78.
Temeljem članka 16. i 39. Zakona o proračunu (»Narodne novine« broj
87/08,136/12,15/15), članka 31. i 92. Statuta Općine Dobrinj (»Službene novine«
PGŽ broj 35/09,10/13,36/13) i članka 35. Poslovnika o radu Općinskog vijeća
Općine Dobrinj (»Službene novine« PGŽ 35/ 09,53/10,10/13,36/13) Općinsko vijeće
Općine Dobrinj na 5. sjednici, održanoj 22.12.2017. godine, donosi
PROGRAM OPĆIH JAVNIH USLUGA
na području Općine Dobrinj u 2018. godini
Članak 1.
Osnovna zadaća Općine Dobrinj je kontinuirano unapređenje kvalitete života i
rada na području općine Dobrinj putem pružanja izvrsne usluge, omogućavanjem
participacije u odlučivanju, odgovornim upravljanjem javnim dobrima, protokom
informacija te nadasve ljubaznim, efikasnim i transparentnim radom administracije,
kako bi općina Dobrinj kao mjesto življenja bila poželjno i sigurno područje u
kojem je ugodno živjeti. Općinska uprava nastojat će uvijek biti u službi svih
svojih stanovnika.
Članak 2.
Poslove iz samoupravnog djelokruga Općine Dobrinj obavlja Jedinstveni
upravni odjel u kojem je zaposleno šest službenika i Općinski načelnik ,kao
izvršno tijelo Općine, koji je s njima u pitanjima iz radnog odnosa izjednačen.
Sredstva potrebna za ostvarenje programa 1001 kroz redovne aktivnosti (A),
tekuće (T) i kapitalne projekte (K) su:
*tablica
se nalazi na kraju dokumenta*
Članak 3.
Ovaj Program objavit će se u »Službenim novinama« Primorsko-goranske
županije, a stupa na snagu 01.01.2018. godine.
Klasa: 400-08/17-01/1
Ur.broj: 2142-04-01-17-3
OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE DOBRINJ
Predsjednik Općinskog Vijeća:
Zoran Kirinčić v.r.