SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XXIX. - broj 23. Četvrtak, 30. rujna 2021.
PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA

163.

Župan Primorsko-goranske županije, temeljem članka 4. stavka 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 86/08, 61/11, 4/18 i 112/19), članka 52. točka 11. Statuta Primorsko-goranske županije („Službene novine Primorsko-goranske županije“ broj 23/09, 9/13, 25/13 - pročišćeni tekst, 5/18, 8/18 – pročišćeni tekst, 2/20 i 4/21) i članka 28. stavka 1. Odluke o ustrojstvu i djelokrugu upravnih tijela Primorsko-goranske županije („Službene novine Primorsko-goranske županije“ broj 29/19), na prijedlog pročelnika Ureda Županije Primorsko-goranske županije, te nakon savjetovanja s Povjerenikom Sindikalne podružnice Primorsko-goranska županija, dana 30. rujna 2021. godine donio je

P R A V I L N I K

o unutarnjem redu Ureda Županije

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Pravilnikom o unutarnjem redu Ureda Županije (u daljnjem tekstu: Pravilnik) utvrđuje se unutarnje ustrojstvo, nazivi i opisi poslova radnih mjesta, stručni i drugi uvjeti za raspored na radna mjesta, broj izvršitelja, lake povrede službene dužnosti, te druga pitanja od značaja za rad Ureda Županije u skladu sa statutom i općim aktima Primorsko-goranske županije.

Riječi i izrazi koji se upotrebljavaju u ovom Pravilniku, a imaju rodno značenje, bez obzira na to jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu, odnose se na jednak način na muški i ženski rod.

Članak 2.

Ured Županije (u nastavku: Ured) obavlja poslove određene zakonom, Statutom Primorsko-goranske županije, Odlukom o ustrojstvu i djelokrugu upravnih tijela Primorsko-goranske županije, ovim Pravilnikom i drugim propisima.

II. UNUTARNJE USTROJSTVO UREDA

Članak 3.

U Uredu kao unutarnje ustrojstvene jedinice ustrojavaju se:

1. Služba za pripremu sjednica – Tajništvo županije, koja obavlja stručne i administrativne poslove za potrebe Župana, zamjenike Župana i Županijske skupštine, te radnih tijela Županijske skupštine, a u svezi pripremanja i organiziranja sjednica Županijske skupštine i njenih radnih tijela, te sjednica Kolegija Župana.

2. Služba za odnose s javnošću i protokol, koja usmjerava i vodi odnose s javnošću, obavlja protokolarne i druge poslove u vezi s obnašanjem dužnosti županijskih čelnika (Župana, njegovih zamjenika i predsjednika Skupštine), poslove međunarodne i međuregionalne suradnje, osmišljava komunikacijsku strategiju, te brine o nastupu Županije na manifestacijama i posebno sajmovima.

3. Služba za civilnu zaštitu i civilno društvo, koja obavlja stručne, savjetodavne, analitičke i druge poslove za potrebe Župana i njegovih zamjenika i to iz područja obrane, zaštite i spašavanja, razvoja civilnog društva, brige o pravima nacionalnih manjina, postupanja po predstavkama i pritužbama građana, pravnih osoba i drugih subjekata, te suradnje s tijelima državne uprave, tijelima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, s građanima, udrugama, ustanovama i drugim institucijama civilnog društva, obavlja poslove razvijanja i održavanja sustava upravljanja kvalitetom u skladu sa zahtjevima norme i ciljevima kvalitete.

III. NAČIN UPRAVLJANJA

Članak 4.

Radom Ureda upravlja pročelnik, a radom Službe upravlja voditelj Službe.

Za zakonitost i učinkovitost rada Ureda, pročelnik odgovora Županu i zamjeniku Župana kojem su povjereni poslovi i praćenje stanja u djelokrugu Ureda.

Voditelj Službe za svoj rad odgovara pročelniku Ureda.

Službenici koji obavljaju poslove iz djelokruga više službi, za svoj rad odgovorni su voditelju Službe u okviru koje je sistematizirano radno mjesto i voditelju Službe u čiji djelokrug spadaju poslovi koje obavlja.

Članak 5.

Unutar Ureda obavljaju se i poslovi Kabineta Župana.

Kabinet Župana obavlja stručne i administrativne poslove za potrebe Župana.

Kabinet župana ima Voditelja, a poslove Voditelja Kabineta Župana osim zamjenika pročelnika Ureda može obavljati Voditelj Službe kojeg imenuje pročelnik Ureda uz prethodno pribavljenu suglasnost Župana.

Kabinet Župana nije unutarnja ustrojstvena jedinica Ureda.

IV. SISTEMATIZACIJA RADNIH MJESTA

Članak 6.

U Uredu se sistematizira 24 radnih mjesta sa 27 izvršitelja.

Broj izvršitelja, nazivi i opisi poslova radnih mjesta, stručni i drugi uvjeti za raspored na radna mjesta, te opisi razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta propisani Uredbom o klasifikaciji radnih mjesta u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, navedeni su u prilogu: Sistematizacija radnih mjesta u Uredu Županije, koja je sastavni dio ovog Pravilnika.

Članak 7.

Kada poslove pojedinog radnog mjesta obavlja više izvršitelja, nadređeni službenik raspoređuje obavljanje poslova službenicima tog radnog mjesta, uzevši u obzir trenutne potrebe i prioritete službe.

V. LAKE POVREDE SLUŽBENE DUŽNOSTI

Članak 8.

Kao lake povrede službene dužnosti, pored već utvrđenih zakonom, smatraju se i:

1. nemaran ili nesavjestan odnos prema imovini koja je povjerena u službi ili u svezi sa službom;

2. nekorektan odnos i neuljudno ponašanje prema suradnicima, drugim službenicima i namještenicima ili strankama;

3. uskraćivanje ili ne pružanje stručne pomoći drugim službenicima i namještenicima u izvršavanju njihove službe i radnih zadataka;

4. učestalo primanje privatnih posjeta kojima se ometa proces rada i ostali službenici i namještenici;

5. ulaženje u zgrade i prostorije upravnih tijela izvan radnog vremena, bez odobrenja pročelnika Ureda i upisa u odgovarajuću knjigu na recepciji ili evidenciju prisutnosti na radu;

6. prikrivanje manjih oštećenja na imovini ili sredstvima povjerenim službeniku ili namješteniku u službi ili u svezi sa službom;

7. nedovoljno vođenje brige o osobnoj urednosti i izgledu obzirom na poslove koji se obavljaju;

8. ako službenik više od tri puta tijekom mjeseca neopravdano zakasni na rad ili ranije ode s posla ili koristi dnevni odmor dulje od 30 minuta, kao i u slučaju nejavljanja nadređenom službeniku;

9. nejavljanje neposredno nadređenom službeniku u slučaju zakašnjenja na posao;

10. nepoštivanje zakonskih odredbi te drugih podzakonskih akata o zaštiti na radu, kao i Pravilnika o zaštiti na radu za upravna tijela Primorsko-goranske županije;

11. uznemiravanje ostalih službenika na neki od načina utvrđenih odredbama Pravilnika o radu službenika i namještenika u upravnim tijelima Primorsko-goranske županije;

12. neizvršavanje pisanih i/ili usmenih naputaka za rad;

13. nepoduzimanje mjera zaštite osobnih podataka sukladno propisima koji uređuju područje zaštite osobnih podataka.

VI. OSTALA PITANJA OD ZNAČAJA ZA RAD UREDA ŽUPANIJE

Članak 9.

Službenici Ureda dužni su:

  • redovno pratiti svu pravnu regulativu koja se odnosi na njihov djelokrug rada;
  • svakodnevno kroz svoj rad, odnosno obavljanje poslova provoditi i unapređivati sustav kvalitete;
  • raditi i surađivati na pripremi i izradi EU projekata iz svog djelokruga rada;
  • u obavljanju poslova radnog mjesta na koje su raspoređeni surađivati sa službenicima drugih upravnih tijela Županije, te ustanovama i trgovačkim društvima kojima je Županija (su)osnivač;
  • surađivati sa upravnim tijelima drugih jedinica lokalne samouprave na području Županije, a ako to narav posla zahtijeva i sa upravnim tijelima ostalih jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave u Republici Hrvatskoj.

Članak 10.

Pročelnik Ureda ovlašten je za potpisivanje akata iz djelokruga Ureda, osim onih akata koji se upućuju nositeljima i zamjenicima nositelja predstavničke i izvršne vlasti državnih tijela i tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, a koje potpisuje Župan.

Članak 11.

Pročelnik Ureda može ovlastiti rukovodećeg službenika Ureda za potpisivanje akata iz djelokruga Ureda.

Članak 12.

Pročelnik Ureda može po ovlaštenju Župana, putem sredstava javnog priopćavanja ili na drugi prikladan način, davati izvješća o obavljanju poslova isključivo iz djelokruga Ureda.

Članak 13.

Službenici Ureda dužni su, pored obavljanja poslova radnog mjesta na kojeg su raspoređeni, sudjelovati u radu stalnih ili povremenih tijela u koja su imenovani odlukom Župana ili Županijske skupštine.

VII. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 14.

Temeljem ovog Pravilnika, u roku od dva mjeseca od dana njegova stupanja na snagu, donijeti će se rješenja o rasporedu službenika na radna mjesta.

Na službenike koji ne budu raspoređeni u skladu s odredbom stavka 1. ovog članka primjenjuju se odredbe propisa koji se odnosi na raspolaganje službenika i namještenika u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.

Članak 15.

Danom stupanja na snagu ovog Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o unutarnjem redu Ureda Županije Primorsko-goranske županije, KLASA: 023-08/13-01/3, URBROJ: 2170/1-06-13-1 od 20. kolovoza 2013. godine, Pravilnik o dopuni Pravilnika o unutarnjem redu Ureda Županije Primorsko-goranske županije, KLASA: 023-08/13-01/3, URBROJ: 2170/1-06-02/2-14-42 od 7. travnja 2014. godine, Pravilnik o izmjeni Pravilnika o unutarnjem redu Ureda Županije Primorsko-goranske županije KLASA: 023-08/13-01/3, URBROJ: 2170/1-06-2/2-14-52 od 12. lipnja 2014. godine, Pravilnik o izmjeni i dopuni Pravilnika o unutarnjem redu Ureda Županije Primorsko-goranske županije KLASA: 023-08/13-01/3, URBROJ: 2170/1-06-02/1-14-67 od 8. prosinca 2014. godine, Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem redu Ureda Županije Primorsko-goranske županije KLASA: 023-08/13-01/3, URBROJ: 2170/1-06-02/2-15-77 od 20. travnja 2015. godine, Pravilnik o izmjenama Pravilnika o unutarnjem redu Ureda Županije Primorsko-goranske županije KLASA: 023-08/13-01/3, URBROJ: 2170/1-06-02/2-15-100 od 11. prosinca 2015. godine, Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem redu Ureda Županije Primorsko-goranske županije KLASA: 023-08/13-01/3, URBROJ: 2170/1-06-02/2-16-117 od 23. lipnja 2016. godine, Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem redu Ureda Županije Primorsko-goranske županije KLASA: 023-08/13-01/3, URBROJ: 2170/1-06-02/2-18-150 od 26. siječnja 2018. godine, Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem redu Ureda Županije Primorsko-goranske županije KLASA: 023-08/13-01/3, URBROJ: 2170/1-06-02/2-19-203 od 7. lipnja 2019. godine, Pravilnik o dopuni Pravilnika o unutarnjem redu Ureda Županije Primorsko-goranske županije KLASA: 023-08/13-01/3 od 28. listopada 2019. godine i Pravilnik o izmjenama Pravilnika o unutarnjem redu Ureda Županije Primorsko-goranske županije KLASA: 023-08/13-01/3, URBROJ: 2170/1-06-02/3-21-218 od 18. siječnja 2021. godine.

VIII. STUPANJE NA SNAGU PRAVILNIKA

Članak 16.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Službenim novinama Primorsko-goranske županije“.

KLASA: 023-01/21-01/2

URBROJ: 2170/1-06-02/3-21-3

Rijeka, 30. rujna 2021.

Ž U P A N

Zlatko Komadina, dipl. ing., v. r.

*datoteka se nalazi na kraju dokumenta*

Odluka u PDF formatu   


https://sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=2194&mjesto=00001&odluka=163
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr