73.
Gradonačelnik
Grada Krka na temelju članka 4. stavka 3. Zakona o službenicima i
namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne
novine“, broj 86/08, 61/11, 4/18, 96/18 i 112/19), članka 52. Statuta Grada
Krka (“Službene novine Primorsko-goranske županije“, broj 29/09, 41/09, 13/13,
20/14, 3/18, 7/20 i 26/20 – pročišćeni tekst) i članka 17. Odluke o ustrojstvu
i djelokrugu Gradske uprave Grada Krka (“Službene novine Primorsko-goranske
županije“ broj 34/09), na prijedlog pročelnika Jedinstvenog upravnog odjela
Grada Krka, donosi
PRAVILNIK
o unutarnjem redu
Jedinstvenog upravnog odjela
Grada Krka
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Pravilnikom o unutarnjem redu Jedinstvenog upravnog odjela Grada
Krka (u daljnjem tekstu Pravilnik) uređuje se unutarnje ustrojstvo, nazivi i
opisi poslova radnih mjesta, stručni i drugi uvjeti za raspored na radna
mjesta, broj izvršitelja i druga pitanja od značaja za rad Jedinstvenog
upravnog odjela Grada Krka (u daljnjem tekstu Upravni odjel).
Članak 2.
Poslovi Upravnog odjela uređeni su Ustavom Republike Hrvatske,
Europskom poveljom o lokalnoj samoupravi, Zakonom o lokalnoj i područnoj
(regionalnoj) samoupravi, Odlukom o ustrojstvu i djelokrugu Gradske uprave
Grada Krka i ovim Pravilnikom.
Članak 3.
Izrazi koji se koriste u ovom Pravilniku za osobe u muškom rodu,
uporabljeni su neutralno i odnose se na muške i ženske osobe.
U rješenjima kojima se odlučuje o pravima, obvezama i
odgovornostima službenika i namještenika, kao i u potpisu pismena te na
uredskim natpisima, naziv radnog mjesta navodi se u rodu koji odgovara spolu
službenika, odnosno namještenika, raspoređenog na odnosno radno mjesto.
Članak 4.
Sistematizacijom radnih mjesta osigurava se pravilna podjela
rada, te optimalno i ravnomjerno korištenje rada službenika i namještenika.
II. RADNO VRIJEME I ODNOSI SA STRANKAMA
Članak 5.
Raspored radnog vremena i termine rada sa strankama te druga
srodna pitanja određuje gradonačelnik posebnom odlukom.
Raspored termina za rad sa strankama ističe se na ulazu u sjedište
gradske uprave te na mrežnoj stranici Grada.
Članak 6.
Na zgradi u kojoj djeluje gradska uprava ističu se nazivi
gradskih tijela, u skladu s propisima o uredskom poslovanju.
Radne prostorije za rad službenika Jedinstvenog upravnog odjela
raspoređuju se na I. i II. katu zgrade gradske uprave Grada Krka (Trg bana
Josipa Jelačića 2, Krk) i svakoj se utvrđuje redni broj.
Na vratima službenih prostorija ističu se osobna imena
dužnosnika, službenika i namještenika te nazivi radnih mjesta na koja su
raspoređeni.
Članak 7.
Podnošenje prigovora i pritužbi građana osigurava se putem
sandučića za pritužbe postavljenog u predvorju gradske uprave, putem mrežne
stranice Grada Krka te na druge načine određene zakonom ili drugim općim aktom.
III. UPRAVLJANJE JEDINSTVENIM UPRAVNIM ODJELOM
I OBAVLJANJE POSLOVA
Članak 8.
Upravnim odjelom upravlja pročelnik Upravnog odjela (u nastavku
teksta: pročelnik).
Unutarnjom ustrojstvenom jedinicom (Odsjekom) Upravnog odjela
upravlja voditelj Odsjeka, a Pododsjekom, voditelj Pododsjeka.
Pročelnik, odnosno voditelj, organizira i usklađuje rad Odjela,
odnosno unutarnje ustrojstvene jedinice.
Za zakonitost i učinkovitost rada Upravnog odjela pročelnik
odgovara gradonačelniku.
Za zakonitost i učinkovitost rada unutarnje ustrojstvene jedinice
voditelj odgovara pročelniku.
Službenik koji upravlja Upravnim odjelom ili ustrojstvenom
jedinicom odgovoran je za vlastiti rad i rad službenika u Upravnom odjelu ili
ustrojstvenoj jedinici kojom upravlja.
Imenovanje službenika ovlaštenog za privremeno obavljanje poslova
pročelnika, u razdoblju od upražnjenja radnog mjesta pročelnika do imenovanja
pročelnika na temelju javnog natječaja, na način propisan zakonom, obavlja se u
skladu s Odlukom o ustrojstvu i djelokrugu Gradske uprave Grada Krka Grada
Krka.
Članak 9.
Službenik je dužan poslove obavljati savjesno, pridržavajući se
Ustava, zakona, drugih propisa i akata Grada i pravila struke.
Službenik i namještenik dužan je izvršavati naloge
gradonačelnika, odnosno pročelnika i nadređenog službenika, koji se odnose na
službu te bez posebnog naloga obavljati poslove, odnosno zadatke radnog mjesta
na koje je raspoređen, a za čijim se obavljanjem ukaže potreba, s tim da iste
može, odnosno dužan je odbiti iz razloga propisanih Zakonom o službenicima i
namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (u daljnjem
tekstu: Zakon).
IV. RASPORED NA RADNA MJESTA SLUŽBENIKA
Članak 10.
Postupak prijma u službu i raspoređivanja na radno mjesto provodi
se u skladu sa Zakonom.
Stručnu i administrativnu potporu povjerenstvima za provedbu
natječaja za prijam u službu pruža nadležni službenik Upravnog odjela.
Slobodna radna mjesta popunjavaju se prijmom u službu službenika,
odnosno namještenika, u skladu s važećim planom prijma u službu, kojeg donosi
gradonačelnik.
Članak 11.
Službenik i namještenik može biti raspoređen na upražnjeno radno
mjesto ako ispunjava opće uvjete za prijam u službu propisane zakonom te
posebne uvjete za raspored na radno mjesto propisane zakonom, Uredbom o
klasifikaciji radnih mjesta u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi
(“Narodne novine“, broj 74/10 i 125/14) (u daljnjem tekstu: Uredba) i ovim
Pravilnikom.
Posebni uvjet za raspored na sva radna mjesta službenika je
položen državni ispit.
Osoba bez položenog državnog ispita može biti primljena i
raspoređena pod pretpostavkama propisanim Zakonom.
Za zasnivanje radnog odnosa – službe na određenim poslovima
službenik i namještenik mora pored općih uvjeta ispunjavati i posebne uvjete
utvrđene posebnim propisima.
Posebni uvjeti za rad utvrđuju se prema potrebi određenih poslova
i zadataka.
Članak 12.
Službenici i namještenici u službu se primaju uz obvezni probni
rad.
Probni rad za sve osobe (službenike/namještenike) koje se primaju
u službu na neodređeno vrijeme traje 3 (tri) mjeseca.
Tijekom probnog rada obavlja se provjera stručnih i drugih radnih
sposobnosti od strane pročelnika upravnog odjela, a ako se radi o pročelniku
upravnog odjela od strane gradonačelnika.
Ako osoba ne zadovolji na probnom radu, otkazuje se služba.
Članak 13.
Radi zamjene duže vrijeme odsutnog službenika u službu se može
primiti osoba na određeno vrijeme do povratka odsutnog službenika na posao,
odnosno prestanka njegove službe, u skladu sa Zakonom.
Članak 14.
Službenika se može po potrebi službe premjestiti na drugo radno
mjesto u istom ili u drugom Odsjeku Upravnog odjela, ali na radno mjesto unutar
iste stručne spreme, iste ili približne složenosti poslova.
Službenika se može uz njegov pristanak, premjestiti na drugo
radno mjesto u Upravnom odjelu niže složenosti poslova za koje ispunjava
propisane uvjete.
V. VJEŽBENICI
Članak 15.
Radi stjecaja radnog iskustva i osposobljavanja za samostalan rad
u službu se može primiti vježbenik sukladno Planu prijema u službu.
Vježbenik se prima na određeno vrijeme u trajanju vježbeničkog
staža.
Vježbenički staž traje 12 mjeseci.
Vježbenik ima mentora koji prati njegov rad.
VI. PLAĆE
Članak 16.
Službenici i namještenici za svoj rad primaju plaću koju čini
umnožak koeficijenta složenosti poslova radnog mjesta na koje je službenik
odnosno namještenik raspoređen i osnovice za izračun plaće, uvećanu za 0,5% za
svaku navršenu godinu radnog staža.
Koeficijente složenosti poslova i osnovica za izračun plaća
utvrđuje se posebnom Odlukom.
Članak 17.
Za vrijeme trajanja vježbeničkog staža, vježbenik ima pravo na
plaću u iznosu od 85% plaće radnog mjesta najnižeg koeficijenta za istu stručnu
spremu.
Mentora koji prati rad vježbenika imenuje pročelnik.
Mentor za svoj rad mentora ima pravo na naknadu.
VII. LAKE POVREDE SLUŽBENE DUŽNOSTI
Članak 18.
Osim lakih povreda službene dužnosti propisanih zakonom, lake
povrede službene dužnosti su:
- kršenje Etičkog kodeksa Grada Krka, osim kada su time
ispunjena obilježja neke od drugih povreda službene dužnosti propisanih
zakonom;
- osobito blagi slučaj djela koje sadržava obilježja neke
od teških povreda službene dužnosti propisanih u članku 46., točkama 1.,
2., 3., 6. i 11. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i
područnoj (regionalnoj) samoupravi, ako osoba ovlaštena za pokretanje
postupka zbog teške povrede službene dužnosti procijeni da nije svrhovito
pokretati postupak zbog teške povrede službene dužnosti.
VIII.
SISTEMATIZACIJA RADNIH MJESTA
Članak
19.
Sastavni dio ovog Pravilnika čini
Sistematizacija radnih mjesta u Upravnom odjelu Grada Krka, kojom se utvrđuje
popis radnih mjesta, stručni uvjeti, potrebno stručno znanje, opis poslova
radnih mjesta i broj izvršitelja na pojedinome radnom mjestu.
Naziv, potrebno stručno znanje i opis
radnog mjesta sadrži elemente propisane Uredbom iz članka 11. ovog Pravilnika.
Članak
20.
Kada je za obavljanje poslova
pojedinog radnog mjesta sistematizirano više izvršitelja, pročelnik raspoređuje
obavljanje poslova radnog mjesta među službenicima ili namještenicima
raspoređenim na odnosno radno mjesto, uzevši u obzir trenutne potrebe i
prioritete službe.
Članak
21.
Unutarnji ustroj i sistematizacija
radnih mjesta iz članka 19. ovog Pravilnika u Upravnom odjelu određuje se u
tabličnom prikazu – Sistematizaciji radnih mjesta, kao sastavnom dijelu ovog
Pravilnika.
IX. PRIJELAZNE I
ZAVRŠNE ODREDBE
Članak
22.
Službenici i namještenici zatečeni u
službi na dan stupanja na snagu ovog Pravilnika, a koji nemaju odgovarajuću
stručnu spremu, rasporedit će se na radna mjesta u skladu sa stručnom spremom
koju stvarno imaju.
Službenici i namještenici zatečeni u
službi, u Upravnom odjelu na dan stupanja na snagu ovog Pravilnika, nastavljaju
raditi na svojim dosadašnjim radnim mjestima, s opisom poslova radnog mjesta
prema dosadašnjem Pravilniku te zadržavaju plaću i druga prava prema
dosadašnjim rješenjima, dok im se ne donesu nova rješenja o rasporedu sukladno
ovom Pravilniku i sistematizaciji radnih mjesta.
Službenik koji nema položen državni
ispit, a nije oslobođen obveze polaganja ispita po ranijim propisima, dužan je
položiti državni ispit u roku od godine dana od stupanja na snagu ovog
Pravilnika.
Članak
23.
Stupanjem na snagu ovog Pravilnika
prestaje važiti Pravilnik o unutarnjem ustrojstvu Jedinstvenog upravnog odjela
Grada Krka te Izmjene i dopune istog i to:
- Pravilnik o unutarnjem
ustrojstvu Jedinstvenog upravnog odjela Grada Krka –pročišćeni tekst
KLASA:023-01/16-01/01, URBROJ:2142/01-02/1-16-4 od 29. veljače 2016.
godine;
- Izmjene i dopune
Pravilnika, KLASA: 023-01/17-01/01, URBROJ:2142/01-02/1-17-3 od 11.
srpnja 2017. godine;
- Izmjene i dopune
Pravilnika, KLASA:023-01/18-01/01, URBROJ:2142/01-02/1-18-3 od 6.
studenoga 2018. godine;
- Izmjene i dopune
Pravilnika, KLASA:023-01/19-01/02, URBROJ:2142/01-02/1-19-6 od 9. rujna
2019. godine te
- Izmjene i dopune
Pravilnika, KLASA:023-01/20-01/01, URBROJ:2142/01-02/1-20-3 od 17.
veljače 2020. godine.
Članak
24.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog
dana od dana objave u “Službenim novinama Primorsko-goranske županije“.
Klasa: 023-01/20-01/02
Ur. broj:2142/01-02/1-20-7
Krk, 2. studenoga 2020.
GRAD KRK
Gradonačelnik
Darijo Vasilić, prof., v. r.
Prilog:
- Sistematizacija radnih mjesta
*datoteka se nalazi na kraju
dokumenta*