16.
Na temelju članka 15. stavak 2. Zakona o javnoj nabavi (»Narodne novine«
br.120/16) i članka 47. Statuta Grada Cresa (»Službene novine
Primorsko-goranske županije« broj 29/09 i 14/13), Gradonačelnik Grada Cresa,
dana 01. ožujka 2018. godine, donosi
PRVE IZMJENE PRAVILNIKA
O PROVEDBI POSTUPKA JEDNOSTAVNE
NABAVE ROBA, RADOVA I USLUGA
Članak 1.
U članku 6.dodaje se točka 5.a koja glasi:
5.a. Iznimno, Naručitelj može izdati narudžbenicu ili zaključak o
prihvaćanju ponude u sljedećim slučajevima: iznimne žurnosti, sufinaciranja
nabave robe, radova ili usluge, kontinuirane nabave, nabave usluge po
pojedinačnim nekretninama u jednom predmetu nabave.
Članak 2.
U članku 14. mijenja se drugi stavak i glasi:
Realizaciju Ugovora prati upravno tijelo putem službenika Odsjeka u čijem su
djelokrugu poslovi koji se Ugovorom reguliraju, a obavijest o zaključenom
ugovoru objavljuje se putem registra ugovora u skladu s odredbama Pravilnika o
planu nabave, registru ugovora,prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj
nabavi (NN 101/ 17.) u dijelu koji se odnosi na ustrojavanje i ažuriranje
registra ugovora.
Članak 3.
Ove Izmjene Pravilnika stupaju na snagudan nakon objave u »Službenim
novinama Primorsko -goranske županije«, a ima se objaviti i na web stranici
Grada Cresa www.cres.hr.
Klasa: 406-01/17-1/11
Ur.broj: 2213/02-02-18-2
GRADONAČELNIK:
Kristijan Jurjako struč.spec.oec.