SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XIII. - broj 22. Ponedjeljak, 8. kolovoza 2005.
GRAD ČABAR
112

15.

Na temelju članka 35. stavka 1. točke 5. i članka 53. stavka 3. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine« broj 33/01), članka 26. Statuta grada Čabra (»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 24/01 i 06/02), Gradsko vijeće Grada Čabra, na sjednici održanoj dana 22. srpnja 2005. godine, donijelo je

ODLUKU
o ustrojstvu i djelokrugu Gradske uprave Grada Čabra

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovom Odlukom uređuje se ustrojstvo i djelokrug rada Gradske uprave grada Čabra.

Članak 2.

Gradsku upravu čine upravna tijela koja su ustrojena radi obavljanja upravnih, stručnih i drugih poslova iz samoupravnog djelokruga grada kao jedinice lokalne samouprave, kao i poslova državne uprave prenijetih na grad.

Članak 3.

Upravna tijela poslove iz svog djelokruga obavljaju u sjedištu Grada Čabra.

II. UNUTARNJE USTROJSTVO I DJELOKRUG RADA UPRAVNIH TIJELA

Članak 4.

U Gradu Čabru sa radi obavljanja poslova iz članka 2. ove Odluke ustrojavaju sljedeća upravna tijela:

1. Ured Grada

2. Upravni odjel za proračun i financije

3. Upravni odjel za komunalne djelatnosti

4. Upravni odjel za opće poslove.

Članak 5.

Djelokrug rada Ureda Grada su upravni i stručni poslovi koji se odnose na:

- upravne, protokolarne, administrativne poslove iz djelokruga rada Gradskog vijeća i njegovih radnih tijela, Gradskog poglavarstva i gradonačelnika,

- opće i tehničke poslove za potrebe Gradske uprave,

- kadrovske poslove,

- informiranje sukladno zakonskim propisima i odnosi s javnošću,

- obavljanje proračunskog nadzora,

- obavljanje drugih poslova po nalogu Gradskog poglavarstva i gradonačelnika,

- obavljanje drugih poslova kada je to utvrđeno posebnim zakonom, drugim propisima i Statutom grada Čabra.

Članak 6.

Djelokrug rada Upravnog odjela za proračun i financije su upravni i stručni poslovi koji se odnose na:

- izradu i izvršavanje proračuna,

- planiranje prihoda i rashoda, primitaka i izdataka,

- izradu polugodišnjeg izvještaja i godišnjeg obračuna proračuna te financijskih izvještaja tijekom godine,

- konsolidacije financijskih izvještaja proračunskih korisnika,

- vođenje knjigovodstvenih evidencija,

- razrez i naplatu općinskih prihoda,

- financijsku operativu,

- obavljanje drugih poslova po nalogu Gradskog poglavarstva i gradonačelnika,

- obavljanje drugih poslova kada je to utvrđeno posebnim zakonom, drugim propisima i Statutom grada Čabra.

Članak 7.

Djelokrug rada Upravnog odjela za komunalne djelatnosti su upravni i stručni poslovi koji se odnose na:

- komunalne i gospodarske djelatnosti,

- protupožarnu, civilnu zaštitu i zaštitu na radu,

- upravu groblja,

- komunalno redarstvo,

- zaštitu potrošača,

- obavljanje drugih poslova po nalogu Gradskog poglavarstva i gradonačelnika,

- obavljanje drugih poslova kada je to utvrđeno posebnim zakonom, drugim propisima i Statutom grada Čabra.

Članak 8.

Djelokrug rada Upravnog odjela za opće poslove su upravni i stručni poslovi koji se odnose na:

- pravne i administrativne poslove za potrebe Gradske uprave,

- imovinsko-pravne poslove,

- brigu o djeci, socijalnu skrb i primarnu zdravstvenu zaštitu,

- predškolski odgoj i osnovno obrazovanje, kulturu, tjelesnu kulturu i sport,

- prostorno i urbanističko uređenje,

- uređenje naselja i stanovanja,

- zaštitu i unapređenje prirodnog okoliša

- obavljanje drugih poslova po nalogu Gradskog poglavarstva i gradonačelnika,

- obavljanje drugih poslova kada je to utvrđeno posebnim zakonom, drugim propisima i Statutom Grada Čabra.

III. UPRAVLJANJE UPRAVNIM TIJELIMA

Članak 9.

Radom Ureda Grada rukovodi predstojnik, a radom Upravnog odjela rokovodi pročelnik.

Predstojnika i pročelnika bira i imenuje Gradsko poglavarstvo grada Čabra na temelju javnog natječaja.

Članak 10.

Predstojnik i pročelnik za svoj rad i rad upravnog tijela kojim upravlja, odgovaraju gradonačelniku i Gradskom poglavarstvu.

Članak 11.

Predstojnik i pročelnik dužni su na zahtjev gradskog poglavarstva i na zahtjev gradonačelnika izvješćivati Gradsko poglavarstvo o radu upravnog tijela kojim upravlja.

Predstojnik i pročelnik mogu Gradskom poglavarstvu i gradonačelniku izvješće iz stavka 1. ovog članka podnijeti i po osobnom nahođenju.

Članak 12.

Predstojnik i pročelnik organiziraju obavljanje poslova u odjelu, daju službanicima i namještenicima upute za obavljanje poslova, brinu o stručnom osposobljavanju i usvršavanju službenika i namještenika te obavljaju i druge poslove predviđene zakonom, Statutom i ovom Odlukom.

IV. NAČIN RADA

Članak 13.

Upravna tijela u djelokrugu rada izvršavaju opće i pojedinačne akte Gradskog vijeća, predlažu mjere za provedbu ovih akata, predlažu mjere za unapređenje pojedinih oblasti samoupravnog djelokruga.

Članak 14.

Upravni odjeli u izvršavanju općih akata Gradskog vijeća donose pojedinačne akte kojima se rješava o pravima, obvezama i pravnim interesima fizičkih i pravnih osoba.

Na postupak donošenja akata iz stavka 1. ovog članka shodno se primjenjuju odredbe Zakona o općem upravnom postupku, ako posebnim zakonom nije drugačije propisano.

Protiv akata iz stavka 1. ovog članka može se izjaviti žalba nadležnom županijskom tijelu.

Članak 15.

Upravna tijela su samostalna u obavljanju poslova iz svog djelokruga.

Radi unapređenja rada upravnih tijela, Gradsko poglavarstvo može davati smjernice, upute i preporuke.

Članak 16.

Upravne, stručne i ostale poslove u upravnim tijelima obavljaju službenici i namještenici.

Službenici obavljaju upravne i stručne poslove iz djelokruga tijela u kojem rade, a namještenici obavljaju prateće i pomoćne poslove.

Članak 17.

Unutarnje ustrojstvo upravnih tijela, nazivi radnih mjesta s opisom poslova, stručnim i ostalim uvjetima potrebnim za njihovo obavljanje, kao i druga pitanja značajna za rad upravnih tijela, uređuju se Pravilnikom o unutarnjem redu.

Pravilnik iz stavka 1. ovog članka donosi Gradsko poglavarstvo na prijedlog predstojnika i svih pročelnika.

V. SREDSTVA ZA RAD UPRAVNIH TIJELA

Članak 18.

Sredstva za rad upravnih tijela osiguravaju se u Proračunu grada Čabra ili iz drugih izvora utvrđenih zakonom.

VI. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 19.

Službenici i namještenici zaposleni u Gradskoj upravi rasporedit će se na radna mjesta u skladu sa Pravilnikom iz članka 17. ove Odluke.

Članak 20.

Danom stupanja na snagu ove Odluke, prestaje vrijediti Odluka o unutarnjem ustrojstvu Gradske uprave grada Čabra (»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 24/01).

Članak 21.

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenim novinama« Primorsko-goranske županije.

Klasa: 021-02/05-01/30

Ur. broj: 2108/01-05-01-6

Čabar, 22. srpnja 2005.

GRADSKO VIJEĆE GRADA ČABRA

Predsjednik
Zoranin Kuzele, v. r.

 

https://sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=137&mjesto=51306&odluka=15
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr