37.
Na temelju članka 35. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi
(»Narodne novine« broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 36/09,
150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17), i članka 19. Statuta Općine Čavle (»Službene
novine Primorsko-goranske županije« broj 20/ 14, 26/14, 27/15 i 12/18) Općinsko
vijeće Općine Čavle na sjednici održanoj dana 24.srpnja 2018. godine donijelo
je
ODLUKU
o davanju suglasnosti za provedbu ulaganja
u projekt rekonstrukcija tribina »NK Grobničan«
I.
Ovom Odlukom daje se suglasnost za provedbu ulaganja za investiciju
»Rekonstrukcija tribina »NK Grobničan«.
II.
Ulaganje iz točke I. ove Odluke planira se prijaviti na natječaj Programa
ruralnog razvoja RH za razdoblje 2014.- 2020., Mjera 07, podmjera 7.4., tip
operacije 7.4.1. Ulaganja u pokretanje, poboljšanje ili proširenje lokalnih
temeljnih usluga za ruralno stanovništvo, uključujući slobodno vrijeme i
kulturne aktivnosti te povezanu infrastrukturu.
U svrhu prijave ulaganja na natječaj naveden u prvom stavku ove točke, ovom
Odlukom ujedno se daje i suglasnost Općini Čavle za prijavu na natječaj.
Prilog - »Opis projekta« sastavni je dio ove Odluke.
III.
Ova suglasnost odnosi se na dolje navedeni kratki opis projekta u kojem se
nalaze svi bitni podaci o projektu: naziv projekta/ operacije, naziv korisnika,
kratki opis projekta, društvena opravdanost projekta/ operacije, financijski
kapaciteti korisnika i analiza troškova, ljudski kapaciteti za provedbu
operacije/ projekta, način održavanja i upravljanja projektom/ operacijom,
doprinos ulaganja stvaranju novih radnih mjesta te usklađenost projekta sa
razvojnom dokumentacijom i prostornim planom Općine Čavle.
1. Naziv projekta/ operacije
Rekonstrukcija tribina NK »Grobničan«
2. Naziv korisnika
Općina Čavle
Čavja 31, 51 219 Čavle
3. Kratki opis projekta
Cilj projekta je rekonstrukcija prostora ispod nogometnih tribina na
stadionu NK »Grobničan« u Mavrincima, odnosno zatvaranje prostora ispod tribina
u postojećim gabaritima. Unutar dobivenoga zatvorenoga prostora postojeće
svlačionice se dograđuju i rekonstruiraju u skladu s UEFA Pravilnikom o
stadionskoj infrastrukturi.
Rekonstrukcijom prostora ispod tribina izgraditi će se namjenski prostori i
to:
- svlačionica sa sanitarnim čvorovima,
- prostorije za medicinske preglede,
- prostorije za delegata,
- doping kontrolu,
- trenere,
- suce,
- tajništvo,
- oružara i
- praonicu,
- spremište sportske opreme i spremište vatrogasne opreme sa zasebnim
ulazima,
- sanitarija za publiku sa zasebnim ulazima,
- sanitarni čvor za osobe sa invaliditetom,
- blagajne.
Uz rekonstrukciju tribina predviđeno je uređenje parkirališta uz prilazni
put prema lokalnoj prometnici. Također, urediti će se zelene površine gdje će
ukupna površina hortikulturno uređenih površina iznositi 4.898 m2
što iznosi 32% površine građevne čestice (prema PPU potrebno je najmanje 30%).
Važno je napomenuti kako će se rekonstrukcijom poboljšati dovod i odvod vode
na stadionu, urediti će se termotehničke instalacije te će se adaptirati
električna instalacija za potrebe novouređenih prostora podno tribina.
4. Društvena opravdanost projekta/ operacije
U Općini Čavle uočen je problem u vidu nedostatka adekvatnih prostora kod
nogometnog igrališta NK »Grobničan«. Kako bi se riješio taj problem izrađen je
projekt rekonstrukcije prostora ispod tribina gore spomenutog
igrališta/stadiona, gdje on dobiva svoju namjenu te postaje mjestom gdje će
moći raditi i djelovati sportske i druge udruge koje imaju svoje sjedište u
Općini Čavle. Rekonstrukcijom će se dobiti površina veličine 1.015,10 m2
(neto površina zatvorenog i natkrivenog prostora), sa prostorima za svlačionice
sa sanitarnim čvorovima, prostorije za medicinske preglede, prostorije za
delegata, doping kontrolu, trenere, suce, tajništvo, oružara i praonicu, kao i
spremište za sportsku i vatrogasnu opremu. Potrebno je spomenuti i prostoriju
za sastanke površine 39,85 m2 na I. katu, koju će Udruge moći
koristiti za svoje potrebe.
U Općini Čavle je registrirana 69 različita udruga. Tako velik broj udruga upućuje
na zainteresiranost građana za udruživanje u različite udruge i inicijative.
Udruge uglavnom djeluju volonterski u lokalnoj zajednici, najčešće kroz
zajedničke ili pojedinačne aktivnosti ciljane na poboljšanje kvalitete života u
zajednici, jačanje tradicijskih i drugih kulturnih aktivnosti. Veliki broj
Udruga u Općini jesu sportske udruge te udruge koje promiču kulturu i one će
zasigurno od prostora dobivenog rekonstrukcijom tribina ostvariti određenu
korist s obzirom da će on biti otvoren za korištenje svim stanovnicima Općine
Čavle.
5. Financijski kapacitet korisnika (izvori sredstava, analiza troškova)
Općina Čavle ima za 2018. godinu usvojen Proračun od 41.160.000,00 kn.
Stadion NK »Grobničan« nalazi se na vlasništvu Općine Čavle. Projektantska vrijednost
investicije iznosi 4.619.622,00 kn (bez PDV-a).
Sredstva za provedbu projekta Rekonstrukcije tribina stadiona NK »Grobničan«
osigurana su u Proračunu Općine Čavle za 2018.g.: Razdjel 002, Glava 00201,
Program 2008 - sport, Kapitalni projekt K200802, Pozicija 155 u iznosu od
50.000,00 kn. Proračunom za 2019.g. osigurati će potrebna sredstava za provedbu
ulaganja.
Općina Čavle vlastitim će resursima upravljati projektom i raditi na
njegovom održavanju.
Na temelju dosadašnjih troškova održavanja prostora sličnih prostoru koji će
se dobiti rekonstrukcijom tribina, procijenjeni su budući godišnji troškovi za
održavanje:
- Uredski materijal i ostali materijalni troškovi 5.000,00 kn
- Energija 50.000,00 kn
- Usluge telefona, pošte i prijevoza 5.000,00 kn
- Usluga tekućeg i investicijskog ulaganja 50.000,00 kn
- Komunalne usluge 100.000,00 kn
- Troškovi jednog zaposlenog 90.000,00 kn
Sve buduće troškove održavanja prostora dobivenih rekonstrukcijom snositi će
Općina Čavle te će biti uvršteni u Godišnji plan održavanja objekata u
vlasništvu Općine Čavle što se financira proračunom Općine.
6. Ljudski kapacitet korisnika za provedbu projekta/operacije
Općina Čavle u svojoj nadležnosti obavlja poslove iz lokalnog djelokruga
kojima se neposredno ostvaruju potrebe građana, a osobito poslove koji se
odnose na uređenje naselja i stanovanja, prostorno i urbanističko planiranje,
komunalne djelatnosti, brigu o djeci, socijalnu skrb, primarnu zdravstvenu
zaštitu, odgoj i osnovno obrazovanje, kulturu, tjelesnu kulturu i sport,
zaštitu potrošača, zaštitu i unapređenje prirodnog okoliša, protupožarnu i
civilnu zaštitu. (Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN
33/01, 60/01, 106/03, 129/05, 109/07, 125/ 08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13,
137/15, 123/17).
Organizacijski i ljudski resursi kojima Općina raspolaže zadovoljavaju
potrebe provedbe ulaganja, a odnose se na znanje i iskustvo službenika
zaduženih za provođenje projektnih aktivnosti u svrhu postizanja projektnih
ciljeva. Službenici sukladno svojem ranijem iskustvu vrše kontrolu i monitoring
te prate uspješnost provedbe projekta. Općina Čavle raspolaže i ostalim
resursima koji su potrebni za kvalitetnu provedbu ulaganja.
7. Način održavanja i upravljanja projektom/operacijom
Općina Čavle vlastitim će resursima upravljati projektom sukladno iskustvima
i načinom upravljanja ostalim objektima u svojem vlasništvu. Održavanje će se
obavljati sukladno godišnjem planu održavanja objekta koji obuhvaća sve
tehničke i ostale komponente (protupožarna zaštita, zaštita na radu i sl.)
8. Doprinos ulaganja stvaranju novih radnih mjesta
Provedba ovog projekta će svoj doprinos osim u društvenom smislu pokazati i
poboljšanjem gospodarske slike Općine Čavle. Predviđa se zapošljavanje dvoje
novih djelatnika koji će raditi na održavanju objekta te će se na taj način
smanjiti i nezaposlenost.
Nije isključeno niti buduće zapošljavanje novih djelatnika prema potrebama i
planiranom razvoju i korištenju prostorija podno tribina.
9. Usklađenost projekta/ operacije s razvojnom dokumentacijom i prostornim
planom jedinice lokalne samouprave
Rekonstrukcija tribina NK »Grobničan« projekt je koji se nalazi u strateškom
cilju Programa ukupnog razvoja Općine Čavle i to u:
- Strateški cilj 1. Podizanje razine kvalitete života
oPrioritet 2. Razvoj društvene infrastrukture i programa
.Mjera 8. Izgradnja društvene infrastrukture
.Projekt pod nazivom Rekonstrukcija tribina NK »Grobničan«
Također, projekt je u skladu sa Prostornim planom uređenja Općine Čavle (SN
PGŽ 22/01, 49/09, 2/13) te je izdana Potvrda glavnog projekta od strane
Primorsko- goranske županije, Upravnog odjela za graditeljstvo i zaštitu
okoliša dana 26. listopada 2012. godine (KLASA: 361-03/11-01/89, Urbroj:
2170/1-03-01/7-12-12)
U svrhu odobrenja Glavnog projekta izdana je:
- Pravomoćna lokacijska dozvola Klasa: UP/I-350-05/04- 01/00162, Urbroj:
2170-77-01-00-04-19/DŽ/ od 9. rujna 2004, izdana od Ureda državne uprave u
Primorsko- goranskoj županiji, Službe za prostorno uređenje, zaštitu okoliša,
graditeljstvo i imovinsko- pravne poslove
- Pravomoćno rješenje o izmjeni i dopuni lokacijske dozvole Klasa:
UP/I-350-05/10-04/31, Urbroj: 2170/1-03- 01/7-12-22 od 8. veljače 2012. godine,
izdanog od Upravnog odjela za graditeljstvo i zaštitu okoliša Primorsko-
goranske županije.
IV.
Općinsko vijeće ovom Odlukom potpisuje i
Izjavu o dostupnosti ulaganja lokalnom stanovništvu i različitim interesnim
skupinama kojom Općina Čavle izjavljuje kako će nakon dovršetka ulaganja u
rekonstrukciju tribina, odnosno dovršetka projekta pod nazivom Rekonstrukcija
tribina NK »Grobničan«, rezultat projekta u potpunosti biti dostupan lokalnom
stanovništvu i svim interesnim skupinama Općine Čavle.
V.
Stupanjem na snagu ove odluke prestaje važiti Odluka o davanju suglasnosti
za provedbu ulaganja u projekt rekonstrukcija tribina »NK Grobničan« KLASA:
021-05/16-01/ 04, Urbroj: 2170-03-16-01-11 od 2. lipnja 2016. g. objavljena u
»Službenim novinama Primorsko-goranske županije« broj 14/2016. g.
VI.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenim novinama
Primorko-goranske županije«.
Klasa: 021-05/18-01/06
Ur. broj: 2170-03-18-01-3
OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE ČAVLE
Predsjednik
Norbert Mavrinac, v. r.
PRILOG
UZ SUGLASNOST PREDSTAVNIČKOG
TIJELA JEDINICE LOKALNE SAMOUPRAVE
ZA PROVEDBU ULAGANJA
(KLASA: 021-05/18-01/06 URBROJ: 2170-03-18-01-3)
UNUTAR MJERE 7 »TEMELJNE USLUGE I
OBNOVA SELA U RURALNIM PODRUČJIMA«
IZ PROGRAMA RURALNOG RAZVOJA
REPUBLIKE HRVATSKE
ZA RAZDOBLJE 2014. - 2020.
OPIS PROJEKTA
1. NAZIV PROJEKTA
(navesti naziv projekta iz projektne dokumentacije/građevinske dozvole ili
drugog odgovarajućeg dokumenta)
Rekonstrukcija i opremanje tribina NK »Grobničan«
2. KORISNIK PROJEKTA
2.1. NAZIV KORISNIKA
Općina Čavle
2.2. PRAVNI STATUS KORISNIKA
Jedinica lokalne samouprave
2.3. ADRESA KORISNIKA
Čavja 31, 51219 Čavle
2.4. OSOBA OVLAŠTENA ZA ZASTUPANJE
Ivana Cvitan Polić, mag. cult., načelnica
2.5. KONTAKT
Pročelnica Dolores Burić
Telefon: 051/208 312
E-mail: dolores.buric@cavle.hr
3. OPIS PROJEKTA
3.1. PODMJERA I TIP OPERACIJE ZA KOJI SE PROJEKT PRIJAVLJUJE
(navesti podmjeru/tip operacije unutar Mjere 7 »Temeljne usluge i obnova
sela u ruralnim područjima« za koju korisnik traži javnu potporu)
3.1.1. PODMJERA
7.4. Ulaganja u pokretanje, poboljšanje ili proširenje lokalnih temeljnih
usluga za ruralno stanovništvo, uključujući slobodno vrijeme i kulturne
aktivnosti te povezanu infrastrukturu
3.1.2. TIP OPERACIJE
7.4.1. Ulaganja u pokretanje, poboljšanje ili proširenje lokalnih temeljnih
usluga za ruralno stanovništvo, uključujući slobodno vrijeme i kulturne
aktivnosti te povezanu infrastrukturu.
3.2. MJESTO PROVEDBE
3.2.1. ŽUPANIJA
Primorsko- goranska županija
3.2.2. GRAD/OPĆINA
Općina Čavle
3.2.3. NASELJE/NASELJA
Naselje Mavrinci
3.3. CILJEVI PROJEKTA
(navesti ciljeve koji će se ostvariti provedbom projekta; najmanje 300, a
najviše 800 znakova)
Rekonstrukcija i opremanje tribina NK »Grobničan« pridonijet će ispunjavanju
temeljnog cilja definiranog mjerom 7 ruralnog razvoja, osigurat će poboljšanje
lokalne komunalne i društvene infrastrukture Općine Čavle i tako njezino
područje učiniti poželjnijim mjestom za život i rad.
Da bi se ispunio temeljni cilj ovog projekta ispunit će se sljedeći
specifični ciljevi:
Sc1) Povećati površinu namjenskih prostora za potrebe sportskih i inih
udruga te lokalnog stanovništva na području Općine Čavle
Sc2) Opremiti prostor pod tribinama opremom potrebnom za djelovanje NK
»Grobničan«, ostalih udruga i drugih korisnika
Sc3) Povećati broj uređenih parkirnih mjesta za potrebe NK »Grobničan«,
ostalih udruga i drugih korisnika
Sc4) Povećati površinu uređenih zelenih površina
Sc5) Povećati broj zaposlenih
3.4. OČEKIVANI REZULTATI PROJEKTA
3.4.1. Očekivani rezultati i mjerljivi indikatori
(navesti očekivane rezultate u odnosu na početno stanje i mjerljive
indikatore očekivanih rezultata za svaki od postavljenih ciljeva; najmanje 300,
a najviše 800 znakova)
Očekivani rezultati provedbe projekta predstavljaju rezultat glavnih
aktivnosti- građenja, sanacije i opremanja i time ispunjene specifične ciljeve
prikazane u donjoj tablici:
Tablica 1. Specifični ciljevi i njihovi mjerljivi indikatori
*tablica se nalazi na kraju dokumenta*
3.4.2. Stvaranje novih radnih mjesta
Pridonosi li projekt stvaranju novih radnih mjesta?
(Zaokružiti odgovor koji je primjenjiv za projekt)
Ako je odgovor »DA«:
a) opisati na koji način projekt doprinosi stvaranju novih radnih mjesta
Projekt doprinosi stvaranju novih radnih mjesta izravno jer će novouređeni
prostori zahtijevati dodatna ulaganja u vidu održavanja, pa će se tako
planirano radno mjesto odnositi na domara odnosno osobu zaduženu za brigu o
čistoći i uređenosti prostora te ispravnosti opreme. Domar će biti zaposlen na
puno radno vrijeme od strane prijavitelja - Općine Čavle.
Projekt će nakon svog završetka omogućiti namjenske prostore većem broju
udruga, što će lokalno stanovništvo dodatno potaknuti na udruživanje i na taj
način indirektno potaknuti zapošljavanja u udrugama.
b) opisati nova radna mjesta koja se planiraju ostvariti provedbom projekta
(Navesti u tablici vrstu radnog mjesta, planirani broj radnih mjesta i
planirano razdoblje/godinu ostvarenja novog radnog mjesta tijekom provedbe
projekta)
Tablica 1: Radna mjesta koja se planiraju ostvariti provedbom projekta
*tablica se nalazi na kraju dokumenta*
Napomena:
Podaci iz ove tablice uzeti će se u obzir prilikom provjere ostvarenja
kriterija odabira broj 2. iz Priloga 10 Natječaja.
Broj novozaposlenih osoba je pokazatelj provedbe projekta te se u trenutku
podnošenja zahtjeva za potporu dokazuje na temelju podataka iz ove tablice.
Na zahtjev Agencije za plaćanja korisnik je dužan dostaviti i/ili dati na
uvid dokaze i/ili obrazložiti stvaranje novih radnih mjesta koja su posljedica
provedbe ulaganja.
3.5. TRAJANJE PROVEDBE PROJEKTA
(navesti u mjesecima planirano trajanje provedbe ulaganja za koje se traži
javna potpora iz Mjere 7 »Temeljne usluge i obnova sela u ruralnim područjima«)
Provedba projekta trajati će 24 mjeseca od donošenja Odluke o dodjeli
sredstava.
3.6. GLAVNE AKTIVNOSTI
(navesti glavne aktivnosti koje će se provoditi u svrhu provedbe projekta;
najmanje 300, a najviše 800 znakova)
Glavne aktivnosti (A) projekta rekonstrukcije i opremanja tribina mogu se
podijeliti na sljedeći način:
A1. Provođenje postupaka javne nabave i odabir izvođača radova i stručnog
nadzora
A2. Građenje
- Građevinski i obrtnički radovi
- Uređenje prometne površine i okoliša
- Hidroinstalacije
- Strojarske instalacije
- Elektroinstalacije
A3. Rekonstrukcija dijela postojećeg stadiona
- Ravnanje terena
- Postavljanje travnjaka
A4. Opremanje
- Namještanje rekonstruiranog prostora
- Opremanje električnim uređajima
A5. Vođenje projekta
- Administriranje projekta
A6. Promidžba i vidljivost
3.7. PRIPREMNE PROVEDENE AKTIVNOSTI
(navesti ukratko pripremne aktivnosti koje su već provedene u svrhu
realizacije projekta/operacije. Na primjer: riješeni su imovinsko-pravni
odnosi, izrađen je idejni projekt/glavni projekt/elaborat zaštite okoliša,
ishođena je lokacijska dozvola/građevinska dozvola/akt prema propisima kojima
se uređuje zaštita okoliša i prirode/potvrde i suglasnosti javno-pravnih
tijela, ostale pripremne aktivnosti. Napomena: nije potrebno navoditi detalje
spomenutih akata/dokumenata - dovoljno je navesti općeniti naziv
akta/dokumenta, na primjer: izrađeni su idejni i glavni projekt, ishođene su
lokacijska dozvola, građevinska dozvola i potvrde javno-pravnih tijela koje su
sastavni dio glavnog projekta)
Provedene pripremne aktivnosti za provedbu projekta rekonstrukcije i
opremanja tribina NK »Grobničan«:
1) Izrađen Glavni projekt rekonstrukcije tribina
2) Ishođene su lokacijska dozvola, građevinska dozvola i potvrde
javno-pravnih tijela kao sastavni dio glavnog projekta
3) Ishođen troškovnik opreme za uređenje prostorija
4) Riješeni su svi imovinsko- pravni odnosi
5) Osigurana su sredstva za financiranje vlastitog učešća u Proračunu Općine
Čavle
3.8. UKUPNA VRIJEDNOST PROJEKTA
(navesti ukupnu vrijednost projekta sukladno projektno- tehničkoj
dokumentaciji/procjeni troškova, uključujući prihvatljive i neprihvatljive
troškove, opće troškove i PDV, a u skladu s tablicom ''Plan nabave/Tablica
troškova i izračuna potpore'')
Ukupna vrijednost projekta koja uključuje sve troškove projekta iznosi
7.554.346,98 kn sa PDV-om.
Prihvatljivi troškovi= 6.308.020,00 kn što obuhvaća:
građenje 5.887.027,50 kn
opremanje 272.192,50 kn
opći troškovi 148.800,00 kn.
Neprihvatljivi troškovi= 1.072.751,99 kn
Neprihvatljivi dio općih troškova= 123.950,00 kn
Ranije financirani iznos općih troškova= 49.625,00 kn
Iznos potpore= 5.046.416,00 kn
Iznos vlastitog ulaganja= 2.507.930,99 kn.
3.9. ZAPOČETE AKTIVNOSTI GRAĐENJA
(navesti ukupnu vrijednost započetih aktivnosti građenja koja ne smije biti
veća od 10% ukupne vrijednosti građenja vezanog uz projekt do trenutka
podnošenja Zahtjeva za potporu. Sukladno članku 5. stavak 1 točka d) Pravilnika
aktivnosti vezane uz ulaganje, osim pripremnih aktivnosti, ne smiju započeti
prije podnošenja Zahtjeva za potporu. U slučaju započetih aktivnosti građenja,
potrebno je vrijednost građenja razdvojiti na prihvatljiv trošak (neizvedeni
radovi) i neprihvatljiv trošak (izvedeni radovi u maksimalnom iznosu do 10%
vrijednosti građenja), te isto prikazati u tablici ''Plan nabave/Tablica
troškova i izračuna potpore''. U slučaju da aktivnosti građenja nisu započete
do podnošenja Zahtjeva za potporu navesti: ''Aktivnosti građenja nisu
započele'')
Izvršena je prijava početka građenja nadležnom tijelu graditeljstva na datum
15. listopada 2014.g., no nisu započete aktivnosti građenja.
4. DRUŠTVENA OPRAVDANOST PROJEKTA
4.1. CILJANE SKUPINE I KRAJNJI KORISNICI
(navesti ciljane skupine i krajnje korisnike/interesne skupine projekta te
popuniti izjavu korisnika o dostupnosti ulaganja lokalnom stanovništvu i
različitim interesnim skupinama iz točke 11. ovog Priloga)
Ciljane skupine projekta jesu:
1) Lokalno stanovništvo Općine Čavle- 7.220 stanovnika
2) Udruge sa područja Općine Čavle- 69 registriranih aktivnih Udruga, od
čega približno 27 sportskih
3) Nezaposleni sa lokalnog područja- u veljači 2017.g. registrirana
nezaposlenost u Općini je 281 osoba
Krajnji korisnici projekta su članovi NK »Grobničan« (360 članova kluba) i
ostalih udruga u Općini Čavle kojima će novouređeni prostori biti dani na
korištenje te lokalno stanovništvo Općine.
4.2. DRUŠTVENA OPRAVDANOST PROJEKTA SUKLADNO CILJEVIMA PROJEKTA
(navesti na koji način će ciljevi projekta i očekivani rezultati projekta
doprinijeti području u kojem se planira provedba projekta odnosno koji su
pozitivni učinci za ciljane skupine i krajnje korisnike; najmanje 300, a
najviše 800 znakova)
U Općini Čavle registrirano je 69 aktivnih udruga, što upućuje na interes
lokalnog stanovništva za udruživanje u udruge i inicijative. Veliki broj udruga
su sportske i one koje djeluju na području kulture, zdravstva i društvenih
djelatnosti. NK »Grobničan« trenutačno broji 360 članova i predstavlja
najdugovječniju, najbrojniju i najperspektivniju udrugu na području Općine, a
nema osiguran adekvatan prostor za kvalitetno obavljanje svoje djelatnosti.
Projekt će ispunjavanjem specifičnih ciljeva osigurati NK »Grobničan« (ali i
ostalim udrugama sa lokalnog područja i lokalnom stanovništvu) normalno
odvijanje djelatnosti i primitak većeg broja članova, bolju organizaciju većeg
broja manifestacija i sportskih događanja, ali i dodatna zapošljavanja što će doprinijeti
i poboljšanju gospodarske slike Općine Čavle.
5. POVEZANOST DJELATNOSTI UDRUGE/VJERSKE ZAJEDNICE S PROJEKTOM I DOKAZ DA JE
HUMANITARNA/DRUŠTVENA DJELATNOST UDRUGE/VJERSKE ZAJEDNICE OD POSEBNOG INTERESA
ZA LOKALNO STANOVNIŠTVO
5.1. POVEZANOST DJELATNOSTI UDRUGE/ VJERSKE ZAJEDNICE S PROJEKTOM
(obrazložiti na koji je način projekt povezan s podacima iz Registra udruga
odnosno statuta udruge ili vjerske zajednice vezano za ciljane skupine,
ciljeve, djelatnosti kojima se ostvaruje cilj, te s područjima djelovanja i
aktivnostima udruge/vjerske zajednice; navedeno se odnosi isključivo na slučaj
kada je korisnik udruga ili vjerska zajednica koja se bavi humanitarnim i
društvenim djelatnostima)
Korisnik NIJE udruga/vjerska zajednica.
5.2. DOKAZ DA SU HUMANITARNE I DRUŠTVENE DJELATNOSTI UDRUGE/VJERSKE
ZAJEDNICE OD POSEBNOG INTERESA ZA LOKALNO STANOVNIŠTVO
(obrazložiti po kojoj su osnovi humanitarne i društvene djelatnosti
udruge/vjerske zajednice od posebnog interesa za lokalno stanovništvo; navedeno
se odnosi isključivo na slučaj kada je korisnik udruga ili vjerska zajednica
koje se bave humanitarnim i društvenim djelatnostima)
Korisnik NIJE udruga/vjerska zajednica.
6. FINANCIJSKI KAPACITET KORISNIKA
PLANIRANI IZVORI SREDSTAVA ZA PROVEDBU PROJEKTA/OPERACIJE
(prikazati dinamiku financiranja projekta po godinama planirane provedbe do
potpune realizacije i funkcionalnosti projekta te navesti sve planirane izvore
sredstava potrebne za provedbu projekta)
U donjoj tablici prikazana je dinamika financiranja projekta kroz dvije
godine (24 mjeseca) u kojima će se projekt odvijati. Dinamika prikazuje u kojem
periodu i na koji način će se financirati planirani prihvatljivi troškovi
projekta (vlastito učešće ili potpora EU/RH) prema navedenim troškovima. Dio
općih troškova koji se odnosi na izradu Natječajne dokumentacije (49.625,00 kn)
nastao je prije razdoblja provedbe projekta radi čega nije prikazan u tablici
dinamike financiranja, već je on dodan kao posebna stavka kao i neprihvatljivi
troškovi projekta. Na taj način moguće je vidjeti dinamiku financiranja
projekta kroz godine, ali i njegovu ukupnu vrijednost.
Tablica 3. Dinamika financiranja projekta
*tablica se nalazi na kraju dokumenta*
+ Trošak izrade natječajne dokumentacije (ranije financirani iznos općih
troškova) 49.625,00
+ Neprihvatljivi troškovi 1.072.751,98
UKUPAN IZNOS PROJEKTA 7.554.346,98
7. LJUDSKI KAPACITETI KORISNIKA
(navesti dosadašnja iskustva korisnika u provedbi sličnih projekta, te
ljudske kapacitete za provedbu planiranog projekta, odnosno broj osoba i
stručne kvalifikacije osoba uključenih u provedbu planiranog projekta; navesti
broj osoba i stručne kvalifikacije osoba koji su zaposlenici, članovi ili
volonteri korisnika ili pravnu osobu koja održava/ upravlja projektom, a koji
će biti uključeni u održavanje i upravljanje realiziranim projektom u razdoblju
od najmanje pet godina od dana konačne isplate sredstava iz Mjere 7 »Temeljne
usluge i obnova sela u ruralnim područjima)
Dosadašnja iskustva korisnika u provedbi sličnih projekata
Općina Čavle do sada je uspješno provela mnogobrojne projekte od kojih se
mogu istaknuti sljedeći:
2007.g. ishođena je građevinska dozvola za izgradnju Sportske dvorane
Mavrinci (naselje Mavrinci) te je započeta izgradnja iste krajem 2007.g. Ukupna
vrijednost radova iznosila je 40.245.477,86 kuna. Izgradnja je omogućila
organizaciju sportskih igara do dimenzije rukometnog igrališta, a istovremeno
je i homologirani teren za košarkaška i odbojkaška međunarodna natjecanja.
Pored ovih osnovnih sportskih aktivnosti dvorana predstavlja prostor gdje se
mogu odvijati sva natjecanja u borilačkim sportovima, stolnom tenisu, tenisu,
sportskoj gimnastici i ostalim sportskim manifestacijama.
U 2015. godini dovršen je značajan kapitalni projekt Općine, to je izgradnja
objekta za smještaj djece predškolskog uzrasta. Ukupna vrijednost izgrađenog
objekta sa svom opremom je 15.100.000,00 kuna, od čega je iz općinskog
proračuna izdvojeno 52%, a preostali dio sredstava osiguran je iz državnog
proračuna, preko Ministarstva za regionalni razvoj, iz proračuna PGŽ i Fonda za
zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost. U objektu je moguće smjestiti 180
djece predškolskog uzrasta.
U 2016. godini izvršeno je 50% projekta na proširenju groblja u naselju Grad
Grobnik čime se broj ukopnih mjesta proširio za 72 grobnice. Preostali dio
projekta će se izvesti sukladno daljnjim potrebama za proširenje groblja.
Sredstva za izgradnju izdvajana su iz Proračuna u tri proračunske godine, a
ukupna vrijednost izgradnje iznosi 1.406.074,00 kune, s tim da su ulaganja u
2016. godini iznosila 1.129.164,00 kune.
U 2016. godini izgrađeno je 14 po redu dječje igralište u Općini Čavle, u
naselju Buzdohanj, Rakovo selo za čiju su izgradnju pripreme započele u 2015.
godini. Ukupna vrijednost ulaganja je 221.209,79 kuna. U 2017.g. izgrađena su
sva dječja igrališta i to u naselju Soboli i Podčudnić ukupne vrijednosti
609.645,00 kn.
U 2015. godini započeo je projekt izgradnje javne rasvjete na dijelu
županijske ceste 5205 i ceste prema naselju Mavrinci. Postavljeno je 49 stupova
sa rasvjetnim tijelima koja su energetski učinkovita. Ugovorena vrijednost
projekta je 723.000,00 kuna, a 60% se sufinanciralo iz Fonda za zaštitu okoliša
i energetske učinkovitosti.
U periodu od 2011. do 2013. godine provodio se projekt STOP CO2 na području
Općine Čavle. Projekt punog imena: »Model smanjenja zagađenja zraka uvođenjem
ekološke i energetski učinkovite LED javne rasvjete«, akronima STOP CO2 bio je
prijavljen te sufinanciran kroz Operativni program IPA Slovenija-Hrvatska 2007.-2013.
Ukupni iznos odobrenog projekta iznosio je 872.124,05 EUR. Od ukupne visine
Projekta, 98.027,38 EUR je bio prihvatljivi trošak Općine Čavle. Uspješnom
provedbom projekta rekonstruiran je dio postojeće rasvjete primjenom novih
tehnologija što je najvažnija značajka provedenog projekta, a uz to 5 JLS
partnera dobilo je moderan GIS sustav nadograđen s aplikacijom za računanje
smanjenja potrošnje el. energije i emisija CO2 javne rasvjete,.
Vrlo važan projekt koji je započeo u 2016. godini je dogradnja Osnovne škole
Čavle. U 2016. godini Općina je započela sa izradom geodetskog elaborata. U
2017.g. proveden je postupak javne nabave te je ugovorena vrijednost radova
12.929.117,98 kn. Projekt je sufinanciran od strane PGŽ u iznosu od 57,57%, a
njegova realizacija omogućiti će rad Osnovne škole u jednoj smjeni.
Broj osoba i stručne kvalifikacije osoba uključenih u provedbu planiranog
projekta
U Općini Čavle trenutno je zaposleno 10 službenika, jedan namještenik i dva
dužnosnika. Od njih, dvoje ima Certifikat za provedbu postupaka Javne nabave.
Za potrebe provedbe ovog projekta definiran je projektni tim kojeg
sačinjava:
1) Voditeljica projekta - Dolores Burić
2) Projektni asistent - Dario Miculinić
3) Stručnjakinja za provođenje postupaka Javne nabave- Tamara Kovačić Relja
Za voditeljicu projekta imenovana je pročelnica Dolores Burić, dipl.iur. U
Općini Čavle zaposlena je od 22. rujna 2014.g. do danas na radnom mjestu
Pročelnice za lokalnu samoupravu i upravu. Prije trenutnog zaposlenja radila je
kao odvjetnica te kao odvjetnička vježbenica. Za vrijeme rada u upravi
sudjelovala je:
- u vođenju i prijavi projekata za financiranje iz EU fondova u suradnji s
Primorsko-goranskom županijom: »Putevima Frankopana«, ukupna vrijednost
projekta je 218.395,00 kn,
- na prijavi za Podmjeru 7.1., provedba operacije 7.1.1., Sastavljanje i
ažuriranje planova za razvoj jedinica lokalne samouprave
- u prijavi projekata na raspisane natječaje Primorsko - goranske županije:
prijava za sufinanciranje pripreme projektne dokumentacije gdje su dobivena
sredstva u iznosu od 132.000,00 kn, prijava za sufinanciranje programa razvoja
malih poslovnih zona na području Primorsko-goranske županije u 2016. godini,
- prijavi na raspisani natječaj Ministarstva turizma (Program Fonda za
razvoj turizma u 2014.g.),
- u radnom timu Urbane aglomeracije Rijeka.
Na mjestu projektnog asistenta imenovan je Dario Miculinić, mag. ing aedif.,
djelatnik Općine Čavle od 01. siječnja 2014.g. do danas, na radnom mjestu Viši
stručni suradnik za prostorno planiranje i komunalni sustav. Tijekom 2014.g. i
2015.g. sudjeluje kao član stručnog povjerenstva u izgradnji Dječjeg vrtića
Čavle, te u istom razdoblju sudjeluje kao predstavnik na izgradnji
kanalizacijskog sustava Grobnik. U tijeku 2015.g. i 2016.g. sudjeluje u
izgradnji groblja Grobnik kao predstavnik Općine Čavle, te raznim drugim
poslovima vezanim za gradnju, prostorno planiranje i komunalne poslove.
Treći član projektnog tima je stručnjakinja za provođenje postupaka Javne
nabave koje će provoditi djelatnica Općine Čavle, Tamara Kovačić Relja, dipl.
oec.. Zaposlena je u Općini Čavle od 07.02.2005. do danas, na radnom mjestu
višeg stručnog suradnika za financije, proračun i javnu nabavu. 2009. godine
završila je specijalistički program izobrazbe, položila ispit te stekla status
ovlaštenog predstavnika naručitelja u postupcima javne nabave. Certifikat je
obnovljen 2018. godine. Od 2006. do danas aktivno sudjeluje u provođenju
postupaka javne nabave za Općinu Čavle i druge korisnike te od 2009. aktivno
sudjeluje kao predavač na specijalističkom programu izobrazbe u organizaciji
Udruge gradova RH. Konstantno se zbog potreba posla i stalnih izmjena i
noviteta u Zakonu o javnoj nabavi usavršava pohađajući razne seminare i
radionice. Također je 2013. završila program pri Institutu za menadžment iz
Zagreba za voditeljicu projekta za EU fondove. Neke od značajnijih nabava
navedene su u donjoj tablici.
Tablica 5. Popis najznačajnijih javnih nabava provedenih od strane članice
projektnog tima
*tablica se nalazi na kraju dokumenta*
8. NAČIN ODRŽAVANJA I UPRAVLJANJA PROJEKTOM
8.1. PRIHODI I RASHODI PROJEKTA/OPERACIJE
(navesti planirane izvore prihoda/sufinanciranja i rashode nužne za
upravljanje i održavanje realiziranim projektom u predviđenoj funkciji
projekta)
Projekt nema za cilj stvaranje prihoda. Općina Čavle će vlastiti udio u
provedbi projekta rekonstrukcije i opremanja tribina osigurati u proračunu
Općine.
Na temelju dosadašnjih troškova održavanja prostora sličnih prostoru koji će
se dobiti rekonstrukcijom i opremanjem tribina, procijenjeni su budući godišnji
troškovi nužni za upravljanje i održavanje:
Tablica 6. Procjena prihoda i budućih troškova upravljanja i održavanja
rekonstruiranim tribinama
*tablica se nalazi na kraju dokumenta*
Tijekom petogodišnjeg razdoblja koliko će trajati ugovorna obveza, do kraja
2024. godine, Općina Čavle osigurati će u proračunu sredstva za upravljanje i
održavanje realiziranog projekta.
8.2. ODRŽAVANJE I UPRAVLJANJE PROJEKTOM/OPERACIJOM PET GODINA OD DANA
KONAČNE ISPLATE SREDSTAVA
(navesti broj osoba i stručne kvalifikacije osoba koji su zaposlenici,
članovi ili volonteri korisnika, a koji su uključeni u održavanje i upravljanje
realiziranim projektom u razdoblju od najmanje pet godina od dana konačne
isplate sredstava iz Mjere 7 »Temeljne usluge i obnova sela u ruralnim
područjima«; navesti način upravljanja projektom kada je korisnik prenio ili će
prenijeti upravljanje projektom/operacijom drugoj pravnoj osobi sukladno
nadležnim propisima)
Održavanje i upravljanje rekonstruiranim i opremljenim tribinama stadiona NK
»Grobničan« biti će odgovornost Općine Čavle čiji Upravni odjel za lokalnu
samoupravu i upravu ima kapacitete i znanja u upravljanju i održavanju
projekta. Aktivnosti održavanja i upravljanja realiziranim projektom izvršavat
će:
- Dolores Burić, pročelnica za lokalnu samoupravu i upravu
- Dario Miculinić, viši stručni suradnik za prostorno planiranje i komunalni
sustav
- Tamara Kovačić Relja, viši stručni suradnik za financije, proračun i javnu
nabavu
9. OSTVARIVANJE NETO PRIHODA
(Ako se administrativnom kontrolom utvrdi da projekt nakon dovršetka
ostvaruje neto prihod, iznos potpore će se umanjiti za diskontirani neto prihod
koji projekt ostvaruje u referentnom razdoblju od 10 godina.
Za izračun neto prihoda u referentnom razdoblju potrebno je popuniti
Predložak za izračun neto prihoda.
Predložak se preuzima sa stranice www.apprrr.hr - kartica »Zajednička
poljoprivredna politika/PRRRH 2014. - 2020./Mjera 7/Podmjera 7.4/Vezani
dokumenti/Predlošci i upute 7.4.1« te se popunjen uljepljuje u ovom poglavlju).
Ostvaruje li projekt neto prihod?
(Zaokružiti odgovor koji je primjenjiv za projekt)
(ulijepiti popunjenu Tablicu izračuna neto prihoda)
Tablica A. PLANIRANI PRIHODI I RASHODI PROJEKTA
*tablica se nalazi na kraju dokumenta*
10. USKLAĐENOST PROJEKTA SA STRATEŠKIM RAZVOJNIM DOKUMENTOM JEDINICE LOKALNE
SAMOUPRAVE ILI S LOKALNOM RAZVOJNOM STRATEGIJOM ODABRANOG LAG-a
(navesti cilj i prioritet iz strateškog razvojnog dokumenta jedince lokalne
samouprave ili iz lokalne razvojne strategije odabranog LAG-a unutar Programa
ruralnog razvoja Republike Hrvatske, a iz kojih je vidljivo da je projekt u
skladu sa strateškim razvojnim dokumentom, odnosno lokalnom razvojnom
strategijom odabranog LAG-a; navesti broj poglavlja/stranice u kojem se navodi
spomenuti cilj i prioritet; navesti broj i datum akta temeljem kojeg je
strateški razvojni dokument usvojen od strane predstavničkog tijela jedinice
lokalne samouprave; navesti gdje je taj akt objavljen - naziv i broj glasnika/
link na mrežnu stranicu; navesti gdje je strateški razvojni dokument objavljen
- naziv i broj glasnika/link na mrežnu stranicu)
Rekonstrukcija i opremanje tribina NK »Grobničan« u skladu je sa Programom
ukupnog razvoja Općine Čavle. Program je Općinsko vijeće doneslo na sjednici
održanoj 10. ožujka 2016. godine (Odluka Općinskog vijeća Općine Čavle, KLASA:
021-05/16-01/02, URBROJ: 2170-03-16-01- 3). Projekt rekonstrukcije i opremanja
nalazi se u strateškom cilju 1 Programa ukupnog razvoja Općine Čavle (stanica
11/poglavlje 3. Razvojne mjere i projekti; detaljniji opis na stranici 24) i to
u:
- Strateškom cilju 1. Podizanje razine kvalitete života
oPrioritetu 2. Razvoj društvene infrastrukture i programa
. Mjeri 8. Izgradnja društvene infrastrukture
. Projekt pod nazivom Rekonstrukcija tribina NK »Grobničan«
Akt je objavljen u Službenom glasilu PGŽ, godina XXIV., datum 11. ožujka
2016. g, broj 5, http://www.sn.pgz.hr/default. asp?Link=odluke&id=33532
te na stranicama Općine Čavle http://www.cavle.hr/plan-ukupnog-razvoja/.
Na području Općine Čavle djeluje Lokalna akcijska grupa »VINODOL« s
odabranom Lokalnom razvojnom strategijom Lokalne akcijske grupe »VINODOL« 2014.
- 2020. od strane Agencije za plaćanje u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom
razvoju (Ugovor o dodjeli sredstava 5741, 22. veljače 2017. g.), usvojenom od
strane Skupštine 20. lipnja 2016. g.. Lokalna razvojna strategija dostupna je
na stranici LAG-a na linku http://lag-vinodol.hr/wp/?page_id=1321.
Projekt koji se prijavljuje u skladu je s navedenim strateškim dokumentom,
ciljem 3. Održiv i ravnomjeran razvoj LAG područja uključujući održavanje i
stvaranje radnih mjesta, prioritetom 3.1. Poboljšanje lokalnih temeljnih usluga
i male infrastrukture (str. 32.) te mjerom 3.1.1. Pokretanje, poboljšanje ili
proširenje lokalnih temeljnih usluga za ruralni razvoj (navedena mjera je u
skladu s tipom operacije 7.4.1. Ulaganja u pokretanje, poboljšanje ili
proširenje lokalnih temeljnih usluga za ruralno stanovništvo, uključujući
slobodno vrijeme i kulturne aktivnosti te povezanu infrastrukturu iz Programa
ruralnog razvoja Republike Hrvatske 2014.-2020.).
11. IZJAVA KORISNIKA O DOSTUPNOSTI ULAGANJA LOKALNOM STANOVNIŠTVU I
RAZLIČITIM INTERESNIM SKUPINAMA
Općina Čavle, korisnik i podnositelj Zahtjeva za Podmjeru 7.4., Tip
operacije 7.4.1., izjavljuje kako će rezultat ulaganja u Rekonstrukciju i
opremanje tribina NK »Grobničan« u naselju Mavrinci, biti dostupan lokalnom
stanovništvu i različitim interesnim skupinama.
Ciljane skupine projekta jesu prvenstveno članovi Udruge NK »Grobničan«,
lokalno stanovništvo Općine Čavle, ostale mnogobrojne Udruge sa područja Općine
te nezaposleni. Krajnji korisnici projekta biti će najprije članovi NK
»Grobničan« kojima će rekonstruirani i opremljeni prostori tribina biti dani na
korištenje, a time i lokalno stanovništvo Općine Čavle.
Datum: Potpis i pečat:
Čavle, 24. 7. 2018. _____________________