5.
Na temelju članka 35. stavka 1. točke 4. i
članka 53. stavka 4. Zakona o lokalnoj područnoj (regionalnoj) samoupravi
(»Narodne novine« broj 33/01, 60/01 - vjerodostojno tumačenje, 129/05, 109/07,
125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/ 13 - pročišćeni tekst, 137/15 - ispravak,
123/17 i 98/19) i članka 38. Statuta Općine Omišalj (»Službene novine
Primorsko- goranske županije« broj 29/13 i 8/18), Općinsko vijeće Općine
Omišalj na sjednici 10. veljače 2020., donosi
ODLUKU
o ustrojstvu i djelokrugu
Upravnog odjela Općine Omišalj
I. OPĆE ODREDBE
Članak
1.
Ovom odlukom uređuje se ustrojstvo i
djelokrug rada Upravnog odjela Općine Omišalj.
Članak
2.
Za obavljanje svih poslova iz samoupravnog
djelokruga Općine kao i povjerenih poslova državne uprave, ustrojava se Upravni
odjel Općine Omišalj (u daljnjem tekstu: Upravni odjel).
Sredstva za rad Upravnog odjela osiguravaju
se u Proračunu Općine.
II. USTROJSTVO I DJELOKRUG RADA UPRAVNOG
ODJELA
Članak
3.
Poslovi Upravnog odjela obavljaju se u užim
ustrojstvenim jedinicama koje se ustrojavaju kao odsjeci.
Unutarnje ustrojstvo Upravnog odjela, nazivi
ustrojstvenih jedinica, opisi poslova radnih mjesta, stručni i drugi uvjeti za
raspored na radna mjesta, broj izvršitelja i druga pitanja od značaja za rad Upravnog
odjela utvrđuju se Pravilnikom o unutarnjem redu kojeg donosi Općinski načelnik
na prijedlog pročelnika Upravnog odjela.
Članak
4.
Upravni odjel obavlja poslove iz samoupravnog
djelokruga Općine Omišalj, a naročito:
- poslove iz područja komunalnog gospodarstva
(izrada programa održavanja i programa izgradnje objekata i uređaja komunalne
infrastrukture, provedba komunalnog reda, utvrđivanje i naplata javnih davanja
iz područja komunalnog gospodarstva, uređenje prometa i dr.),
- poslove iz područja prostornog uređenja i
zaštite okoliša (praćenje stanja u prostoru i izrada pripadajućih akata,
provedba postupka pripreme i donošenja dokumenata prostornog uređenja i dr.),
- imovinsko - pravni poslovi (prodaja
nekretnina, zakup poslovnih prostora i javnih površina i dr.),
- poslove iz područja društvenih djelatnosti
(provođenje natječaja za stipendiranje učenika i studenata te za financiranje
javnih potreba u području društvenih djelatnosti, briga o protokolu kod
obilježavanja državnih blagdana i drugih obljetnica, organizacija kulturne i
zabavne manifestacije i dr.),
- poslove vođenja financijskog i materijalnog
poslovanja (izrada i izvršenje proračuna, izrada polugodišnjeg i godišnjeg
izvještaja o izvršenju proračuna, razrez i naplata prihoda koji, obavljanje
računovodstvenih poslova vođenje knjigovodstvenih evidencija imovine i dr.),
- poslove iz područja socijalne skrbi
(izrađuje nacrt programa javnih potreba, provodi program i izrađuje izvješća o
izvršenju programa, obrađuje prava korisnika u području socijalne skrbi i dr.),
- opći, pravni i kadrovski poslovi (rad
Općinskog vijeća, radnih tijela, izrada nacrta općih i drugih akata, poslovi
javne nabave, poslovi pružanja pravne pomoći, uredsko poslovanje, zaštita i
čuvanje arhivskog gradiva i dr.),
- poslove unapređenja mjesne samouprave i
rada mjesnih odbora.
Upravni odjel obavlja i povjerene poslove
državne uprave, sukladno zakonu.
Članak
5.
Radom Upravnog odjela upravlja pročelnik,
kojeg na temelju javnog natječaja imenuje Općinski načelnik.
Članak
6.
Upravne, stručne i ostale poslove u Upravnom
odjelu obavljaju službenici i namještenici.
Službenici obavljaju upravne i stručne
poslove iz djelokruga Upravnog odjela u kojem rade, a namještenici obavljaju
pomoćno-tehničke i ostale poslove neophodne za
nesmetano obavljanje poslova
iz djelokruga Upravnog odjela.
Povjerene poslove službenici i namještenici
dužni su obavljati savjesno, pridržavajući se Ustava Republike Hrvatske, zakona
i drugih propisa, općih akata i pravila struke.
Prava, obveze i odgovornosti službenika i
namještenika uređuju se zakonom i na temelju zakona donesenim propisima.
III. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak
7.
Općinski načelnik donijet će Pravilnik o
unutarnjem redu iz članka 3. ove Odluke u roku od 60 dana od dana stupanja na snagu
ove Odluke.
Članak
8.
Službenici i namještenici zatečeni u službi
odnosno na radu u Upravnom odjelu na dan stupanja na snagu ove Odluke
nastavljaju s radom na dosadašnjim radnim mjestima, do donošenja rješenja o
rasporedu na radna mjesta prema Pravilniku o unutarnjem redu donesenom sukladno
odredbama odredbama ove Odluke.
Članak
9.
Danom stupanja na snagu ove Odluke prestaje
važiti Odluka o ustrojstvu Upravnog odjela Općine Omišalj (»Službene novine
Primorsko-goranske županije« broj 23/ 02 i 33/09).
Članak
10.
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana
objave u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.
Klasa: 021-05/20-01/1
Ur. broj: 2142-06-20-01-6
Omišalj, 10. veljače 2020.
OPĆINSKO
VIJEĆE OPĆINE OMIŠALJ
Predsjednik
Anto
Trogrlić, v. r.