaranje stanova

u poslovni prostor i akti kojima se nalaže

povrat u prijašnje stanje . . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

6.6. Akti kojima se utvrđuje pravo stanara ili

vlasnika za obavljanje djelatnosti u dijelu

stana i akti kojima se zabranjuje obavljanje

ove djelatnosti . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

6.7. Upravna rješenja o rušenju bespravno

izgrađenih objekata . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

VII. IMOVINSKO-PRAVNI POSLOVI

7.1. Rješenje o prodaji građevinskog zemljišta . . . trajno

7.2. Odluka o zamjeni zemljišta s

dokumentacijom . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

7.3. Rješenje o deposediranju zemljišta

u društvenom vlasn. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

7.4. Rješenje o raspisivanju natječaja

za prodaju nekretnina . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

7.5. Rješenje o odricanju prava vlasništva na

nekretninama u korist općine . . . . . . . . . . . . . . trajno

7.6. Rješenje o uspostavi i ukidanju javnog

dobra . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

7.7. Ugovor o zakupu zemljišta u vlasništvu

općine . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

7.8. Rješenje o priznavanju prava vlasništva

na temelju ranije donijetih akata . . . . . . . . . . . trajno

7.9. Kupoprodajni i darovni ugovori i ugovori

o zamjeni nekretnina . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

7.10. Zapisnici o procjeni nekretnina . . . . . . . . . 10 godina

7.11. Evidencije kupoprodajnih, darovnih ugovora

i ugovora o zamjeni nekretnina . . . . . . . . . . . trajno

VIII. FINANCIJSKI POSLOVI

8.1. Zahtjevi korisnika o dodjeli sredstava iz

proračuna . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2 godine

8.2. Prijedlog i nacrt proračuna . . . . . . . . . . . . . . 2 godine

8.3. Proračun . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

8.4. Odluka o izvršenju proračuna . . . . . . . . . . . . . . trajno

8.5. Prijedlog završnog računa proračuna . . . . . . 2 godine

8.6. Završni račun proračuna . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

8.7. Izvještaj o izvršenju proračuna . . . . . . . . . . . . . trajno

8.8. Zahtjev i prijava za otvaranje žiroračuna

te popisu i zaduženih osoba . . . . . . . . . . . . . . . trajno

IX. KNJIGOVODSTVENO-FINANCIJSKA I DRUGA DOKUMENTACIJA

9.1. Glavna knjiga proračuna . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

9.2. Obračun plaća . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

9.3. Dnevnik knjiženja proračuna . . . . . . . . . . . 10 godina

9.4. Knjiga ulaznih i izlaznih računa . . . . . . . . . . 5 godina

9.5. Knjiga osnovnih sredstava . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

9.6. Blagajnički izvještaji i pomoćni obrasci

priraznim obračunima . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 godine

9.7. Knjigovodstvene isprave na temelju kojih

se vrši knjiženje . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10 godina

9.8. Izvodi FINS-a . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10 godina

9.9. Ugovor o djelu za izvršenje manjih

radova . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 godina

9.10. Putni računi . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 godine

9.11. Knjiga putnih računa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 godina

9.12. Elaborati o popisu sredstava . . . . . . . . . . . . . . . trajno

9.13. Sudske administrativne zabrane . . . . . . . . . 10 godina

9.14. Rješenje o plaćanju raznih doprinosa . . . . 10 godina

9.15. Dokumentacija o osiguranju imovine . . . . . 5 godina

9.16. Inventurne liste . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10 godina

X. ODGOJ, OBRAZOVANJE, KULTURA, TURIZAM,

ZDRAVSTVO I SOCIJALNA ZAŠTITA

10.1. Analiza stanja u oblasti preškolskog

odgoja . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

10.2. Analiza stanja u oblasti osnovnog školstva . . . trajno

10.3. Analiza stanja u oblasti srednjeg školstva . . . . trajno

10.4. Analiza stanja u oblasti kulture

i teh. kult. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

10.5. Analiza stanja u oblasti turizma . . . . . . . . . . . . trajno

10.6. Analiza stanja u oblasti športa . . . . . . . . . . . . . trajno

10.7. Analiza stanja u oblasti zdravstvene

i soc. zaštite . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . trajno

10.8. Povremeni izvještaji i informacije . . . . . . . . 10 godina

 

https://sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=181&mjesto=51516&odluka=22
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr