18.
Županijska skupština
Odbor za statutarno-pravna pitanja
Odbor za statutarno-pravna pitanja Županijske skupštine Primorsko-goranske
županije, na temelju članka 12. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o
ustrojstvu i djelokrugu rada upravnih tijela Primorsko-goranske županije
(»Službene novine« broj 36/18) i članka 52. stavka 1. podstavka 3. Poslovnika
Županijske skupštine Primorsko- goranske županije (»Službene novine« broj
26/09, 16/13 i 25/13-pročišćeni tekst), utvrdio je pročišćeni tekst Odluke o
ustrojstvu i djelokrugu rada upravnih tijela Primorsko- goranske županije.
Pročišćeni tekst obuhvaća Odluku o ustrojstvu i djelokrugu rada upravnih
tijela Primorsko-goranske županije (»Službene novine« broj 25/13), Odluku o
izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu rada upravnih tijela
Primorsko-goranske županije (»Službene novine« broj 31/13), Odluku o izmjenama
i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu rada upravnih tijela Primorsko-
goranske županije (»Službene novine« broj 48/13), Odluku o dopuni Odluke o
ustrojstvu i djelokrugu rada upravnih tijela Primorsko-goranske županije
(»Službene novine« broj 32/15) i Odluku o izmjenama i dopunama Odluke o
ustrojstvu i djelokrugu rada upravnih tijela Primorsko- goranske županije
(»Službene novine« broj 36/18) u kojima je naznačeno vrijeme njihova stupanja
na snagu.
KLASA: 021-04/17-08/3
URBROJ: 2170/1-01-01/5-19-66
Rijeka, 19. veljače 2019.
Predsjednik
Petar Petrinić, dipl.iur.
ODLUKA
O USTROJSTVU I DJELOKRUGU
RADA UPRAVNIH TIJELA
PRIMORSKO-GORANSKE ŽUPANIJE
(pročišćeni tekst)
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovom Odlukom uređuju se ustrojstvo, naziv i djelokrug rada upravnih tijela
Primorsko-goranske županije (u daljnjem tekstu: upravna tijela).
Riječi i izrazi u ovoj Odluci koji imaju rodno značenje, bez obzira jesu li
korišteni u muškom ili ženskom rodu, odnose se na jednak način na muški ili
ženski rod.
Članak 2.
Upravna tijela ustrojavaju se ovom Odlukom radi obavljanja poslova iz
samoupravnog djelokruga Primorsko- goranske županije (u daljnjem tekstu:
Županija) te poslova državne uprave prenesenih na Županiju.
Upravna tijela obavljaju i poslove koje jedinice lokalne samouprave na
području Županije prenesu na Županiju sukladno zakonu, drugim propisima i
Statutu Primorsko- goranske županije (u daljnjem tekstu: Statut).
Članak 3.
Upravna tijela samostalna su u obavljanju poslova iz svog djelokruga rada i
povjerenih im poslova državne uprave prenesenih na Županiju.
Upravna tijela obavljaju poslove iz svog djelokruga rada sukladno zakonu i
podzakonskim aktima, Statutu i općim aktima Županije.
Članak 4.
Sredstva za rad upravnih tijela osiguravaju se u proračunu Županije.
II.SJEDIŠTE I OBILJEŽAVANJE UPRAVNIH
TIJELA
Članak 5.
Upravna tijela obavljaju poslove iz svog djelokruga rada u svom sjedištu.
Sjedište upravnih tijela je u Rijeci.
Upravna tijela mogu poslove iz svog djelokruga rada obavljati i izvan
njihovih sjedišta u ispostavama.
Članak 6.
Na zgradi u kojoj je sjedište Županije mora biti istaknuta natpisna ploča
koja sadrži grb Republike Hrvatske, naziv »Republika Hrvatska«, grb
Primorsko-goranske županije, naziv »Primorsko-goranska županija« i naziv tijela
Županije.
Upravna tijela koja su smještena u zgradi u kojoj nije sjedište Županije
moraju istaknuti natpisnu ploču koja sadrži grb Republike Hrvatske, naziv
»Republika Hrvatska«, grb Primorsko-goranske županije, naziv
»Primorsko-goranska županija« i naziv upravnog tijela.
Članak 7.
U obavljanju poslova iz svog djelokruga upravna tijela koriste pečat koji
sadrži grb Republike Hrvatske, naziv »Republika Hrvatska«, naziv
»Primorsko-goranska županija«, naziv upravnog tijela.
Zaglavlje akta upravnog tijela sadrži grb Republike Hrvatske, naziv
»Republika Hrvatska«, grb Primorsko- goranske županije, naziv
»Primorsko-goranska županija«, naziv upravnog tijela, klasifikacijsku oznaku,
urudžbeni broj te datum i mjesto izrade akta.
III. UPRAVNA TIJELA
Članak 8.
Upravna tijela su:
1.Ured Županije;
2.Upravni odjel za proračun, financije i nabavu;
3.Upravni odjel za prostorno uređenje, graditeljstvo i zaštitu okoliša;
4.Upravni odjel za zdravstvo;
5.Upravni odjel za odgoj i obrazovanje;
6.Upravni odjel za gospodarenje imovinom i opće poslove;
7.Upravni odjel za pomorsko dobro, promet i veze;
8.Upravni odjel za turizam, poduzetništvo i ruralni razvoj;
9.Upravni odjel za regionalni razvoj, infrastrukturu i upravljanje
projektima;
10. Upravni odjel za socijalnu politiku i mlade;
11. Upravni odjel za kulturu, sport i tehničku kulturu.
REPUBLIKA HRVATSKA
PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA
Ured Županije
Članak 9.
Ured Županije ustrojava se radi obavljanja poslova koji se odnose na:
·
pripremu sjednica Županijske skupštine (u
daljnjem tekstu: Skupština) i njenih radnih tijela, pripremu sjednica i
sastanaka koje saziva i kojima predsjedava Župan i njegovi zamjenici, poslove
objavljivanja akata Skupštine i župana te poslovi praćenja provedbe donesenih
akata;
·
savjetodavne, stručne i analitičke poslove za
Župana, njegove zamjenike i predsjednika Skupštine iz djelokruga njihova rada;
·
administrativne i tajničke poslove za Župana,
njegove zamjenike i predsjednika Skupštine;
·
protokolarne i druge prateće poslove za Župana,
njegove zamjenike i predsjednika Skupštine;
·
poslove usmjeravanja naloga Župana, njegovih
zamjenika i predsjednika Skupštine ostalim upravnim tijelima i nadzor nad
njihovom provedbom;
·
poslove odnosa s javnošću i ostvarivanja prava
na pristup informacijama, zaštitu osobnih podataka, informacijsku sigurnost,
provedbe strategije suzbijanja korupcije te promidžbu Županije;
·
razvoj civilnog društva, ostvarivanje prava
nacionalnih manjina i ljudska prava;
·
civilnu zaštitu, zaštitu od požara i obranu;
·
provedbu svih potrebnih radnji i postupaka
vezanih uz proglašenje elementarne nepogode ili izravnu opasnost od njezina
nastanka;
·
suradnju s tijelima državne uprave, drugim
jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave te međuregionalnu i
međunarodnu suradnju;
·
razmatranje predstavki i pritužba građana
upućenih Županu
·
poslove suradnje sa saborskim zastupnicima;
·
poslove vezane uz pokroviteljstva Župana i
Skupštine;
·
poslove vezane uz raspodjelu sredstava
proračunske zalihe;
·
predlaganje i kandidiranje projekta od interesa
za Županiju i obavljanje stručnih poslova vezanih za programe Europske unije i
Republike Hrvatske;
·
sudjelovanje u izradi strateških i ostalih
dokumenata Županije;
·
razvijanje i održavanje sustava upravljanja
kvalitetom u skladu sa zahtjevima norme i ciljevima kvalitete.
Ured Županije obavlja i druge poslove iz područja sustava lokalne i područne
(regionalne) samouprave, prava na pristup informacijama, zaštite osobnih
podataka, informacijsku sigurnost, civilnu zaštitu, zaštitu od požara i obranu,
koji su mu stavljeni u nadležnost posebnim zakonom.
Odredbom članka 1. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o izmjenama i
dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu rada upravnih tijela
Primorsko-goranske županije (KLASA: 021-04/13-01/6, URBROJ:
2170/1-01-01/4-13-18) koja je stupila na snagu 20. rujna 2013., u stavku 1.
izmijenjena alineja 10.
Odredbom članka 1. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o izmjenama i
dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu rada upravnih tijela
Primorsko-goranske županije (KLASA: 021-04/18-01/8, URBROJ: 2170/1-01-01/4-18-20)
koja je stupila na snagu 24. studenoga 2018., u stavku 1. djelomično je
izmijenjena alineja 1., izmijenjene su alineje 6. i 8., dodana je nova alineja
9., a dosadašnje alineje 9. do 16. postale su alineje 10. do 17., te je iza
stavka 1. dodan novi stavak 2.
Upravni odjel za proračun, financije i nabavu
Članak 10.
Upravni odjel za proračun, financije i nabavu ustrojava se radi obavljanja
poslova koji se odnose na:
·
davanje savjeta iz područja financija za potrebe
Župana;
·
planiranje, pripremu i izradu prijedloga
Proračuna Županije (u daljnjem tekstu: Proračun), njegovih izmjena i dopuna
tijekom proračunske godine te pratećih akata;
·
praćenje i kontrolu naplate javnih prihoda,
izvršavanje rashoda i izdataka Proračuna te izradu godišnjih i periodičnih izvještaja
o izvršenju Proračuna,te predlaganje mjera za povećanje prihoda i smanjenje
rashoda;
·
zaduživanje Županije i davanje jamstava i
suglasnosti za zaduživanje, praćenje zaduženosti i izvješćivanja o stanju duga;
·
utvrđivanje proračunskih ograničenja potrošnje
utvrđenih na procjeni prihoda i primitaka te predlaganje mjera za uravnoteženje
Proračuna;
·
financijsko poslovanje i
računovodstveno-knjigovodstvene poslove;
·
koordinaciju razvoja sustava unutarnjih kontrola
u Županiji;
·
izradu i provedbu akata kojima se uređuje
financijsko poslovanje Županije;
·
izradu plana nabave Županije za tekuću godinu te
njegove izmjene i dopune, pripremu i provođenje postupaka javne nabave za
potrebe upravnih tijela Županije i ustanova kojima je Županija osnivač sukladno
odlukama nadležnih tijela,
·
vođenje evidencije o provedenim postupcima javne
nabave i sklopljenim ugovorima, te izradu propisanih izvješća za potrebe
nadležnih tijela;
·
predlaganje i kandidiranje projekata od interesa
za Županiju i obavljanje stručnih poslova vezanih za programe Europske unije i
Republike Hrvatske;
·
sudjelovanje u izradi strateških i ostalih
dokumenata Županije.
Upravni odjel za proračun, financije i nabavu obavlja i druge poslove iz
područja proračuna, financija i javne nabave koji su mu stavljeni u nadležnost
posebnim zakonom.
Odredbom članka 1. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o izmjenama i
dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu rada upravnih tijela
Primorsko-goranske županije (KLASA: 021-04/13-01/9, URBROJ: 2170/1-01-01/5-13-18)
koja je stupila na snagu 27. prosinca 2013., u stavku 1. iza alineje 4. dodana
je nova alineja 5., a dosadašnje alineje 5. - 15. postale su alineje 6. - 16.
Odredbom članka 1. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o izmjenama i
dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu rada upravnih tijela
Primorsko-goranske županije (KLASA: 021-04/18-01/8, URBROJ:
2170/1-01-01/4-18-20) koja je stupila na snagu 24. studenoga 2018., u stavku 1.
dodana je nova alineja 1.,dosadašnje alineje 1. do 5. postale su alineje 2. do
6., izmijenjena je dosadašnja alineja 6. koja je sada postala alineja 7.,
dosadašnje alineje 7., 8., 9. i 10 brišu se, dosadašnja alineja 11. sada
postaje alineja 8., dosadašnja alineja 12. briše se, djelomično su izmijenjene
dosadašnje alineje 13. i 14. koje su sada postale alineje 9. i 10., I>
dosadašnje alineje 15. i 16. postaju alineje 11. i 12., te je iza stavka 1.
dodan novi stavak 2.
Upravni odjel za prostorno uređenje, graditeljstvo i zaštitu okoliša
Članak 11.
Upravni odjel za prostorno uređenje, graditeljstvo i zaštitu okoliša
ustrojava se radi obavljanja poslova koji se odnose na:
·
izdavanje akata prostornog uređenja i gradnje;
·
vođenje postupka donošenja odluka o izradi i
donošenju dokumenata prostornog uređenja;
·
izradu i provođenje dokumenata zaštite okoliša i
podnošenje izvješća nadležnim tijelima;
·
izdavanje akata temeljem propisa o zaštiti
okoliša, prirode, voda i gospodarenju otpadom;
·
koordiniranje aktivnosti na zaštiti okoliša
određene posebnim zakonima i drugim propisima;
·
vođenje propisanih evidencija o stanju okoliša i
emisijama u okoliš;
·
davanje koncesija za zaštićena područja prirode;
·
vođenje evidencija o komunalnim naknadama i
doprinosima;
·
uredsko poslovanje za ispostave ovog Upravnog
odjela (prijem i otprema pismena i arhiviranje predmeta);
·
obavljanje poslova vezanih za vrednovanje
nekretnina, te rad Procjeniteljskog povjerenstva Primorsko- goranske županije;
·
praćenje i koordiniranje rada trgovačkih
društava i ustanova iz nadležnosti Upravnog odjela, a kojima je Županija član
ili (su) osnivač, te podnošenje izvješća o njihovom radu;
·
predlaganje i kandidiranje projekata od interesa
za Županiju i obavljanje stručnih poslova vezanih za programe Europske unije i
Republike Hrvatske;
·
sudjelovanje u izradi strateških i ostalih
dokumenata Županije.
Upravni odjel za prostorno uređenje, graditeljstvo i zaštitu okoliša obavlja
i druge poslove iz područja prostornog uređenja, graditeljstva i zaštite
okoliša koji su mu stavljeni u nadležnost posebnim zakonom.
Upravni odjel za prostorno uređenje, graditeljstvo i zaštitu okoliša poslove
iz stavka 1. ovoga članka vezane uz prostorno uređenje i gradnju obavlja u
sjedištu Odjela u Rijeci i u ispostavama u Crikvenici, Delnicama (s dva
izdvojena mjesta rada u Čabru i Vrbovskom), Krku, Malom Lošinju, Opatiji i
Rabu, dok poslove vezane uz zaštitu okoliša i drugostupanjski upravni postupak
obavlja u sjedištu Odjela u Rijeci za područje cijele Županije.
Odredbom članka 1. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o izmjenama i
dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu rada upravnih tijela
Primorsko-goranske županije (KLASA: 021-04/13-01/9, URBROJ:
2170/1-01-01/5-13-18) koja je stupila na snagu 27. prosinca 2013., u stavku 1.
alineja 11. briše se, dosadašnje alineje 12. - 20. postaju alineje 11. - 19.,
iza stavka 1. dodan je stavak 2.
Odredbom članka 1. Odluke o dopuni Odluke o ustrojstvu i djelokrugu rada
upravnih tijela Primorsko-goranske županije (KLASA: 021-04/15-01/9, URBROJ:
2170/1-01- 01/5-15-12) koja je stupila na snagu 7. studenoga 2015., iza alineje
19. dodana je nova alineja 20.
Odredbom članka 1. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o izmjenama i
dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu rada upravnih tijela
Primorsko-goranske županije (KLASA: 021-04/18-01/8, URBROJ: 2170/1-01-01/4-18-20)
koja je stupila na snagu 24. studenoga 2018., u stavku 1. dosadašnja alineja
10. postaje alineja 3., dosadašnje alineje 4. - 8. brišu se i dodaje se nova
alineja 4.,dosadašnja alineja 3. postaje alineja 5., dosadašnja alineja 9.
postaje alineja 6., dosadašnje alineje 11. - 15. brišu se i dodaju se nove
alineje 7. i 8., dosadašnja alineja 16 postaje alineja 9., dosadašnja alineja
20. postaje alineja 10., dosadašnje alineje 17., 18. i 19. postaju alineje 11.,
12. i 13., iza stavka 1. dodaje se novi stavak 2, a dosadašnji stavak 2. sada
postaje stavak 3.
Upravni odjel za zdravstvo
Članak 12.
Upravni odjel za zdravstvo ustrojava se radi obavljanja poslova koji se
odnose na:
·
osiguranje uvjeta za zaštitu, očuvanje i
unapređenje zdravlja stanovništva;
·
osiguranje provođenja javno-zdravstvene,
epidemiološke, zdravstveno-ekološke i zdravstveno-statističke djelatnosti od
interesa za područje Županije;
·
organiziranje ispitivanja, praćenja i
evaluiranja čimbenika okoliša (hrana, voda za piće, voda za kupanje i
rekreaciju, zrak, buka i drugo) koji mogu štetno utjecati na zdravlje ljudi;
·
praćenje i koordiniranjerada zdravstvenih
ustanova čiji je osnivač Županija te podnošenje izvještaja o njihovom radu;
·
predlaganje i popunjavanje mreže
javno-zdravstvene službe na području Županije,
·
pripremanje i provedbu postupaka davanja
koncesije za obavljanje javne zdravstvene službe te praćenje izvršenja ugovora
o koncesiji;
·
koordiniranje rada na izradi Plana zdravstvene
zaštite za područje Županije te izradi jednogodišnjih i trogodišnjih planova
promicanja zdravlja, prevenciju i rano otkrivanje bolesti;
·
predlaganje i provođenje specifičnih mjera
zdravstvene zaštite te osiguranje dostupnosti i kvalitete zdravstvene zaštite
za pojedina područja Županije (otoci, Gorski kotar te druga rijetko naseljena i
slabije razvijena područja;
·
imenovanje mrtvozornika te organiziranje rada i
financiranje mrtvozorničke službe;
·
predlaganje rasporeda decentraliziranih
sredstava za potrebe zdravstvenih ustanova, kao i popisa prioriteta za korištenje
tih sredstava;
·
suradnju sa zdravstvenim ustanovama pri izradi
programa koji se financiraju iz Proračuna Županije;
·
provođenje postupka za sufinanciranje udruga i
drugih organizacijskih oblika građana za rad na području očuvanja i unapređenja
zdravlja stanovništva na području Županije;
·
pružanje stručne, administrativne i tehničke
pomoći te praćenje rada Savjeta za zdravlje Primorsko-goranske županije te
drugih povjerenstava i radnih grupa u području zdravstva;
·
predlaganje i kandidiranjeprojekata od interesa
za Županiju i obavljanje stručnih poslova vezanih za programe Europske unije i
Republike Hrvatske;
·
sudjelovanje u izradi strateških i ostalih
dokumenata Županije.
Upravni odjel za zdravstvo obavlja i druge poslove iz područja zdravstva
koji su mu stavljeni u nadležnost posebnim zakonom.
Odredbom članka 1. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o izmjenama i
dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu rada upravnih tijela
Primorsko-goranske županije (KLASA: 021-04/18-01/8, URBROJ: 2170/1-01-01/4-18-20)
koja je stupila na snagu 24. studenoga 2018., u stavku 1. I> lomično je
izmijenjena alineja 1., alineja 4. mijenja se, alineja 5. briše se, dosadašnja
alineja 6. postaje alineja 5., dosadašnja alineja 7. koja sada postaje alineja
6. mijenja se, dosadašnje alineje 8. i 9. postaju alineje 7. i 8., dosadašnja
alineja 10. koja sada postaje alineja 9. mijenja se, dosadašnje alineje 11. i
12. postaju alineje 10. i 11., dosadašnja alineja 13. briše se, dosadašnja
alineja 14. koja sada postaje alineja 12. mijenja se, dosadašnja alineja 15.
briše se, dosadašnje alineje 16., 17. i 18. postaju alineje 13., 14. i 15., te
se iza stavka 1. dodaje novi stavak 2.
Upravni odjel za odgoj i obrazovanje
Članak 13.
Upravni odjel za odgoj i obrazovanje ustrojava se radi obavljanja poslova
koji se odnosi na:
·
odgoj i obrazovanje u osnovnom i srednjem
školstvu;
·
stručne i druge poslove vezano za mrežu dječjih
vrtića i mrežu osnovnih i srednjih škola kojima je Primorsko- goranska županija
osnivač;
·
analiziranje, planiranje, praćenje i
izvještavanje o decentraliziranom financiranju materijalnih troškova,
investicijskog i tekućeg održavanja za ustanove školstva čiji je osnivač
Županija;
·
planiranje, financiranje, provođenje, praćenje
kapitalnih projekata i nabave opreme za županijske ustanove školstva;
·
planiranje, financiranje, praćenje i
izvještavanje za programe školskog kurikuluma - iznad zakonskog standarda u
školstvu;
·
obavljanje stručnih, savjetodavnih, pravnih i
drugih poslova u nadležnosti osnivača za ustanove školstva;
·
planiranje, financiranje i praćenje izvršenja
ostalih programa u odgoju, obrazovanju i znanosti i visokom obrazovanju;
·
suradnju sa subjektima odgoja, obrazovanja,
znanosti i visokog obrazovanja u osmišljavanju, praćenju i provedbi programa;
·
suradnju s nadležnim ministarstvima, drugim
državnim tijelima i jedinicama lokalne samouprave po pitanjima iz nadležnosti
Upravnog odjela;
·
predlaganje i kandidiranje projekata od interesa
za Županiju i obavljanje stručnih poslova vezano za programe Europske unije i
Republike Hrvatske;
·
sudjelovanje u izradi strateških i ostalih
dokumenata Županije;
Upravni odjel za odgoj i obrazovanje obavlja i druge poslove iz područja
odgoja i obrazovanja koji su mu stavljeni u nadležnost posebnim zakonom.
Odredbom članka 1. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o izmjenama i
dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu rada upravnih tijela
Primorsko-goranske županije (KLASA: 021-04/18-01/8, URBROJ: 2170/1-01-01/4-18-20)
koja je stupila na snagu 24. studenoga 2018., u stavku 1. mijenja se alineja 1.
i dodaje se nova alineja 2., dosadašnje alineje 2. i 3. postaju alineje 3. i
4., dosadašnja alineja 4. koja sada postaje alineja 5. mijenja se, dosadašnja
alineja 5. koja sada postaje alineja 6. djelomično se mijenja, dosadašnje
alineje 7. i 8. postaju alineje 8. i 9., dosadašnja alineja 9. briše se, te se
iza stavka 1. dodaje novi stavak 2.
Upravni odjel za gospodarenje imovinom i opće poslove
Članak 14.
Upravni odjel za gospodarenje imovinom i opće poslove ustrojava se radi
obavljanja poslova koji se odnose na:
·
vođenje evidencije nekretnina u vlasništvu
Županije, izradu prijedloga mjera upravljanja nekretninama u vlasništvu
Županije te uređivanje vlasničko-pravnih odnosa;
·
savjetodavne poslove za potrebe Župana, vođenje
upravnih i sudskih predmeta i zastupanje pred sudovima i drugim tijelima;
·
izradu izvješća o rješavanju predstavki i
pritužbi građana upućenih upravnim tijelima Županije;
·
izradu nacrta općih akata kojima se uređuje
ustrojstvo i djelokrug rada upravnih tijela te njihov unutarnji red kao i
drugih akata iz djelokruga Upravnog odjela;
·
provođenje zakona kojima se uređuju službenički
i namještenički odnosi;
·
stručno osposobljavanje i usavršavanje
službenika i namještenika upravnih tijela Županije;
·
ostvarivanje prava Župana i njegovih zamjenika
temeljem profesionalnog obavljanja dužnosti;
·
obavljanje stručnih i administrativnih poslova
za potrebe Službeničkog suda Primorsko-goranske županije;
·
razvoj i održavanje informatičkog sustava
Županije, planiranje i provođenje edukacije službenika i namještenika za
korištenje informatičke opreme, programa i alata u radu, sigurnost i zaštitu
podataka koji se vode informatičkim putem;
·
uredsko poslovanje upravnih tijela Županije
(prijem i otprema pismena i arhiviranje predmeta),osim ispostava upravnog
tijela nadležnog za poslove graditeljstva i zaštite okoliša;
·
provođenje mjera zaštite na radu i zaštite od
požara;
·
investicijsko i tekuće održavanje imovine u
vlasništvu Županije te održavanje poslovnih prostora danih na korištenje
Županiji;
·
nabavu materijala i opreme te održavanje opreme
i uređaja za zajedničke potrebe upravnih tijela;
·
osiguranje službenika i namještenika te imovine
Županije i vođenje postupka za naplatu štete;
·
obavljanje pomoćno-tehničkih poslova;
·
predlaganje i kandidiranje projekata od interesa
za Županiju i obavljanje stručnih poslova vezanih za programe Europske unije i
Republike Hrvatske;
·
sudjelovanje u izradi strateških i ostalih
dokumenata Županije.
Upravni odjel za gospodarenje imovinom i opće poslove obavlja i druge
poslove iz područja upravljanja imovinom, službeničkog sustava, uredskog
poslovanja, zaštite na radu i zaštite od požara koji su mu stavljeni u
nadležnost posebnim zakonom.
Odredbom članka 2. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o izmjenama i
dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu rada upravnih tijela
Primorsko-goranske županije (KLASA: 021-04/13-01/6, URBROJ:
2170/1-01-01/4-13-18) koja je stupila na snagu 20. rujna 2013., u stavku 1. iza
alineje 1. dodane su nove alineje 2. i 3., a dosadašnje alineje 2. - 17.
postale su alineje 4. - 19.
Odredbom članka 1. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o izmjenama i
dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu rada upravnih tijela Primorsko-goranske
županije (KLASA: 021-04/18-01/8, URBROJ: 2170/1-01-01/4-18-20) koja je stupila
na snagu 24. studenoga 2018., u stavku 1. izmijenjene su alineje 3., 11. i 12.,
alineja 13. briše se, a dosadašnja alineja 14. postaje alineja 13., dosadašnje
alineje 15. i 16. mijenjaju se i postaju alineje 14. i 15., dosadašnje alineje
17. i 18. postaju alineje 16. i 17., te se iza stavka 1. dodaje novi stavak 2.
Upravni odjel za pomorsko dobro, promet i veze
Članak 15.
Upravni odjel za pomorsko dobro, promet i veze ustrojava se radi obavljanja
poslova koji se odnose na:
·
poticanje, usklađivanje i ravnomjerni razvoj
cestovnog, željezničkog, pomorskog i zračnog prometa i veza na području
Županije te brigu o prometnoj povezanosti svih jedinica lokalne samouprave sa
sjedištem Županije;
·
provođenje postupka prikupljanja i pripreme
dokumentacije te izrada prijedloga za utvrđivanje granica pomorskog dobra izvan
lučkog područja i lučkog područja;
·
provedbu geodetskih i parcelacijskih elaborata u
katastrskim evidencijama i zemljišnim knjigama za utvrđene granice pomorskog
dobra, vođenje evidencije granica pomorskog dobra te pripremanje i dostavljanje
podataka za izradu GIS-a granica pomorskog dobra i koncesija na pomorskom
dobru;
·
davanje koncesija na pomorskom dobru, vođenje
Upisnika koncesija i Registra koncesija na pomorskom dobru, praćenje izvršenja
ugovora o koncesijama, evidentiranje i praćenje naplate naknada za koncesiju te
izrada izvješća za nadležna tijela;
·
praćenje i analiza stanja na pomorskom dobru te
izradu stručne dokumentacije;
·
planiranje, sudjelovanje i provedbu saniranja,
održavanja, modernizacije i izgradnje pomorskog dobra, odnosno lučke podgradnje
i nadgradnje u lukama županijskog i lokalnog značaja te poticanje i promicanje
aktivnosti na pomorskom dobru;
·
brigu o zaštiti mora i priobalja te praćenja
provedbe ugovora o čišćenju akvatorija Jadranskog mora na području Županije;
·
poticanje obavljanja javnog prijevoza u
linijskom obalnom pomorskom prometu na području Županije te provođenje
postupka;
·
poticanje, usklađivanje i praćenje razvojnih
programa i projekata na području cesta i cestovnog prometa te usklađivanje i
koordinaciju ravnomjernog održavanja županijskih i lokalnih cesta;
·
poticanje programa i projekatau cilju edukacije
iz sigurnosti cestovnog prometa te praćenje i analiza sigurnosti prometa na
javnim cestama:
·
izdavanje dozvola i vođenje upisnika izdanih
dozvola za obavljanje županijskog linijskog javnog cestovnog prijevoza putnika;
·
poticanje programa i projekata s ciljem
održavanja aerodroma, razvoja i povećanja zračnog prometa na području Županije
te praćenje realizacije;
·
poticanje programa i projekata s ciljem
uspostavljanja i održavanja zračnih linija radi bolje međusobne povezanosti
otoka i otoka s kopnom;
·
praćenje i koordiniranje rada trgovačkih
društava i ustanova iz nadležnosti Upravnog odjela, a kojima je Županija član
ili osnivač, te podnošenje izvješća o njihovom radu;
·
predlaganje i kandidiranje projekta od interesa
za Županiju i obavljanje stručnih poslova vezanih za programe Europske unije i
Republike Hrvatske;
·
sudjelovanje u izradi strateških i ostalih
dokumenata Županije;
Upravni odjel za pomorsko dobro, promet i veze obavlja i druge poslove iz
područja pomorskog dobra, prometa i veza koji su mu stavljeni u nadležnost
posebnim zakonom.
Odredbom članka 1. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o izmjenama i
dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu rada upravnih tijela
Primorsko-goranske županije (KLASA: 021-04/18-01/8, URBROJ: 2170/1-01-01/4-18-20)
koja je stupila na snagu 24. studenoga 2018., u stavku 1. mijenja se alineja
4., alineje 5. i 6. brišu se, dosadašnja alineja 7. postaje alineja 5., alineja
8. briše se, dosadašnje alineje 9., 10. i 11. sada postaju alineje 6., 7. i 8.,
dosadašnje alineje 12. i 13. koje postaju alineje 9. i 10. djelomično su
izmijenjene, dosadašnje alineje 14., 15. i 16. postaju alineje 11., 12. i 13.,
alineja 17. briše se, dosadašnja alineja 18. postaje alineja 14., alineja 19.
briše se, dosadašnje alineje 20. i 21. postaju alineje 15. i 16., te se iza
stavka 1. dodaje novi stavak 2.
Upravni odjel za turizam, poduzetništvo i ruralni razvoj
Članka 16.
Upravni odjel za turizam, poduzetništvo i ruralni razvoj ustrojava se radi
obavljanja poslova koji se odnose na:
·
pripremu, provođenje i praćenje programa i mjera
razvitka turizma u skladu sa strateškim planovima razvoja turizma Županije i
suradnju s turističkim zajednicama i strukovnim udruženjima iz područja
turizma;
·
praćenje stanja u području gospodarstva,
predlaganje i provođenje mjera promicanja, razvoja, sustavnog unapređivanja i
tehnološkog razvoja malog i srednjeg poduzetništva i obrtništva;
·
suradnju s domaćim i stranim institucijama,
udruženjima i centrima koji se bave razvojem poduzetništva i inovacija;
·
praćenje provedbe nacionalnog programa ruralnog
razvoja te pripremu, provođenje i praćenje programa i mjera ruralnog razvoja u
Županiji u području poljoprivrede, poduzetništva, turizma i šumarstva;
·
praćenje stanja u području poljoprivrede,
predlaganje i provođenje programa i mjeraza razvoj poljoprivrede, stočarstva,
vinogradarstva, vinarstva i proizvodnje hrane, posebno autohtonih proizvoda i
ribarstva;
·
praćenje dodjele državnog poljoprivrednog
zemljišta u zakup te pripremanje i sudjelovanje u provedbi programa i mjera
okrupnjavanja i navodnjavanja poljoprivrednog zemljišta;
·
predlaganje i provođenje programa i mjera
razvoja u područjušumarstva i drvoprerađivačke industrije i suradnja sa
subjektima iz navedenog područja;
·
primjena propisa iz područja lovstva, a posebice
provođenje postupaka davanja u zakup zajedničkih lovišta te predlaganje i
provođenje mjera i programa razvitka lovstva i suradnja sa subjektima iz
navedenog područja;
·
primjena propisa iz područja zaštite životinja,
a posebice sudjelovanje u pripremi i predlaganju akata i mjera kojima se
uređuje zaštita napuštenih i izgubljenih životinja te praćenje izvršenja;
·
praćenje i koordiniranje rada trgovačkih
društava i ustanova iz nadležnosti Upravnog odjela,a kojima je Županija član
ili osnivač, te podnošenje izvješća o njihovom radu;
·
predlaganje i kandidiranje projekata od interesa
za Županiju i obavljanje stručnih poslova vezanih za programe Europske unije i
Republike Hrvatske;
·
sudjelovanje u izradi strateških i ostalih
dokumenata Županije.
Upravni odjel za turizam, poduzetništvo i ruralni razvoj obavlja i druge
poslove iz područja turizma, poduzetništva i ruralnog razvoja koji su mu
stavljeni u nadležnost posebnim zakonom.
Odredbom članka 1. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o izmjenama i
dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu rada upravnih tijela
Primorsko-goranske županije (KLASA: 021-04/18-01/8, URBROJ:
2170/1-01-01/4-18-20) koja je stupila na snagu 24. studenoga 2018., u stavku 1.
mijenja se alineja 1., alineja 2. djelomično je izmijenjena, mijenja se alineja
3. i dodaje se nova alineja 4., djelomično je izmijenjena dosadašnja alineja 4.
koja postaje alineja 5., dosadašnje alineje 5. i 6. brišu se i dodaje se nova
alineja 6., alineje 7. i 8. mijenjaju se, dosadašnje alineje 9. i 10. brišu se
i dodaje se nova alineja 9., dosadašnje alineje 11., 12. i 13. postaju alineje
10., 11. i 12., te se iza stavka 1. dodaje novi stavak 2.
Upravni odjel za regionalni razvoj, infrastrukturu i upravljanje projektima
Članak 17.
Upravni odjel za regionalni razvoj, infrastrukturu i upravljanje projektima
ustrojava se radi obavljanja poslova koji se odnosi na:
·
planiranje, poticanje, upravljanje i provedbu
politike regionalnog razvoja na području Županije i predlaganje strateških
ciljeva, prioriteta i mjera regionalnog razvoja;
·
ustrojavanje i vođenje županijske baze razvojnih
projekata;
·
sudjelovanje u pripremi i izradi strateških i
operativnih razvojnih dokumenata Županije te praćenju razvojnih programaiz nadležnosti
Upravnog odjela;
·
koordiniranje izrade i praćenje provedbe
županijske razvojne strategije i drugih strateških i razvojnih dokumenata za
područje Županije;
·
koordiniranje provedbe županijskih razvojnih
programa;
·
pružanje podrške investitorima u pronalaženju
investicijskih projekata i tijekom njihove realizacije;
·
pripremu, izradu i provođenje programa i
projekata poticanja razvoja velikih gospodarskih subjekata primarno u domeni
infrastrukture;
·
pružanje stručne pomoći javnopravnim tijelima i
javnim ustanovama s područja Županije kojima su osnivači Republika Hrvatska,
Županija i/ili jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, vezanih uz
regionalni razvoj;
·
sudjelovanje u radu partnerskog vijeća
statističke regije, partnerskog vijeća za područje Županije i partnerskog
vijeća za urbano područje;
·
poticanje zajedničkih razvojnih projekata s
drugim jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave te kroz
međuregionalnu i prekograničnu suradnju;
·
pripremu i provedbu razvojnih projekata više razine
složenosti na području Županije koji se financiraju sredstvima iz Proračuna
sukladno odluci Župana;
·
poticanje, koordinaciju, usklađivanje i praćenje
razvojnih programa i projekata iz područja prometne infrastrukture, vodoopskrbe
i odvodnje, energetike i energetske infrastrukture;
·
davanje koncesije u području energetike i
praćenje realizacije sklopljenih ugovora o koncesiji;
·
suradnju s ostalim upravnim tijelima na pripremi
i implementaciji projekata sufinanciranih iz fondova EU.
Upravni odjel za regionalni razvoj, infrastrukturu i upravljanje projektima
obavlja i druge poslove iz područja regionalnog razvoja, infrastrukture i
upravljanja projektima koji su mu stavljeni u nadležnost posebnim zakonom.
Odredbom članka 1. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o izmjenama i
dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu rada upravnih tijela
Primorsko-goranske županije (KLASA: 021-04/18-01/8, URBROJ:
2170/1-01-01/4-18-20) koja je stupila na snagu 24. studenoga 2018., u stavku 1.
mijenjaju se alineje 1., 2. i 4. i dodaje se nova alineja 5., dosadašnja
alineja 5. postaje alineja 6., dosadašnja alineja 6. djelomično je izmijenjena
i postaje alineja 7., dosadašnje alineje 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13. i 14.
brišu se i dodaju se nove alineje 8., 9., 10., 11., 12., 13. i 14., te se iza
stavka 1. dodaje novi stavak 2.
Upravni odjel za socijalnu politiku i mlade
Članak 18.
Upravni odjel za socijalnu politiku i mlade ustrojava se radi obavljanja
poslova koji se odnose na:
·
praćenje ostvarivanja socijalnih prava u okviru
socijalnih programa općina i gradova na području Županije i izradu izvješća za
nadležna tijela državne uprave i tijela Županije;
·
praćenje provedbe Socijalnog plana za područje
Županije;
·
praćenje provedbe mreže socijalnih usluga u
Županiji i analiza dostupnosti i kvalitete istih;
·
koordiniranje rada i poticanje na suradnju
pravnih i fizičkih osoba koje na području Županije obavljaju djelatnost
socijalne skrbi radi razvijanja socijalnog partnerstva;
·
predlaganje rasporeda decentraliziranih
sredstava za potrebe ustanova socijalne skrbi, kao i popisa prioriteta za
korištenje tih sredstava;
·
predlaganje sufinanciranja rada udruga i drugih
organizacija u provedbi programa i projekata iz područja socijalne skrbi, skrbi
o djeci i mladima te drugih humanitarnih djelatnosti od interesa za Županiju;
·
izdavanje akata radi utvrđivanja minimalnih
uvjeta za pružanje socijalnih usluga, te o pravima iz područja socijalne skrbi;
·
planiranje i razvoj mrežeinstitucijskih i izvaninstitucijskihsocijalnih
usluga;
·
unaprjeđivanjesuradnje s organizacijama civilnog
društva, stručnim i znanstvenim ustanovama, jedinicama lokalne samouprave te
ustanovama u području socijalne skrbi i skrbi o djeci i mladima;
·
poticanje stvaranja odgovarajućih prostornih
uvjeta za edukativne i zabavno-rekreativne aktivnosti djece i mladih, kroz
planiranje i razvoj mreže informativno- edukativnih punktova i društvenih
domova za djecu i mlade;
·
poticanje razvoja društvenog poduzetništva i
zadrugarstva kao integralnih dijelova moderne socijalne politike kroz
informiranje javnosti umrežavanje dionika;
·
poticanje razvoja socijalnih inovacija s ciljem
otvaranja mogućnosti zapošljavanja mladih ljudi te jačanja socijalne
integracije i kohezije;
·
pružanje stručne, administrativne i tehničke
pomoći u radu Savjeta za socijalnu skrb Primorsko-goranske županije, Savjeta
mladih Primorsko-goranske županije, Povjerenstva za ravnopravnost spolova i
Vijeća seniora Primorsko-goranske županije;
·
predlaganje i kandidiranje projekta od interesa
za Županiju i obavljanje stručnih poslova vezanih za programe Europske unije i
Republike Hrvatske;
·
sudjelovanje u izradi strateških i ostalih
dokumenata Županije.
Upravni odjel za socijalnu politiku i mlade obavlja i druge poslove iz
područja socijalne politike i skrbi o djeci i mladima koji su mu stavljeni u
nadležnost posebnim zakonom.
Odredbom članka 1. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o izmjenama i
dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu rada upravnih tijela
Primorsko-goranske županije (KLASA: 021-04/18-01/8, URBROJ:
2170/1-01-01/4-18-20) koja je stupila na snagu 24. studenoga 2018., u stavku 1.
mijenjaju se alineje 2., 3., 4. i 6., dosadašnja alineja 7. briše se i dodaje
se nova alineja 7., alineja 8. djelomično je izmijenjena, dosadašnje alineje
9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17. i 18. brišu se i dodaju se nove
alineje 9., 10., 11., 12. i 13., dosadašnje alineje 19. i 20. postaju alineje
14. i 15., te se iza stavka 1. dodaje novi stavak 2.
Upravni odjel za kulturu, sport i tehničku kulturu
Članak 19.
Upravni odjel za kulturu, sport i tehničku kulturu ustrojava se radi
obavljanja poslova koji se odnose na:
·
djelatnosti u kulturi, sportu i tehničkoj
kulturi;
·
analizu, planiranje, financiranje, praćenje i
izvještavanje o radu ustanova u kulturi čiji je osnivač Županija;
·
obavljanje stručnih, savjetodavnih, pravnih i
drugih poslova iz nadležnosti osnivača za ustanove u kulturi;
·
planiranje, financiranje i praćenje izvršenja
programa javnih potreba u kulturi, sportu i tehničkoj kulturi;
·
praćenje stanja i zaštitu kulturne baštine;
·
suradnju s udrugama i drugim subjektima kulture,
sporta i tehničke kulture u osmišljavanju, praćenju i provedbi programa;
·
praćenje i koordiniranje rada trgovačkih
društava i ustanova iz nadležnosti Upravnog odjela, a kojima je Županija član
ili osnivač, te podnošenje izvješća o njihovom radu;
·
suradnju s nadležnim ministarstvima, drugim
državnim tijelima i jedinicama lokalne samouprave po pitanjima iz nadležnosti
Upravnog odjela;
·
predlaganje i kandidiranje projekata od interesa
za Županiju i obavljanje stručnih poslova vezanih za programe Europske unije i
Republike Hrvatske;
·
sudjelovanje u izradi strateških i ostalih
dokumenata Županije.
Upravni odjel za kulturu, sport i tehničku kulturu obavlja i druge poslove
iz područja kulture, sporta i tehničke kulture koji su mu stavljeni u
nadležnost posebnim zakonom.
Odredbom članka 1. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o izmjenama i
dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu rada upravnih tijela
Primorsko-goranske županije (KLASA: 021-04/13-01/9, URBROJ:
2170/1-01-01/5-13-18) koja je stupila na snagu 27. prosinca 2013., u stavku 1.
iza alineje 4. dodaje se nova alineja 5., a dosadašnje alineje 5. - 9. postaju
alineje 6. - 10.
Odredbom članka 1. Odluke o dopuni Odluke o ustrojstvu i djelokrugu rada
upravnih tijela Primorsko-goranske županije (KLASA: 021-04/15-01/9, URBROJ:
2170/1-01- 01/5-15-12) koja je stupila na snagu 7. studenoga 2015., iza alineje
19. dodana je nova alineja 20.
Odredbom članka 1. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o izmjenama i
dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu rada upravnih tijela
Primorsko-goranske županije (KLASA: 021-04/18-01/8, URBROJ:
2170/1-01-01/4-18-20) koja je stupila na snagu 24. studenoga 2018., u stavku 1.
mijenja se alineja 1., alineje 2. i 3. djelomično su izmijenjene,alineje 5. i
7. mijenjaju se, te se iza stavka 1. dodaje novi stavak 2.
IV. UNUTARNJE USTROJSTVO UPRAVNIH
TIJELA I NAČIN NJIHOVA RADA
Članak 20.
U upravnim tijelima mogu se osnivati unutarnje ustrojstvene jedinice.
Unutarnje ustrojstvo upravnih tijela uređuje se na način kojim se osigurava
korištenje stručnog znanja zaposlenih te racionalno obavljanje poslova iz
djelokruga pojedinog upravnog tijela.
Članak 21.
U upravnim tijelima ustrojavaju se službe, odsjeci i pododsjeci
U upravnim tijelima mogu se ustrojiti i ispostave izvan sjedišta upravnih
tijela.
Iznimno, unutarnje ustrojstvene jedinice mogu imati poseban naziv koji
upućuje na djelokrug poslova koji se u njima obavlja.
Članak 22.
Unutarnje ustrojstvo upravnih tijela, nazivi i djelokrug poslova te
upravljanje ustrojstvenim jedinica u upravnim tijelima, nazivi i opis poslova
radnih mjesta u upravnim tijelima te stručni i drugi uvjeti za raspored na
radna mjesta i broj izvršitelja, radno vrijeme, odgovornost za povredu službene
dužnosti te ostala pitanja od značaja za rad upravnih tijela uređuje se
pravilnikom o unutarnjem redu.
Pravilnik iz stavka 1. ovog članka donosi posebno za svako upravno tijelo
Župan na prijedlog pročelnika upravnog tijela.
Članak 23.
Upravna tijela, u području za koja su ustrojena i u okviru svog djelokruga
rada, neposredno izvršavaju i nadziru provođenje općih akata Skupštine i Župana
te vode drugostupanjski postupak po žalbama na pojedinačne akte donijete od
strane općinskih i gradskih upravnih tijela.
U provođenju nadzora iz stavka 1. ovoga članka upravna tijela mogu u slučaju
neprovođenja općeg akta poduzimati mjere propisane tim aktom i zakonom.
Članak 24.
Upravna tijela u obavljanju poslova iz samoupravnog djelokruga Županije
surađuju sa središnjim tijelima državne uprave, Uredom državne uprave u
Županiji, jedinicama lokalne samouprave s područja Županije, odnosno s gradskim
i općinskim upravnim tijelima, pravnim osobama koje obavljaju djelatnosti iz djelokruga
rada upravnog tijela i, kada je to potrebno, na zajedničkim osnovama pripremaju
stručne podloge za postupak odlučivanja Skupštine i Župana te predlažu mjere
radi unapređenja i razvoja djelatnosti za koju su osnovani.
Članak 25.
Upravna tijela u izvršavanju općih akata Skupštine donose pojedinačne akte
kojima rješavaju o pravima, obvezama i pravnim interesima fizičkih i pravnih
osoba.
Protiv akata iz stavka 1. ovoga članka može se izjaviti žalba nadležnom
ministarstvu, ako posebnim zakonom nije drukčije propisano.
Ako posebnim zakonom nije propisan postupak pred tijelima jedinica lokalne
ili područne (regionalne) samouprave, na donošenje akata iz članka 23. stavka
1. ove Odluke i stavka 1. ovoga članka, shodno se primjenjuju odredbe zakona
kojim se uređuje opći upravni postupak.
U skladu s odredbama zakona koji uređuje upravne sporove protiv konačnog
pojedinačnog akta može se pokrenuti upravni spor.
Ako posebnim zakonom nije drugačije propisano, protiv pojedinačnih akata
Skupštine i Župana kojima se rješava o pravima , obvezama i pravnim interesima
fizičkih i pravnih osoba ne može se izjaviti žalba, već se može pokrenuti
upravni spor.
Članak 26.
Usmjeravanje djelovanja upravnih tijela u obavljanju poslova iz njihova
samoupravnog djelokruga, odnosno poslova državne uprave koji su im povjereni
zakonom, kao i nadzor nad radom upravnih tijela, u nadležnosti su Župana.
U obavljanju poslova iz stavka 1. ovoga članka, Župan može upravnim tijelima
davati smjernice, uputstva i naredbe neposredno ili putem pročelnika Ureda
Županije.
Upravna tijela dužna su međusobno surađivati u izvršavanju poslova iz svog
djelokruga rada.
Članak 27.
Pravila u postupanju s pismenima, njihovu primanju i izdavanju akata,
evidenciji i dostavi u rad, obradi, korištenju, otpremanju, čuvanju,
izlučivanju i predaji nadležnom arhivu ili drugom nadležnom tijelu uređuju se
sukladno propisima kojima se uređuje uredsko poslovanje
V. RUKOVOĐENJE UPRAVNIM TIJELIMA
Članak 28.
Upravnim tijelima upravljaju pročelnici upravnih tijela.
Pročelnike upravnih tijela imenuje Župan na temelju javnog natječaja.
Javni natječaj za imenovanje pročelnika upravnih tijela provodi upravno
tijelo nadležno za službeničke odnose.
Članak 29.
Pročelnik upravnog tijela (u daljnjem tekstu: pročelnik) za svoj rad
odgovoran je Županu.
Pročelnik je osobno odgovoran za zakonit, pravilan i pravodoban rad upravnog
tijela kojim rukovodi, kao i za izvršenje zadataka i poslova iz njegove
nadležnosti.
Članak 30.
Pročelnik je dužan redovno, a najmanje jednom u tri mjeseca izvješćivati
Župana o radu upravnog tijela kojim upravlja u pisanom obliku.
Članak 31.
Pročelnik u obavljanju svojih poslova ima prava i dužnosti utvrđene zakonom
i drugim propisima, Statutom te drugim aktima Županije.
VI. SLUŽBENICI I NAMJEŠTENICI
Članak 32.
Poslove u upravnim tijelima obavljaju službenici i namještenici.
Službenici obavljaju upravne i stručne poslove iz djelokruga upravnog tijela
u kojem rade, a namještenici obavljaju pomoćno-tehničke i ostale poslove
neophodne za nesmetano obavljanje poslova iz djelokruga upravnih tijela.
Povjerene poslove službenici i namještenici dužni su obavljati savjesno,
pridržavajući se Ustava Republike Hrvatske, zakona i drugih propisa i općih
akata i pravila struke te su dužni postupati po uputama Župana, pročelnika i
nadređenog službenika.
Prava, obveze i odgovornosti službenika i namještenika zaposlenih u upravnim
tijelima uređuju se zakonom i drugim propisima te općim aktima koje donosi
Župan.
Prijelazne i završne odredbe Odluke o ustrojstvu i djelokrugu upravnih
tijela Primorsko-goranske županije (»Službene novine« broj 25/13)
Članak 33.
Stupanjem na snagu ove Odluke prestaju s radom upravna tijela ustrojena
Odlukom o ustrojstvu i djelokrugu upravnih tijela Primorsko-goranske županije
(»Službene novine« broj 54/10 i 26/12).
Upravna tijela ustrojena ovom Odlukom preuzimaju poslove iz djelokruga rada
upravnih tijela ustrojenih Odlukom iz stavka 1. ovog članka, i to:
·
Ured Županije od Ureda Županije, osim u dijelu
poslova za Savjet mladih Primorsko-goranske županije, Vijeće seniora
Primorsko-goranske županije, Povjerenstva za ravnopravnost spolova i poslova
proglašenja elementarne nepogode;
·
Upravni odjel za proračun, financije i nabavu od
Upravnog odjela za proračun, financije i nabavu;
·
Upravni odjel za prostorno uređenje,
graditeljstvo i zaštitu okoliša od Upravnog odjela za graditeljstvo i zaštitu
okoliša;
·
Upravni odjel za zdravstvo od Upravnog odjela za
zdravstvenu zaštitu i socijalnu skrb, osim u dijelu poslova socijalne skrbi;
·
Upravni odjel za odgoj i obrazovanje od Upravnog
odjela za obrazovanje, kulturu i sport, u dijelu poslova odgoja i obrazovanja;
·
Upravni odjel za gospodarenje imovinom i opće
poslove od Upravnog odjela za imovinu i zajedničke poslove;
·
Upravni odjel za pomorsko dobro, promet i veze
od Upravnog odjela za pomorstvo, promet i turizam, osim u dijelu poslova
turizma;
·
Upravni odjel za turizam, poduzetništvo i
ruralni razvoj od Upravnog odjela za gospodarstvo i poduzetništvo, Upravnog
odjela za pomorstvo, promet i turizam u dijelu poslova turizma i Ureda Županije
u dijelu poslova proglašenja elementarne nepogode;
·
Upravni odjel za regionalni razvoj,
infrastrukturu i upravljanje projektima od Upravnog odjela za regionalni razvoj
i infrastrukturu;
·
Upravni odjel za socijalnu politiku i mlade od
Upravnog odjela za zdravstvenu zaštitu i socijalnu skrb, u dijelu poslova
socijalne skrbi, te Ureda Županije u dijelu poslova za Savjet mladih
Primorsko-goranske županije, Vijeće seniora Primorsko-goranske županije i
Povjerenstva za ravnopravnost spolova;
·
Upravni odjel za kulturu, sport i tehničku
kulturu od Upravnog odjela za obrazovanje, kulturu i sport, u dijelu poslova
kulture, sporta i tehničke kulture.
Članak 34.
Župan će u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ove Odluke donijeti pravilnike
o unutarnjem redu za svako od upravnih tijela ustrojena u članku 8. ove Odluke.
Do donošenja akata iz stavka 1. ovog članka primjenjivat će se pravilnici o
unutarnjem redu upravnih tijela koji su doneseni na temelju Odluke o ustrojstvu
i djelokrugu upravnih tijela Primorsko-goranske županije (»Službene novine«
broj 54/10 i 26/12), osim u dijelu u kojem su u suprotnosti s ovom Odlukom.
Članak 35.
Do imenovanja pročelnika upravnih tijela ustrojenih ovom Odlukom Župan će
imenovati privremene pročelnike upravnih tijela iz članka 8. ove Odluke, u roku
od 8 dana od dana stupanja na snagu ove Odluke.
Privremeni pročelnici će u roku od 15 dana od dana donošenja pravilnika o
unutarnjem redu iz članka 34. stavka 2. ove Odluke donijeti rješenja o
rasporedu službenika i namještenika.
Upravno tijelo koje preuzima dio poslova iz djelokruga drugog upravnog
tijela preuzima i službenike i namještenike koji su zatečeni na preuzetim
poslovima.
Članak 36.
Opremu, pismohranu i drugu dokumentaciju, sredstva za rad, financijska
sredstva,prava i obveze dosadašnjih upravnih tijela, preuzimaju upravna tijela
koja preuzimaju i poslove na temelju ove Odluke, razmjerno preuzetim poslovima.
Članak 37.
Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje važiti Odluka o ustrojstvu i
djelokrugu upravnih tijela Primorsko-goranske županije (»Službene novine« broj
54/10 i 26/12).
Članak 38.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenim novinama«
Primorsko-goranske županije.
Završna odredba Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i
djelokrugu rada upravnih tijela Primorsko-goranske županije (»Službene novine
Primorsko- goranske županije« broj 31/13):
Članak 3.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenim novinama
Primorsko-goranske županije«.
Prijelazne i završne odredbe Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o
ustrojstvu i djelokrugu rada upravnih tijela Primorsko-goranske županije
(»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj 48/13):
Članak 4.
Danom stupanja na snagu ove Odluke Upravni odjel za prostorno uređenje,
graditeljstvo i zaštitu okoliša i Upravni odjel za kulturu, sport i tehničku
kulturu nastavljaju sa radom sa izmijenjenim djelokrugom rada sukladno
odredbama ove Odluke.
Članak 5.
Pravilnici o unutarnjem redu upravnih tijela iz članka 4. ove Odluke
uskladit će se s odredbama ove Odluke u roku od 15 dana od dana njezina
stupanja na snagu.
U roku od 15 dana od dana stupanja na snagu pravilnika iz stavka 1. ovog
članka donijet će se rješenja o rasporedu službenika.
Članak 6.
Službenici zatečeni u službi odnosno na radu u upravnim tijelima na dan
stupanja na snagu ove Odluke nastavljaju s radom na svojim dosadašnjim radnim
mjestima, do rasporeda na radna mjesta utvrđena pravilnicima o unutarnjem redu
iz članka 6. ove Odluke.
Upravni odjel za kulturu, sport i tehničku kulturu koji preuzima dio poslova
iz djelokruga rada Upravnog odjela za prostorno uređenje, graditeljstvo i
zaštitu okoliša preuzima i službenike koji su zatečeni na preuzetim poslovima,
te prava, obveze, sredstva za rad, financijska sredstva i dokumentaciju
razmjerno preuzetim poslovima.
Članak 7.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenim novinama
Primorsko-goranske županije''.
Završna odredba Odluke o dopuni Odluke o ustrojstvu i djelokrugu rada
upravnih tijela Primorsko-goranske županije (»Službene novine
Primorsko-goranske županije« broj 32/15):
Članak 2.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenim novinama
Primorsko-goranske županije«.
Prijelazne i završne odredbe Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o
ustrojstvu i djelokrugu rada upravnih tijela Primorsko-goranske županije
(»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj 36/18):
Članak 12.
Zadužuje se Odbor za statutarno-pravna pitanja da izradi pročišćeni tekst
Odluke o ustrojstvu i djelokrugu rada upravnih tijela Primorsko-goranske
županije.
Članak 13.
Župan Primorsko-goranske županije, uskladiti će Pravilnike o unutarnjem redu
Ureda Županije i Upravnog odjela za turizam, poduzetništvo i ruralni razvoj s
odredbama ove Odluke najkasnije u roku od 30 dana od dana njezina stupanja na
snagu.
Članak 14.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenim novinama
Primorsko-goranske županije«.