I.
Odlukom o minimalnim financijskim standardima, kriterijima i mjerilima za decentralizirano financiranje domova za starije i nemoćne osobe u 2021. godini („Narodne novine“ broj 148/2020), u daljnjem tekstu: Odluka, utvrđena je razlika sredstava između ukupnih rashoda i planiranih prihoda za posebne namjene koje osigurava Županija u iznosu od 12.355.367 kn.
II.
Sredstva iz točke I. ove Odluke raspoređuju se domovima za starije osobe, prema kriterijima i mjerilima i to:
• Broja zaposlenih utvrđenim pravilnicima o unutarnjem ustrojstvu i sistematizaciji radnih mjesta, usklađenim s odredbama Pravilnika o minimalnim uvjetima za pružanje socijalnih usluga;
Mjerilo za raspored rashoda za zaposlene je broj zaposlenih na kraju 2020. godine.
Sredstva za materijalne i financijske rashode rasporedit će se domovima prema kriteriju broja korisnika (stalnog smještaja i korigiranog koeficijenta od 20% za korisnike izvaninstitucijske skrbi).
Mjerilo za financiranje je broj korisnika doma.
Sredstva za nabavu nefinancijske imovine rasporedit će se domovima prema kriterijima:
• Stanja prostora i opreme i njihova udovoljavanje zahtjevima iz Pravilnika o minimalnim uvjetima za pružanje socijalnih usluga;
Mjerilo za raspored sredstava za nabavu nefinancijske imovine je broj korisnika doma.
Sredstva za hitne intervencije rasporedit će se domovima prema kriteriju veličine prostora i broja korisnika.
Prihodi za posebne namjene rasporedit će se na bazi ostvarenja u 2020. godini.
III.
Sredstva iz točke I. ove Odluke (razlika sredstava između ukupnih rashoda i planiranih prihoda za posebne namjene domova za starije osobe) u iznosu od 12.355.367 kuna raspoređuju se domovima za starije osobe:
DZSO MARKO A. STUPARIĆ2.436.151 kn IV.
Sredstva iz točke III. Ove Odluke namijenjena su za djelatnost (za zaposlene i materijalne i financijske rashode) u iznosu od 11.229.367 kuna i nabavu nefinancijske imovine i sredstva za potrebe hitnih intervencija investicijskog i tekućeg održavanja objekata, prostora, opreme i vozila, te nabavu opreme u iznosu od 1.126.000 kn, na slijedeći način:
o DZSO KANTRIDA:
- za rashode za zaposlene3.092.833 kn
- za materijalne i financijske rashode702.489 kn
- za nefinancijsku imovinu i hitne
intervencije483.088 kn
o DZSO VOLOSKO:
- za rashode za zaposlene2.724.333 kn
- za materijalne i financijske rashode685.365 kn
- za nefinancijsku imovinu i hitne
intervencije227.912 kn
o DZSO MALI KARTEC:
- za rashode za zaposlene1.650.504 kn
- za materijalne i financijske rashode171.692 kn
- za nefinancijsku imovinu i hitne
intervencije181.000 kn
o DZSO MARKO A. STUPARIĆ:
- za rashode za zaposlene1.808.295 kn
- za materijalne i financijske rashode393.856 kn
- za nefinancijsku imovinu i hitne
intervencije234.000 kn
V.
Planirani ukupni rashodi u iznosu od 44.355.367 kuna raspoređuju se domovima za starije osobe:
o DZSO KANTRIDA21.978.410 kn
o DZSO VOLOSKO8.637.610 kn
o DZSO MALI KARTEC7.803.196 kn
o DZSO MARKO A. STUPARIĆ5.936.151 kn
VI.
Planirani prihodi za posebne namjene u iznosu od 32.000.000 kuna raspoređuju se domovima za starije osobe:
o DZSO KANTRIDA17.700.000 kn
o DZSO VOLOSKO5.000.000 kn
o DZSO MALI KARTEC5.800.000 kn
o DZSO MARKO A. STUPARIĆ3.500.000 kn
VII.
Sredstva iz točke IV. ove Odluke doznačavat će se sukladno mjesečnom ostvarenju na sljedeći način:
- sredstva za rashode za zaposlene doznačavat će se domovima za starije osobe, do 5.-og u tekućem mjesecu za prethodni mjesec
- sredstva za materijalne i financijske rashode doznačavat će se direktno dobavljačima, temeljem zahtjeva doma za starije osobe putem sustava riznice, a uz potrebnu dokumentaciju, do dva puta mjesečno
Domovi su dužni dostaviti izvještaj o ostvarenim prihodima i rashodima za prethodno razdoblje do 10-og u tekućem mjesecu.
Sredstva za nabavu nefinancijske imovine i sredstava za hitne intervencije tekućeg i investicijskog održavanja, doznačavat će se direktno dobavljačima/ izvođačima, temeljem zahtjeva doma za starije osobe putem sustava riznice, a uz potrebnu dokumentaciju:
- dostavljenog zahtjeva za plaćanje uz predočen ugovor s dobavljačem/ izvođačem,
- računa za isporučenu robu i obavljene usluge,
- privremene i okončane situacije za izvedene radove,
- odluke o odabiru najpovoljnije ponude i zaključenog ugovora o javnoj nabavi sukladno odredbama Zakona o javnoj nabavi
VIII.
Doznaka sredstava iz točki IV. ove Odluke vršit će se sukladno pritjecanju sredstava u Proračun Primorsko-goranske županije za 2021. godinu .
IX.
Ova Odluka stupa na snagu prvog dana od dana objave u „Službenim novinama Primorsko-goranske županije“.
KLASA: 021-04/21-01/1
URBROJ: 2170/1-01-01/5-21-20
Rijeka, 18. veljače 2021.
PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA
Županijska skupština
Predsjednik
Erik Fabijanić, v. r.