70.
Na temelju članka 35. točka 4. i članka 53.
stavak 3. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne
novine« broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/ 08, 36/09, 36/09, 150/11 i
144/12), te članka 21. Statuta Grada Novog Vinodolskog (»Službene novine
Primorsko- goranske županije« broj 12/13 i 18/14), Gradsko vijeće Grada Novog
Vinodolskog, na 13. sjednici održanoj dana 16. prosinca 2014. godine donijelo
je
ODLUKU
o ustrojstvu i djelokrugu rada Gradske uprave
Grada Novog Vinodolskog
I. OPĆE ODREDBE
Članak
1.
Ovom Odlukom uređuje se ustrojstvo i
djelokrug rada Gradske uprave Grada Novog Vinodolskog (u daljnjem tekstu:
Gradska uprava), upravljanje Gradskom upravom i druga značajnija pitanja za rad
Gradske uprave.
Gradsku upravu čine upravna tijela.
Izrazi koji se koriste u ovoj Odluci, a koji
imaju rodno značenje, bez obzira jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu,
obuhvaćaju na jednak način muški i ženski rod.
Članak
2.
Upravna tijela obavljaju upravne, stručne i
ostale poslove iz samoupravnog djelokruga Grada Novog Vinodolskog (u daljnjem
tekstu: Grad) te poslove državne uprave ukoliko su preneseni na Grad, u skladu
sa zakonom i drugim propisima.
Članak
3.
Upravna tijela osnivaju se sukladno vrsti i
opsegu poslova, srodnosti i organizacijskoj povezanosti, potrebi učinkovitog
upravljanja i obavljanja poslova te postizanju visokog stupnja odgovornosti u
izvršavanju poslova iz samoupravnog djelokruga Grada, kao i poslova područne
(regionalne) samouprave i poslova državne uprave koji su preneseni na Grad.
Upravna tijela neposredno izvršavaju i
nadziru provođenje zakona, općih akata Gradskog vijeća, gradonačelnika i dužni
su svojim radom omogućiti ostvarivanje prava i potreba građana u skladu sa
zakonom i Stutom Grada Novog Vinodoskog.
Članak
4.
Gradonačelnik usmjerava djelovanje upravnih
tijela u obavljanju poslova iz njihovog samoupravnog djelokruga i nadzire
njihov rad.
Upravna tijela osnivaju se kao upravni
odjeli.
Unutar upravnih odjela, mogu se za obavljanje
poslova, ustrojavati unutarnje ustrojstvene jedinice - odsjeci.
Odsjeci se određuju ovom Odlukom.
Članak
5.
Sredstva za rad Gradske uprave osiguravaju se
u proračunu Grada i drugih izvora u skladu sa zakonom.
Članak
6.
U obavljanju poslova iz svog djelokruga
upravna tijela rabe pečat sukladno posebnim propisima.
Zaglavlje akta upravnog tijela propisano je
posebnim propisima.
II. UPRAVNA TIJELA GRADSKE UPRAVE I NJIHOV
DJELOKRUG
Članak
7.
U Gradskoj upravi ustrojavaju se slijedeća
upravna tijela, radi obavljanja poslova iz čl. 2. ove Odluke:
1. Upravni odjel za opće poslove i društvene
djelatnosti
2. Upravni odjel za komunalni sustav i
prostorno planiranje
3. Upravni odjel za financije i javnu nabavu
1. Upravni odjel za opće poslove i društvene
djelatnosti
Članak
8.
Unutarnje ustrojstvene jedinice - odsjeci u
sastavu Upravnog odjela za opće poslove i društvene djelatnosti su:
a) Odsjek za lokalnu samoupravu i društvene
djelatnosti
b) Odsjek za projekte i EU fondove
Upravni odjel za opće poslove i društvene
djelatnosti obavlja slijedeće poslove:
- stručne i administrativne poslove u svezi
pripremanja i održavanja sjednica Gradskog vijeća i radnih tijela Gradskog
vijeća,
- priprema akata za objavu u Službenim
novinama i dostavu na nadzor,
- organizaciju protokolarnih primanja i
prigodnih svečanosti,
- stručne i administrativne poslove za
potrebe gradonačelnika i zamjenika gradonačelnika, predsjednika i
potpredsjednike Gradskog vijeća i njihovih radnih tijela,
- izrada prijedloga općih i pojedinačnih
upravnih i drugih akata radnopravne naravi za sve službenike, namještenike i
dužnosnike Grada i dr. poslovi iz radnih odnosa (evidencije, prijave i odjave i
dr.), stručno osposobljavanje i usavršavanje službenika i namještenika,
- poslovi zaštite na radu i elementarnih
nepogoda,
- stručni i upravni poslovi na razvoju mjesne
samouprave, stručni i administrativni poslovi za vijeća mjesnih odbora, kao i
objedinjavanje prijedloga mjesnih odbora za male komunalne akcije,
- poslovi suradnje s jedinicama lokalne i
regionalne samouprave u tuzemstu i inozemstvu, s državnim i županijskim
tijelima, medijima, ustanovama, udrugama, političkim strankama i građanima,
- prava nacionalnih manjina,
- ostvarivanje prava na pristup
informacijama,
- razmatranje predstavki i pritužbi građana,
- poslovi u svezi rada Savjeta mladih,
- poslove prijema i otpreme pošte,
- poslovi djelovodnika i arhiviranja,
- nabavka uredskog materijala,
- vođenje evidencije o zbirkama osobnih
podataka,
- održavanje čistoće poslovnog prostora
Grada, kao i tekuće održavanje istih prostora i voznog parka,
- osiguranje lokalnih potreba stanovnika u
području brige o djeci, praćenje rada ustanove predškolskog odgoja i
obrazovanja kojoj je Grad vlasnik i osnivač, suradnja sa ustanovama odgoja i
obrazovanja na pripremi programa iznad državnog standarda koji će se
financirati iz gradskog proračuna, stipendiranje darovitih srednjoškolaca i
studenata, te osiguranje drugih programa u funkciji odgoja i obrazovanja,
- osiguranje lokalnih potreba stanovnika u
području kulture, tehničke kulture i sporta, kao i suradnja sa udrugama iz
područja sporta i kulture te praćenje rada ustanova u kulturi kojima je Grad
vlasnik i osnivač,
- osiguranje lokalnih potreba stanovnika u
području zdravstva i socijalne skrbi u većem obimu od zakonom propisanog
(sukladno socijalnom programu Grada), suradnja s udrugama i ustanovama na
području zdravstva i socijalne skrbi u cilju unapređenja boljih uvjeta života,
stipendiranje darovitih, socijalno ugroženih srednjoškolaca i studenata, te
osiguranje drugih programa u funkciji zdravstva i socijalne skrbi,
- pomoć braniteljima i njihovim obiteljima,
djeci i osobama s posebnim potrebama,
- poslovi u svezi pripreme i izrade projekata
i programa suradnje sa subjektima s područja Europske unije, poslovi povezani s
kandidiranjem projekata za financiranje od strane europskih i drugih fondova,
- poslove vezane uz izradu programa smanjenja
potrošnje energije i korištenja obnovljivih izvora energije, te suradnja s
državnim i drugima tijelima i pravnim osobama nadležnim za ove poslove,
- pružanje potpore i suradnja sa
Poduzetničkim centrom Vinodol i trgovačkim društvima u vlasništvu i
suvlasništvu Grada kao i građanima na poslovima povezanim s kandidiranjem
projekata za financiranje od strane europskih i drugih fondova,
- predlaganje dokumenata, programa i mjera za
razvoj Grada kroz suradnju sa ustanovama, trgovačkim društvima na području
Grada te predstavnicima Županije, gradova i općina,
- praćenje propisa iz djelokruga rada odjela,
- poslovi izrade i predlaganje akata Gradskom
vijeću i gradonačelniku iz nadležnosti odjela,
- izvršavanje ili osiguravanje izvršavanja
odluka gradonačelnika, Gradskog vijeća i njihovih radnih tijela iz djelokruga
odjela,
- pomoć pri normativnoj obradi akata drugim
upravnim tijelima, a koja se predlažu na donošenje gradonačelniku i Gradskom
vijeću,
- druge poslove određene posebnim zakonom,
drugim propisom, te odlukama gradonačelnika i Gradskog vijeća.
2. Upravni odjel za komunalni sustav i
prostorno planiranje
Članak
9.
Unutarnje ustrojstvene jedinice - odsjeci u
sastavu Upravog odjela za komunalni sustav i prostorno planiranje su:
a) Odsjek za komunalni sustav i zaštitu
okoliša
b) Odsjek za prostorno planiranje
Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno
planiranje obavlja slijedeće poslove:
- izradu programa gradnje i održavanja
objekata i uređaja komunalne infrastrukture, te planiranje komunalne
infrastrukture,
- vođenje evidencija o obveznicima plaćanja
komunalne naknade, komunalnog doprinosa, naknade za zadržavanje nezakonito izgrađene
zgrade u prostoru, spomeničke rente, utvrđivanje obveze, te prisilna naplata
istih,
- komunalno redarstvo, koje obuhvaća poslove
nadzora nad provedbom odluka kojima se uređuje komunalni red, te druge poslove
redarstva u skladu sa pozitivnim propisima,
- prometno redarstvo, koje obuhvaća poslove
nadzora nepropisno zaustavljenih parkiranih vozila i poslove upravljanja
prometom,
- organiziranje obavljanja komunalnih
djelatnosti,
- izgradnju i održavanje komunalne
infrastrukture, koji obuhvaćaju poslove rješavanja imovinsko-pravnih odnosa,
isplatu naknada za zemljišta, izradu projekata, nadzor nad gradnjom,
primopredaja i preuzimanje objekata u vlasništvo,
- vođenje poslova upravljanja, građenja i
održavanja na nerazvrstanim cestama, te vođenje jedinstvene baze podataka o
nerazvrstanim cestama,
- pravodobnu izradu izvješća, programa,
planova i drugih dokumenata iz područja komunalnog gospodarstva,
- koordinacija i suradnja s komunalnim
trgovačkim društvima, ustanovama i tijelima u čijoj je nadležnosti izgradnja i
održavanje komunalne infrastrukture i drugih javnih prostora od interesa za
Grad,
- kontrolu i uređenje prometa na području
Grada,
- gospodarenje poslovnim prostorima u
vlasništvu Grada, koje obuhvaća davanje u zakup i naplatu zakupnine,
- davanje u najam stanova u vlasništvu Grada,
kao i vođenje popisa stanova i najmoprimaca i visine najamnine,
- zastupanje Grada po punomoći gradonačelnika
u parničnim, izvanparničnim i upravnim postupcima pred nadležnim sudovima,
javnim bilježnicima i nadležnim upravnim tijelima i tijelima s javnim
ovlastima,
- geodetske poslove osnivanja i vođenja
katastra vodova, evidencije naselja, ulica i kućnih brojeva, te određivanje
kućnih brojeva,
- gradnju, (ishođenje lokacijskih dozvola,
građevinskih dozvola i drugih akata sukladno posebnim propisima, gdje je Grad
investitor ili nositelj projekta i druge poslove vezane za gradnju),
- gospodarenje javnim površinama, što
podrazumijeva davanje u zakup, evidencija zakupoprimaca i prisilna naplata
zakupnine,
- poslove zaštite okoliša s izradom programa
i drugih akata utvrđenih zakonom,
- provođenje postupaka izrada planske i
ostale dokumentacije iz područja prostornog uređenja,
- koordiniranje aktivnosti na poslovima
zaštite graditeljskog nasljeđa koji pored provođenja postupaka koji se odnose
na izvođenje radova na objektima pod zaštitom obuhvaća i davanje inicijative za
utvrđivanje odgovarajuće zaštite kulturnog dobra,
- vođenje imovinsko-pravnih postupaka koji se
odnose na pravni promet nekretnina u vlasništvu Grada, a koje se posebno odnosi
na popis građevinskog zemljišta, pravni promet zemljišta i objekata u
vlasništvu Grada, namjena, uvjeti, mjerila za korištenje, visina kupoprodajne
cijene i ostalog vezanog za ovu oblast,
- vođenje i priprema svih poslova koji se
odnose na pomorsko dobro, a obuhvaćaju pokretanje postupka oko određivanje
granice pomorskog dobra, upisa pomorskog dobra, izrade akata i provođenje
postupaka koji se odnose na izdavanje koncesijskih odobrenja, pokretanje
postupka dobivanja koncesije za luke posebne namjene i plaža na području Grada,
uređenje i zaštita pomorskog dobra i dr.,
- pripremanje i koordiniranje aktivnosti kod
osnivanja trgovačkih društava kojih je osnivač ili suosnivač Grad,
- pripremanje, provođenje i koordiniranje rada
sa nadležnim tijelima koje se odnose na raspolaganje poljoprivrednim zemljištem
u vlasništvu RH, a isto tako na projekte koje potiču nadležna ministarstva i
nadležni uredi iz oblasti poljoprivrede,
- provođenje aktivnosti koje se odnose na
razvoj poduzetništva na području Grada, a obuhvaća planiranje inicijalnih
sredstava za razvoj poduzetništva, suradnju sa nadležnim državnim i županijskim
tijelima, osnivanje poduzetničkog centra, osmišljavanje poslovnih zona kroz
izradu prostornih planova i dr.,
- pripremanje i sve ostale radnje koje se
odnose na izgradnju i održavanje kapitalnih objekata na području Grada, a koji
obuhvaćaju sportske objekte i objekte iz oblasti kulture,
- vođenje geografsko-informacijskog sustava
(GIS),
- poslovi i priprema programa i mjera zaštite
od požara i vatrogastva te poslovi i priprema programa i mjera zaštite i
spašavanja i suradnja sa nadležnim tijelima,
- poslovi izrade i predlaganje akata Gradskom
vijeću i gradonačelniku iz nadležnosti Odjela,
- izvršavanje ili osiguravanje izvršavanja
odluka Gradonačelnika, Gradskog vijeća i njihovih radnih tijela iz djelokruga
Odjela,
- druge poslove određene posebnim zakonom,
drugim propisom, te odlukama Gradonačelnika i Gradskog vijeća.
3. Upravni odjel za financije i javnu nabavu
Članak
10.
Upravni odjel za financije i javnu nabavu
obavlja slijedeće poslove:
- obavljanje poslova pripreme, izrade i
provedbe akata kojima se uređuje financijsko poslovanje Grada,
- planiranje, pripremanje i izradu nacrta
proračuna Grada i projekcija za dvogodišnje razdoblje, njegove izmjene i dopune
tijekom proračunske godine te prateće opće akte,
- praćenje i kontrolu naplate javnih prihoda,
izvršavanje rashoda i izdataka proračuna te izradu godišnjih i periodičnih
izvještaja o izvršenju proračuna,
- predlaganje mjera za povećanje prihoda i
smanjenje rashoda, utvrđivanje proračunskih ograničenja potrošnje utvrđenje po
procjeni prihoda i primitaka te predlaganje mjera za uravnoteženje proračuna
Grada,
- obavljanje analitičkih i stručnih poslova
vezanih uz proračun Grada,
- pripremu posebnih financijskih izvješća za
potrebe upravnih tijela,
- vođenje knjigovodstvene evidencije o
izvršavanju proračuna, knjigovodstvene popise gradske imovine, kao i druge
financijske i knjigovodstvene evidencije propisane posebnim propisima,
- provođenje postupaka u vezi zaduživanja
Grada i davanja jamstava, praćenje zaduživanja i izrada izvještaja o stanju
duga,
- koordinaciju suradnje s Državnim uredom za
reviziju prilikom godišnjeg nadzora financijskog poslovanja Grada, pripremanje
analitičkih izvješća i očitovanja na utvrđeni revizijski nalaz,
- predlaganje mjera za unapređenje
financijskog poslovanja Grada i koordiniranje aktivnosti vezanih za financijsko
upravljanje i kontrole,
- blagajničko poslovanje, poslove obračuna i
isplate plaća za službenike i namještenike Grada i korisnike proračuna,
- prijem i unos izvadaka platnog prometa te
njihovo knjiženje u sve formirane analitike,
- izvršavanje plaćanja temeljem naloga
(gradonačelnika, upravnih tijela Grada i korisnika proračuna), kontrola naloga
za plaćanje u skladu s financijsko-računovodstvenim propisima,
- vođenje evidencije ulaznih računa te
evidentiranje i aktiviranje izdanih i pripremljenih sredstava osiguranja
plaćanja,
- poslove osiguranja imovine te službenika i
namještenika Grada, praćenje izvršavanja obveza i potraživanja po osiguranju,
prijava štete i poduzimanje radnji za utvrđivanje visine štete i naplatu štete,
- prikupljanje prijedloga upravnih tijela,
izrada prijedloga plana nabave Grada za tekuću godinu te njegovih izmjena i
dopuna, vođenje evidencije o provedenim postupcima i sklopljenim ugovorima na
nabavu roba, radova i usluga te izrada godišnjih izvješća za potrebe nadležnih
tijela,
- organiziranje i provođenje postupaka javne
nabave roba, usluga i ustupanja radova za potrebe Grada, sukladno važećim
odlukama,
- pripremu očitovanja i drugih akata za
potrebe Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave u žalbenim
postupcima,
- vođenje registra javne nabave,
- poslove planiranja i nabavke informatičkog
sustava i opreme,
- suradnju s državnim i drugim tijelima te
pravnim osobama nadležnim za poslove navedene u ovom članku,
- poslovi izrade i predlaganje akata Gradskom
vijeću i gradonačelniku iz nadležnosti Odjela,
- izvršavanje ili osiguravanje izvršavanja
odluka gradonačelnika, Gradskog vijeća i njihovih radnih tijela iz djelokruga
Odjela,
- druge poslove određene posebnim zakonom,
drugim propisom, te odlukama gradonačelnika i Gradskog vijeća.
III. UNUTARNJE USTROJSTVO I UPRAVLJANJE
UPRAVNIM TIJELIMA
Članak
11.
Unutarnje ustrojstvo upravnih tijela određuje
se Pravilnikom o unutarnjem redu Gradske uprave Grada Novog Vinodolskog (u
daljnjem tekstu: Pravilnik).
Pravilnik uređuje unutarnje ustrojstvo,
nazivi radnih mjesta, stručni i drugi uvjeti za raspored na radno mjesto, opis
zadataka i poslova na radnim mjestima, broj potrebnih službenika i namještenika
(izvršitelja) kao i druga pitanja od značaja za organizaciju i rad upravnog
tijela, sukladno zakonu, propisima donesenima na temelju zakona i ovom Odlukom.
Pravilnik donosi gradonačelnik na prijedlog
pročelnika upravnih tijela.
Članak
12.
Radom upravnih tijela upravljaju pročelnici,
kao čelnici tih tijela.
Odsjekom kao unutarnjom ustrojstvenom jedinicom
u okviru upravnog tijela upravlja voditelj odsjeka.
Članak
13.
Pročelnik upravnog tijela za svoj rad
odgovoran je gradonačelniku.
Pročelnike imenuje i razrješuje gradonačelnik
na način propisan zakonom.
Pročelnik upravnog tijela osobno je odgovoran
za zakonit, pravilan i pravodoban rad upravnog tijela kojim upravlja.
Pročelnik organizira obavljanje poslova u
upravnom tijelu, daje službenicima i namještenicima upute za obavljanje
poslova, brine se o strukovnome osposobljavanju i usavršavanju službenika i
namještenika tijekom službe, brine o djelovanju upravnog tijela te obavlja i
druge poslove utvrđene zakonom, Statutom Grada Novog Vinodolskog i ovom
Odlukom.
Voditelj odsjeka odgovoran je pročelniku
upravnog tijela u čijem je sastavu njegova unutarnja ustrojstvena jedinica.
Članak
14.
U razdoblju od upražnjenja radnog mjesta
pročelnika do imenovanja pročelnika na način propisan zakonom, a najduže na 12
mjeseci, gradonačelnik može iz redova službenika Gradske uprave privremeno
imenovati vršitelja dužnosti pročelnika.
U razdoblju duže odsutnosti pročelnika, a
najduže do njegova povratka na posao, gradonačelnik može iz redova službenika
Gradske uprave privremeno imenovati vršitelja dužnosti pročelnika.
Gradonačelnik može u svako doba opozvati
imenovanje vršitelja dužnosti pročelnika.
U odnosu na službenike i namještenike
raspoređene u upravnom tijelu, pročelnik ima položaj čelnika tijela kojima se
uređuje radni odnos službenika i namještenika u lokalnoj i područnoj
(regionalnoj) samoupravi.
IV. SLUŽBENICI I NAMJEŠTENICI U UPRAVNIM
TIJELIMA
Članak
15.
Upravne, stručne i ostale poslove u upravnim
tijelima Grada obavljaju službenici i namještenici raspoređeni na radna mjesta
sukladno važećim propisima.
Službenici obavljaju upravne i stručne
poslove iz djelokruga upravnog tijela u kojem rade, a namještenici obavljaju
prateće i pomoćne poslove.
V. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak
16.
Danom stupanja na snagu ove Odluke ukidaju se
slijedeća upravna tijela:
1. Ured Grada,
2. Upravni odjel za urbanizam i razvoj,
3. Upravni odjel za komunalni sustav i
zaštitu okoliša,
4. Upravni odjel za financije.
Članak
17.
