55.
Temeljem članka 24. Zakona o sustavu civilne zaštite (»Narodne novine« broj
82/15) ) i članka 49. Statuta Općine Dobrinj (»Službene novine
Primorsko-goranske županije« broj 35/09, 10/13 i 36/13) Općinski načelnik Općine
Dobrinj dana 14. kolovoza 2017. godine, donio je
O D L U K U
o osnivanju i imenovanju članova Stožera civilne
zaštite Općine Dobrinj
Članak 1.
Ovom Odlukom osniva se Stožer civilne zaštite Općine Dobrinj (u daljem
tekstu: Stožer) te imenuju njegovi članovi.
Stožer civilne zaštite je stručno, operativno i koordinativno tijelo za
provođenje mjera i aktivnosti civilne zaštite u velikim nesrećama i
katastrofama.
Stožer civilne zaštite obavlja zadaće koje se odnose na prikupljanje i
obradu informacija ranog upozoravanja o mogućnosti nastanka velike nesreće i
katastrofe, razvija plan djelovanja sustava civilne zaštite na svom području,
upravlja reagiranjem sustava civilne zaštite, obavlja poslove informiranja
javnosti i predlaže donošenje odluke o prestanku provođenja mjera i aktivnosti
u sustavu civilne zaštite.
Članak 2.
Za članove Stožera civilne zaštite Općine Dobrinj imenuju se:
1.Zdenko Kirinčić (zamjenik općinskog načelnika) - načelnik Stožera,
2.Dejan Hriljac (načelnik PP Krk) - član,
3.Dinko Petrov (zapovjednik Područne vatrogasne zajednice otoka Krka) -
član,
4.Franjo Turčić (zapovjednik vatrogasne postrojbe DVD Općine Dobrinj) -
član,
5.Petar Jagodnik (viši tehničar civilne zaštite za prevenciju i planiranje u
PUZS Rijeka) - član,
6.Miljenko Variola (predstavnik HEP) - član,
6.Mladen Španjol (predstavnik zdravstvene ustanove) - član,
7.Mladen Radoslović (direktor TD KOMUN d.o.o.) - član,
8.Igor Fugošić (referent za građevinarstvo i komunalne poslove Jedinstvenog
upravnog odjela Općine Dobrinj) - član;
9.Igor Petričić (tajnik HGSS, Stanice Rijeka) - član.
10.Marija Jakominić (ravnateljica Gradskog društva Crvenog križa Krk) -
član.
Članak 3.
Radom Stožera civilne zaštite rukovodi načelnik Stožera, a kad se proglasi
velika nesreća ili katastrofa, rukovođenje preuzima općinski načelnik.
Članak 4.
Stručne, administrativne i tehničke poslove za potrebe Stožera obavljat će
Jedinstveni upravni odjel Općine Dobrinj.
Članak 5.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja a objavit će se u »Službenim
novinama Primorsko-goranske županije« i na internetskim stranicama Općine
Dobrinj.
KLASA: 022-05/17-01/35
URBROJ: 2142-04-02-17-1
Dobrinj, 14. kolovoza 2017. godine
OPĆINA DOBRINJ
Općinski načelnik
Neven Komadina,v.r.