SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XIII. - broj 39. Utorak, 27. prosinca 2005.
GRAD ČABAR
34

34.

Na temelju članka 7. točke 2. i članka 12. točke 3. Zakona o ustanovama (»Narodne novine« broj 76/93, 29/97 i 47/99) i članka 96. točka 1. i 3. u svezi sa odredbom članka 94. točka 2. Zakona o socijalnoj skrbi (»Narodne novine« broj 73/97, 27/01, 59/01, 82/01 i 103/03) te članka 26. Statuta grada Čabra (»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 24/01, 06/02 i 22/05), Gradsko vijeće Grada Čabra, na sjednici održanoj dana 22. prosinca 2005. godine, donijelo je

ODLUKU
o osnivanju javne ustanove socijalne skrbi
- Doma za starije osobe Gerovo

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Osniva se javna ustanova socijalne skrbi, Dom za starije i nemoćne osobe Čabar (u daljnjem tekstu: Dom).

Osnivač Doma je Grad Čabar, Narodnog oslobođenja 2, Čabar (u daljnjem tekstu: Grad).

Dom je javna ustanova i ima svojstvo pravne osobe, a upisuje se u sudski registar pri nadležnom Trgovačkom sudu i upisnik ustanova socijalne skrbi pri nadležnom ministarstvu za djelatnost socijalne skrbi.

Članak 2.

Dom će poslovati pod nazivom: DOM ZA STARIJE OSOBE GEROVO

Sjedište Doma je u Gerovu, Snježnička ulica bb.

II. DJELATNOST DOMA

Članak 3.

Djelatnost Doma je:

- u sklopu stalnog smještaja pruža usluge stanovanja, prehrane, održavanja osobne higijene, brigu o zdravlju, njegu, radne aktivnosti i korištenje slobodnog vremena,

- pružanja korisnicima usluga poludnevnog i cjelodnevnog boravka,

- pružanje usluga pomoći i njege u kući starijim i nemoćnim osobama.

III. TIJELA DOMA

Članak 4.

Tijela Doma su: ravnatelj, Upravno vijeće i Stručno vijeće.

1. Ravnatelj

Članak 5.

Voditelj Doma je ravnatelj.

Ravnatelj obavlja slijedeće poslove:

- organizira i vodi rad i poslovanje Doma,

- predstavlja i zastupa Dom i odgovoran je za zakonitost rada Doma,

- zastupa Dom u svim postupcima pred sudovima, upravnim i drugim državnim tijelima, te pravnim osobama s javnim ovlastima,

- može dati pismenu punomoć drugim osobama da zastupaju Dom u pravnom prometu u granicama svojih ovlasti,

- određuje osobe ovlaštene za potpisivnje financijske i druge dokumentacije,

- vodi stručni rad Doma i odgovoran je za njega,

- poduzima sve pravne radnje u ime za račun Doma i donosi sve odluke vezane uz poslovanje, osim odluka iz nadležnosti Upravnog vijeća Doma,

- odlučuje o nabavci i prodaji osnovnih sredstava, o izvođenju investicijskih radova, investicijskog održavanja kojih pojedinačna vrijednost ne prelazi 20.000,00 kuna,

- pokreće postupak donošenja i usklađivanja općih akata s odredbama određenog zakona,

- predlaže Upravnom vijeću program rada, plan razvoja i poduzima mjere za njihovo provođenje,

- provodi odluke Upravnog vijeća,

- donosi odluke o potrebi zapošljavanja radnika, o izboru kandidata za obavljanje poslova pojedinog radnog mjesta, te sklapa s njima ugovor o radu,

- donosi odluke u I. stupnju o pojedinačnim pravima radnika u slučajevima utvrđenim zakonom i općim aktima,

- podnosi pisano izvješće Upravnom vijeću o cjelokupnom poslovanju Doma,

- obavlja i druge poslove u skladu sa zakonom, statutom i općim aktima.

Ravnatelj ne može bez posebne ovlasti Upravnog vijeća ili Osnivača nastupati kao druga ugovorna strana i s ustanovom sklapati ugovore u svoje ime i za svoj račun, u svoje ime, a za račun drugih ososba, ili u ime i za račun drugih osoba.

Članak 6.

Ravnatelja na temelju javnog natječaja imenuje Upravno vijeće.

Mandat ravnatelja traje četiri (4) godine, a ista osoba može se ponovo imenovati za ravnatelja.

Za ravnatelja može biti imenovana osoba koja ispunjava zakonom propisane uvjete.

Upravno vijeće razrješuje ravnatelja pod uvjetima i na način utvrđen zakonom i Statutom Doma.

Članak 7.

Do imenovanja ravnatelja Domom upravlja privremeni ravnatelj.

Privremenog ravnatelja imenuje Gradsko poglavarstvo posebnom odlukom.

Privremeni će ravnatelj, pod nadzorom Gradskog poglavarstva, obaviti pripreme za početak rada ustanove, a posebno je obvezatan pribaviti potrebne dozvole, mišljenja i suglasnosti za početak rada Doma, te podnijeti prijavu za upis Doma u sudski registar nadležnog Trgovačkog suda.

2. Upravno vijeće

Članak 8.

Domom upravlja Upravno vijeće kojeg imenuje Osnivač.

Upravno vijeće:

- donosi Statut uz suglasnost Osnivača,

- donosi druge pravne akte,

- donosi program rada i razvoja Doma i nadzire njihovo izvršenje,

- donosi financisjki plan u okviru raspoloživih sredstava za institucionalne i izvaninstitucionalne oblike socijalne skrbi,

- donosi godišnji obračun,

- podnosi Gradskom poglavarstvu izvješća o poslovanju Doma najmanje jednom godišnje,

- predlaže Osnivaču promjene i proširenje djelatnosti,

- daje Osnivaču i ravnatelju prijedloge i mišljenja o pojedinim pitanjima,

- imenuje i razrješava ravnatelja, te sklapa s njim ugovor o radu,

- raspravlja i odlučuje o izvješćima ravnatelja,

- donosi odluke u drugom stupnju u svezi s pravima radnika,

- odlučuje o nabavci, odnosno prodaji osnovnih sredstava, o izvođenju investicijskih radova, investicijskog održavanja kojih pojedinačna vrijednost ne prelazi 40.000,00 kuna,

- donosi poslovnik o svom radu,

- obavlja i druge poslove utvrđene zakonom, statutom i drugim općim aktima Doma.

Članak 9.

Upravno vijeće ima 5 članova i čine ga:

- 3 predstavnika Osnivača,

- 1 stručni radnik zaposlen u Domu,

- 1 korisnik Doma odnosno skrbnik korisnika.

Predstavnici Osnivača u Upravnom vijeću moraju biti osobe visoke ili više stručne spreme društvenog usmjerenja iz organizacije, ustanove, udruge ili druge pravne osobe koja se bavi humanitarnom, socijalnom ili drugom društvenom djelatnošću, te fizička osoba koja svojim znanjem i iskustvom stečenim u navedenim djelatnostima može doprinjeti njegovom radu.

Predsjednika i zamjenika predsjednika Upravnog vijeća bira i razrješava Upravno vijeće između predstavnika Osnivača.

Upravno vijeće donosi odluke nadpolovičnom većinom glasova ukupnog broja članova.

Mandat članova Upravnog vijeća traje četiri (4) godine.

Način imenovanja odnosno izbora članova Upravnog vijeća utvrđuje se Statutom doma.

3. Stručno vijeće

Članak 10.

Dom ima Stručno vijeće.

Stručno vijeće čine svi stručni radnici Doma.

Stručno vijeće:

- sudjeluje u utvrđivanju plana i programa rada Doma, prati njegovo ostvarivanje,

- raspravlja i odlučuje o stručnim pitanjima rada Doma u sklopu nadležnosti utvrđenih zakonom i statutom Doma,

- potiče i promiče stručni rad,

- daje Upravnom vijeću i ravnatelju mišljenje i prijedloge glede organizacije rada i uvjeta za razvitak djelatnosti,

- obavlja druge stručne poslove utvrđene zakonom i statutom.

IV. SREDSTVA ZA OSNIVANJE I POČETAK RADA DOMA

Članak 11.

Za obavljanje djelatnosti Doma osiguran je poslovni prostor u novoizgrađenoj građevini na lokaciji Snježnička ulica bb, Gerovo.

Oprema i potrebni stručni radnici osigurat će se prije početka rada Doma, sukladno Pravilniku o vrsti doma za djecu i doma za odrasle osobe i njihovoj djelatnosti, te uvjetima glede prostora, opreme i potrebnim stručnih i drugih radnika doma socijalne skrbi (»Narodne novine« broj 101/99, 120/02 i 74/04) i drugim propisima.

Članak 12.

Za osnivanje i početak rada Doma, Osnivač je osigurao sredstva u iznosu od 20.000,00 kuna.

Pored sredstava iz stavka 1. ovog članka, sredstva za rad Doma osiguravaju se:

- iz cijene usluga koju plaćaju korisnici,

- iz proračunskih sredstava nadležnog Ministarstva za one korisnike kojima je rješenjem Centra za socijalnu skrb osiguran smještaj u Domu, a njihovi prihodi i novčana sredstva nisu dostatna za plaćanje smještaja,

- iz donacija fizičkih i pravnih osoba,

- iz drugih izvora.

V. NAČIN RASPOLAGANJA S DOBITI

Članak 13.

Domu nije cilj stjecanje dobiti već obavljanje djelatnosti socijalne skrbi o starijim i nemoćnim.

Sukladno odredbi iz stavka 1. ovog članka, moguću ostvarenu dobit Dom će koristiti isključivo za obavljanje i razvoj svoje djelatnosti.

VI. POKRIVANJE GUBITAKA I OGRANIČENJA RASPOLAGANJA IMOVINOM

Članak 14.

Dom ne može bez suglasnosti Osnivača steći, opteretiti ili otuđiti nekretninu ili drugu imovinu.

U pravnom prometu Dom odgovara cjelokupnom svojom imovinom, a Osnivač odgovara solidarno i neograničeno za obveze Doma.

VII. OSTALE ODREDBE

Članak 15.

Dom ima Statut kojim se uređuje ustroj Doma, tijela, njihova nadležnost i način odlučivanja, te druga pitanja od značenja za obavljanje djelatnosti i poslovanje Doma.

Statut Doma donosi Upravno vijeće uz prethodno pribavljenu suglasnost osnivača u roku od 60 dana od dana imenovanja.

Članak 16.

Dom socijalne skrbi se osniva na neodređeno vrijeme.

Članak 17.

Dom će započeti s radom po izvršenju upisa u upisnik ustanova socijalne skrbi pri nadležnom Ministarstvu, a po prethodno:

- pribavljenom rješenju nadležnog Ministarstva da je ova Odluka u skladu s Zakonom o socijalnoj skrbi,

- izvršenju upisa Doma kao javne ustanove socijalne skrbi u sudski registar nadležnog trgovačkog suda,

- pribavljenom rješenja nadležnog odjela Primorsko-goranske županije o ispunjavanju uvjeta za početak rada Doma, a posebno uvjeta glede prostora, opreme, stručnih i drugih djelatnika, te da su opći akti Doma u skladu sa Zakonom i posebnim propisima.

Dom stječe svojstvo pravne osobe upisom u sudski registar.

VIII. ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 18.

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenim novinama« Primorsko-goranske županije.

Klasa: 021-01/05-01/53

Ur. broj: 2108/01-05-1-5

Čabar, 29. prosinca 2005.

GRADSKO VIJEĆE GRADA ČABRA

Predsjednik
Zoranin Kuzele, v. r.

 

https://sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=153&mjesto=51306&odluka=34
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr