71.
Temeljem
odredbe članka 35. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi
(„Narodne novine“ broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11,
144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19 i 144/20), i članka 31. Statuta Općine Dobrinj
(“Službene novine” Primorsko goranske županije broj 35/09,10/13,36/13, 2/18 i
4/20) Općinsko vijeće Općine Dobrinj na 31. sjednici, održanoj 23.12.2020.
godine, donosi
PROGRAM OPĆIH JAVNIH
USLUGA
na području
Općine Dobrinj u 2021. godini
Članak 1.
Osnovna zadaća Općine Dobrinj je kontinuirano unapređenje
kvalitete života i rada na području općine putem pružanja izvrsne usluge,
omogućavanjem participacije u odlučivanju, odgovornim upravljanjem javnim
dobrima, protokom informacija te nadasve ljubaznim, efikasnim i transparentnim
radom administracije, kako bi općina Dobrinj kao mjesto življenja bila poželjno
i sigurno područje u kojem je ugodno živjeti. Općinska uprava nastojat će
uvijek biti u službi svih svojih stanovnika.
Članak 2.
Poslove iz samoupravnog djelokruga Općine Dobrinj obavlja
Jedinstveni upravni odjel u kojem je zaposleno pet službenika i Općinski
načelnik ,kao izvršno tijelo Općine. Sredstva potrebna za ostvarenje programa
1001 kroz redovne aktivnosti (A), tekuće (T) i kapitalne projekte (K) su:
*datoteka se nalazi na kraju
dokumenta*
Članak 3.
Ovaj Program stupa na snagu prvoga dana od dana objave u
„Službenim novinama“ Primorsko goranske županije, a primjenjuje se od 1.1.2021.
godine.
Klasa: 400-08/20-01/1
Ur.broj: 2142-04-01-20-4
OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE DOBRINJ
Predsjednik Općinskog Vijeća:
Zoran Kirinčić v .r.