163.
Župan
Primorsko-goranske županije, temeljem članka 4. stavka 3. Zakona o službenicima
i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne
novine“ broj 86/08, 61/11, 4/18 i 112/19), članka 52. točka 11. Statuta
Primorsko-goranske županije („Službene novine Primorsko-goranske županije“ broj
23/09, 9/13, 25/13 - pročišćeni tekst, 5/18, 8/18 – pročišćeni tekst, 2/20 i
4/21) i članka 28. stavka 1. Odluke o ustrojstvu i djelokrugu upravnih tijela
Primorsko-goranske županije („Službene novine Primorsko-goranske županije“ broj
29/19), na prijedlog pročelnika Ureda Županije Primorsko-goranske županije, te
nakon savjetovanja s Povjerenikom Sindikalne podružnice Primorsko-goranska
županija, dana 30. rujna 2021. godine donio je
P R A V I L N I K
o unutarnjem redu
Ureda Županije
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Pravilnikom o unutarnjem redu Ureda Županije (u daljnjem tekstu:
Pravilnik) utvrđuje se unutarnje ustrojstvo, nazivi i opisi poslova radnih
mjesta, stručni i drugi uvjeti za raspored na radna mjesta, broj izvršitelja,
lake povrede službene dužnosti, te druga pitanja od značaja za rad Ureda
Županije u skladu sa statutom i općim aktima Primorsko-goranske županije.
Riječi i izrazi koji se upotrebljavaju u ovom Pravilniku, a imaju
rodno značenje, bez obzira na to jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu,
odnose se na jednak način na muški i ženski rod.
Članak 2.
Ured Županije (u nastavku: Ured) obavlja poslove određene
zakonom, Statutom Primorsko-goranske županije, Odlukom o ustrojstvu i
djelokrugu upravnih tijela Primorsko-goranske županije, ovim Pravilnikom i
drugim propisima.
II. UNUTARNJE USTROJSTVO UREDA
Članak 3.
U Uredu kao unutarnje ustrojstvene jedinice ustrojavaju se:
1. Služba za pripremu sjednica – Tajništvo županije, koja obavlja
stručne i administrativne poslove za potrebe Župana, zamjenike Župana i
Županijske skupštine, te radnih tijela Županijske skupštine, a u svezi
pripremanja i organiziranja sjednica Županijske skupštine i njenih radnih
tijela, te sjednica Kolegija Župana.
2. Služba za odnose s javnošću i protokol, koja usmjerava i vodi
odnose s javnošću, obavlja protokolarne i druge poslove u vezi s obnašanjem
dužnosti županijskih čelnika (Župana, njegovih zamjenika i predsjednika
Skupštine), poslove međunarodne i međuregionalne suradnje, osmišljava
komunikacijsku strategiju, te brine o nastupu Županije na manifestacijama i
posebno sajmovima.
3. Služba za civilnu zaštitu i civilno društvo, koja obavlja
stručne, savjetodavne, analitičke i druge poslove za potrebe Župana i njegovih
zamjenika i to iz područja obrane, zaštite i spašavanja, razvoja civilnog
društva, brige o pravima nacionalnih manjina, postupanja po predstavkama i
pritužbama građana, pravnih osoba i drugih subjekata, te suradnje s tijelima
državne uprave, tijelima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, s
građanima, udrugama, ustanovama i drugim institucijama civilnog društva,
obavlja poslove razvijanja i održavanja sustava upravljanja kvalitetom u skladu
sa zahtjevima norme i ciljevima kvalitete.
III. NAČIN UPRAVLJANJA
Članak 4.
Radom Ureda upravlja pročelnik, a radom Službe upravlja voditelj
Službe.
Za zakonitost i učinkovitost rada Ureda, pročelnik odgovora
Županu i zamjeniku Župana kojem su povjereni poslovi i praćenje stanja u
djelokrugu Ureda.
Voditelj Službe za svoj rad odgovara pročelniku Ureda.
Službenici koji obavljaju poslove iz djelokruga više službi, za
svoj rad odgovorni su voditelju Službe u okviru koje je sistematizirano radno
mjesto i voditelju Službe u čiji djelokrug spadaju poslovi koje obavlja.
Članak 5.
Unutar Ureda obavljaju se i poslovi Kabineta Župana.
Kabinet Župana obavlja stručne i administrativne poslove za
potrebe Župana.
