SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XIII. - broj 36. Utorak, 20. prosinca 2005.
GRAD KASTAV
50

50.

Na temelju članka 53. Zakona o lokalnoj i područnoj samoupravi (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine« broj 33/01), članka 5. Odluke o ustrojstvu i djelokrugu Gradske uprave Grada Kastva (»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 4/02) i članka 45. Statuta Grada Kastva (»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 24/ 01) Gradsko poglavarstvo Kastva, na 22. sjednici održanoj dana 13. prosinca 2005. donijelo je

PRAVILNIK
o unutrašnjem ustrojstvu Jedinstvenog upravnog
odjela Grada Kastva

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovim Pravilnikom uređuje se unutrašnji ustroj, radna mjesta, broj potrebnih službenika i namještenika, opis poslova i radnih zadataka sa stručnim uvjetima potrebnim za obavljanje tih poslova u Jedinstvenom upravnom odjelu Grada Kastva.

Članak 2.

Djelokrug rada Jedinstvenog upravnog odjela određen je člankom 4. Odluke o unutrašnjem ustrojstvu i djelokrugu uprave Grada Kastva (»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 4/02).

II. NAČIN RADA I RUKOVOĐENJA POSLOVIMA JEDINSTVENOG UPRAVNOG ODJELA

Članak 3.

Radom Jedinstvenog upravnog odjela rukovodi pročelnik.

Članak 4.

Pročelnik je odgovoran za zakonito i pravodobno obavljanje poslova i zadaća iz nadležnosti Jedinstvenog upravnog odjela.

Suglasno prethodnom stavku, pročelnik nadzire rad službenika i namještenika, te primjenjuje stegovna ovlaštenja predviđena zakonom i drugim općim aktima.

Članak 5.

U obavljanju poslova i zadataka utvrđenih ovim pravilnikom, službenici i namještenici su obvezni postupati pravodobno i zakonito.

Prilikom korištenja opreme i drugih sredstava rada, službenici i namještenici su dužni brinuti se o pravilnoj upotrebi, rukovanju kao i održavanju tih sredstava.

Članak 6.

Službenici i namještenici su za svoj rad odgovorni pročelniku.

Službenici i namještenici su dužni čuvati službenu i drugu propisima utvrđenu tajnu.

U obavljanju poslova i zadataka službenici su dužni međusobno surađivati.

Članak 7.

Službenici imaju pravo potpisa na osnovi ovlaštenja pročelnika.

Članak 8.

Poslovi i zadaće utvrđeni ovom Pravilnikom obavljaju se u punom radnom vremenu.

Članak 9.

Godišnji plan i program rada Jedinstvenog upravnog odjela donosi, uz prethodnu suglasnost Gradskog poglavarstva Grada Kastva, pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela.

Godišnji program rada sadrži prikaz poslova i radnih zadataka iz djelokruga Jedinstvenog upravnog odjela.

Prijedlog godišnjeg programa za sljedeću kalendarsku godinu, pročelnik dostavlja Gradskom poglavarstvu Grada Kastva najkasnije 20. prosinca tekuće godine.

Službenici i namještenici Jedinstvenog upravnog odjela dužni su sudjelovati u izradi plana i programa iz stavka 1. ovog članka u vezi s poslovima i radnim zadacima koje izvršavaju.

Članak 10.

Izvještaj o ostvarenju plana i programa za proteklu kalendarsku godinu izrađuje pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela i podnosi ga Gradskom poglavarstvu Grada Kastva na usvajanje najkasnije do 31. siječnja tekuće godine.

Službenici i namještenici Jedinstvenog upravnog odjela dužni su sudjelovati u izradi izvještaja iz stavka 1. ovog članka u vezi s poslovima i radnim zadacima koje izvršavaju.

III. RADNA MJESTA I STRUČNA SPREMA

Članak 11.

U Jedinstvenom upravnom odjelu Grada Kastva ustrojavaju se sljedeća radna mjesta i poslovi:

1. PROČELNIK JEDINSTVENOG UPRAVNOG ODJELA

- VII/1 stupanj stručne spreme pravnog smjera

- 5 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima

- probni rad 3 mjeseca

- poznavanje rada na PC-u

- položen državni stručni ispit (obveza polaganja u zakonskom roku)

- broj izvršitelja: 1

Opis poslova: rukovodi radom odjela, osigurava zakonit rad odjela, planira, organizira, koordinira i kontrolira rad unutar odjela, provodi i osigurava izvršavanje odluka Gradskog vijeća i Gradskog poglavarstva, izrađuje koncepte akata iz nadležnosti odjela, po ovlaštenju gradonačelnika donosi akte iz nadležnosti Jedinstvenog upravnog odjela, izrađuje program rada odjela te podnosi izvješća, ima druga prava, dužnosti i odgovornosti utvrđene Zakonom, Statutom i drugim aktima Grada, obavlja i druge poslove po nalogu gradonačelnika.

2. TAJNICA

- VI/1 stupanj stručne spreme upravnog, ekonomskog ili drugog odgovarajućeg smjera

- 3 godine radnog iskustva na sličnim poslovima

- probni rad 3 mjeseca

- poznavanje rada na PC-u

- položen državni stručni ispit (obveza polaganja u zakonskom roku)

- broj izvršitelja: 1

Opis poslova: priprema materijale za sjednice Gradskog vijeća i Gradskog poglavarstva i osigurava pravovremenu dostavu, vodi zapisnike sa sjednica Gradskog vijeća i Gradskog poglavarstva te osigurava pravovremenu dostavu zapisnika, odluka, zaključaka i objavu akata u službenom glasilu, vodi evidenciju o postavljenim pitanjima vijećnika i brine za pravovremenu dostavu odgovora, vodi evidenciju o nagrađenima Grada Kastva, obavlja upravno-administrativno i tehničke poslove za stalna i povremena radna tijela Gradskog vijeća i Gradskog poglavarstva, obavlja poslove pisarnice i arhive, obavlja poslove evidencije groblja Kastav, obavlja i druge poslove po nalogu gradonačelnika i pročelnika.

3. VODITELJ SLUŽBE PRORAČUNA, FINANCIJA I RAČUNOVODSTVA

- VII/1 stupanj stručne spreme ekonomskog smjera

- 5 godine iskustva na sličnim poslovima

- probni rad 3 mjeseca

- poznavanje rada na PC-u

- položen državni stručni ispit (obveza polaganja u zakonskom roku)

- broj izvršitelja: 1

Opis poslova: izrađuje prijedlog proračuna, izmjena i dopuna proračuna i prateće dokumente, sudjeluje u definiranju programa (svrhe, ciljeva i strukture programa), izrađuje ostale planske dokumente i njihove izmjene i dopune (tromjesečne financijske planove i plan nabave), sastavlja financijske izvještaje: o novčanim tijekovima, o promjenama u vrijednosti i obujmu imovine i obveza, te bilješke uz financijske izvještaje, izrađuje polugodišnji izvještaj o izvršenju proračuna i godišnji obračun proračuna, vrši kontrolu namjenskog korištenja sredstava, brine o prilivu sredstava u proračun i plaćanju dospjelih obveza, vrši obračun naknada članovima predstavničkih i izvršnih tijela, autorskih honorara te ostalih naknada, izrađuje kalkulacije sredstava za pojedine namjene temeljem utvrđenih kriterija, obavlja poslove financijske analize (ocjene boniteta), obrađuje zahtjeve korisnika za osiguranje sredstava iz proračuna, priprema dokumente za zaduživanje i izrađuje otplatne planove za dodjeljene zajmove, organizira i koordinira rad službe, prati propise iz oblasti javnih financija, obavlja i druge poslove po nalogu gradonačelnika i pročelnika.

4. VIŠI STRUČNI REFERENT ZA POSLOVE KNJIGOVODSTVA; BILANCIRANJA I OBRAČUN PLAĆA

- VI. stupanj stručne spreme ekonomskog smjera

- 3 godine iskustva na poslovima knjigovodstva i bilanciranja

- probni rad 3 mjeseca

- poznavanje rada na PC-u

- položen državni stručni ispit (obveza polaganja u zakonskom roku)

- broj izvršitelja: 1

Opis poslova: obavlja poslove financijskog knjigovodstva, analitičkog knjigovodstva nefinancijske imovine, financijske imovine i obveza, vodi knjige ulaznih i izlaznih računa, sastavlja financijske izvještaje: bilance, izvještaje o prihodima i rashodima, izvještaje o obvezama, vrši obračun plaća i vodi potrebne evidencije uz isplatu plaća te obavlja i druge poslove po nalogu voditelja službe, pročelnika i gradonačelnika.

5. VIŠI STRUČNI REFERENT ZA FINANCIJSKE POSLOVE

- VI. stupanj stručne spreme ekonomskog smjera

- 3 godina radnog iskustva na financijskim poslovima

- probni rad 3 mjeseca

- poznavanje rada na PC-u

- položen državni stručni ispit (obveza polaganja u zakonskom roku)

- broj izvršitelja: 1

Opis poslova: priprema naloge za isplatu korisnicima proračunskih sredstava te ugovora o djelu, ispisuje naloge za platni promet za sve obveze i druge proračunske izdatke, vodi blagajničko poslovanje, vodi potrebne evidencije uz isplate ostalih oblika dohotka (RS, PK, ID), prati naplatu sljedećih prihoda (komunalni doprinosi, zakup poslovnog prostora, prodaja grobnih objekata, koncesije, naplata anuiteta po zajmovima, priprema postupak prisilne naplate, vrši obračun kamata, izrađuje izvještaje o naplati praćenih prihoda, obavlja i druge poslove po nalogu voditelja službe, pročelnika i gradonačelnika.

6. VODITELJ SLUŽBE KOMUNALNOG; STAMBENOG I POSLOVNOG SUSTAVA

- VII/1 stupanj stručne spreme građevinskog ili drugog tehničkog smjera

- 5 godina iskustva na sličnim poslovima

- probni rad 3 mjeseca

- poznavanje rada na PC-u

- položen državni stručni ispit (obveza polaganja u zakonskom roku)

- broj izvršitelja: 1

Opis poslova: organizira i koordinira rad službe, priprema i izrađuje planove i prijedloge programa izgradnje i održavanja objekata i uređaja komunalne infrastrukture, te ostalih objekata u vlasništvu grada, organizira pružanje komunalnih i drugih usluga građanima, predlaže elemente i kriterije za utvrđivanje politike gospodarenja prostorom (prostorno i urbanističko planiranje, uređenje prostora, zaštita okoliša i sl.), te priprema smjernice odnosno izrađuje prijedloge programa i odluka iz te domene, predlaže smjernice i vodi brigu o gospodarenju nekretninama u vlasništvu grada, sudjeluje u izradi prostorno planske dokumentacije, organizira i sudjeluje u provođenju potrebnih radnji u postupku donošenja planova, sudjeluje i provodi određene radnje u izradi projektne i druge dokumentacije iz svoje nadležnosti, te ishodovanja akata temeljem kojih se može graditi, organizira i vodi brigu o nadzoru nad izgradnjom i održavanjem infrastrukturnih, komunalnih i drugih objekata i uređaja, prati i sudjeluje u ostvarenju programa, planova i ugovora, te priprema izvješća o njihovom ostvarenju, predlaže smjernice, sudjeluje u izradi ili izrađuje prijedloge akata iz svoje nadležnosti, daje mišljenja, tumačenja i odgovore po predmetima u okviru svoje nadležnosti, sudjeluje u pripremi prijedloga zaključaka i potrebnih suglasnosti po zaprimljenim zahtjevima, po potrebi sudjeluje u radu stalnih i povremenih radnih tijela u okviru svoje nadležnosti, sudjeluje i priprema ugovaranje poslova iz svoje domene, obavlja stručne poslove pripreme i realizacije oko prodaje i otkupa nekretnina, u okviru svoje nadležnosti prima stranke i daje određena tumačenja i obrazloženja, obavlja i sve druge poslove po nalogu pročelnika i gradonačelnika.

7. VIŠI STRUČNI REFERENT ZA KOMUNALNI SUSTAV

- VII/1 ili VI/1 stupanj stručne spreme građevinskog smjera ili drugog tehničkog smjera

- 3 godine radnog iskustva

- probni rad 3 mjeseca

- poznavanje rada na PC-u

- položen državni stručni ispit (obveza polaganja u zakonskom roku)

- broj izvršitelja: 1

Opis poslova: predlaže i vodi poslove u vezi s uređenjem naselja, povećanjem kvalitete stanovanja, izgradnjom i odr

žavanjem objekata komunalne infrastrukture i drugih objekata, te osiguranjem komunalnih i drugih uslužnih djelatnosti, priprema materijale, sastavlja podloge i obavlja druge pripremne radnje za ugovaranje izgradnje i održavanje komunalne infrastrukture i drugih objekata, komunalnih usluga, te ostalih Gradskih investicija, sudjeluje u izradi projektne prostorno planske i druge dokumentacije, obavlja poslove ishodovanja akata temeljem kojih se može graditi, te svih potrebnih suglasnosti za njihova ishodovanje, vrši ili organizira nadzor nad izgradnjom i održavanjem komunalne infrastrukture, komunalnih objekata i drugih objekata i uređaja, te zelenih i drugih javnih površina, provodi upravni postupaki izdaje rješenja o komunalnom doprinosu, u žalbenom postupku na rješenja o komunalnom doprinosu priprema obrazloženja, kontrolira ispravnost komunalne infrastrukture, te komunalnih i drugih objekata i uređaja u vlasništvu Grada, priprema i ispostavlja potrebne suglasnosti iz nadležnosti (suglasnosti za priključenje na javno prometnu površinu, na lokacijske i građevinske dozvole i dr.), daje podatke i priprema izvješća iz svog djelokruga za potrebe gradskih tijela i vanjskih korisnika, priprema podatke i odgovarajuće izračune za potrebe ugovaranja zakupa poslovnih, stambenih i drugih prostora, prati upravljanje stambenim i drugim prostorima u vlasništvu Grada, priprema prijedloge ponudbenih troškovnika i ostale materijale potrebne za provođenje natječaja, obavlja i druge poslove po nalogu voditelja službe, pročelnika i gradonačelnika.

8. STRUČNI SURADNIK ZA UPRAVNO PRAVNE POSLOVE

-VII/1 stupanj spreme pravnog smjera

- 3 godine radnog iskustva

- probni rad 3 mjeseca

- poznavanje rada na PC-u

- položen državni stručni ispit (obveza polaganja u zakonskom roku)

- broj izvršitelja: 1

Opis poslova: izrađuje nacrte općih akata koje donosi Gradsko vijeće i Gradsko poglavarstvo, prati sve pravne propise bitne za funkcioniranje Grada, inicira donošenje akata i drugih propisa, priprema izvješća i obrazloženja akata koji se predlažu Gradskom vijeću i Gradskom poglavarstvu, pomaže vijećnicima u izradi amandmana na predložene akte i izradi prijedloga akata, obavlja poslove pripreme svih vrsta izbora, vodi imovinsko-pravne postupke pred organima državne uprave i redovnim sudovima, izrađuje prijedloge ugovora, priprema natječaje, te koncepte pojedinačnih akata u vezi s imovinom Grada, po punomoći zastupa Grad u postupcima pred upravnim tijelima ili sudovima, u ostvarenju Odluke o socijalnoj skrbi na području Grada Kastva: zaprima zahtjeve i izrađuje odgovarajuća rješenja, vodi i izrađuje izvještaje, prati istek roka ugovora o zakupu i ugovora o koncesiji, u okviru svoje nadležnosti prima stranke i daje odgovarajuća obrazloženja i tumačenja, obavlja i druge poslove po nalogu gradonačelnika i pročelnika.

9. REFERENT ZA INFORMATIČKO PRAĆENJE POSLOVANJA

- IV. ili VI. stupanj stručne spreme ekonomskog, informatičkog ili drugog odgovarajućeg smjera

- 1 godina radnog iskustva

- probni rad 3 mjeseca

- dobro poznavanje rada na PC-u

- položen državni stručni ispit (obveza polaganja u zakonskom roku)

- broj izvršitelja: 1

Opis poslova: ustrojava odgovarajuće evidencije te u njih unosi podatke o: obveznicima komunalne naknade, grobnih taksi, spomeničke rente i najamnina, izrađuje i ispisuje rješenja te mjesečna ili godišnja zaduženja i prati naplatu prije navedenih naknada, priprema podatke za prisilnu naplatu naknada, obavlja poslove vezane za popise birača, izrađuje mjesečne i godišnje izvještaje za potrebe državnih i drugih tijela, surađuje s vanjskim suradnikom-programerom prilikom izrade novih informatičkih programa, trajno iznalazi poboljšice postojećih informatičkih programa, obavlja poslove vezane za funkcioniranje web stranice Kastva i portala gradske uprave (unosi podatke i vodi brigu o ažurnosti i aktualnosti podataka i informacija i sl.), obavlja i druge poslove po nalogu gradonačelnika i pročelnika.

10. KOMUNALNI REDAR

- IV. ili VI. stupanj stručne spreme

- probni rad 3 mjeseca

- poznavanje rada na PC-u

- položen državni stručni ispit (obvezno polaganje u zakonskom roku)

- broj izvršitelja: 1

Opis poslova: obavlja poslove nadzora provođenja i održavanja komunalnog reda, rješenjem naređuje pravnim i fizičkim osobama radnje za održavanje komunalnog reda, prati izvođenje radova sukladno propisima Grada, zabranjuje odnosno nalaže postupanja sukladno propisima, prati stanje objekata i uređaja komunalne infrastrukture, komunalne opreme i prometne signalizacije na području Grada Kastva, podnosi izvještaje i zahtjeve za njihovo održavanje odnosno zamjenu, predlaže pokretanje prekršajnog postupka te izdaje rješenja o prekršaju po skraćenom postupku, izriče mandatne kazne, naplaćuje naknade propisane odlukama Grada, poduzima i druge radnje neophodne za održavanje komunalnog reda, obavlja i druge poslove po nalogu gradonačelnika i pročelnika.

IV. RADNI ODNOSI

Članak 12.

Službenici i namještenici primaju se u službu putem natječaja koji se objavljuje u dnevnom tisku.

Rok za podnošenje prijava na natječaj ne smije biti kraći od 8 dana niti duži od 15 dana.

Molbe pristigle na natječaj razmatra komisija koja se sastoji od 3 člana koje imenuje pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela.

Rješenje o prijemu u službu i rješenje o rasporedu donosi pročelnik.

Članak 13.

Ispunjavanje uvjeta koje zahtijeva pojedino radno mjesto dokazuje se odgovarajućim osobnim dokumentima i dokumentima nadležne tijela, odnosno ustanove.

Svi dokumenti kojima se dokazuje ispunjavanje traženih uvjeta moraju biti u originalu ili u prijepisu ovjereni od za to nadležnih tijela.

Članak 14.

U postupku izbora kandidata za zasnivanje radnog odnosa provjeravaju se stručne i druge radne sposobnosti službenika.

Provjera iz stavka 1. Ovog članka obavlja se razgovorom, testiranjem i provjerom izvršenja zadataka iz domene radnog mjesta za koje se kandidat natjecao.

U službu može biti primljena osoba koja nema položen državni stručni ispit pod uvjetom da isti položi u zakonskom roku, koji se računa od dana rasporeda.

Odredbe iz prethodnog stavka ovog članka primjenjuju se i na izbor i imenovanje pročelnika.

Članak 15.

Tijekom probnog rada obavlja se provjera stručnih i drugih radnih sposobnosti službenika.

Provjeru iz prethodnog stavka obavlja komisija od 3 člana koje imenuje pročelnik.

Članovi komisije moraju imati stručnu spremu najmanje istog stupnja kao i službenik čije se stručne i druge sposobnosti provjeravaju.

Komisija dnevno prati kvalitetu obavljanja poslova i zadaća službenika, kao i stupanj racionalnog trošenja radnog vremena, sredstava za rad i materijala.

Komisija vodi zapisnik o svom radu, kojeg potpisuju svi članovi, prije isteka roka utvrđenog za probni rad, te dostavlja pročelniku svoju ocjenu o rezultatima rada službenika u pokusnom radu.

Na osnovi negativne ocjene komisije i vlastite ocjene, pročelnik donosi odluku o prestanku radnog odnosa službenika.

Odredbe ovog članka ne odnose se na vježbenike.

Članak 16.

Pročelnika imenuje gradsko poglavarstvo na temelju javnog natječaja, u skladu sa uvjetima iz ovog Pravilnika.

Natječajnu komisiju za imenovanje pročelnika imenuje Gradsko poglavarstvo Grada Kastva.

Članak 17.

Službenik i namještenik može biti odlukom pročelnika raspoređen i na radno mjesto za obavljanje poslova i zadaća koji odgovaraju njegovim stručnim odnosno radnim sposobnostima, kada to proizlazi iz potreba obavljanja poslova i zadataka u Jedinstvenom upravnom odjelu.

Članak 18.

Pročelnik može privremeno rasporediti službenika na drugo radno mjesto koje ne odgovara njegovom stupnju stručne spreme i bez njegova pristanka, u zakonom predviđenim slučajevima te na način i po uvjetima predviđenim zakonom.

Službenik i namještenik iz stavka 1. ovog članka ostvaruje pravo na plaću radnog mjesta s kojeg je raspoređen, ako je to za njega povoljnije.

Članak 19.

Gradsko poglavarstvo Grada Kastva, na prijedlog pročelnika Jedinstvenog upravnog odjela, odobrava u tekućem mjesecu rad duži od punog radnog vremena kao i preraspodjelu radnog vremena za naredni mjesec.

Članak 20.

Radni odnos s osobom koja je završila stručno obrazovanje radi svog osposobljavanja za samostalni rad u zanimanju za koje se školovala (radni odnos vježbenika) zasniva se na određeno vrijeme.

Odluku o zasnivanju radnog odnosa sa vježbenikom donosi Gradsko poglavarstvo.

Vježbenički staž traje:

- za osposobavljanje za poslove I. vrste 16 mjeseci

- za osposobljavanje za poslove II. vrste 14 mjeseci

- za osposobljavanje za poslove III. vrste 12 mjeseci.

Članak 21.

Ocjenu rada vježbenika daje pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela.

Članak 22.

Pročelnik je dužan pratiti stručni rad i razvoj službenika i namještenika tijekom rada, te za službenike koji svojom stručnošću i odnosom prema radu postiže zapažene rezultate rada predložiti Gradskom poglavarstvu da razmotri mogućnost daljnjeg usavršavanja i osposobljavanja u skladu s potrebama Jedinstvenog upravnog odjela.

Gradsko poglavarstvo donosi program stručnog usavršavanja službenika i namještenika i organizira provođenje programa.

V. PLAĆE I NAKNADE SLUŽBENIKA

Članak 24.

Plaću čini osnovna plaća i dodatak po osnovi radnog staža.

Plaće i naknade službenika i namještenika utvrdit će se Pravilnikom o plaćama u skladu s odgovarajućim kolektivnim ugovorom.

VI. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 25.

Danom stupanja na snagu ovog Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o unutrašnjem ustroju Jedinstvenog upravnog odjela Grada Kastva (»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 5/02, 24/04 i 42/04).

Članak 26.

Službenici i namještenici, koji su raspoređeni na poslove i radne zadatke rješenjima u skladu sa odredbama Pravilnika o ustroju Jedinstvenog upravnog odjela Grada Kastva (»Službene novine« Primorsko-goranske broj 5/02, 24/04 i 42/04), ostaju na istim radnim mjestima, sa opisima iz ovog Pravilnika.

Članak 28.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osam dana od dana objave, a objavit će se u službenim »Službenim novinama« Primorsko-goranske županije.

Klasa: 022-05/05-01/43

Ur. broj: 2170-05-01-05-5

Kastav, 13. prosinca 2005.

GRADSKO POGLAVARSTVO GRADA KASTVA

Predsjednik

Gradskog poglavarstva

Dean Jurčić, ing., v. r.

 

https://sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=150&mjesto=51215&odluka=50
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr