5. pružati usluge putem turističkih
informacijskih sustava te izrađivati tržišna i druga istraživanja i analize
namijenjene komercijalnoj uporabi
6. obavljati druge poslove i zadaće u
funkciji razvoja turizma i destinacije koji nisu u suprotnosti sa Zakonom i
ovim Statutom.
Turistička zajednica ne smije imati ulog u
temeljnom kapitalu trgovačkog društva.
Iznimno od stavka 4. ovoga članka, turistička
zajednica može steći ulog u temeljnom kapitalu trgovačkog društva ako je to u
stečajnom postupku ili drugom postupku koji se vodi po posebnim propisima
zakonit način namirenja tražbine.
II. ZADAĆE ZAJEDNICE
Članak
11.
Zadaće Zajednica kao lokalne destinacijske
menadžment organizacije, su sljedeće:
1. Razvoj proizvoda
1.1. sudjelovanje u planiranju i provedbi
ključnih investicijskih projekata javnog sektora i ključnih projekata podizanja
konkurentnosti destinacije
1.2. koordinacija i komunikacija s dionicima
privatnog i javnog sektora u destinaciji
1.3. razvojne aktivnosti vezane uz
povezivanje elemenata ponude u pakete i proizvode - inkubatori inovativnih
destinacijskih doživljaja i proizvoda
1.4. razvoj događanja u destinaciji i drugih
motiva dolaska u destinaciju za individualne i grupne goste
1.5. razvoj ostalih elemenata turističke
ponude s fokusom na cjelogodišnju ponudu destinacije
1.6. praćenje i apliciranje, samostalno ili u
suradnji s jedinicom lokalne samouprave i drugim subjektima javnog ili
privatnog sektora, na natječaje za razvoj javne turističke ponude i infrastrukture
kroz sufinanciranje iz nacionalnih izvora, fondova Europske unije i ostalih
izvora financiranja
1.7. upravljanje kvalitetom ponude u
destinaciji
1.8. strateško i operativno planiranje
razvoja turizma ili proizvoda na destinacijskoj razini te po potrebi
organizacija sustava upravljanja posjetiteljima
1.9. sudjelovanje u izradi strateških i
razvojnih planova turizma na području destinacije
1.10. upravljanje javnom turističkom
infrastrukturom
1.11. sudjelovanje u provođenju strateških
marketinških projekata koje je definirala Hrvatska turistička zajednica.
2. Informacije i istraživanja
2.1. izrada i distribucija informativnih
materijala
2.2. stvaranje, održavanje i redovito
kreiranje sadržaja na mrežnim stranicama destinacije i profilima društvenih
mreža
2.3. osnivanje, koordinacija i upravljanje
turističkim informativnim centrima (ako postoje/ima potrebe za njima)
2.4. suradnja sa subjektima javnog i
privatnog sektora u destinaciji radi podizanja kvalitete turističkog iskustva,
funkcioniranja, dostupnosti i kvalitete javnih usluga, servisa i komunalnih
službi na području turističke destinacije
2.5. planiranje, izrada, postavljanje i
održavanje sustava turističke signalizacije, samostalno i/ili u suradnji s
jedinicom lokalne samouprave
2.6. operativno sudjelovanje u provedbi
aktivnosti sustava eVisitor i ostalim turističkim informacijskim sustavima
sukladno uputama Turističke zajednice Primorsko- goranske županije i Hrvatske
turističke zajednice kao što su: jedinstveni turistički informacijski portal te
evidencija posjetitelja i svih oblika turističke ponude.
3. Distribucija
3.1. koordiniranje s Turističkom zajednicom
Primorsko- goranske županije u provedbi operativnih marketinških aktivnosti
3.2. priprema, sortiranje i slanje podataka o
turističkoj ponudi na području destinacije u Turističku zajednicu
Primorsko-goranske županije i Hrvatsku turističku zajednicu
3.3. priprema destinacijskih marketinških
materijala sukladno definiranim standardima i upućivanje na usklađivanje i
odobrenje u Turističku zajednicu Primorsko-goranske županije
3.4. pružanje podrške u organizaciji
studijskih putovanja novinara i predstavnika organizatora putovanja u suradnji
s Turističkom zajednicom Primorsko-goranske županije te u suradnji s Hrvatskom
turističkom zajednicom
3.5. obavljanje i drugih poslova propisanih
Zakonom ili drugim propisom.
Pored zadaća iz stavka 1. ovoga članka, ako
Zajednica ostvaruje više od 1.000.000 komercijalnih noćenja godišnje može
izvršavati i sljedeće zadaće vezane uz marketing:
1. odnosi s javnošću
2. stvaranje, održavanje i redovito kreiranje
sadržaja na mrežnoj stranici i profilima društvenih mreža
3. definiranje smjernica i standarda za
oblikovanje turističkih promotivnih materijala
4. uspostavljanje marketinške infrastrukture
temeljene na informatičkim tehnologijama
5. provođenje aktivnosti strateškog i
operativnog marketinga (brending destinacije, online i offline aktivnosti,
mrežne stranice i profili društvenih mreža, sajmovi, studijska putovanja,
prezentacije, partnerstva, sponzorstva i slično)
6. koordinacija i provedba udruženog
oglašavanja na lokalnoj razini
7. obavljanje i drugih poslova propisanih
Zakonom ili drugim propisom.
Zajednica je dužna voditi računa da zadaće
koje provodi budu usklađene sa strateškim marketinškim smjernicama i uputama
Turističke zajednice Primorsko-goranske županije i Hrvatske turističke
zajednice.
Zajednica može na temelju posebne odluke
Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice biti član međunarodnih
turističkih organizacija i srodnih udruženja.
III. ČLANOVI ZAJEDNICE, NJIHOVA PRAVA, OBVEZE
I ODGOVORNOSTI
Članak
12.
Članovi Zajednice mogu biti obvezatni ili
dragovoljni.
Članak
13.
Obvezatni članovi Zajednice su sve pravne i
fizičke osobe koje na području Zajednice imaju sjedište ili podružnicu, pogon,
objekt u kojem se pružaju usluge i slično (u daljnjem tekstu: poslovna
jedinica) ili prebivalište i koje trajno ili sezonski ostvaruju prihod
pružanjem ugostiteljskih usluga i usluga u turizmu ili obavljaju djelatnost
koja ima korist od turizma odnosno na čije prihode turizam ima utjecaj.
Djelatnosti iz stavka 1. ovoga članka
utvrđuju se posebnim propisom kojim se uređuje članarina u turističkim
zajednicama.
Obvezatno članstvo u Zajednici počinje danom
osnivanja iste ili danom početka obavljanja djelatnosti pravne i fizičke osobe
na području za koje se osniva Zajednica.
Na prestanak obvezatnog članstva u Zajednici
ne utječe privremena obustava djelatnosti kao ni sezonsko obavljanje
djelatnosti.
Obvezatno članstvo u Zajednici prestaje:
prestankom rada Zajednice, prestankom pravne ili smrću fizičke osobe te
djelomičnim ili potpunim gubitkom poslovne sposobnosti fizičke osobe,
prestankom poslovne jedinice, promjenom sjedišta pravne osobe ili promjenom
prebivališta fizičke osobe izvan područja Zajednice, prestankom ostvarivanja
prihoda pružanjem ugostiteljskih usluga ili usluga u turizmu ili obavljanja
djelatnosti koja ima korist od turizma odnosno na čije prihode turizam ima
utjecaj.
Obvezatni članovi Zajednice odnosno njihovi
predstavnici mogu birati i biti birani u tijela Zajednice.
Obvezatni članovi Zajednice plaćaju članarinu
Zajednici u skladu s posebnim propisom kojim se uređuju članarine u turističkim
zajednicama.
Članak
14.
Kao dragovoljni članovi u Zajednicu mogu se
učlaniti pravne ili fizičke osobe koje nisu članovi Zajednice sukladno članku
13. Statuta.
O zahtjevu osoba iz stavka 1. ovoga članka
odlučuje Skupština Zajednice.
Dragovoljni članovi lokalne Zajednice imaju
sva prava kao i obvezatni članovi.
Dragovoljno članstvo u Zajednici prestaje
istupanjem, neplaćanjem članarine duže od šest mjeseci ili isključenjem.
Dragovoljni član Zajednice može biti
isključen iz Zajednice ako se ne pridržava odredbi ovoga Statuta, odluka ili
drugih akata tijela Zajednice ili ako svojim radom nanosi štetu Zajednici, sve
temeljem odluke Skupštine Zajednice.
Dragovoljni članovi Zajednice plaćaju
članarinu Zajednici u visini i na način koji odlukom utvrdi Skupština
Zajednice.
Članak
15.
Članovi Zajednice imaju prava, obveze i
odgovornosti da:
- oni ili njihovi predstavnici biraju i budu
birani u tijela Zajednice,
- upravljaju poslovima Zajednice i sudjeluju
u njenom radu
- daju inicijative koje imaju za cilj jačanje
ili promicanje turizma na području Zajednice,
- daju prijedloge i primjedbe na rad tijela
Zajednica,
- predlažu razmatranje pitanja iz djelokruga
Zajednice radi zauzimanja stavova i daju prijedloge za njihovo rješavanje,
- usmjeravaju i usklađuju svoje međusobne
odnose u zajedničke interese radi postizanja ciljeva Zajednice u skladu sa
Zakonom i ovim Statutom,
- predlažu sudjelovanje Zajednice u raznim
aktivnostima u cilju očuvanja turističkog prostora, unapređivanja turističkog
okružja i zaštite čovjekovog okoliša na području Zajednice,
- razmjenjuju u Zajednici informacije,
obavljaju konzultacije i organiziraju sastanke,
- putem Zajednice ostvaruju suradnju s
nadležnim tijelima lokalne samouprave i rade na pitanjima rješavanja poremećaja
u turizmu i većih problema u ostvarivanju gospodarskih interesa u djelatnostima
ugostiteljstva i turizma i s tim djelatnostima neposredno povezanih
djelatnosti,
- daju inicijative za donošenje mjera i
propisa iz područja turizma,
- koriste stručnu pomoć Zajednice u pitanjima
iz djelokruga Zajednice,
- predlažu izmjene i dopune Statuta i drugih
općih akata Zajednice,
- budu obaviješteni o radu Zajednice i njenih
tijela i o materijalno-financijskom poslovanju Zajednice,
- sudjeluju u radu Zajednice i
manifestacijama koje ona organizira,
- provode zaključke i odluke što ih donose
tijela Zajednice
- zastupaju dogovorene stavove Zajednice u
Turističkoj zajednici Primorsko-goranske županije,
- daju podatke i izvješća potrebna za izvršavanje
zadaća Zajednice
- pridržavaju se odredbi Statuta, odluka,
zaključaka i drugih akata tijela Zajednice.
IV. TIJELA ZAJEDNICE
Članak
16.
Tijela Zajednice su:
- Skupština,
- Turističko vijeće i
- Predsjednik Zajednice.
Članovi tijela Zajednice i Predsjednik
Zajednice osobno su odgovorni za zakonito i savjesno obavljanje svojih
dužnosti.
1. Skupština
Članak
17.
Skupština Zajednice je najviše tijelo
upravljanja u Zajednici.
Skupštinu Zajednice čine fizičke osobe koje
su članovi turističke zajednice i/ili predstavnici pravnih osoba koje su
članovi turističke zajednice.
Ako nema mogućnosti da svaki član Zajednice
bude pojedinačno predstavljen u Skupštini, tada Skupštinu čine predstavnici
skupine članova, tako da jedan ili više predstavnika u Skupštini predstavlja
određenu skupinu članova.
Članovi odnosno predstavnici članova
Zajednice ne mogu putem punomoći ovlastiti drugu osobu da umjesto njih
sudjeluje u radu Skupštine.
Broj predstavnika članova u Skupštini
Zajednice utvrđuje se razmjerno visini udjela pojedinog člana u prihodu
Zajednice, uz ograničenje da pojedini član može imati maksimalno 40 %
predstavnika u Skupštini.
Kao udio u prihodu Zajednice iz stavka 1.
ovoga članka računaju se članarina i 25 % turističke pristojbe koje je taj član
uplatio Zajednici, a koje uplate se odnose na obveze u godini koja prethodi
godini u kojoj se provode izbori za Skupštinu Zajednice, pa se sukladno tome
broj predstavnika članova Skupštine Zajednice određuje na sljedeći način:
- članovi koji ostvaruju najmanje 40% prihoda
Zajednice imaju 5 predstavnika u Skupštini,
- članovi koji ostvaruju više od 40% prihoda
Zajednice imaju na svakih ostvarenih daljnjih 20% još jednog predstavnika u Skupštini,
uz ograničenje da pojedini član može imati maksimalno 40 % predstavnika u
Skupštini
- članovi koji ostvaruju od 2,01% do 7%
prihoda Zajednice imaju 1 predstavnika u Skupštini,
- članovi koji ostvaruju od 7,01% do 15%
prihoda Zajednice imaju 2 predstavnika u Skupštini,
- članovi koji ostvaruju od 15,01% do 25%
prihoda Zajednice imaju 3 predstavnika u Skupštini,
- članovi koji ostvaruju od 25,01% do 40%
prihoda Zajednice imaju 4 predstavnika u Skupštini,
- članovi koji ostvaruju do 2% prihoda
Zajednice grupiraju se u sljedeće skupine od kojih svaka ima pravo na broj
predstavnika koji odgovara udjelu pojedine skupine u ukupnom prihodu Zajednice,
i to:
- osobe koje pružaju ugostiteljske usluge u
domaćinstvu
- ugostiteljska djelatnost
- ostale djelatnosti neposredno povezane uz
turističke i ugostiteljske djelatnosti (putničke agencije, pravne osobe - obrti
za trgovinu i turizam, trgovačka društva - pružatelji usluga u ugostiteljskim
objektima za smještaj, kampirališta, odmarališta, ostale djelatnosti...)
Ako tijekom mandata dođe do promjene udjela u
prihodima za više od 10 %, broj predstavnika članova Skupštine iznova će se
utvrditi u skladu sa stavkom 5. i 6. ovoga članka.
Promjenu iz prethodnog stavka ovoga članka
utvrđuje Skupština istodobno s donošenjem godišnjega financijskog izvješća.
Članak
18.
Skupština Zajednice:
1. donosi statut Zajednice
2. donosi odluku o osnivanju i ustroju,
pravima i dužnostima te načinu poslovanja
2. donosi Poslovnik o radu Skupštine
Zajednice
3. odlučuje o izboru i razrješenju članova
Turističkog vijeća
4. donosi godišnji program rada Zajednice
5. donosi izvješće o izvršenju programa rada
Zajednice
6. donosi odluku o izvješćima koje podnosi
Turističko vijeće
7. nadzire poslovanje Zajednice
8. odlučuje o zahtjevu za dragovoljno
članstvo te utvrđuje visinu i način plaćanja članarine dragovoljnih članova
Zajednice
9. bira predstavnike u Skupštinu Turističke
zajednice Primorsko-goranske županije iz redova članova Zajednice
10. razmatra i zauzima stavove o najznačajnijim
pitanjima koja proizlaze iz zadaća Zajednica, predlaže mjere i poduzima radnje
za njihovo izvršavanje
11. prihvaća godišnja izvješća i odlučuje o
drugim pitanjima kada je to predviđeno propisima i ovim Statutom
12. donosi odluke, rješava druga pitanja te
obavlja druge poslove kada je to predviđeno Statutom, Zakonom ili drugim
propisom.
Članak
19.
Pored nadležnosti iz članka 18. Statuta
Skupština Zajednice nadzire:
1. vođenje poslova Zajednice
2. materijalno i financijsko poslovanje i
raspolaganje sredstvima Zajednice
3. izvršenje i provedbu programa rada
Zajednice.
Skupština je dužna obaviti nadzor najmanje
jednom godišnje i to prije donošenja izvješća o izvršenju programa rada te je
pored navedenog nadzora, obvezna obaviti nadzor i na zahtjev natpolovične
većine članova Skupštine kao i po nalogu nadležnog ministarstva, ukoliko takav
zahtjev Skupštine odnosno nalog ministarstva postoje.
Članak
20.
Mandat članova Skupštine Zajednice traje
četiri godine, a članovi mogu biti ponovno birani odnosno imenovani.
Predstavniku člana Skupštine mandat može
prestati i prije isteka vremena na koje je izabran:
- opozivom od strane člana Zajednice čiji je
predstavnik,
- prestankom rada člana Zajednice, čiji je
predstavnik,
- na osobni zahtjev.
Skupština može predložiti članu Zajednice da
opozove svog predstavnika ako svoju dužnost ne obavlja u skladu sa zadaćama
Zajednice ili je uopće ne obavlja.
Novoizabranom članu Skupštine Zajednice
mandat traje do isteka vremena na koji je bio izabran član Skupštine kojem je
prestao mandat na jedan od načina utvrđen u stavku 2. ovog članka.
Članak
21.
Izbore za Skupštinu raspisuje Turističko
vijeće najkasnije 60 dana prije isteka mandata Skupštine Zajednice.
Članak
22.
Skupština Zajednice odlučuje na sjednicama.
Sjednica Skupštine Zajednice održava se
najmanje dva puta godišnje.
Izvanredna sjednica saziva se u slučaju:
- izbora članova Turističkog vijeća ako se
njihov broj smanji za više od 2 člana,
- na zahtjev Turističkog vijeća, najmanje 6
članova Skupštine, direktora Zajednice
Podnositelj zahtjeva za sazivanje sjednice
dužan je predložiti dnevni red Skupštine Zajednice.
Ako u slučaju iz stavka 3. ovog članka
Predsjednik Zajednice ne sazove Skupštinu Zajednice, Skupštinu Zajednice može
sazvati Turističko vijeće.
Članak
23.
Skupština Zajednice može pravovaljano
odlučivati ako sjednici prisustvuje više od polovice članova Skupštine.
Skupština odlučuje većinom glasova prisutnih
članova, osim ako ovim
Statutom nije drugačije propisano.
Ako na sjednici Skupštine ne prisustvuje više
od polovice članova Skupštine, na istoj sjednici saziva se sljedeća sjednica
Skupštine, s datumom održavanja unutar 15 dana od dana sazivanja neodržane
sjednice Skupštine.
Iznimno od stavaka 1. i 2 ovoga članka, tako
održana sljedeća Skupština može pravovaljano odlučivati i kad sjednici ne
prisustvuje više od polovice članova Skupštine pod uvjetom da odlučuje
dvotrećinskom većinom glasova prisutnih članova.
Ako Skupština ne usvoji izvješće o izvršenju
programa rada i izvješće o radu Turističkog vijeća, na istoj sjednici se
raspušta Turističko vijeće i saziva nova sjednica Skupštine na kojoj se izabiru
novi članovi Turističkog vijeća
Način sazivanja i vođenja sjednice Skupštine
Zajednice i druga pitanja vezana uz održavanje sjednice Skupštine uređuju se
Poslovnikom.
2. Turističko vijeće
Članak
24.
Turističko vijeće je izvršno tijelo Skupštine
Zajednice.
Turističko vijeće je odgovorno Skupštini
Zajednice.
Članak
25.
Turističko vijeće Zajednice:
1. provodi odluke i zaključke Skupštine
Zajednice
2. predlaže Skupštini godišnji program rada
Zajednice te izvješće o izvršenju programa rada
3. zajedno s izvješćem o izvršenju programa
rada podnosi Skupštini izvješće o svom radu
4. upravlja imovinom Zajednice sukladno
Zakonu i ovom statutu te sukladno programu rada
5. donosi opće akte za rad i djelovanje
stručne službe Zajednice
6. imenuje direktora Zajednice na temelju
javnog natječaja te razrješava direktora Zajednice
7. utvrđuje granice ovlasti za zastupanje
Zajednice i raspolaganje financijskim sredstvima Zajednice
8. zahtjeva i razmatra izvješće direktora o
njegovom radu, te obvezno donosi odluku o prihvaćanju ili neprihvaćanju
navedenog izvješća
9. potiče suradnju s drugim turističkim
zajednicama i drugim pravnim i fizičkim osobama koje su neposredno i posredno
uključena u turistički promet
10. donosi opće akte koje ne donosi Skupština
Zajednice
11. utvrđuje prijedlog Statuta odnosno
izmjena i dopuna Statuta
12. priprema prijedloge i daje mišljenja o
pitanjima o kojima odlučuje Skupština Zajednice
13. daje ovlaštenje za zastupanje Zajednice u
slučaju spriječenosti direktora
14. donosi Poslovnik o svom radu
15. odlučuje o korištenju sredstava za
izgradnju, adaptaciju i nabavu poslovnog prostora u skladu sa programom rada.
16. obavlja i druge poslove utvrđene Zakonom
ili drugim propisom
Članak
26.
Izvješće o radu Turističkog vijeća iz članka
25. stavak 1. točke. 3. Statuta sadrži podatke o:
1. održanim sjednicama Turističkog vijeća
(koje minimalno sadrži datum održavanja, dnevni red, imena prisutnih članova i
slično)
2. aktima koje je donijelo Turističko vijeće
(naziv akta, kratak opis, imena članova koji su glasali te vrstu danog glasa po
pojedinom članu)
3. načinu praćenja izvršenja programa rada i
financijskog plana Zajednice.
Članak
27.
Turističko vijeće Zajednice ima Predsjednika
i osam članova koje bira Skupština Zajednice iz redova članova Zajednice,
vodeći računa da većina članova Turističkog vijeća bude iz redova članova
Zajednice koji obavljaju ugostiteljsku djelatnost ili pružaju usluge u turizmu
(pružatelji ugostiteljskih usluga, turističke agencije i slično).
Predsjednik Zajednice je Predsjednik
Turističkog vijeća.
Članak
28.
Mandat članova Turističkog vijeća traje
četiri godine, a članovi mogu biti ponovno birani.
Članu Turističkog vijeća može prestati mandat
i prije isteka vremena na koji je izabran:
- razrješenjem od strane Skupštine Zajednice,
- na osobni zahtjev.
Član Turističkog vijeća može se opozvati ako
ne obavlja svoje dužnosti u skladu sa Zakonom i ovim Statutom, ne provodi
odluke Skupštine Zajednice i Turističkog vijeća.
Na mjesto člana Turističkog vijeća kojem je
mandat prestao na temelju prethodnog stavka, Skupština bira novog člana na
vrijeme do isteka mandata na koji je izabran član kojemu je ta funkcija
prestala na jedan od načina iz stavka 2. ovog članka.
Članak
29.
Turističko vijeće radi na sjednicama.
Predsjednik Zajednice saziva i predsjeda
sjednici Turističkog vijeća.
U slučaju odsutnosti, odnosno spriječenosti
Predsjednika Zajednice, sjednicu Turističkog vijeća saziva i predsjedava
zamjenik kojeg odredi Predsjednik Zajednice i koji za svoj rad odgovara
Predsjedniku Zajednice.
Članak
30.
Turističko vijeće može pravovaljano
odlučivati ako sjednici prisustvuje više od polovice članova Turističkog
vijeća.
Turističko vijeće odlučuje većinom glasova
prisutnih članova.
Iznimno od stavka 2. ovoga članka, odluku o
razrješenju direktora Zajednice Turističko vijeće donosi dvotrećinskom većinom
glasova svih članova Turističkog vijeća.
Članovi Turističkog vijeća Zajednice ne mogu
putem punomoći ovlastiti drugu osobu da umjesto njih sudjeluje u radu
Turističkog vijeća.
Članak
31.
Turističko vijeće odluke donosi u pravilu
javnim glasovanjem.
Turističko vijeće može odlučiti da se o
određenom pitanju odlučuje tajnim glasovanjem.
Način sazivanja i vođenja sjednice
Turističkog vijeća i druga pitanja vezana za održavanje sjednice Turističkog
vijeća uređuje se Poslovnikom.
3. Predsjednik Zajednice
Članak
32.
Zajednica ima Predsjednika Zajednice koji
predstavlja Zajednicu.
Dužnost Predsjednika Zajednice obnaša
općinski načelnik.
Dužnost Predsjednika Zajednice može obnašati
i osoba koju, iz redova članova Zajednice, odredi općinski načelnik a koja može
obnašati dužnost Predsjednika Zajednice samo u vremenu trajanja mandata
općinskog načelnika od strane kojeg je određena.
Predsjednik Zajednice je i predsjednik
Skupštine i predsjednik Turističkog vijeća.
Članak
33.
Predsjednik Zajednice:
- predstavlja Zajednicu,
- saziva i presjeda sjednicama Skupštine,
- saziva i presjeda sjednicama Turističkog
vijeća,
- predlaže, organizira, koordinira i
usklađuje rad i aktivnosti Zajednice u skladu sa Zakonom, ovim Statutom i
programom rada Zajednice,
- brine se o zakonitom i pravodobnom
izvršavanju zadaća Zajednice,
- pokreće i brine se o suradnji Zajednice s
drugim turističkim zajednicama i drugim tijelima sa zajedničkim interesom,
- brine se o pripremi sjednica Skupštine i
Turističkog vijeća,
- potpisuje odluke i druge akte koje donosi
Skupština i Turističko vijeće,
- obavlja i druge poslove utvrđene aktima
Skupštine i Turističkog vijeća.
Članak
34.
U slučaju odsutnosti, ili spriječenosti
Predsjednika Zajednice, sjednici Skupštine predsjeda zamjenik Predsjednika
Zajednice kojeg odredi Predsjednik Zajednice i koji za svoj rad odgovara
Predsjedniku Zajednice.
Osoba koju odredi općinski načelnik može
obnašati dužnost Predsjednika Zajednice samo u vremenu trajanja mandata
općinskog načelnika od strane kojeg je određena.
Osoba iz stavaka 2. ovoga članka za obnašanje
dužnosti Predsjednika Zajednice ne prima naknadu.
U trenutku razrješenja općinskog načelnika
sukladno propisu kojim se uređuju jedinice lokalne i područne (regionalne)
samouprave prestaje njegova dužnost Predsjednika Zajednice, te u navedenom
slučaju dužnost Predsjednika obnaša povjerenik sukladno propisu koji regulira
izbore općinskog načelnika.
4. Radna tijela
Članak
35.
Skupština i Turističko vijeće mogu osnovati
privremena radna ili savjetodavna tijela (radne skupine, savjet, povjerenstvo i
sl.) radi razmatranja određenog pitanja, davanja mišljenja i prijedloga o
značajnim pitanjima iz njihovog djelokruga.
Skupština i Turističko vijeće odlukom o
osnivanju tijela iz prethodnog stavka utvrđuju sastav, djelokrug rada i druga
pitanja vezana za rad toga tijela.
V. PREDSTAVLJANJE I ZASTUPANJE ZAJEDNICE
Članak
36.
Zajednicu predstavlja Predsjednik Zajednice,
a zastupa direktor Zajednice.
Direktor Zajednice može dati pisanu punomoć
drugoj osobi za zastupanje Zajednice.
Ako se opća punomoć daje osobi koja nije
zaposlena u Zajednici, za davanje ove punomoći potrebna je suglasnost
Turističkog vijeća.
Punomoć iz stavka 2. ovog članka daje se sukladno
odredbama zakona kojima se uređuju obvezni odnosi.
VI. OBAVLJANJE STRUČNIH I ADMINISTRATIVNIH
POSLOVA U TURISTIČKOJ ZAJEDNICI
Članak
37.
Radi obavljanja stručnih i administrativnih
poslova Zajednice može se osnovati stručna služba.
Sjedište stručne službe je u sjedištu
Zajednice.
Članak
38.
Odluku o osnivanju i nazivu stručne službe
donosi Turističko vijeće Zajednice.
Djelokrug, unutarnje ustrojstvo, organizaciju
i sistematizaciju radnih mjesta u Zajednici utvrđuje Turističko vijeće aktom o
ustrojstvu i sistematizaciji, na prijedlog direktora Zajednice.
Članak
39.
Obavljanje stručnih i administrativnih
poslova obuhvaća osobito ove poslove:
- provođenje zadataka utvrđenih programom
rada Zajednice,
- obavljanje stručnih i administrativnih
poslova u svezi pripremanja sjednica tijela Zajednice,
- obavljanje stručnih i administrativnih
poslova u svezi s izradom i izvršavanjem akata tijela Zajednice,
- obavljanje pravnih financijskih i
knjigovodstvenih poslova, kadrovskih i općih poslova, vođenje evidencija i
statističkih podataka utvrđenih propisima i aktima Zajednice,
- izrada analiza, informacija i drugih
materijala za potrebe tijela Zajednice,
- davanje tijelima Zajednice kao i drugim
zainteresiranim stručna mišljenja o pitanjima iz djelokruga Zajednice,
- obavljanje i drugih poslove koje odrede
tijela Zajednice.
Članak
40.
Na radne odnose zaposlenih u Zajednici
primjenjuju se opći propisi o radu, ako Zakonom nije drugačije propisano.
Ministar pravilnikom propisuje posebne uvjete
glede stručne spreme, radnog iskustva, znanja jezika i drugih posebnih znanja i
sposobnosti koje moraju ispunjavati radnici u Zajednici.
Direktor Zajednice, osim uvjeta propisanih
pravilnikom iz stavka 2. ovoga članka, mora ispunjavati i uvjet da mu
pravomoćnom sudskom presudom ili rješenjem o prekršaju nije izrečena sigurnosna
mjera ili zaštitna mjera zabrane obavljanja poslova iz područja gospodarstva,
dok ta mjera traje.
Direktor Zajednice i radnici na stručnim
poslovima na izvršenju zadaća Zajednice, moraju imati položen stručni ispit za
rad u turističkoj zajednici (u daljnjem tekstu: stručni ispit), odnosno moraju
u roku od jedne godine od dana stupanja na rad položiti stručni ispit.
Osobi iz prethodnog stavka koja ne položi
stručni ispit prestaje radni odnos po isteku posljednjeg dana roka za polaganje
stručnog ispita.
Iznimno, stručni ispit ne moraju polagati
osobe koje u trenutku zasnivanja radnog odnosa u Zajednici imaju odgovarajuću
stručnu spremu i najmanje pet godina radnog staža na poslovima u turizmu u toj
stručnoj spremi.
Članak
41.
Zajednica ima direktora.
Direktora Zajednice na temelju javnog
natječaja imenuje Turističko vijeće na vrijeme od četiri godine (od
01.01.2022.).
Ako se na raspisani natječaj za direktora
Zajednice nitko ne prijavi ili nitko od prijavljenih kandidata ne bude izabran,
natječaj će se ponoviti.
Do izbora direktora Zajednice, a najduže šest
mjeseci, prava i obveze direktora Zajednice iz stavka 3. ovoga članka obnaša
Predsjednik Zajednice (od 01.01.2022.).
Direktora turističke zajednice, u slučaju
odsutnosti ili spriječenosti, zamjenjuje osoba koju Turističko vijeće odredi iz
redova članova Turističkog vijeća.
Osoba koja zamjenjuje direktora Zajednice ima
prava i dužnosti direktora.
Članak
42.
Direktor Zajednice:
- organizira izvršavanje zadaća Zajednice
- organizira i rukovodi radom i poslovanjem
Zajednice
- zastupa Zajednicu i poduzima sve pravne
radnje u ime i za račun Zajednice,
- zastupa Zajednicu u svim postupcima pred
sudovima, upravnim i drugim državnim tijelima te pravnim osobama s javnim
ovlastima,
- provodi odluke Turističkog vijeća i drugih
tijela Zajednice,
- odgovoran je za namjensko korištenje
sredstava koja se vode u Zajednici, poslovanje i zakonitost rada Zajednice u
granicama utvrđenih ovlasti
- usklađuje materijalne i druge uvjete rada
Turističkog ureda i Zajednice te brine da poslovi i zadaci budu na vrijeme i
kvalitetno obavljeni, u skladu s odlukama i zaključcima tijela te programom rada
Zajednice
- predlaže ustrojstvo i sistematizaciju
radnih mjesta Zajednice
- odlučuje o zapošljavanju radnika odnosno
raspisuje javni natječaj za radna mjesta u Zajednici te odlučuje o svim
pitanjima glede radnih odnosa radnika Zajednice,
- upozorava radnike i tijela Zajednice na
zakonitosti njihovih odluka,
- odlučuje o službenom putovanju radnika
Zajednice, korištenju osobnih vozila u službene svrhe te o korištenju sredstava
reprezentacije,
- odlučuje o povjeravanju pojedinih stručnih
poslova trećim osobama ako ocijeni da je potrebno i svrsishodno, a u cilju
izvršenja zadataka Zajednice,
- potpisuje poslovnu dokumentaciju Zajednice,
- priprema, zajedno s Predsjednikom
Zajednice, sjednice Turističkog vijeća i Skupštine,
- podnosi Turističkom vijeću izvješće o svom
radu i o radu Zajednice, najmanje jednom godišnje te svaki put kad Turističko
vijeće to zatraži te predlaže mjere za unapređenje organizacije rada Zajednice,
- obavlja i druge poslove utvrđene zakonom,
aktima Zajednice i odlukama tijela Zajednice.
Direktor Zajednice za svoj rad odgovara
Turističkom vijeću i Predsjedniku Zajednice.
Članak
43.
Turističko vijeće odlukom može razriješiti
direktora Zajednice i prije isteka mandata iz stavka 2. ovoga članka:
1. na osobni zahtjev
2. ako zbog izvršavanja ili nemarnog
izvršavanja njegove dužnosti Zajednica nije mogla izvršiti svoje zadatke ili je
izvršavanje tih zadataka bilo otežano
3. ako je zbog nezakonitog, nesavjesnog ili
nepravilnog rada ili zbog prekoračenja ovlaštenja nastala ili mogla nastati
šteta
4. ako bez opravdanog razloga ne izvrši ili
odbije izvršiti odluke tijela Zajednice ili postupa protivno tim odlukama
5. ako ne podnese Turističkom vijeću izvješće
o svom radu
6. ako Turističko vijeće ne prihvati izvješće
direktora o radu direktora.
Prijedlog za pokretanje postupka za
razrješenje direktora Zajednice mogu podnijeti Predsjednik, Skupština ili
Turističko vijeće, a obvezno ga podnosi u slučajevima iz stavka 1. točaka 2. do
6. ovoga članka.
Prije donošenja odluke o razrješenju temeljem
stavka 1. točaka 2. do 6. ovoga članka direktoru se mora dati mogućnost da se
očituje o prijedlogu za razrješenje.
Članak
44.
Direktor Zajednice i drugi radnici zaposleni
u Zajednici ne mogu biti predsjednicima niti članovima Skupštine ili Turističkog
vijeća niti jedne Zajednice.
Direktoru Zajednice nije dopušteno obavljanje
ugostiteljske djelatnosti i pružanje usluga u turizmu, sukladno posebnom
propisu, na području za koje je osnovana turistička zajednica.
Direktor Zajednice ne smije u svojstvu osobe
ovlaštene za zastupanje Zajednice donositi odluke odnosno sudjelovati u
donošenju odluka koje utječu na financijski ili drugi interes njegova bračnog
ili izvanbračnog druga, životnog partnera sukladno posebnom propisu koji
regulira životno partnerstvo osoba istog spola, djeteta ili roditelja.
Direktor Zajednice ne smije biti član
upravnog ili nadzornog tijela trgovačkog društva ili druge pravne osobe koja je
član te Zajednice.
VII. ODGOVORNOSTI ZA OBAVLJANJE DUŽNOSTI U
ZAJEDNICI
Članak
45.
Svaki član tijela Zajednice osobno je
odgovoran za savjesno obavljanje svojih dužnosti.
Svaki član tijela Zajednice odgovoran je za
svoj rad tijelu koje ga je izabralo, a članovi Skupštine odgovorni su članu
Zajednice kojeg predstavljaju.
Direktor Zajednice je odgovoran za zakonito,
savjesno i stručno obavljanje dužnosti i zadataka koje mu je utvrdilo tijelo
koje ga je izabralo ili imenovalo.
Predsjednik Zajednice osobno je odgovoran za
zakonito i savjesno obavljanje svojih dužnosti.
VIII. GOSPODARENJE U ZAJEDNICI
Članak
46.
Zajednica nastupa u pravnom prometu
samostalno - u svoje ime i za svoj račun.
Za obveze u pravnom prometu Zajednica
odgovara cjelokupnom svojom imovinom.
Članak
47.
Financijsko - materijalno poslovanje
Zajednice vodi se po propisima kojim se uređuje financijsko poslovanje i
računovodstvo neprofitnih organizacija.
Članak
48.
Za svaku poslovnu godinu Zajednica utvrđuje
program rada.
Zajednica je obvezna financijska sredstva
koristiti sukladno programu rada.
Turističko vijeće je dužno podnijetu Skupštini
prijedlog programa rada u roku koji Skupština odredi.
Prijedlog programa rada Zajednice obvezno se
dostavlja na razmatranje članovima Skupštine Zajednice osam dana prije
održavanja sjednice na kojoj se donosi.
Skupština Zajednice dužna je do kraja tekuće
godine donijeti program rada za sljedeću godinu.
Zajednica je obvezna u postupku donošenja
godišnjeg plana međusobno se usklađivati i koordinirati s Turističkom
zajednicom Primorsko-goranske županije.
Prijedlog godišnjeg programa rada Zajednica
je dužna dostaviti Turističkoj zajednici Primorsko-goranske županije najmanje
15 dana prije održavanja sjednice Skupštine na kojoj se odlučuje o prijedlogu
godišnjeg programa rada.
Ako Turistička zajednica Primorsko-goranske
županije po dostavljenom prijedlogu godišnjeg programa rada utvrdi da nisu
ispunjene sve ovim Zakonom propisane zadaće odnosno da zadaće nisu usklađene sa
strateškim marketinškim smjernicama i uputama Zajednice Primorsko-goranske
županije, dužne su o tome obavijestiti Zajednicu koja je takav prijedlog
usvojila, Hrvatsku turističku zajednicu te Ministarstvo.
Godišnji program rada Zajednice izrađuje se
po jedinstvenoj metodologiji i obveznim uputama koje donosi nadležno
Ministarstvo na prijedlog Hrvatske turističke zajednice.
Godišnji program rada Zajednice sadrži
pojedinačno utvrđene planirane zadatke i potrebna financijska sredstva za
njihovo izvršenje.
Članak
49.
Tijekom godine Zajednica može mijenjati i
dopunjavati svoj program rada.
Ako tijekom godine dođe do odstupanja od
programa rada u obujmu većem od 5%, Zajednica je dužna donijeti izmjene,
odnosno dopune programa rada.
Izmjene iz stavka 1. i 2. ovog članka
obavljaju se po postupku koji je propisan za donošenje programa rada.
Zajednica je dužna godišnji program rada te
izmjene odnosno dopune programa rada objaviti na svojim mrežnim stranicama u
roku od osam dana od dana donošenja.
Članak
50.
Za izvršenje programa rada odgovorno je
Turističko vijeće.
Naredbodavac za izvršenje godišnjeg programa
rada je direktor Zajednice.
Turističko vijeće dužno je Skupštini
Zajednice podnijeti prijedlog izvješća o izvršenju programa rada u roku koji
Skupština odredi.
Prijedlog izvješća o izvršenju programa rada
mora se staviti na uvid članovima Skupštine Zajednice osam dana prije
razmatranja na sjednici Skupštine Zajednice.
Skupština Zajednice dužna je svake godine do
kraja ožujka tekuće godine donijeti izvješće o izvršenju programa rada za
prethodnu godinu.
Izvješće o izvršenju programa rada za
prethodnu godinu Zajednica je dužna dostaviti Turističkoj zajednici
Primorsko-goranske županije.
Zajednica se obvezuje izraditi izvješće o
izvršenju programa rada Zajednice po jedinstvenoj metodologiji i obveznim
uputama koje donosi nadležno Ministarstvo na prijedlog Hrvatske turističke
zajednice.
Izvješće o izvršenju programa rada obvezno
sadržava podatke o izvršenju programom rada pojedinačno utvrđenih zadataka,
izdacima njihova izvršenja, izdacima za poslovanje turističkog ureda i rad
tijela Zajednice, ostvarenju prihoda po izvorima, financijskom rezultatu
poslovanja, usporedbu financijskog plana i njegova ostvarenja s obrazloženjem
odstupanja, analizu i ocjenu izvršenja programa te procjenu učinka poduzetih
aktivnosti na razvoj turizma.
Zajednica je dužna izvješće o izvršenju programa
rada objaviti na svojim mrežnim stranicama u roku od osam dana od dana
donošenja.
Članak
51.
Uz godišnji program rada i izvješće o
izvršenju programa rada, Zajednica je dužna sastaviti financijski plan i
financijski izvještaj sukladno propisima kojima se uređuje financijsko
poslovanje i računovodstvo neprofitnih organizacija.
Članak
52.
Prihodi Zajednice su:
1. turistička pristojba, sukladno posebnom
propisu koji uređuje turističku pristojbu
2. članarina, sukladno posebnom propisu koji
uređuje članarine u turističkim zajednicama
3. prihodi od obavljanja gospodarskih
djelatnosti iz članka 10. stavka 3. Zakona o turističkim zajednicama i
promicanju hrvatskog turizma.
Osim prihoda iz stavka 1. ovoga članka
Zajednica može ostvarivati i prihode iz:
- proračuna jedinica lokalne i područne
(regionalne) samouprave te državnog proračuna
- članarine dragovoljnih članova sukladno
odluci Skupštine Zajednice
- dragovoljnih priloga i darova
- imovine u vlasništvu
- fondova Europske unije i drugih fondova.
Zajednica se može na temelju posebne odluke
Turističkog vijeća financijski zaduživati radi realizacije programa rada, ali
ukupna vrijednost obveza po osnovi zaduženja na godišnjoj razini ne smije
prelaziti 10 % financijskim planom predviđenih ukupnih prihoda.
Troškovi za plaće radnika zaposlenih u
Zajednici ne smiju prelaziti 40 % ukupnih prihoda Zajednice.
Članak
53.
U financijskom planu Zajednice može se
izdvojiti dio prihoda kao neraspoređena sredstva (tekuća rezerva) koja se
koristi tijekom godine za nepredviđene i nedovoljno predviđene poslove i
zadatke koji se financiraju iz financijskog plana Zajednice.
Sredstvima tekuće rezerve raspolaže
Turističko vijeće na prijedlog direktora Zajednice.
Članak
54.
Sredstva Zajednice vode se na jednom ili više
žiro računa.
Članak
55.
Višak prihoda nad rashodima Zajednice koristi
se u svrhu promicanja i unapređivanja turističkog područja Zajednice.
Članak
56.
Turističko vijeće Zajednice upravlja imovinom
Zajednice s pozornošću urednog i savjesnog gospodarstvenika.
Za nabavu i otuđenje nekretnina Turističko
vijeće mora zatražiti prethodnu suglasnost Skupštine Zajednice, koja o tome
odlučuje većinom glasova svih članova Skupštine Zajednice.
IX. JAVNOST RADA ZAJEDNICE
Članak
57.
Javnost rada Zajednice osigurava se i
ostvaruje dostavom pisanih materijala i putem sjednica tijela Zajednice za
članove Zajednice, objavom na oglasnoj ploči, na web stranicama Zajednice,
odnosno putem sredstava javnog priopćavanja ili na drugi prikladni način.
Članak
58.
Predsjednik Zajednice odlučuje o redovitom,
potpunom, po sadržaju i obliku pristupačnom informiranju javnosti o radu
Zajednice.
X. POSLOVNA TAJNA
Članak
59.
Poslovnu tajnu Zajednice čine isprave i
podaci čije bi odavanje neovlaštenoj osobi bilo protivno poslovanju Zajednice i
štetilo interesima i poslovnom ugledu Zajednice.
Predsjednik Zajednice određuje koje su
isprave i podaci poslovna tajna, kao i ostala pitanja u svezi s poslovnom
tajnom.
