1.
Na
temelju članka 30. Zakona o komunalnom gospodarstvu („Narodne novine“ broj:
68/18, 110/18 i 32/20) i članka 6. Odluke o komunalnim djelatnostima na
području Grada Krka („Službene novine Primorsko-goranske županije“ broj: 33/19
i 12/22) direktor VECLA d.o.o., uz prethodnu suglasnost Gradskog vijeća Grada
Krka, dana 21. veljače 2024. godine, donio je
OPĆE UVJETE
isporuke komunalne usluge javnih tržnica na malo
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovim Općim uvjetima isporuke komunalne usluge javnih tržnica na
malo (u daljnjem tekstu: Opći uvjeti) uređuju se uvjeti isporuke komunalne
usluge javnih tržnica na malo (u daljnjem tekstu: usluga), međusobna prava i
obveze isporučitelja usluge i korisnika usluge te način mjerenja, obračuna i
plaćanja isporučene usluge.
Usluga podrazumijeva upravljanje i održavanje prostora tržnice,
na kojem se u skladu s ovim Općim uvjetima pružaju usluge obavljanja prometa
živežnim namirnicama i drugim proizvodima.
Svi sudionici u prometu robe na javnim tržnicama na malo dužni su
pridržavati se odredbi ovih Općih uvjeta.
Članak 2.
Isporučitelj usluge je VECLA d.o.o. sa sjedištem u Krku, Lukobran
5, OIB: 33825903375 (u daljnjem tekstu: Isporučitelj usluge).
Korisnik usluge je pravna ili fizička osoba koja sukladno ovim
Općim uvjetima koristi prostor javne tržnice na malo u cilju prodaje proizvoda,
i to:
- pravna ili fizička osoba registrirana za obavljanje gospodarske
djelatnosti trgovine na malo,
- nositelj i/ili član obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva
upisan u upisnik poljoprivrednih gospodarstava sukladno propisima o trgovini,
kada svoje poljoprivredne proizvode prodaje na malo,
- fizička osoba poljoprivrednik (samoopskrbno poljoprivredno
gospodarstvo),
- pravna ili fizička osoba koja nema obvezu upisa u upisnik
dobavljača sadnog materijala sukladno propisima o trgovini, kada poljoprivredni
sadni materijal prodaje na malo,
- pravna ili fizička osoba koja posjeduje povlasticu za
gospodarski ribolov na moru sukladno propisima o trgovini, povlasticu za
gospodarski ribolov na slatkim vodama, povlasticu za uzgoj riba i drugih
morskih organizama i povlasticu za akvakulturu, kada ribe i druge morske
organizme prodaje na malo,
- pravna ili fizička osoba upisana u upisnik šumoposjednika
sukladno propisima o trgovini, kada šumske proizvode prodaje na malo,
- pravna ili fizička osoba registrirana za obavljanje proizvodne
djelatnosti, kad svoje proizvode prodaje na malo,
- pravna osoba (udruga, zadruga, ustanova i slično) koja sukladno
posebnim propisima radi ostvarivanja svojih ciljeva, a sukladno odredbama
statuta ili drugih općih akata, svoje proizvode prodaje na malo.
Svi Korisnici usluga dužni su predočiti rješenje ili izvadak
kojim dokazuju upis u odgovarajući registar, odnosno drugi pravovaljani
dokument kojim dokazuju pravo na obavljanje djelatnosti.
Korisnik usluge odgovoran je za provođenje svih zakona i
podzakonskih akata unutar prodajnog mjesta i drugog prostora na tržnici kojeg
koristi.
Kupac je fizička osoba koja se koristi prostorom javne tržnice na
malo radi kupnje proizvoda za osobne potrebe.
Članak 3.
Javna tržnica na malo je otvoreni ili zatvoreni, posebno uređeni,
opremljeni i organizirani poslovno-prodajni prostor u kojem se obavlja promet
roba i usluga uz naplatu (u daljnjem tekstu: tržnica), sukladno aktu
Isporučitelja usluge kojim se određuju uvjeti i postupak javnog natječaja za
davanje u zakup prodajnog mjesta ili drugog prostora na tržnici i ovim Općim
uvjetima.
Odredbe ovih Općih uvjeta primjenjuju se na sljedećim tržnicama u
gradu Krku:
1. Tržnica na malo Sv.Bernardin i
2. Tržnica na malo u sklopu trgovačko poslovnog centra na adresi
Šetalište svetog Bernardina
Isporučitelj usluge može organizirati obavljanje usluge i na
drugim za to prikladnim prostorima u vlasništvu Grada, kada ih za te namjene
odredi i odobri nadležno tijelo Grada.
U slučaju iz stavka 3. ovoga članka, odredbe ovih Općih uvjeta
primjenjuju se i na te tržnice.
II. UVJETI PRUŽANJA I KORIŠTENJA USLUGE TE
MEĐUSOBNA PRAVA I OBVEZE ISPORUČITELJA USLUGE I KORISNIKA USLUGE
Članak 4.
Na tržnici se mogu prodavati:
- voće,
- povrće,
- zimnica,
- meso i mesne prerađevine, suhomesnati proizvodi,
- morska i slatkovodna riba, rakovi, školjke, ostali morski i
slatkovodni plodovi, riblje prerađevine,
- mlijeko, sir, ostali mliječni proizvodi,
- konzumna jaja,
- med i ostali pčelarski proizvodi,
- orašasti plodovi,
- bilje, čajevi, začini, dodaci prehrani, prirodna kozmetika,
biljne masti, ulja, kapi i slični proizvodi,
- samonikle i uzgojene jestive gljive,
- žitarice, brašno, tjestenina, sjemenke i slični proizvodi,
- ulja i masti,
- alkoholna i bezalkoholna pića,
- zdrava hrana i eko proizvodi,
- proizvodi bez glutena,
- vegetarijanski i veganski proizvodi,
- certificirani poljoprivredni proizvodi,
- kruh, peciva, slastice i ostali pekarski proizvodi,
- prehrambene namirnice u originalnom pakiranju,
- ostali prehrambeni proizvodi,
- cvijeće, svijeće, cvjećarsko aranžerske usluge,
- rasadi povrća i cvijeća,
- tekstil, odjevni predmeti, kožna galanterija i obuća,
- prigodni pokloni, autohtoni suveniri,
- proizvodi za kućanstvo izrađeni od pruća, slame, drveta i
drugih materijala, razni alati za kućanstvo, posuđe, pribor za jelo te
proizvodi od keramike, stakla i plastike,
- predmeti opće uporabe (sredstva za osobnu higijenu, njegu i
uljepšavanje lica i tijela, sredstva za održavanje čistoće),
- ribolovni pribor i oprema i
- ostali proizvodi čija je prodaja sukladno propisima dozvoljena
na tržnici.
Na tržnici su dopuštene besplatne degustacije pojedinih vrsta
robe.
Na prostoru tržnice mogu se organizirati prigodne
edukativno-zabavne manifestacije na za to predviđenim mjestima sukladno Planu
prodajnih prostora.
Manifestacije iz stavka 3. ovoga članka isključivo su nenaplatnog
karaktera, a korisnik usluge koji organizira manifestaciju dužan je prethodno
pribaviti suglasnost Isporučitelja usluge.
Članak 5.
Za obavljanje prometa robe na malo na tržnici moraju biti
ispunjeni svi minimalni tehnički uvjeti korištenja poslovno-prodajnog prostora,
uređaja i opreme sa svrhom osiguravanja ispravnosti i kvalitete robe izložene
prodaji.
Roba na tržnici izložena prodaji može se prodavati samo na malo
kupcima za njihove osobne potrebe. Preprodaja robe na tržnici je zabranjena.
Isporučitelj usluge je dužan osigurati tekuće održavanje prostora
na tržnici.
Korisnik usluge odgovoran je za održavanje reda, čistoće,
protupožarne zaštite, zaštite na radu i ispravnosti tehničkih uređaja, opreme i
sredstava za rad unutar prostora na tržnici koje samostalno koristi.
Članak 6.
Prodaja proizvoda na tržnici može se obavljati u objektima i na
otvorenom prostoru kako je utvrđeno Planom prodajnih prostora.
Plan iz stavka 1. ovoga članka donosi Isporučitelj usluge.
Plan iz stavka 1. ovoga članka sadrži sheme objekata i prostora
na kojima se obavlja usluga te su njime određeni raspored i namjena prodajnih
mjesta i drugih prostora na tržnici.
Članak 7.
Prodajna mjesta na tržnici mogu biti:
- kameni stol,
- štand postavljen na otvorenom prostoru tržnice,
- kiosk,
- zatvoreni prodajni prostor,
- ostale vrste prodajnih mjesta.
Nije dozvoljena prodaja robe na tlu ili na drugom prostoru koji
nije predviđen za tu svrhu.
Članak 8.
Korisnik usluge dužan je prodavati samo one proizvode čija je
prodaja na tržnici dozvoljena te koja je predviđena Planom prodajnih prostora.
Članak 9.
Prodajno mjesto ili drugi prostor na tržnici daje se u zakup na
temelju provedenog postupka javnog natječaja (u daljnjem tekstu: natječaj).
Uvjete i postupak natječaja određuje Uprava Isporučitelja usluge
aktom kojim se određuju uvjeti i postupak javnog natječaja za davanje u zakup
prodajnog mjesta i drugog prostora na tržnici, uz prethodnu suglasnost
Skupštine Isporučitelja usluge.
U slučaju jednodnevnog korištenja prodajnog mjesta ili drugog
prostora na tržnici Isporučitelj usluge daje korisniku usluge prodajno mjesto
ili drugi prostor na tržnici na korištenje na temelju usmenog dogovora. Dokaz o
sklopljenom usmenom dogovoru je račun o plaćenoj jednodnevnoj naknadi za
korištenje prodajnog mjesta, ili drugog prostora na tržnici sukladno Cjeniku iz
članka 29. ovih Općih uvjeta. Račun o plaćenoj jednodnevnoj naknadi za
korištenje prodajnog mjesta na tržnici smatra se sklopljenim ugovorom, čime
korisnik usluge pristaje na primjenu ovih Općih uvjeta.
U slučaju višednevnog korištenja prodajnog mjesta, a najduže do
31 dan, Isporučitelj usluge daje korisniku usluge na korištenje prodajno mjesto
ili drugi prostor na tržnici na temelju ugovora o privremenom korištenju.
Naknada za korištenje prodajnog mjesta, sukladno ovoj odredbi utvrđena je
Cjenikom iz članka 29. ovih Općih uvjeta, a plaća se unaprijed, prilikom
sklapanja ugovora o privremenom korištenju. Sklapanjem ugovora o privremenom
korištenju korisnik usluge pristaje na primjenu ovih Općih uvjeta.
Članak 10.
U slučaju jednodnevnog korištenja prodajnog mjesta ili drugog
prostora na tržnici iz članka 9. stavka 3. ovih Općih uvjeta, zaposlenik
Isporučitelja usluge izdaje račun koji je korisnik usluge dužan čuvati i na
zahtjev ovlaštene osobe Isporučitelja usluge za naplatu na tržnici, isti i
pokazati.
Članak 11.
Ugovor o zakupu odnosno ugovor o privremenom korištenju osobito
sadrži:
- naznaku ugovornih stranaka,
- naznaku prodajnog mjesta ili drugog prostora na tržnici,
- predmet prodaje na prodajnom mjestu ili drugom prostoru na
tržnici, odnosno predmet skladištenja robe,
- rok trajanja ugovora,
- visinu zakupnine odnosno naknade za privremeno korištenje
prodajnog mjesta ili drugog prostora na tržnici, rok i uvjete plaćanja,
- uvjete raskida ugovora,
- uvjete u svezi adaptacije ili preinake prodajnog mjesta ili drugog
prostora na tržnici,
- druge ugovorne odredbe.
Članak 12.
Korisnik usluge nema mogućnost prijenosa ugovora o zakupu odnosno
ugovora o privremenom korištenju na treću osobu.
Iznimno od odredbe stavka 1. ovoga članka Isporučitelj usluge
može u slučaju smrti ili odlaska u mirovinu dosadašnjeg zakupnika, odobriti
stupanje u prava i obaveze slijedećim osobama:
- bračnom drugu,
- izvanbračnom drugu,
- djeci,
- posvojenicima,
- pastorcima, roditelju zakupnika i
- životnom partneru registriranog životnog partnerstva te
životnom partneru neformalnog životnog partnerstva.
Odluku iz stavka 2. ovoga članka, Isporučitelj usluge može
donijeti pod uvjetom da je dosadašnji zakupnik uredno izvršavao sve dospjele
obveze te da osoba koja bi stupila u prava i obveze dosadašnjeg zakupnika
udovoljava svim drugim uvjetima utvrđenim odlukom Isporučitelja usluge kojom se
određuju uvjeti i postupak javnog natječaja za davanje u zakup prodajnog mjesta
ili drugog prostora na tržnici.
Isporučitelj usluge može odobriti stupanje u prava i obaveze
dosadašnjeg zakupnika pravnoj osobi koja je pravni sljednik dosadašnjeg
zakupnika koji je brisan iz registra nadležnog tijela.
Korisnik usluge ne može obavljati bilo kakve preinake ili
adaptacije prodajnog mjesta ili drugog prostora na tržnici bez prethodne pisane
suglasnosti.
Članak 13.
Ugovor o zakupu sklapa se u pravilu sa jednim zakupnikom, a može
se sklopiti i sa više osoba (zajednički zakup).
Ako ugovor o zajedničkom zakupu otkaže jedan ili više zajedničkih
zakupnika, sa ostalim zajedničkim zakupnicima tog prodajnog mjesta ili drugog
prostora na tržnici sklapa se ugovor o zakupu za cjelokupno prodajno mjesto ili
drugi prostor na tržnici, ali najduže do isteka vremena određenog ugovorom o zajedničkom
zakupu.
Ako ostali zajednički zakupnici ne pristanu na preuzimanje
cjelokupnog prodajnog mjesta ili drugog prostora na tržnici, ugovor se smatra
raskinutim za sve zajedničke zakupnike.
Članak 14.
Vrijeme obavljanja usluge odlukom određuje Uprava Isporučitelja
usluge.
Vrijeme obavljanja usluge će se objaviti na oglasnoj ploči
tržnice i na mrežnim stranicama Isporučitelja usluge: www.vecla.hr
Članak 15.
Radno vrijeme prodaje na tržnici određuje korisnik usluge
sukladno propisima o trgovini, a u okviru vremena obavljanja usluge određenog
sukladno članku 14. ovih Općih uvjeta.
Članak 16.
Korisnik usluge je dužan pola sata prije isteka radnog vremena
prodaje na tržnici započeti pripreme radi napuštanja prodajnog mjesta odnosno
drugog prostora na tržnici, a najkasnije pola sata nakon isteka radnog vremena
prodaje na tržnici dužan je očistiti prodajno mjesto odnosno drugi prostor na
tržnici i napustiti prostor tržnice.
Članak 17.
Prostor za parkiranje vozila za opskrbu te vrijeme zadržavanja
vozila na tom prostoru određuje odlukom nadležno tijelo Grada.
Članak 18.
Korisnik usluge je obvezan prije početka prodaje robu sortirati
po grupama i izložiti na prodaju.
Na svakoj vrsti izložene robe korisnik usluge je obvezan
istaknuti čitko ispisanu maloprodajnu cijenu i druge podatke o robi sukladno
propisima.
Članak 19.
Tehnička sredstva i uređaji, omoti (ambalaža) i posude u kojima
se drži roba izložena za prodaju moraju biti uredni i čisti, tehnički ispravni
i izrađeni od materijala neškodljivog za ljudsko zdravlje.
Članak 20.
Skladištenje robe na tržnici izvan skladišnog prostora nije
dopušteno.
Članak 21.
Isporučitelj usluge dužan je postupati u skladu s ovim Općim
uvjetima i drugim aktima Isporučitelja usluge, a osobito:
- osigurati sve uvjete poslovanja na tržnici propisane ovim Općim
uvjetima,
- poduzeti mjere za osiguranje pravovremene opskrbe te početka i
završetka vremena obavljanja usluge, sukladno odredbama ovih Općih uvjeta,
- osigurati da se poslije isteka vremena obavljanja usluge,
prostor tržnice očisti i opere,
- osigurati da se postavi dovoljan broj odgovarajućih posuda za
skupljanje svih vrsta otpada te osigurati prostor za smještaj posuda
- osigurati da se redovito, sukladno propisima, obavlja
dezinfekcija, dezinsekcija i deratizacija tržnice i ostalih prostora u funkciji
tržnice,
- obavljati pregled prostora tržnice prije njegove uporabe,
- pratiti rad i ponašanje korisnika usluge na tržnici od početka
vremena određenog za dostavu robe do završetka vremena obavljanja usluge,
upozoravati ih ako se ne pridržavaju odredbi ovih Općih uvjeta te poduzimati
druge odgovarajuće mjere,
- surađivati s inspekcijskim i drugim tijelima radi sprječavanja prodaje
proizvoda na tržnici čiji promet nije dopušten, proizvoda sumnjiva porijekla,
zdravstveno neispravnih proizvoda, sprječavanja preprodaje i slično,
- surađivati sa Gradom, na kontinuiranoj provedbi mjera i radnji
komunalnog reda sukladno aktima Grada,
- poduzeti i druge mjere koje osiguravaju nesmetan promet robe na
tržnici.
Članak 22.
Korisnik usluge dužan je ponašati se u skladu s ovim Općim
uvjetima, a osobito:
- pridržavati se odredbi ovih Općih uvjeta i drugih propisa
kojima se uređuju način i uvjeti prodaje robe te robu prodavati samo na
prodajnom mjestu koje koristi,
- prodaju vršiti bez prekida za vrijeme trajanja zakupa odnosno
sukladno uvjetima koji će biti propisani javnim natječajem
- ne postavljati naprave kojima bi se proširio ili povećao
kapacitet prodajnog mjesta, natkrilo prodajno mjesto ili na drugi način
izmijenilo ili modificiralo prodajno mjesto,
- pridržavati se vremena propisanog za dostavu robe te vremena
obavljanja usluge,
- pridržavati se rasporeda prodajnih mjesta i prodavati
isključivo proizvode sukladno ugovoru na temelju kojeg koristi prodajno mjesto,
- održavati prodajno mjesto čistim, a tijekom prodaje i prije
napuštanja prodajnog mjesta ambalažu i drugi otpad odlagati u posude
namijenjene za tu vrstu otpada,
- nakon završetka radnog vremena, a prije napuštanja prodajnog
mjesta ukloniti kartonsku, plastičnu, drvenu ambalažu i slične ili druge
naprave koje je koristio tijekom radnog vremena,
- pridržavati se strogo propisanih higijensko-zdravstvenih mjera
pri prodaji poljoprivredno-prehrambenih proizvoda,
- biti uredan i čist,
- tijekom rada uljudno se ponašati prema kupcima i drugim
sudionicima u prodaji te svojim ponašanjem ne narušavati red na tržnici,
- na prodajnom mjestu vidljivo i čitko istaknuti tvrtku sukladno
uputi Isporučitelja usluge,
- na zahtjev ovlaštene osobe Isporučitelja usluge pokazati
odgovarajuće dokumente i
- pridržavati se svih ostalih naputaka koje donese Isporučitelj
usluge u cilju provođenja ovih Općih uvjeta.
U slučaju da korisnik usluge nakon završetka radnog vremena nije
prodajno mjesto ili drugi prostor na tržnici ostavio urednim, odnosno nije
uklonio kartonsku, plastičnu, drvenu ambalažu i sl. ili druge naprave koje je
koristio tijekom radnog vremena, istu će ukloniti Isporučitelj usluge na trošak
korisnika.
Članak 23.
Za vrijeme proglašene pandemije i/ili epidemije ili u drugim
slučajevima izvanrednih okolnosti na koje ni Isporučitelj usluge ni korisnik
usluge nisu objektivno mogli utjecati, a uslijed kojih je poslovanje korisnika
usluge bilo u potpunosti onemogućeno, Isporučitelj usluge može organizirati
privremeni plan prodajnih prostora kako bi se poštivale epidemiološke i/ili
druge mjere te je korisnik usluge u obvezi prihvatiti privremeni plan prodajnih
prostora.
Isporučitelj usluge može na temelju obrazloženog pisanog zahtjeva
korisnika usluge smanjiti zakupninu za razdoblje trajanja okolnosti iz stavka
1. ovoga članka, o čemu će Isporučitelj usluge i korisnik usluge sklopiti
dodatak ugovoru.
Članak 24.
Kupcu je zabranjeno dirati prehrambene proizvode, odlagati otpad
izvan odgovarajućih spremnika, nepotrebno se zadržavati oko prodajnih mjesta,
skladišnih prostora ili drugih prostora na tržnici i na drugi način remetiti
red na tržnici.
Članak 25.
Na tržnici se mogu prodavati, čuvati i skladištiti samo
zdravstveno ispravni i za ljudsku upotrebu neškodljivi proizvodi.
Hrana iz članka 4. ovih Općih uvjeta mora se prodavati, čuvati i
skladištiti na način kojim se osigurava čuvanje njezine kakvoće i higijenske
ispravnosti te biti propisno zaštićena od utjecaja okoliša.
Proizvodi koji podliježu zdravstvenom nadzoru mogu se prodavati
samo nakon pregleda i uz potvrdu ili žigu o izvršenom pregledu.
Za ispunjavanje uvjeta propisanih ovim člankom odgovara korisnik
usluge.
Članak 26.
Prodaju samoniklih i uzgojenih jestivih gljiva na tržnici može
obavljati samo ovlašteni korisnik usluge sukladno propisima na za to posebno
određenom mjestu prostora tržnice.
Korisnik usluge je dužan istaknuti naziv vrste svake gljive.
Korisnik usluge mora posjedovati potvrdu o jestivosti gljiva koju
izdaje ovlašteno tijelo sukladno propisima.
Gljive moraju biti svježe i imati odgovarajuću deklaraciju.
Prodaja strogo zaštićenih i zavičajnih divljih vrsta obavlja se
sukladno posebnom zakonu kojim se uređuje zaštita prirode.
Članak 27.
Zdravstvenu potvrdu (sanitarna knjižica) te posebnu radnu odjeću
ili obuću mora imati svaki korisnik usluge na tržnici koji prodaje prehrambene
proizvode, sukladno propisima.
III. NAČIN MJERENJA, OBRAČUNA I PLAĆANJA
ISPORUČENE USLUGE
Članak 28.
Visina iznosa zakupnine i naknade za korištenje prodajnih mjesta
iz članka 7. stavka 1. ovih Općih uvjeta utvrđuje se Cjenikom usluge.
Cjenik usluge donosi Uprava Isporučitelja usluge uz prethodnu
suglasnost Gradonačelnika Grada Krka.
Cjenik iz stavka 1. ovoga članka objavljuje se na oglasnoj ploči
i mrežnim stranicama Isporučitelja usluge www.vecla.hr
Članak 29.
Visina iznosa zakupnine utvrđena Cjenikom iz članka 28. ovih
Općih uvjeta smatra se početnom cijenom u postupku natječaja iz članka 9.
stavka 1. ovih Općih uvjeta.
Korisnik usluge iz stavka 1. ovog članka plaća zakupninu
postignutu u postupku javnog natječaja, a Isporučitelj usluge može odobriti
popust za pojedine kategorije Korisnika odnosno robe (npr. poljoprivredni
proizvodi sa otoka Krka sa certifikatom i sl.) što će detaljno definirati
Odlukom iz članka 9. stavka 2. ovih Općih uvjeta.
Članak 30.
Osim zakupnine i naknada iz članka 28. i članka 29. ovih Općih
uvjeta, korisnik usluge je dužan platiti i sve pripadajuće troškove koji
proizlaze iz korištenja prodajnog mjesta ili drugog prostora na tržnici u roku
dospijeća naznačenom na svakom pojedinom računu izdavatelja računa odnosno
Isporučitelja usluge.
U slučaju nastupa okolnosti iz članka 23. stavka 1. ovih Općih
uvjeta, Isporučitelj usluge na temelju obrazloženog pisanog zahtjeva korisnika
usluge može smanjiti troškove iz stavka 1. ovoga članaka za razdoblje trajanja
navedenih okolnosti, o čemu će Isporučitelj usluge i korisnik usluge sklopiti
dodatak ugovoru.
Članak 31.
Sukladno Cjeniku iz članka 28. ovih Općih uvjeta, Isporučitelj
usluge za ugovorenu uslugu korisniku usluge obračunava cijenu usluge te
ispostavlja račun koji sadrži datum dospijeća, način plaćanja usluge te ostale
zakonom propisane elemente.
IV. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 32.
Akti potrebni za provedbu ovih Općih uvjeta (Plan prodajnih
prostora, Cjenik usluge) donijet će se u roku od 30 (trideset) dana od dana
njihovog stupanja na snagu.
Članak 33.
Sve izmjene i dopune ugovora o zakupu i ugovora o privremenom
korištenju koji su sklopljeni prije stupanja na snagu ovih Općih uvjeta, a koje
se sklapaju na zahtjev zakupnika, moraju biti u skladu s odredbama ovih Općih
uvjeta i aktima donesenim na temelju ovih Općih uvjeta.
Članak 34.
Ovi Opći uvjeti objavit će se u „Službenim novinama
Primorsko-goranske županije“, na mrežnim stranicama Grada Krka, na mrežnim
stranicama Isporučitelja usluge i na oglasnoj ploči Isporučitelja usluge.
Članak 35.
Ovi Opći uvjeti stupaju na snagu osmoga dana od dana objave u
„Službenim novinama Primorsko-goranske županije“.
KLASA: 307-02/24-01/1
URBROJ: 2142-19-02/1-24-2
Direktor
Danko Milohnić, v.r.