20.
Na
temelju članka 82. Pravilnika o proračunskom računovodstvu i računskom planu
(„Narodne novine“ br. 124/14, 115/15, 87/16, 54/17, 3/18, 126/19 i 108/20) i
članka 32. Statuta Grada Malog Lošinja („Službene novine“ br. 26/09, 32/09,
10/13, 24/17 – pročišćeni tekst, 9/18) Gradsko vijeće Grada Malog Lošinja na
svojoj 33. sjednici održanoj dana 25. ožujka 2021. godine donosi:
ODLUKU
O RASPODJELI
REZULTATA ZA 2020. GODINU
Članak 1.
Stanja na osnovnim računima podskupine 922 iskazanog u Bilanci na
dan 31. prosinca 2020. godine utvrđena su kako slijedi:
*datoteka se nalazi na kraju
dokumenta*
Članak 2.
Viškom prihoda poslovanje pokrit će se manjak prihoda od
nefinancijske imovine u iznosu od 2.214.880,98 kn.
Nalaže se Računovodstvu da na temelju ove Odluke provede knjigovodstvenu
evidenciju na način: teretiti Višak prihoda poslovanja na osnovnom računu 92211
u iznosu od 2.214.880,98 kn uz istovremeno odobrenje računa 92222 Manjak
prihoda od nefinancijske imovine za 2.214.880,98 kn.
Članak 3.
Nakon knjigovodstvene evidencije članka 2., na osnovnom računu
92222 Manjak prihoda od nefinancijske imovine ostati će 177.792,93 kn te na
osnovnom računu 92213 Višak primitaka od financijske imovine 2.728.689,00 kn.
Članak 4.
Manjak prihoda od nefinancijske imovine pokrit će se prihodima
poslovanja u 2021. godini.
Višak primitaka od financijske imovine ostvaren je od beskamatnog
zajma te će se koristiti u 2021. godini kako slijedi:
- redovna djelatnost upravnih odjela-rashodi vezani za službe
554.939,00 kn
- redovna djelatnost upravnih odjela - ostali rashodi upravnih
tijela 1.930.000,00 kn,
- park Haračić 243.750,00 kn.
Članak 5.
Ova Odluka stupa na snagu u roku od osam dana od dana objave u
„Službenim novinama Primorsko-goranske županije“.
KLASA: 400-08/21-01/02
URBROJ:2213/01-01-21-10
Mali Lošinj, 25. ožujka 2021.
GRAD MALI LOŠINJ
GRADSKO VIJEĆE
Predsjednik
Elvis Živković, v. r.