57.
Na
temelju članka 19. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi
(„Narodne novine“ broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11,
144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19 i 144/20) i članka 21. Statuta Grada Novog
Vinodolskog („Službene novine Primorsko-goranske županije“ broj 12/13, 18/14,
4/18, 5/20 i 5/21) Gradsko vijeće Grada Novog Vinodolskog je na svojoj 13.
sjednici održanoj dana 30. studenog 2022. godine donosi
PROGRAM
JAVNIH POTREBA U PREDŠKOLSKOM ODGOJU I OBRAZOVANJU GRADA
NOVI VINODOLSKI ZA 2023. GODINU I PROJEKCIJA
ZA 2024. I 2025. GODINU
Članak 1.
Svrha Programa predškolskog odgoja i obrazovanja je omogućiti
svakom djetetu pravo na razvoj usklađen s njegovim individualnim mogućnostima i
sposobnostima, osigurati i pripremiti preduvjete za razvijanje potencijala
djece za budući život te pružiti sigurno i sretno djetinjstvo za vrijeme
boravka djeteta u vrtiću.
Članak 2.
Cilj Programa je osigurati institucionalne i vaninstitucionalne
oblike predškolskog odgoja, pomoći zaposlenim roditeljima u odgoju i skrbi o
djeci i dopuniti obiteljski odgoj. Aktivnostima u Programu osiguravaju se
uvjeti za očuvanje zdravlja djece i razvoj emocionalne stabilnosti i
socijalizacije. Također je cilj programa razvoj tjelesnog i mentalnog zdravlja djeteta,
poticanje cjelovitog razvoja svih funkcija, sposobnosti i mogućnosti djeteta u
skladu sa znanstvenim spoznajama i zakonitostima djetetova razvoja, te doprinos
povoljnom cjelovitom razvoju osobnosti djeteta i kvaliteti njegova života.
Također je cilj Programa postići uvjete za boravak i rad djece u
predškolskom odgoju kako to propisuje Državni pedagoški standard kao i uvjeti
HACCAP-a, a naročito u rokovima koji su zadani istima.
Članak 3.
Rezultati ovog Programa mjerit će se brojem zahvaćene djece i dosegom
u realizaciji pedagoškog standarda odnosno usklađenošću sa Državnim pedagoškim
standardom u rokovima – broj djece po skupinama, broj odgajatelja, stručnih
suradnika i ostalog osoblja kao i materijalni uvjeti rada.
Učinci provođenja ovog Programa je obuhvat predškolske djece
nekim od oblika predškolskog odgoja i obrazovanja, integracija djece s posebnim
potrebama, djece romske nacionalne manjine u redovne skupine, prezentacija
postignuća iz rada na savjetovanjima i stručnim skupovima, sudjelovanje na
izložbama i smotrama, napredovanje odgajatelja i stručnih suradnika i
promicanje u položajna zvanja, stalna kontrola energetske i prehrambene
vrijednosti, mikrobiološke ispravnosti hrane te higijenskih uvjeta Ustanove od
strane Nastavnog zavoda za javno zdravstvo.
Članak 4.
Program sadrži slijedeće programske cjeline:
1. Redovni program predškolskog odgoja i obrazovanja,
2. Dodatni program predškolskog odgoja i obrazovanja,
3. Kapitalne investicije
Članak 5.
U 2024. godini kapitalna ulaganja planiraju se za opremanje
kuhinje dječjeg vrtića i namještaj i opremu.
- didaktička oprema 4.000,00 EUR
- opremanje kuhinje i vešeraja 5.300,00 EUR
- uredska oprema i namještaj2.700,00 EUR
U 2025. godini kapitalna ulaganja planiraju se za opremanje
kuhinje dječjeg vrtića i namještaj i opremu.
- didaktička oprema 4.000,00 EUR
- opremanje kuhinje i vešeraja 5.300,00 EUR
- uredska oprema i namještaj2.700,00 EUR
Za realizaciju ovog Programa planirana su u Proračunu Grada Novi
Vinodolski za 2023. godinu sredstva u ukupnom iznosu od 550.900 EUR. Program će
se financirati iz ostalih nenamjenskih prihoda Grada Novi Vinodolski.
Program redovitog predškolskog odgoja provodi Dječji vrtić
FIJOLICA kojeg je osnivač i vlasnik Grad Novi Vinodolski.
Koordinaciju i nadzor nad korištenjem proračunskih sredstava
provodi Upravni odjel za opće poslove i društvene djelatnosti, Upravni odjel za
komunalni sustav i prostorno planiranje i Upravni odjel za financije i javnu
nabavu.
*datoteka se nalazi na kraju
dokumenta*
Članak 6.
Ovaj Program objavit će se u "Službenim novinama
Primorsko-goranske županije", a stupa na snagu od 1. siječnja 2023.
godine.
KLASA: 400-02/22-01/7
URBROJ: 2170-11-01-22-3
Novi Vinodolski, 30. studenog 2022.
GRADSKO VIJEĆE GRADA NOVOG VINODOLSKOG
Predsjednik
Neven Pavelić, v. r.