SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XIII. - broj 32. Ponedjeljak, 28. studenog 2005.
GRAD CRES
164

Na osnovi članka 142. Zakona o obveznim odnosima (»Narodne novine« broj 53/91, 73/91, 111/93, 107/95, 7/96, 91/96 i 88/01), te stavka 3. članka 22. Zakona o zaštiti potrošača (»Narodne novine« broj 96/03), Uprava Trgovačkog društva Vodovod i čistoća Cres Mali Lošinj d.o.o. Cres, Peškera 2, dana 3. listopada 2005. godine donosi

OPĆE UVJETE ISPORUKE
komunalnih usluga sakupljanja i odvoza komunalnog
otpada na području Grada Cresa i Grada Malog Lošinja

I . OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovim općim uvjetima isporuke komunalnih usluga sakupljanja i odvoza komunalnog otpada određuju se međusobni odnosi između isporučitelja usluge i korisnika usluge na području Grada Cresa i Grada Malog Lošinja, na kojem isporučitelj obavlja navedenu komunalnu djelatnost.

Članak 2.

Isporučitelj komunalnih usluga je Trgovačko društvo Vodovod i čistoća Cres Mali Lošinj d.o.o. Cres, Peškera 2.

Korisnik komunalne usluge su pravne i fizičke osobe koje stvaraju komunalni otpad i otpad sličan komunalnom.

Komunalna usluga je sakupljanje i odvoz komunalnog otpada i otpada sličnog komunalnom otpadu.

Komunalni otpad je otpad koji je kao takav određen Zakonom o otpadu (»Narodne novine« broj 178/04) i Pravilnikom o vrstama otpada (»Narodne novine« broj 27/96).

Korisni sastojci komunalnog otpada moraju se izlučiti.

II. UGOVOR O ISPORUCI KOMUNALNIH USLUGA

Članak 3.

Ugovor o isporuci komunalnih usluga zaključuje se na temelju podnesenog zahtjeva korisnika komunalne usluge isporučitelju usluga (ugovor o pristupanju).

Zaključivanjem ugovora korisnik usluga prihvaća u svemu ove Opće uvjete.

Isporučitelj usluge je dužan bez naknade korisniku usluge uručiti ove Opće uvjete na njegovo traženje.

Članak 4.

Smatra se da je zaključen ugovor o isporuci komunalnih usluga i u slučajevima kada korisnik usluge nije podnio zahtjev za zaključenje ugovora o isporuci komunalnih usluga sukladno odredbi stavka 1. članka 3. ovih Općih uvjeta, ali je prihvatio isporuku i korištenje komunalnih usluga.

Članak 5.

Ugovor o isporuci komunalnih usluga zaključuje se na neodređeno vrijeme.

Korisnik usluge može ugovor o isporuci komunalnih usluga otkazati zbog preseljenja, prestanka korištenja stana ili poslovnog prostora, uz otkazni rok od 30 dana.

Korisnik usluge ne može otkazati ugovor o isporuci komunalnih usluga kada istovremeno korištenje ovih usluga nije osigurao na način propisan Zakonom o komunalnom gospodarstvu (»Narodne novine« broj 26/03, 82/04, 110/04 i 178/04) i Zakonom o otpadu (»Narodne novine« broj 178/04).

III. UVJETI ISPORUKE KOMUNALNE USLUGE

Članak 6.

Isporučitelj usluge osigurava dovoljan broj spremnika za komunalni otpad (kontejnera) i učestalost odvoza komunalnog otpada ovisno o broju stanovnika i turističkoj sezoni u pojedinim dijelovima grada Cres i Mali Lošinj.

Isporučitelj je dužan osigurati i potreban broj spremnika za papir, staklo i pet ambalažu jednake količine.

Spremnici se postavljaju prema Planu rasporeda spremnika za komunalni otpad koji je sastavni dio ovih Općih uvjeta, pri tome uzimajući u obzir da ne ometaju kolni i pješački promet, te da ne utječu na estetski izgled pojedinih uređenih javnih površina i urbane opreme.

Korisnici usluga nisu ovlašteni mijenjati položaj spremnika u prostoru, te za slučaj da isto učine osobno odgovaraju za štetu koja nastane uslijed izmijenjenog mjesta spremnika u prostoru.

Članak 7.

Isporučitelj osigurava odvoz komunalnog otpada iz naselja na području gradova Cres i Mali Lošinj u skladu sa rasporedom odvoza otpada u sezonskim i vansezonskim mjesecima, koji se javno objavljuju na oglasnim pločama na javnim mjestima.

U slučaju da broj postavljenih spremnika i učestalost odvoza otpada komunalnog otpada nije dovoljan u pojedinim razdobljima kalendarske godine, isporučitelj će osigurati na zahtjev korisnika usluge pojačano vršenje usluga odvoza komunalnog otpada.

Članak 8.

Spremnici za komunalni otpad, te spremnici za papir, staklo i pet-ambalažu u pravilu se postavljaju na javnim površinama.

U slučaju da je spremnik iz stavaka 1. ovog članka po položaju nužno postaviti na zemljištu u vlasništvu fizičke ili pravne osobe, vlasniku pripada odgovarajuća naknada.

U slučaju iz stavka 2. ovog članka vlasnik zemljišta dužan je osigurati nesmetani pristup spremniku za komunalni otpad svim korisnicima usluga, te pristup službenih osoba isporučitelja usluga radi kontrole i održavanja spremnika.

Članak 9.

Isporučitelj usluge održava spremnike za komunalni otpad, te spremnike za papir, staklo i pet-ambalažu u stanju funkcionalne sposobnosti, brine se o njihovoj čistoći i ispravnosti.

Članak 10.

Isporučitelj usluge je dužan odmah, odnosno u najkraćem mogućem roku obavijestiti korisnike usluga o prekidu isporuke usluga, osim u slučajevima kada se prekid isporuke usluga nije mogao predvidjeti ni otkloniti.

U slučajevima iz stavka 1. ovog članka, isporučitelj je dužan po prestanku okolnosti koje su dovele do prekida obavljanja usluga u najkraćem roku skupiti i odvesti sav komunalni otpad koji uslijed prekida obavljanja usluga nije skupljen i odvezen.

Članak 11.

Isporučitelj je dužan naknaditi štetu koja je nastala korisniku usluge zbog nepravovremenog obavještavanja o prekidu obavljanja usluga, te štetu uzrokovanu prekidom obavljanja usluga, osim kada se radi o opravdanim slučajevima koje isporučitelj nije mogao predvidjeti ni otkloniti.

IV. UVJETI KORIŠTENJA KOMUNALNE USLUGE

Članak 12.

Korisnik usluge može odlagati u spremnike za komunalni otpad isključivo komunalni otpad, a korisne dijelove komunalnog otpada je dužan odložiti u spremnike za papir, staklo i pet-ambalažu.

Korisnik usluge je obvezan pravovremeno obavijestiti isporučitelja usluge kod promjene namjene prostora ili djelatnosti, te proširenja i izmjene djelatnosti ili drugih okolnosti koje znatno utječu na povećanje ili smanjenje potreba komunalne usluge.

Članak 13.

Radi zaštite korisnika usluge i omogućavanja bolje kvalitete usluga, korisnicima usluge isporučitelj osigurava mogućnost prijave potreba u isporuci usluga na tel. 231-171, svakog dana osim nedjelje i praznikom od 7.00 do 15,00 sati.

V. NAČIN OBRAČUNA CIJENE USLUGE I NAČIN IZMJENE CIJENA

Članak 14.

Cijena usluge odvoza komunalnog otpada utvrđuje se prema površini nekretnine (stana, poslovnog prostora) u vlasništvu korisnika usluge na kojoj se stvara komunalni otpad, a u hotelima, odmaralištima i turističkim naseljima utvrđuje se prema broju smještajnih jedinica.

Isporučitelj komunalne usluge račun ispostavlja za razdoblje od mjesec dana.

Račun sadrži sve vrste usluga koje isporučitelj isporučuje korisniku (opskrba vodom, sakupljanje i odvoz otpada, odvodnja otpadnih voda itd.).

Članak 15.

U slučaju izmjene cijene usluge prema postupku propisanom zakonom, isporučitelj komunalnih usluga obavijestit će pravovremeno korisnike usluga putem sredstava javnog priopćavanja obaviješću koja mora sadržavati: dosadašnji iznos cijene, povećani iznos cijene, postotak povećanja cijena i datum primjene nove cijene usluge.

VI. NAČIN PLAĆANJA CIJENE USLUGA

Članak 16.

Visina cijene te način plaćanja je utvrđen Odlukom o načinu plaćanja i visini cijena komunalnih usluga (»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 6/04 i 20/04).

Obveznik plaćanja cijene komunalne usluge je vlasnik nekretnine ili korisnik kada je to vlasnik prenio na korisnika ugovorom.

Potrošač može račun za komunalnu uslugu platiti na način utvrđen važećim zakonskim propisima.

Rok za podmirenje računa za komunalnu uslugu otisnut je na svakom ispostavljenom računu i iznosi 10 dana od

dana ispostave računa. Ukoliko potrošač ne plati račun u roku, isporučitelj usluge zaračunat će zakonske zatezne kamate.

Potrošač je dužan pismeno izvijestiti isporučitelja usluge o svakoj promjeni vlasništva nekretnine, adrese kao i svakoj drugoj bitnoj promjeni odmah, a najkasnije u roku od 15 dana od nastanka promjene.

Potrošač ima pravo prigovora (reklamacije) na obračun komunalne usluge u roku od 8 dana od dostave računa.

Isporučitelj komunalne usluge dužan je odgovoriti na prigovor u roku od 8 dana od dostave prigovora.

Ako je isporučitelj komunalne usluge uvažio prigovor, dužan je izvršiti usklađivanje obračuna u poslovnim knjigama najkasnije do ispostavljanja narednog računa s novim obračunom.

Članak 17.

U slučaju da pojedini korisnici učestalo ne plaćaju obavljene komunalne usluge, odnosno odbijaju plaćanje komunalne usluge isporučitelj može privremeno obustaviti isporuku usluge do podmirenja duga za obavljene usluge, odnosno početka korištenja komunalne usluge.

VII. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 18.

Ovi Opći uvjeti objavit će se u »Službenim novinama« i na oglasnim pločama isporučitelja u Cresu i Malom Lošinju.

Broj: 26/05-7/1-I

Cres, 3. listopada 2005.

Direktor
Lino Sinčić, ing., v.r.

SUGLASNOST SKUPŠTINE DRUŠTVA:

Suglasnost dana na sjednici Skupštine Društva 21. 11. 2005. pod točkom 4.

 

https://sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=146&mjesto=10002&odluka=1
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr