15.
Na osnovi odredbe članka 6. Pravilnika o sastavu stožera, načinu rada te uvjetima za imenovanje načelnika,
zamjenika načelnika i članova stožera civilne zaštite
(»Narodne novine« broj 126/19) i članka 47. Statuta
Grada Cresa (»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj 29/09, 14/13, 5/18, 25/18), Gradonačelnik Grada
Cresa donosi
ODLUKU
O OSNIVANJU I IMENOVANJU ČLANOVA
STOŽERA CIVILNE ZAŠTITE GRADA CRESA
Članak 1.
Ovom Odlukom osniva se Stožer civilne zaštite Grada
Cresa radi koordinacije aktivnosti u akcijama zaštite i spašavanja.
Stožer civilne zaštite je stručno, operativno i koordinativno tijelo koje pruža stručnu pomoć i priprema akcije
civilne zaštite kojima rukovodi gradonačelnik, a aktivira
se kad se proglasi stanje neposredne prijetnje, katastrofe
i velike nesreće.
Članak 2.
Za članove Stožera civilne zaštite Grada Cresa imenuju
se:
1. Marin Gregorović, zamjenik Gradonačelnika - načelnik Stožera,
2. Ismet Krupić, stručni suradnik za komunalno stambene poslove Grada Cresa - zamjenik načelnika Stožera,
3. Neven Kruljac, direktor društva Komunalne usluge
Cres - Lošinj - član,
4. Biserka Šupraha, liječnica u Domu zdravlja Mali
Lošinj, Ambulanta Cres - članica,
5. Jordan Vešković, predstavnik Lučke kapetanija
Rijeka, Ispostava Cres - član,
6. Lenjinka Juričić - Mamilović, voditeljica Odjela za
preventivne i planske poslove PUZS - članica,
7. Josip Gazilj, načelnik Policijske postaje Mali Lošinj -
član,
8. Nenad Kalabić, zapovjednik Dobrovoljnog vatrogasnog društva Cres - član,
9. Marko Župančić, HGSS Rijeka - član,
10. Sonja Pokupec Salković, članica društva Crvenog
križa Cres-Mali Lošinj- članica,
11. Darko Pavičić, upravitelj Šumarije Cres-Lošinj - član,
12. Josip Pope, ravnatelj Osnovne škole Frane Petrić
Cres - član.
Članak 3.
Stožer civilne zaštite Grada Cresa obavlja zadaće koje se
odnose na prikupljanje i obradu informacija ranog upozoravanja o mogućnosti nastanka velike nesreće I katastrofe,
razvija plan djelovanja sustava CZ na svom području,
upravlja reagiranjem sustava CZ, obavlja poslove informiranja javnosti i predlaže donošenje odluke o prestanku
provođenja mjera i aktivnosti u sustavu civilne zaštite.
Članak 4.
Sve administrativne i tehničke poslove za potrebe Stožera civilne zaštite obavljat će stručne službe Grada Cresa.
Članak 5.
Ovom Odlukom stavlja se izvan snage Odluka o osnivanju i imenovanju Stožera civilne zaštite Grada Cresa (»Službene novine Primorsko-goranske županije« br. 26/17).
Članak 6.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit
će se u »Službenom novinama Primorsko-goranske županije«.
Klasa: 810-01/20-1/1
Ur. broj: 2213/02-04-02/2-1
Cres, 15. travnja 2020.
GRAD CRES
Gradonačelnik
Kristijan Jurjako,s truč. spec. oec., v. r.
|