44.
Na temelju članka 52. stavka 1. točke 18.
Statuta Primorsko-goranske županije (»Službene novine« broj 23/09, 9/13,
25/13-pročišćeni tekst, 5/18, 8/18-pročišćeni tekst i 2/20) i članka 25. stavka
1. Poslovnika o radu Župana Primorsko-goranske županije (»Službene novine« broj
23/14, 16/ 15, 3/16 i 19/16-pročišćeni tekst), a u svezi s Uputom Povjerenika
za informiranje RH o primjeni članka 13. Zakona o pravu na pristup informacijama
(»Narodne novine« broj 25/13 i 85/15), Župan Primorsko-goranske županije, dana
30. ožujka 2020. godine, donio je
ODLUKU
o određivanju Službenika za informiranje iz djelokruga
rada Upravnog odjela za prostorno uređenje, graditeljstvo
i zaštitu okoliša Primorsko-goranske županije
Članak
1.
Odlukom Župana od 20. lipnja 2016. godine
službenom osobom mjerodavnom za rješavanje ostvarivanja prava na pristup
informacijama u Primorsko-goranskoj županiji, odnosno Službenikom za
informiranje Primorsko-goranske županije (dalje u tekstu: Službenik za
informiranje) određena je Martina Požarić, mag.iur., službenica u Uredu
Županije (»Službene novine« broj 16/16).
Ovom Odlukom određuje se službena osoba
mjerodavna za rješavanje ostvarivanja prava na pristup informacijama iz
djelokruga rada Upravnog odjela za prostorno uređenje, graditeljstvo i zaštitu
okoliša Primorsko-goranske županije, odnosno Službenik za informiranje iz
djelokruga rada Upravnog odjela za prostorno uređenje, graditeljstvo i zaštitu
okoliša Primorsko-goranske županije (dalje u tekstu: Službenik za informiranje
Upravnog odjela).
Članak
2.
Za Službenika za informiranje Upravnog odjela
određuje se Loriana Ljutić, mag.iur.
Članak
3.
Službenik za informiranje Upravnog odjela
brine o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama (dalje u tekstu:
Zakon) i koordinira rad u vezi s provedbom Zakona u Upravnom odjelu i svim
njegovim ispostavama.
Službenik za informiranje Upravnog odjela
potpisuje akte kojima se rješavaju pojedinačni zahtjevi za pristup informacijama
i ponovnu uporabu informacija iz djelokruga rada Upravnog odjela, kao i akte u
slučajevima rješavanja pojedinačnih zahtjeva za pristup informacijama i ponovnu
uporabu informacija kada zamjenjuje Službenika za informiranje.
Službenik za informiranje Upravnog odjela i
Službenik za informiranje međusobno se zamjenjuju u slučaju spriječenosti i
odsutnosti s rada (za vrijeme korištenja godišnjeg odmora, bolovanja i dr.).
Članak
4.
Službenik za informiranje i Službenik za
informiranje Upravnog odjela međusobno surađuju, vode jedinstveni Upisnik o
zahtjevima, postupcima i odlukama o ostvarivanju prava na pristup informacijama
i ponovnu uporabu informacija i koordiniraju prikaz ukupnog broja podnesenih
zahtjeva za pristup ili ponovnu uporabu informacija pri podnošenju Povjereniku
za informiranje Republike Hrvatske godišnjeg izvješća o provedbi Zakona.
Pisane zahtjeve za pristup informacijama i
ponovnu uporabu informacija, kao i zahtjeve zaprimljene e-mailom, zaprima
Službenik za informiranje, koji ih ovisno o sadržaju prosljeđuje na rješavanje
Službeniku za informiranje Upravnog odjela.
Usmeni zahtjev može se izjaviti direktno i
Službeniku za informiranje Upravnog odjela.
Članak
5.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a
objavit će u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.
Klasa: 022-04/20-01/12
Ur. broj: 2170/1-01-01/6-20-20
Rijeka, 30. ožujka 2020.
Ž u p
a n
Zlatko
Komadina, dipl. ing., v. r.