45.
Temeljem članka 48. Zakona o lokalnoj i područnoj
(regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«, broj 33/01,
60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13 i
137/15), te članka 61. Statuta Općine Vinodolske općine
(»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj 40/
09, 15/13 i 30/13-pročišćeni tekst), a sukladno odredbama
Zakona o udrugama (»Narodne novine« broj 74/14),
Zakona o financijskom poslovanju i računovodstvu neprofitnih organizacija (»Narodne novine« broj 121/14) i
Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja
i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće
dobro koje provode udruge - nastavno: Uredba (»Narodne
novine« broj 26/15), zamjenik načelnika koji obnaša dužnost načelnika Općine Vinodolske općine dana 16. prosinca 2016. godine, donosi sljedeći
PRAVILNIK
o financiranju javnih potreba Općine Vinodolske općine
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
1) Ovim se Pravilnikom utvrđuju kriteriji, mjerila i
postupci za dodjelu i korištenje sredstava proračuna
Općine Vinodolske općine (u nastavku teksta: Općina)
udrugama čije aktivnosti doprinose zadovoljenju javnih
potreba i ispunjavanju ciljeva i prioriteta definiranih strateškim i planskim dokumentima Općine.
2) Odredbe ovog Pravilnika koje se odnose na udruge,
na odgovarajući se način primjenjuju i na druge organizacije civilnog društva (zaklade, ustanove ili druge pravne
osobe čija temeljna svrha nije stjecanje dobiti), kada su
one, u skladu s uvjetima javnog poziva za financiranje programa i projekata, prihvatljivi prijavitelji, odnosno partneri.
(3) Odredbe ovog Pravilnika ne odnose se na financiranje programa i projekata ustanova čiji je osnivač ili suosnivač Općina. Iznosi financiranja tih programa i projekata bit
će definirani od strane Upravnog odjela Općine kroz proračun Općine i program javnih potreba.
Članak 2.
Ako posebnim propisom nije drugačije određeno,
odredbe Pravilnika primjenjuju se kada se udrugama odobravaju financijska sredstva proračuna Općine za:
-provedbu programa i projekata kojima se ispunjavaju
ciljevi i prioriteti definirani strateškim i planskim
dokumentima,
-provedbu programa javnih potreba utvrđenih posebnim zakonom,
-obavljanje određene javne ovlasti na području Općine
povjerene posebnim zakonom,
-podršku institucionalnom i organizacijskom razvoju
udruga s područja Općine,
-donacije i sponzorstva,
-jednodnevne i višednevne manifestacije,
-druge oblike i namjene dodjele financijskih sredstava
iz proračuna Općine.
Članak 3.
(1) Projektom se smatra skup aktivnosti koje su usmjerene ostvarenju zacrtanih ciljeva čijim će se ostvarenjem
odgovoriti na uočeni problem i ukloniti ga, vremenski su
ograničeni i imaju definirane troškove i resurse.
(2) Programi su kontinuirani procesi koji se u načelu u
dužem vremenskom razdoblju kroz niz različitih aktivnosti
čiji su struktura i trajanje fleksibilniji, te mogu biti jednogodišnji i višegodišnji.
(3) Jednodnevne i višednevne manifestacije (sportske,
kulturne, zabavne, socijalne, humanitarne, gastronomske i
druge) su aktivnosti koje se provode s ciljem davanja
dodatne ponude na području Općine i razvoja Općine
općenito.
II. PREDUVJETI ZA FINACIRANJE KOJE OSIGURAVA OPĆINA
Članak 4.
Jedinstveni upravni odjel Općine će, u postupku donošenja Proračuna Općine, prije raspisivanja natječaja za
dodjelu financijskih sredstava udrugama, utvrditi prioritete
financiranja koji moraju biti usmjereni postizanju ciljeva
definiranih strateškim i razvojnim dokumentima Općine
te će, u okviru svojih mogućnosti, u proračunu Općine osigurati financijska sredstva za njihovo financiranje, a sve u
skladu s odredbama Zakona, Uredbe i ovog Pravilnika.
Članak 5.
Za provedbu odredbi ovog Pravilnika u postupcima
dodjele sredstava za financiranje programa i projekata
nadležan je Jedinstveni upravni odjel Općine (u daljnjem
tekstu: Upravni odjel).
Članak 6.
Zadaće Upravnog odjela u postupku pripreme i provedbe javnog poziva za dodjelu financijskih sredstava
udrugama su:
-predložiti prioritete i programska područja javnog
poziva,
-predložiti kriterije prihvatljivosti uvjete prijave,
-predložiti dokumentaciju,
-javna objava i provedba poziva,
-utvrditi prijedlog sastava povjerenstava,
-razmotriti ocjene projekata i prijedloge za financiranje
na temelju kriterija iz javnog poziva,
-utvrditi prijedlog odluke o financiranju projekata i
programa udruga,
-organizirati stručno praćenje provedbe projekata
financiranih na temelju natječaja i
-pripremiti izvještaje o provedbi i rezultatima natječaja
Uredu za udruge.
III. KRITERIJI I MJERILA ZA FINANCIRANJE
Članak 7.
Imajući u vidu raspoloživi iznos financijskih sredstava
planiranih u proračunu Općine, namijenjen za zadovoljenje
dijela javnih potreba kroz dodjelu putem javnog poziva
udrugama, Općina će unaprijed predvidjeti financijski
okvir dodjele financijskih sredstava udrugama po objavljenom javnom pozivu, koji obuhvaća:
-ukupan iznos raspoloživih sredstava,
-iznose predviđene za pojedina programska područja
(djelatnosti) ako će se javni pozivi raspisivati za više
programskih područja,
-najniži i najviši iznos pojedinačnih ugovora o dodjeli
financijskih sredstava i
-očekivani broj udruga s kojima će se ugovoriti provedba programa ili projekata u okviru pojedinog natječaja.
Članak 8.
(1) Općina će, prije objave javnog poziva, izraditi
obrasce dokumentacije temeljem kojih će udruge prijavljivati svoje programe ili projekte.
(2) Općina može postupak javnog poziva i praćenje provedbe i vrednovanja rezultata provoditi i putem odgovarajućeg informacijskog sustava.
Članak 9.
(1) Općina će pri financiranju programa i projekata primjenjivati osnovne standarde planiranja i provedbe financiranja, odnosno praćenja i vrednovanja financiranja i
izvještavanja, definirane Uredbom.
Članak 10.
Općina će dodjeljivati sredstva za financiranje programa
i projekata udrugama i neprofitnim organizacijama (u daljnjem tekstu: Korisnici) uz uvjet da:
-su upisani u odgovarajući registar, a svojim statutom
su se opredijelili se za obavljanje djelatnosti i aktivnosti koje su predmet financiranja kojima promiču uvjerenja i ciljeve koji nisu u suprotnosti s Ustavom i zakonom,
-su uredno ispunili obveze iz svih prethodno sklopljenih
ugovora o financiranju iz proračuna Općine i drugih
javnih izvora,
-nemaju dugovanja s osnove plaćanja doprinosa za
mirovinsko i zdravstveno osiguranje i plaćanje poreza
te drugih davanja prema državnom proračunu i proračunu Općine,
-se protiv Korisnika, odnosno osobe ovlaštene za zastupanje i voditelja programa/projekta ne vodi kazneni
postupak i nije pravomoćno osuđen za prekršaje ili
kaznena djela definirana Uredbom,
-imaju zadovoljavajuće organizacijske kapacitete i ljudske resurse za provedbu programa ili projekta, programa javnih potreba, javnih ovlasti,
-imaju uređen sustav prikupljanja članarina te uredno
predaju sva izvješća Općini i drugim institucijama.
Članak 11.
Osim uvjeta iz prethodnog članka Pravilnika, Općina
javnim pozivom može propisati i dodatne uvjete koje trebaju ispunjavati udruge u svrhu ostvarivanja prednosti u
financiranju, kao što su:
-primjena sustava osiguranja kvalitete djelovanja u
neprofitnim organizacijama;
-uključenost volonterskog rada, posebice mladih koji
na taj način stječu znanja i vještine potrebne za uključivanje na tržište rada i aktivno sudjelovanje u demokratskome društvu;
-umrežavanje i povezivanje sa srodnim udrugama, ostvarivanje međusektorskog partnerstva udruga s predstavnicima javnog i poslovnog sektora u svrhu jačanja potencijala
u cilju razvoja lokalne zajednice i dr.,
-promicanje interesa Općine.
Članak 12.
Općina neće sufinancirati programe i projekte organizacija koji se financiraju po posebnim propisima, vjerskih i
političkih organizacija te organizacija civilnog društva
koje ne zadovoljavaju uvjete propisane ovim Pravilnikom
odnosno svakim pojedinačno raspisanim natječajem.
IV. POSTUPCI FINANCIRANJA I UGOVARANJA
Članak 13.
(1) Upravni odjel Općine će, u roku od 30 dana od usvajanja proračuna za sljedeću kalendarsku godinu, izraditi i
na mrežnim stranicama Općine objaviti godišnji plan raspisivanja javnih natječaja za financiranje svih oblika programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode
udruge (u daljnjem tekstu: godišnji plan poziva), koje planira provesti u tijeku jedne kalendarske godine.
(2) Godišnji plan poziva sadrži podatke o davatelju
financijskih sredstava, području, nazivu i planiranom vremenu objave poziva, ukupnom iznosu raspoloživih sredstava, rasponu sredstava namijenjenom za financiranje
pojedinog programa odnosno projekta, očekivanom broju
programa i projekata koji će se ugovoriti za financiranje i
eventualno druge podatke.
Članak 14.
Financiranje svih programa i projekata u području:
sporta, kulture i ostalih društvenih područja provodi se
putem javnog poziva.
Članak 15.