Upravni odjel za opće poslove i društvene
djelatnosti preuzima sve poslove koji su se do dana stupanja na snagu ove
Odluke obavljali u Uredu Grada, osim poslova koji se odnose na vođenje
postupaka javne nabave, pripremu programa i mjera zaštite i spašavanja i
poslove osiguranja lokalnih potreba stanovnika u području vatrogastva, te
preuzima i dio poslova koji su se obavljali u Upravnom odjelu za financije, a
odnose se na pripremu, izradu i realizaciju projekata i programa suradnje s EU
koji su od interesa za Grad.
Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno
planiranje preuzima sve poslove koji su se do dana stupanja na snagu ove Odluke
obavljali u Upravnom odjelu za komunalni sustav i zaštitu okoliša, osim poslova
koji se odnose na vođenje postupaka javne nabave i sve poslove u Upravnom
odjelu za urbanizam i razvoj, osim poslova koji se odnose na vođenje postupaka
javne nabave, te preuzima i dio poslova koji su se obavljali u Uredu Grada, a
odnose na pripremu programa i mjera zaštite i spašavanja i poslove osiguranja
lokalnih potreba stanovnika u području vatrogastva.
Upravni odjel za financije i javnu nabavu
preuzima sve poslove koji su se do dana stupanja na snagu ove Odluke obavljali
u Upravnom odjelu za financije, osim dijela poslova koji se odnose na pripremu,
izradu i realizaciju projekata i programa suradnje s EU koji su od interesa za
Grad, te preuzima i dio poslova koji su se obavljali u Uredu Grada, Upravnom
odjelu za urbanizam i razvoj i Upravnom odjelu za komunalni sustav i zaštitu
okoliša, a odnose se na vođenje postupaka javne nabave.
Članak
18.
Ako je gradskim aktima drukčija nadležnost
upravnih tijela Grada za obavljanje određenih poslova od djelokruga utvrđenog
ovom Odlukom, nadležno je upravno tijelo Grada s djelokrugom utvrđenim ovom
Odlukom.
Članak
19.
Gradonačelnik će odluku o raspisivanju
natječaja za imenovanje pročelnika Upravnog odjela za opće poslove i društvene
djelatnosti, Upravnog odjela za komunalni sustav i prostorno planiranje i
Upravnog odjela za financije i javnu nabavu donijeti u roku od najkasnije 60
dana od dana stupanja na snagu ove Odluke.
Gradonačelnik će odmah po stupanju na snagu
ove odluke imenovati vršitelje dužnosti pročelnika Upravnog odjela za opće
poslove i društvene djelatnosti, Upravnog odjela za komunalni sustav i prostorno
planiranje i Upravnog odjela za financije i javnu nabavu, a koji će najkasnije
u roku od 30 dana od svog imenovanja predložiti gradonačelniku Pravilnik iz
članka 11. ove Odluke.
Članak
20.
Pravilnik će biti donesen u roku od 60 dana
od stupanja na snagu ove Odluke.
Službenici i namještenici zatečeni u službi
odnosno na radu u upravnim tijelima na dan stupanja na snagu ove Odluke
nastavljaju s radom na svojim dosadašnjim radnim mjestima i obavljaju poslove
koje su do tada obavljali, odnosno druge poslove po nalogu vršitelja dužnosti
pročelnika upravnog tijela, te zadržavaju plaće i druga prava prema dotadašnjim
rješenjima, a do rasporeda na radna mjesta utvrđena Pravilnikom.
Rješenja o rasporedu iz stavka 2. ovoga
članka bit će donesena u roku od dva mjeseca od stupanja na snagu novog
Pravilnika.
Članak
21.
Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje
vrijediti Odluka o ustrojstvu i djelokrugu upravnih tijela Grada Novog
Vinodolskog (»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj 41/06, 17/09 i
7/14).
Opći akti doneseni na temelju Odluke o
ustrojstvu i djelokrugu upravnih tijela Grada Novog Vinodolskog (Službene
novine Primorsko-goranske županije broj 41/06, 17/ 09 i 7/14) te opći akti
kojima je izvršno tijelo uredilo prava, obveze i odgovornosti službenika i
namještenika upravnih tijela ostaju na snazi, ako nisu u suprotnosti s ovom
Odlukom.
Članak
22.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana
objave u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.
Klasa: 030-02/14-20/2
Ur. broj: 2107/02-01-14-2
Novi Vinodolski, 16. prosinca 2014.
GRADSKO
VIJEĆE
GRADA NOVOG VINODOLSKOG
Predsjednik
Gradskog
vijeća Grada
Novog Vinodolskog
Neven
Pavelić, v. r.