Na temelju članka 4. stavka 3. Zakona o službenicima i
namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne
novine“ broj 86/08, 61/11, 4/18, 96/18 i 112/19), na prijedlog pročelnika
gradskih upravnih tijela te nakon savjetovanja sa sindikatom, gradonačelnik
Grada Opatije donosi
PRAVILNIK
O IZMJENAMA I
DOPUNAMA PRAVILNIKA O UNUTARNJEM REDU GRADSKE UPRAVE
Članak 1.
U Pravilniku o unutarnjem redu gradske uprave ("Službene
novine Primorsko- goranske županije 33/17, 23/18 i 18/19, dalje: Pravilnik) u
članku 6. stavku 6. riječi "Privremeno imenovanje vršitelja dužnosti
pročelnika" zamijenjuje se riječima "Imenovat će se privremeni
pročelnik", riječi "obavlja se u skladu s Odlukom" zamijenjuju
se riječim "što se obavlja u skladu s Odlukom".
U stavku 7. riječi "ako nije imenovan privremeni
pročelnik" i druga rečenica brišu se.
U stavku 8. briše se druga rečenica.
Članak 2.
Članak 7. mijenja se i glasi: "Službenici i namještenici
dužni su svoje poslove obavljati savjesno, pridržavajući se Ustava, zakona,
drugih propisa i pravila struke."
Članak 3.
Naslov poglavlja IV. mijenja se i glasi: "RASPORED NA RADNA
MJESTA I PRIJAM U SLUŽBU"
Članak 4.
U članku 8. stavku 1. iza riječi "biti" dodaju se
riječi "primljen u službu i".
U stavku 2. iza riječi "za" dodaju se riječi
"prijam u službu i", te se riječi "stručni" i
"stručnog" brišu.
U stavku 3. iza riječi "za" dodaju se riječi
"prijam u službu i".
Članak 5.
U članku 9. prva rečenica mijenja se i glasi: U slučaju
privremenog povećanja opsega posla, potrebe obavljanja privremenih poslova ili
potrebe zamjene odsutnog službenika ili namještenika, obavljanje poslova se
osigurava prijmom u službu na određeno vrijeme ili privremenim premještajem
službenika ili namještenika u skladu sa zakonom.
Članak 6.
U članku 10. stavku 1. prva rečenica mijenja se i glasi:
"Gradonačelnik, kao odgovorna osoba za izvršavanje proračuna sukladno
članku 13. Zakona o proračunu ("Narodne novine" 87/08, 109/07, 136/12
i 15/15), daje prethodno odobrenje za popunu radnog mjesta prijmom u službu,
odnosno prijmom namještenika u radni odnos, u skladu s važećim planom prijma u
službu."
Članak 7.
U članku 11. stavku 1. i 2. riječi "od dana rasporeda"
zamjenjuju se riječima "od dana prijma".
Stavak 3. briše se.
Članak 8.
U članku 14. stavak 4. briše se.
Članak 9.
Članak 15. mijenja se i glasi:
"Službenici i namještenici u prostorijama gradske uprave
počinju s radom u 8,00 sati te završavaju s radom u 16,00 sati. Tjedno radno
vrijeme raspoređuje se na pet radnih dan, od ponedjeljka do petka.
Službenici i namještenici dnevni odmor koriste u vremenu od 11,00
do 11,30 sati.
Rad sa strankama određuje se ponedjeljkom i srijedom od 8,30 do
11,00 sati, te utorkom i četvrtkom od 11,30 do 15,30 sati.
Termin rada sa strankama Odjeljka pisarnice određuje se u okviru
propisanog radnog vremena gradskih službi, i to od 9,00 do 11,00 sati, te od
11,30 do 14,00 sati.
U zgradi gradske uprave na adresi Maršala Tita 3, u suterenu
nalaze se radne prostorije dijela službenika Upravnog odjela za lokalni
politički sustav i upravljanje imovinom te dijela službenika Upravnog odjela za
prostorno uređenje. U prizemlju zgrade, nalaze se radne prostorije dijela
službenika Upravnog odjela za lokalni politički sustav i upravljanje imovinom
te Tehnički odsjek Upravnog odjela za komunalni sustav i zaštitu okoliša. Na
prvom katu zgrade nalazi se ured gradonačelnika, i radne prostorije dijela
službenika Upravnog odjela za lokalni politički sustav i upravljanje imovinom
te Jedinica za unutarnju reviziju. Na drugom katu zgrade nalaze se radne
prostorije dijela službenika Upravnog odjela za lokalni politički sustav i
upravljanje imovinom, dijela službenika Upravnog odjela za komunalni sustav i
zaštitu okoliša te dijela službenika Upravnog odjela za prostorno uređenje.
U zgradi gradske uprave na adresi Maršala Tita 6, u prizemlju
nalaze se radne prostorije Odjeljka prometnog i komunalnog redarstva Upravnog
odjela za komunalni sustav i zaštitu okoliša, a na drugom katu zgrade nalaze se
radne prostorije Upravnog odjela za financije i društvene djelatnosti.
Svaki službenik ima svoj radni stol, računalo, printer i telefon.
Svaki upravni odjel i Odjeljak pisarnice ima svoj telefax. Mobilni telefoni
dodjeljuju se službenicima i namještenicima po nalogu pročelnika, a sukladno
potrebi pojedinog radnog mjesta."
Članak 10.
U članku 16. stavak 1. mijenja se i glasi:
"Na zgradama u kojima djeluje gradska uprava ističu se
nazivi gradskih tijela u skladu s Uredbom o natpisnoj ploči i zaglavlju akta
tijela državne uprave, lokalne, područne (regionalne) i mjesne samouprave, te
pravnih osoba koje imaju javne ovlasti ("Narodne novine"
34/02)."
Članak 11.
U cijelom tekstu Pravilnika, riječi "Ured Grada" u
određenom padežu, zamjenjuju se riječima "Upravni odjel za lokalni
politički sustav i upravljanje imovinom" u odgovarajućem padežu.
Članak 12.
Sistematizacija radnih mjesta u upravnim tijelima zamjenjuje se
Sistematizacijom radnih mjesta u upravnim tijelima sadržanom u prilogu.
Članak 13.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu sljedeći dan nakon objave u
„Službenim novinama Primorsko – goranske županije“.
Klasa: 023-01/20-01/15
Ur. broj: 2156/01-03/01-20-3
Opatija, 4. kolovoza 2020.
GRADONAČELNIK
Ivo Dujmić, ing., v. r.