Kabinet župana ima Voditelja, a poslove Voditelja Kabineta Župana
osim zamjenika pročelnika Ureda može obavljati Voditelj Službe kojeg imenuje
pročelnik Ureda uz prethodno pribavljenu suglasnost Župana.
Kabinet Župana nije unutarnja ustrojstvena jedinica Ureda.
IV. SISTEMATIZACIJA RADNIH MJESTA
Članak 6.
U Uredu se sistematizira 24 radnih mjesta sa 27 izvršitelja.
Broj izvršitelja, nazivi i opisi poslova radnih mjesta, stručni i
drugi uvjeti za raspored na radna mjesta, te opisi razine standardnih mjerila
za klasifikaciju radnih mjesta propisani Uredbom o klasifikaciji radnih mjesta
u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, navedeni su u prilogu:
Sistematizacija radnih mjesta u Uredu Županije, koja je sastavni dio ovog
Pravilnika.
Članak 7.
Kada poslove pojedinog radnog mjesta obavlja više izvršitelja,
nadređeni službenik raspoređuje obavljanje poslova službenicima tog radnog
mjesta, uzevši u obzir trenutne potrebe i prioritete službe.
V. LAKE POVREDE SLUŽBENE DUŽNOSTI
Članak 8.
Kao lake povrede službene dužnosti, pored već utvrđenih zakonom,
smatraju se i:
1. nemaran ili nesavjestan odnos prema imovini koja je povjerena
u službi ili u svezi sa službom;
2. nekorektan odnos i neuljudno ponašanje prema suradnicima,
drugim službenicima i namještenicima ili strankama;
3. uskraćivanje ili ne pružanje stručne pomoći drugim
službenicima i namještenicima u izvršavanju njihove službe i radnih zadataka;
4. učestalo primanje privatnih posjeta kojima se ometa proces
rada i ostali službenici i namještenici;
5. ulaženje u zgrade i prostorije upravnih tijela izvan radnog
vremena, bez odobrenja pročelnika Ureda i upisa u odgovarajuću knjigu na
recepciji ili evidenciju prisutnosti na radu;
6. prikrivanje manjih oštećenja na imovini ili sredstvima
povjerenim službeniku ili namješteniku u službi ili u svezi sa službom;
7. nedovoljno vođenje brige o osobnoj urednosti i izgledu obzirom
na poslove koji se obavljaju;
8. ako službenik više od tri puta tijekom mjeseca neopravdano
zakasni na rad ili ranije ode s posla ili koristi dnevni odmor dulje od 30
minuta, kao i u slučaju nejavljanja nadređenom službeniku;
9. nejavljanje neposredno nadređenom službeniku u slučaju
zakašnjenja na posao;
10. nepoštivanje zakonskih odredbi te drugih podzakonskih akata o
zaštiti na radu, kao i Pravilnika o zaštiti na radu za upravna tijela
Primorsko-goranske županije;
11. uznemiravanje ostalih službenika na neki od načina utvrđenih
odredbama Pravilnika o radu službenika i namještenika u upravnim tijelima
Primorsko-goranske županije;
12. neizvršavanje pisanih i/ili usmenih naputaka za rad;
13. nepoduzimanje mjera zaštite osobnih podataka sukladno
propisima koji uređuju područje zaštite osobnih podataka.
VI. OSTALA PITANJA OD ZNAČAJA ZA RAD UREDA
ŽUPANIJE
Članak 9.
Službenici Ureda dužni su:
- redovno pratiti svu pravnu regulativu koja se odnosi na
njihov djelokrug rada;
- svakodnevno kroz svoj rad, odnosno obavljanje poslova
provoditi i unapređivati sustav kvalitete;
- raditi i surađivati na pripremi i izradi EU projekata
iz svog djelokruga rada;
- u obavljanju poslova radnog mjesta na koje su
raspoređeni surađivati sa službenicima drugih upravnih tijela Županije, te
ustanovama i trgovačkim društvima kojima je Županija (su)osnivač;
- surađivati sa upravnim tijelima drugih jedinica lokalne
samouprave na području Županije, a ako to narav posla zahtijeva i sa
upravnim tijelima ostalih jedinica lokalne i područne (regionalne)
samouprave u Republici Hrvatskoj.
Članak 10.
Pročelnik Ureda ovlašten je za potpisivanje akata iz djelokruga
Ureda, osim onih akata koji se upućuju nositeljima i zamjenicima nositelja
predstavničke i izvršne vlasti državnih tijela i tijela jedinica lokalne i
područne (regionalne) samouprave, a koje potpisuje Župan.
Članak 11.
Pročelnik Ureda može ovlastiti rukovodećeg službenika Ureda za
potpisivanje akata iz djelokruga Ureda.
Članak 12.
Pročelnik Ureda može po ovlaštenju Župana, putem sredstava javnog
priopćavanja ili na drugi prikladan način, davati izvješća o obavljanju poslova
isključivo iz djelokruga Ureda.
Članak 13.
Službenici Ureda dužni su, pored obavljanja poslova radnog mjesta
na kojeg su raspoređeni, sudjelovati u radu stalnih ili povremenih tijela u
koja su imenovani odlukom Župana ili Županijske skupštine.
VII. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 14.
Temeljem ovog Pravilnika, u roku od dva mjeseca od dana njegova
stupanja na snagu, donijeti će se rješenja o rasporedu službenika na radna
mjesta.
Na službenike koji ne budu raspoređeni u skladu s odredbom stavka
1. ovog članka primjenjuju se odredbe propisa koji se odnosi na raspolaganje
službenika i namještenika u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.
Članak 15.
Danom stupanja na snagu ovog Pravilnika prestaje važiti Pravilnik
o unutarnjem redu Ureda Županije Primorsko-goranske županije, KLASA:
023-08/13-01/3, URBROJ: 2170/1-06-13-1 od 20. kolovoza 2013. godine, Pravilnik
o dopuni Pravilnika o unutarnjem redu Ureda Županije Primorsko-goranske
županije, KLASA: 023-08/13-01/3, URBROJ: 2170/1-06-02/2-14-42 od 7. travnja
2014. godine, Pravilnik o izmjeni Pravilnika o unutarnjem redu Ureda Županije
Primorsko-goranske županije KLASA: 023-08/13-01/3, URBROJ: 2170/1-06-2/2-14-52
od 12. lipnja 2014. godine, Pravilnik o izmjeni i dopuni Pravilnika o
unutarnjem redu Ureda Županije Primorsko-goranske županije KLASA: 023-08/13-01/3,
URBROJ: 2170/1-06-02/1-14-67 od 8. prosinca 2014. godine, Pravilnik o izmjenama
i dopunama Pravilnika o unutarnjem redu Ureda Županije Primorsko-goranske
županije KLASA: 023-08/13-01/3, URBROJ: 2170/1-06-02/2-15-77 od 20. travnja
2015. godine, Pravilnik o izmjenama Pravilnika o unutarnjem redu Ureda Županije
Primorsko-goranske županije KLASA: 023-08/13-01/3, URBROJ:
2170/1-06-02/2-15-100 od 11. prosinca 2015. godine, Pravilnik o izmjenama i
dopunama Pravilnika o unutarnjem redu Ureda Županije Primorsko-goranske
županije KLASA: 023-08/13-01/3, URBROJ: 2170/1-06-02/2-16-117 od 23. lipnja
2016. godine, Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem redu
Ureda Županije Primorsko-goranske županije KLASA: 023-08/13-01/3, URBROJ:
2170/1-06-02/2-18-150 od 26. siječnja 2018. godine, Pravilnik o izmjenama i
dopunama Pravilnika o unutarnjem redu Ureda Županije Primorsko-goranske
županije KLASA: 023-08/13-01/3, URBROJ: 2170/1-06-02/2-19-203 od 7. lipnja
2019. godine, Pravilnik o dopuni Pravilnika o unutarnjem redu Ureda Županije
Primorsko-goranske županije KLASA: 023-08/13-01/3 od 28. listopada 2019. godine
i Pravilnik o izmjenama Pravilnika o unutarnjem redu Ureda Županije
Primorsko-goranske županije KLASA: 023-08/13-01/3, URBROJ:
2170/1-06-02/3-21-218 od 18. siječnja 2021. godine.
VIII. STUPANJE NA SNAGU PRAVILNIKA
Članak 16.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u
„Službenim novinama Primorsko-goranske županije“.
KLASA: 023-01/21-01/2
URBROJ: 2170/1-06-02/3-21-3
Rijeka, 30. rujna 2021.
Ž U P A N
Zlatko Komadina, dipl. ing., v. r.
*datoteka se nalazi na kraju
dokumenta*