SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XXVIII. - broj 8. Utorak, 31. ožujka 2020.
KOMUNALNO DRUŠTVO TD BAŠKA

1.

Na temelju članka 30. Zakona o komunalnom gospodarstvu (»NN« broj: 68/18, 110/18), uz prethodnu suglasnost Općinskog vijeća Općine Baška (KLASA: 021-05/20-01/1, URBROJ: 2142-03-01/1-20-11) sa sjednice od dana 17. ožujka 2020. godine, Uprava TD BAŠKA d.o.o., Baška, Palada 88, OIB: 82947171108, kao isporučitelj komunalne usluge ukopa donosi

Opće uvjete isporuke komunalne usluge ukopa
unutar groblja na području općine Baška

1. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovim Općim uvjetima o isporuci komunalne usluge ukopa unutar groblja na području općine Baška (u daljnjem tekstu: Opći uvjeti) utvrđuju se:

- uvjeti pružanja, odnosno korištenja komunalne usluge

- međusobna prava i obveze isporučitelja i korisnika komunalne usluge

- način mjerenja, obračuna i plaćanja isporučene komunalne usluge.

Članak 2.

Isporučitelj uslužne komunalne usluge ukopa pokojnika je TD BAŠKA d.o.o., Palada 88 iz Baške (u daljnjem tekstu: Isporučitelj usluge).

Korisnici komunalne usluge ukopa su pravne i fizičke osobe koje koriste uslugu ukopa, a to može biti član obitelji pokojnika, odnosno treća osoba koja organizira i podmiruje troškove ukopa (u daljnjem tekstu: Korisnik usluge).

Usluga ukopa obuhvaća poslove utvrđene cjenikom od preuzimanja umrle osobe do ukopa na groblju.

Članak 3.

Uprava groblja dužna je osiguravati trajno i kvalitetno obavljanje komunalne usluge i održavati groblja u stanju funkcionalne ispravnosti.

Uprava groblja dužna je u obavljanju djelatnosti postupati po načelima komunalnog gospodarstva.

Uprava groblja dužna je poduzimati mjere i aktivnosti radi povećanja kvalitete usluga.

2. MEĐUSOBNA PRAVA I OBVEZE ISPORUČITELJA I KORISNIKA KOMUNALNE USLUGE

Članak 4.

Ugovorni odnos zaključuje se po primitku zahtjeva za isporuku Usluge.

Podnošenjem zahtjeva iz stavka 1. ovog članka, Korisnik prihvaća Opće uvjete u cijelosti.

Članak 5.

Ovlaštena osoba uprave groblja prilikom zaprimanja zahtjeva Korisnika usluge za ukop pružit će Korisniku usluge sve potrebne informacije vezane uz organizaciju ukopa.

Korisnik usluge dužan je upravi groblja dostaviti potpunu dokumentaciju za ukop sukladno posebnim propisima, te dati istinite podatke potrebne za isporuku usluge i to:

- podatke o grobnom mjestu u koje želi obaviti ukop,

- podatke o korisniku grobnog mjesta i/ili nositelju prava ukopa u grobno mjesto,

- podatke o umrloj osobi,

- podatke o Korisniku usluge.

Ako Korisnik usluge ne raspolaže podacima o grobnom mjestu u koje pokojnik ima pravo ukopa, ovlaštena osoba uprave groblja utvrdit će podatke i položaj o grobnom mjestu u koje Korisnik usluge želi ukopati pokojnika.

Članak 6.

Ovlaštena osoba uprave groblja po službenoj dužnosti Korisniku usluge na terenu pokazuje položaj grobnog mjesta u koje će se izvršiti ukop pokojnika.

Članak 7.

Zahtjev za ukop može se podnijeti radnim danom (ponedjeljak - petak) u uredovno vrijeme uprave groblja.

Ukop pokojnika se može obaviti najranije 24 sata nakon nastupanja smrti u dogovoru s Isporučiteljem, a u pravilu se obavlja najkasnije 48 sati nakon nastupanja smrti.

Ukopi se ne obavljaju subotom, nedjeljom, blagdanima i praznicima.

Članak 8.

Upravlja groblja preuzima posmrtne ostatke pokojnika koje doprema ovlaštena osoba.

Prilikom preuzimanja lijesa s pokojnikom vrši se kontrola pratećih dokumenata: dozvola za ukop umrle osobe (obavezno ovjerena žigom bolnice ili mrtvozorničke službe), a za pokojnika koji se doprema sa područja izvan granica Republike Hrvatske radi ukopa na groblju u Republici Hrvatskoj, potrebna je međunarodna posmrtna putovnica (Leichenpass).

Ovlaštena osoba koja prevozi lijes obavezno mora na lijes zalijepiti naljepnicu na kojoj se nalaze osnovni podatci o pokojniku.

Članak 9.

Isporučitelj usluge dužan je pažljivo postupati sa imovinom Korisnika. Prije početka radova (dizanja pokrovne ploče ili iskopa) dužan je pregledati grobno mjesto i susjedne grobove i u slučaju oštećenja upozoriti korisnike, kako bi se spriječili naknadni prigovori.

Isporučitelj nije odgovoran za štetu nastalu na izgrađenoj opremi i uređajima (nadgrobna ploča, spomeni, ograda, ukrasi i sl.) ako za nastalu štetu nema dokaza ili je prouzroči treća osoba.

Članak 10.

Iskopavanje i prijenos posmrtnih ostataka obavlja se sukladno posebnim propisima.

Iskopavanje i prijenos posmrtnih ostataka, odnosno urne u drugo grobno mjesto može se odobriti na zahtjev članova uže obitelji pokojnika. Ako su članovi uže obitelji umrli prije osobe čiji se prijenos traži, zahtjev mogu podnijeti drugi srodnici, prema redoslijedu utvrđenom zakonskim propisima o nasljeđivanju, odnosno druga ovlaštena osoba.

Iskopavanje i prijenos posmrtnih ostataka obavlja uprava groblja.

Iskopavanje posmrtnih ostataka iz groba može se odobriti nakon proteka 15 godina od posljednjeg ukopa u grob.

Prijenos posmrtnih ostataka iz grobnice u drugo grobno mjesto može se odobriti pod uvjetom da je pokojnik pokopan u kovinskom lijesu, bez obzira na protek vremena od dana ukopa do dana prijenosa.

Za iskopavanje i prijenos posmrtnih ostataka potrebna je suglasnost svih korisnika grobnog mjesta iz kojega se posmrtni ostatci vade i grobnog mjesta u koje se posmrtni ostatci prenose.

3. NAČIN MJERENJA, OBRAČUNA I PLAĆANJA ISPORUČENE KKOMUNALNE USLUGE

Članak 11.

Cijene usluge utvrđene su cjenikom kojeg donosi Isporučitelj usluge uz prethodnu suglasnost Načelnika Općine Baška.

Cjenik iz stavka 1. ovog članka objavljuje se na oglasnoj ploči i mrežnoj stranici TD BAŠKA d.o.o. (www. tdbaska.hr).

Članak 12.

Nakon izvršene usluge Isporučitelj usluge dužan je obračunati izvršenu uslugu na temelju važećeg cjenika i izdati račun Korisniku usluge.

Korisnik usluge dužan je u roku od 15 dana platiti isporučenu uslugu.

Članak 13.

Korisnik ima pravo, u roku 8 (osam) dana od dana primitka računa, uložiti pisani prigovor na obračun naknade za uslugu.

U slučaju utvrđenja osnovanosti prigovora iz prethodnog stavka, Isporučitelj će izvršiti usklađenje obračuna u svojim poslovnim knjigama.

4. ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 14.

Ovi Opći uvjeti objavit će se u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«, na mrežnoj stranici Općine Baška (www.baska.hr), te na oglasnoj ploči i mrežnoj stranici uprave groblja (www.tdbaska.hr).

Članak 15.

Ovi Opći uvjeti stupaju na snagu osmoga dana od dana objave u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.

Baška, 18. ožujka 2020.

Uprava Društva:

Karla Jurešić, mag. iur., v. r.

https://sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=2134&mjesto=4 &odluka=1
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr