9.
Na temelju članka 4. stavka 3. Zakona o
službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi
(»Narodne novine« broj 86/08, 61/11, 4/18 i 112/19), članka 52. točka 11.
Statuta Primorsko-goranske županije (»Službene novine Primorsko-goranske
županije« broj 23/ 09, 9/13, 25/13 - pročišćeni tekst, 5/18 i 8/18 - pročišćeni
tekst), i članka 28. stavka 1. Odluke o ustrojstvu i djelokrugu upravnih tijela
Primorsko-goranske županije (»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj
29/19), na prijedlog pročelnice Upravnog odjela za zdravstvo Župan
Primorsko-goranske županije, dana 21. siječnja 2020. godine donio je,
P R
A V I L N I K
o unutarnjem redu Upravnog odjela za zdravstvo
I. OPĆE ODREDBE
Članak
1.
Pravilnikom o unutarnjem redu Upravnog odjela
za zdravstvo (u daljnjem tekstu: Pravilnik) utvrđuje se unutarnje ustrojstvo,
nazivi i opisi poslova radnih mjesta, stručni i drugi uvjeti za raspored na
radna mjesta, broj izvršitelja, vođenje upravnog postupka i rješavanje o
upravnim stvarima, lake povrede službene dužnosti, te druga pitanja od značaja
za rad Upravnog odjela za zdravstvo (u daljnjem tekstu: Upravni odjel) u skladu
sa statutom i općim aktima Primorsko-goranske županije.
Riječi i izrazi koji se upotrebljavaju u ovom
Pravilniku, a imaju rodno značenje, bez obzira na to jesu li korišteni u muškom
ili ženskom rodu, odnose se na jednak način na muški i ženski rod.
Članak
2.
Upravni odjel obavlja poslove određene
zakonom, Statutom Primorsko-goranske županije, Odlukom o ustrojstvu i
djelokrugu upravnih tijela Primorsko-goranske županije, ovim Pravilnikom i
drugim propisima.
II. UNUTARNJE USTROJSTVO UPRAVNOG ODJELA
Članak
3.
U Upravnom odjelu kao unutarnje ustrojstvene
jedinice ustrojavaju se:
1. Pododsjek za zdravstvenu zaštitu koji
obavlja upravne i stručne međusobno povezane poslove koji se odnose na
popunjavanje mreže javne zdravstvene službe, koordiniranje i organiziranje rada
zdravstvenih ustanova čiji je osnivač Županija, predlaganje mjera radi
osiguranja uvjeta za zaštitu, očuvanje i poboljšanje zdravlja stanovnika,
organiziranje rada mrtvozorničke službe, praćenje rada stručnih tijela iz
Područja zdravstva i provođenje aktivnosti vezane za realizaciju Programa
javnih potreba u zdravstvu.
2. Pododsjek za ekonomske poslove i projekte
koji obavlja upravne i stručne međusobno povezane poslove koji se odnose na
praćenje i analizu materijalnog i financijskog poslovanja zdravstvenih ustanova
kojih je Županija osnivač, izradu prijedloga Proračuna Županije u dijelu Razdjela,
praćenje izvršavanje programskih aktivnosti i aktivnosti vezano uz
decentralizirane funkcije, praćenje i izvršenje Proračuna, organiziranje i
sudjelovanje u postupcima javne nabave za zdravstvene ustanove čiji je osnivač
Županija, predlaganje i provedbu projekata od interesa za Županiju kao i
obavljanje aktivnosti vezanih uz programe Europske unije i Republike Hrvatske.
III. NAČIN UPRAVLJANJA
Članak
4.
Radom Upravnog odjela upravlja pročelnik, a
radom Pododsjeka upravlja voditelj Pododsjeka.
Za zakonitost i učinkovitost rada Upravnog
odjela, pročelnik odgovora Županu i zamjeniku Župana kojem su povjereni poslovi
i praćenje stanja u djelokrugu Upravnog odjela.
Voditelj Pododsjeka za svoj rad odgovara
pročelniku Upravnog odjela.
Članak
5.
U slučaju kraćeg izbivanja pročelnika
Upravnog odjela ili njegove spriječenosti u radu zamjenjuje ga Voditelj
Pododsjeka kojeg on ovlasti.
IV. SISTEMATIZACIJA RADNIH MJESTA
Članak
6.
U Upravnom odjelu se sistematizira 10 radnih
mjesta sa 11 izvršitelja.
*tablica se nalazi na kraju dokumenta*
Broj izvršitelja, nazivi i opisi poslova
radnih mjesta, stručni i drugi uvjeti za raspored na radna mjesta, te opisi
razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta propisani Uredbom o
klasifikaciji radnih mjesta u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi,
navedeni su u prilogu: Sistematizacija radnih mjesta u Upravnom odjelu, koji je
sastavni dio ovog Pravilnika, a koji se ne objavljuje.
Članak
7.
Kada poslove pojedinog radnog mjesta obavlja
više izvršitelja, nadređeni službenik, raspoređuje obavljanje poslova
službenicima tog radnog mjesta, uzevši u obzir trenutne potrebe i prioritete
službe.
V. VOĐENJE UPRAVNOG POSTUPKA I RJEŠAVANJE O
UPRAVNIM STVARIMA
Članak
8.
U upravnom postupku postupa službenik u opisu
poslova kojeg je vođenje tog postupka ili rješavanje o upravnim stvarima.
Službenik ovlašten za rješavanje o upravnim
stvarima ovlašten je i za vođenje postupka koji prethodi rješavanju upravne
stvari.
Kada je službenik, u opisu poslova kojega je
vođenje upravnog postupka ili rješavanje o upravnim stvarima odsutan, spriječen
ili ako radno mjesto nije popunjeno, za vođenje postupka, odnosno rješavanje o
upravnoj stvari nadležna je osoba koju odredi neposredno nadređeni službenik,
odnosno pročelnik.
VI. LAKE POVREDE SLUŽBENE DUŽNOSTI
Članak
9.
Kao lake povrede službene dužnosti, pored već
utvrđenih zakonom, smatraju se i:
1. nemaran ili nesavjestan odnos prema
imovini koja je povjerena u službi ili u svezi sa službom;
2. nekorektan odnos i neuljudno ponašanje prema
suradnicima, drugim službenicima i namještenicima ili strankama;
3. uskraćivanje ili ne pružanje stručne
pomoći drugim službenicima i namještenicima u izvršavanju njihove službe i
radnih zadataka;
4. učestalo primanje privatnih posjeta kojima
se ometa proces rada i ostali službenici i namještenici;
5. ulaženje u zgrade i prostorije upravnih
tijela izvan radnog vremena, bez odobrenja pročelnika Upravnog odjela i upisa u
odgovarajuću knjigu na recepciji ili evidenciju prisutnosti na radu;
6. prikrivanje manjih oštećenja na imovini
ili sredstvima povjerenim službeniku ili namješteniku u službi ili u svezi sa
službom;
7. nedovoljno vođenje brige o osobnoj
urednosti i izgledu obzirom na poslove koji se obavljaju;
8. ako službenik više od tri puta tijekom mjeseca
neopravdano zakasni na rad ili ranije ode s posla ili koristi dnevni odmor
dulje od 30 minuta, kao i u slučaju nejavljanja nadređenom službeniku;
9. nejavljanje neposredno nadređenom
službeniku u slučaju zakašnjenja na posao;
10. nepoštivanje zakonskih odredbi te drugih
podzakonskih akata o zaštiti na radu, kao i Pravilnika o zaštiti na radu za
upravna tijela Primorsko-goranske županije;
11. uznemiravanje ostalih službenika na neki
od načina utvrđenih odredbama Pravilnika o radu službenika i namještenika u
upravnim tijelima Primorsko-goranske županije;
12. neizvršavanje pisanih i/ili usmenih
naputaka za rad;
13. nepoduzimanje mjera zaštite osobnih
podataka sukladno propisima koji uređuju područje zaštite osobnih podataka.
VII. OSTALA PITANJA OD ZNAČAJA ZA RAD
UPRAVNOG ODJELA
Članak
10.
Službenici Upravnog odjela dužni su:
- redovno pratiti svu pravnu regulativu koja
se odnosi na njihov djelokrug rada;
- svakodnevno kroz svoj rad, odnosno
obavljanje poslova provoditi i unapređivati sustav kvalitete;
- raditi i surađivati na pripremi i izradi EU
projekata iz svog djelokruga rada;
- u obavljanju poslova radnog mjesta na koje
su raspoređeni surađivati sa službenicima drugih upravnih tijela Županije, te
ustanovama i trgovačkim društvima kojima je Županija (su)osnivač;
- surađivati sa upravnim tijelima drugih
jedinica lokalne samouprave na području Županije, a ako to narav posla
zahtijeva i sa upravnim tijelima ostalih jedinica lokalne i područne
(regionalne) samouprave u Republici Hrvatskoj.
Članak
11.
Pročelnik Upravnog odjela ovlašten je za
potpisivanje akata iz djelokruga Upravnog odjela, osim onih akata koji se
upućuju nositeljima i zamjenicima nositelja predstavničke i izvršne vlasti
državnih tijela i tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, a
koje potpisuje Župan.
Članak
12.
Pročelnik Upravnog odjela može ovlastiti
rukovodećeg službenika Upravnog odjela za potpisivanje akata iz djelokruga
Upravnog odjela.
Članak
13.
Pročelnik Upravnog odjela može po ovlaštenju
Župana, putem sredstava javnog priopćavanja ili na drugi prikladan način,
davati izvješća o obavljanju poslova isključivo iz djelokruga Upravnog odjela.
Članak
14.
Službenici Upravnog odjela dužni su, pored
obavljanja poslova radnog mjesta na kojeg su raspoređeni, sudjelovati u radu
stalnih ili povremenih tijela u koja su imenovani odlukom Župana ili Županijske
skupštine.
VIII. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak
15.
Temeljem ovog Pravilnika, u roku od dva
mjeseca od dana njegova stupanja na snagu, donijeti će se rješenja o rasporedu
službenika na radna mjesta.
Na službenike koji ne budu raspoređeni u
skladu s odredbom stavka 1. ovog članka primjenjuju se odredbe propisa koji se
odnosi na raspolaganje službenika i namještenika u lokalnoj i područnoj
(regionalnoj) samoupravi.
Članak
16.
Danom stupanja na snagu ovog Pravilnika
prestaje važiti Pravilnik o unutarnjem redu Upravnog odjela za zdravstvo
Primorsko-goranske županije KLASA: 023-08/13-01/3, URBROJ: 2170/1-06-13-5 od
20. kolovoza 2013. godine, Pravilnik o izmjenama Pravilnika o unutarnjem redu
Upravnog odjela za zdravstvo Primorsko-goranske županije, KLASA:
023-08/13-01/3, URBROJ: 2170/1-06-02/2- 13-27 od 04. studenog 2013. godine,
Pravilnik o izmjeni i dopuni Pravilnika o unutarnjem redu Upravnog odjela za
zdravstvo Primorsko-goranske županije KLASA: 023-08/ 13-01/3, URBROJ:
2170/1-06-02/2-17-135 od 3. listopada 2017. godine i Pravilnik o izmjeni
Pravilnika o unutarnjem redu Upravnog odjela za zdravstvo Primorsko-goranske
županije KLASA: 023-08/13-01/3, URBROJ: 2170/1-06- 02/2-18-152 od 30. siječnja
2018. godine.
IX. STUPANJE NA SNAGU PRAVILNIKA
Članak
17.
Ovaj Pravilnik objavit će se »Službenim
novinama Primorsko-goranske županije«, a stupa na snagu 1. veljače 2020.
godine.
Klasa: 023-01/20-01/7
Ur. broj: 2170/1-06-02/2-20-2
Rijeka, 21. siječnja 2020.
Župan
Zlatko
Komadina, dipl. ing., v. r.