Poslovnu tajnu dužni su čuvati svi članovi i
zaposleni u Zajednici, koji na bilo koji način saznaju za ispravu ili podatak
koji je utvrđen kao poslovna tajna, i nakon prestanka radnog odnosa u
Zajednici.
Povreda odredaba ovog Statuta koja se odnosi
na poslovnu tajnu teža je povreda radne dužnosti.
XI. ZAŠTITA PRIRODE I ČOVJEKOVA OKOLIŠA
Članak
60.
Zajednica obavlja poslove i ispunjava svoju
zadaću na način koji osigurava zaštitu prirode i poboljšava kvalitetu čovjekova
okoliša sukladno propisima u Republici Hrvatskoj.
Posebnu brigu Zajednica vodi o zaštiti i čuvanju
kulturnih dobara.
XII. STATUT I DRUGI OPĆI AKTI
Članak
61.
Zajednica ima Statut i druge opće akte
(poslovnici, pravilnici i odluke).
Opći akti Zajednice moraju biti u suglasnosti
s odredbama Statuta. Statut mora biti u suglasnosti sa zakonom i drugim propisima.
U slučaju nesuglasnosti općih akata sa
Statutom primjenjivat će se odgovarajuće odredbe Statuta.
Ocjenu suglasnosti općih akata sa Statutom
daje Skupština Zajednice.
Kada utvrdi da opći akt nije u suglasnosti sa
Statutom, Skupština svojom odlukom ukida ili poništava taj akt odnosno njegove
pojedine odredbe.
Članak
62.
Statut donosi Skupština, uz prethodnu
suglasnost Ministarstva turizma, dvotrećinskom većinom svih predstavnika u
Skupštini Zajednice.
Poslovnik o radu Skupštine donosi Skupština
Zajednice na svojoj prvoj sjednici običnom većinom glasova.
Ostale opće akte donosi Turističko vijeće na
prijedlog Predsjednika Zajednice ili na osobnu inicijativu, a opće akte za radi
i djelovanje stručne službe Zajednice na prijedlog direktora Zajednice.
Članak
63.
Opći akti Turističkog vijeća su o:
- ustrojstvu, organizaciji i sistematizaciji
radnih mjesta
- radnim odnosima, disciplinskoj i
materijalnoj odgovornosti radnika
- obračunu i isplati plaća, naknada plaća i
ostalih materijalnih prava radnika,
- drugi akti utvrđeni Statutom ili odlukom
Turističkog vijeća.
Članak
64.
Izmjene i dopune Statuta donose se u postupku
i na način određen za donošenje Statuta.
Prijedlog za izmjene i dopune Statuta može
podnijeti Turističko vijeće ili najmanje petina članova Skupštine.
Prijedlog izmjena i dopuna Statuta dostavlja
se članovima Skupštine radi davanja primjedbi i prijedloga. Primjedbe i
prijedlozi dostavljaju se Turističkom vijeću Zajednice u roku od 8 dana od
primitka.
Turističko vijeće utvrđuje prijedlog izmjena
i dopuna Statuta i upućuje ga Skupštini na usvajanje uz prethodnu suglasnost
Ministarstva.
Članak
65.
Statut Zajednice objavljuje se u »Službenim
novinama« Primorsko-goranske županije.
Opći akti Zajednice objavljuju se na oglasnoj
ploči i web stranicama Zajednice.
XIII. PRESTANAK RADA ZAJEDNICE
Članak
66.
Zajednica prestaje postojati na temelju:
1. odluke Skupštine Zajednice o prestanku
Zajednice
2. rješenja Ministarstva o zabrani djelovanja
Zajednice.
Rješenje iz stavka 1. točke 2. ovoga članka
Ministarstvo donosi ako:
- Zajednica donosi opće akte suprotno zakonu,
statutu ili drugom propisu
- Skupština Zajednice nije izabrala članove
Turističkog vijeća u roku od 60 dana od dana konstituiranja, isteka njihova
mandata ili njihova razrješenja odnosno od dana podnošenja njihove ostavke
- Zajednica nije održala izbore za novu
Skupštinu, sukladno zakonu i statutu
- se ni u roku od 60 dana od dana provedenih
izbora ne konstituira Skupština Zajednice
- Zajednica nije izvršila mjere odnosno ako
je postupila suprotno obveznim uputama koje je u obavljanju nadzora naložilo
Ministarstvo
- Zajednica nije izvršila mjere koje je u
obavljanju stručnog nadzora naložila Skupština Zajednice
- troškovi za plaće zaposlenih u Zajednici
prelaze 40% ukupnih prihoda Zajednice
- Zajednica, u roku iz članka 22. stavka 5.
Zakona, ne izabere direktora
Ako Zajednica prestane postojati, Turistička
zajednica Primorsko-goranske županije dužna je okončati poslove Zajednice koji
su u tijeku, naplatiti potraživanja i podmiriti vjerovnike.
Imovinu preostalu nakon namirenja vjerovnika,
u slučaju Zajednice, stječe Turistička zajednica Primorsko- goranske županije,
sukladno ovom Statutu.
XIV. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak
67.
Zajednica je dužna uskladiti svoj ustroj i
druge opće akte s odredbama Zakona i Statuta u roku od deset mjeseci od dana
stupanja na snagu Zakona.
Osobe koje su na dan stupanja na snagu Zakona
zatečene na radnom mjestu direktora turističkog ureda obnašat će dužnost
direktora do izbora direktora Zajednice od strane Turističkog vijeća sukladno
članku 22. stavku 2. Zakona.
Do usklađenja općih akata primjenjuju se
postojeći akti Zajednice.
Članak
68.
Stupanjem na snagu ovog Statuta prestaje
važiti Statut Turističke zajednica općine Baška od 9. listopada 2010. godine.
(»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj 8/10).
Članak
69.
Ovaj Statut stupa na snagu osmog dana od dana
objave u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«, osim odredbe o
mandatu direktora Zajednice kao i odredbe o obnašanju prava i obveza direktora
od strane Predsjednika Zajednice do izbora direktora, a najduže u vremenu od
šest mjeseci, koje stupaju na snagu 1. siječnja 2022. godine.
Ur. broj: 000-02/20-07
Baška, 13. svibnja 2020.
Predsjednik
Turističke zajednice
Općine Baška
mr.
sc. Toni Juranić, dipl. oec., v. r.