Financijska sredstva proračuna Općine dodjeljuju se bez
objavljivanja javnog poziva, odnosno izravno, samo u iznimnim slučajevima:
-kada nepredviđeni događaji obvezuju davatelja financijskih sredstava da u suradnji s udrugama žurno djeluje u rokovima u kojima nije moguće provesti standardnu proceduru i problem je moguće riješiti samo
izravnom dodjelom bespovratnih financijskih sredstava,
-kada se financijska sredstva dodjeljuju udruzi ili skupini udruga koje imaju isključivu nadležnost u području djelovanja i/ili zemljopisnog područja za koje se
financijska sredstva dodjeljuju, ili je udruga jedina
organizacija operativno sposobna za rad na području
djelovanja i/ili zemljopisnom području na kojem se
financirane aktivnosti provode,
-kada se financijska sredstva dodjeljuju udruzi kojoj su
zakonom, drugim?propisom ili aktom dodijeljene
određene javne ovlasti (Crveni križ i dr.),
-kada se jednokratno dodjeljuju financijska sredstva do
5.000,00 kuna za aktivnosti koje iz opravdanih razloga
nisu mogle biti planirane u godišnjem planu udruge.
Članak 16.
U slučajevima kada se financijska sredstva dodjeljuju
bez raspisivanja javnog poziva općinski načelnik donosi
zaključak o dodjeli sredstava kojim će se definirati na
koje će se konkretne aktivnosti sredstva Proračuna utrošiti.
Članak 17.
Odluku o raspisivanju javnog poziva iz članka 14. ovog
Pravilnika donosi općinski načelnik u roku od 30 dana
od usvajanja Proračuna Općine za iduću proračunsku
godinu, na prijedlog Upravnog odjela Općine.
Članak 18.
Dokumentaciju za provedbu javnog poziva (u nastavku:dokumentacija) obuhvaća:
1. tekst javnog poziva,
2. obrazac opisa programa ili projekta,
3. obrazac proračuna programa ili projekta,
4. obrazac izjave o nepostojanju dvostrukog financiranja,
5. izjavu o nekažnjavanju,
6.obrasce za izvještavanje o provedbi programa ili projekta,
7.obrazac za ocjenu vrijednosti/kvalitete programa ili
projekta.
Članak 19.
Raspisivanje javnog poziva i pripremu dokumentacije za
svaki javni poziv provodi Upravni odjel Općine, sukladno
odredbama ovog Pravilnika i Pravilnika o unutrašnjem
redu Općine.
Članak 20.
(1) Sva potrebna dokumentacija po svome obliku i sadržaju mora biti u skladu s odredbama Uredbe i ovoga Pravilnika.
(2) Obrasci koji su sastavni dio dokumentacije popunjavaju se putem računala te šalju u papirnatom obliku, a kad
se ostvare uvjeti za to i u elektroničkom obliku.
(3) Prijava sadržava obvezne obrasce vlastoručno potpisane od strane osobe ovlaštene za zastupanje te ovjerene
službenim pečatom organizacije.
(4) Dokumentacija za prijavu šalje se preporučeno
poštom ili osobno (predaje se u pisarnici Općine), uz napomenu (npr. naziv javnog poziva).
Članak 21.
Javni poziv s cjelokupnom potrebnom dokumentacijom
objavljuje se na mrežnim stranicama Općine i mrežnim
stranicama Ureda za udruge Vlade Republike Hrvatske,
a obavijest o objavljenom javnom pozivu može se objaviti
i na društvenim mrežama i u dnevnom glasilu.
Članak 22.
(1) Javni poziv za podnošenje prijedloga projekta ili programa biti će otvoren najmanje 30 dana od dana objave.
(2) Ocjenjivanje prijavljenih projekta ili programa,
donošenja odluke o financiranju projekata ili programa i
vrijeme potpisivanja ugovora s udrugama, čiji su projekti
ili programi prihvaćeni za financiranje, mora biti dovršeno
u roku od 45 dana, računajući od zadnjeg dana za dostavu
prijava programa ili projekta.
Članak 23.
(1) Po isteku roka za podnošenje prijava na javni poziv,
Povjerenstvo za provjeru prijava će pristupiti postupku
ocjene ispunjavanja propisanih (formalnih) uvjeta poziva,
a sukladno odredbama Uredbe i ovog Pravilnika.
(2) Članove Povjerenstva za provjeru prijava imenuje
općinski načelnik na prijedlog pročelnika Upravnog odjela
iz reda službenika Upravnog odjela, koje Povjerenstvo ima
predsjednika i dva člana, koji rade na sjednicama o čemu
sastavljaju zapisnik.
(3) Članovi Povjerenstva za provjeru prijava nemaju
pravo na naknadu.
Članak 24.
U postupku provjere ispunjavanja formalnih uvjeta provjerava se:
-je li je prijava dostavljena u zadanome roku,
-je li zatraženi iznos sredstava unutar financijskih pragova postavljenih u natječaju ili javnom pozivu,
-jesu li dostavljeni, potpisani i ovjereni svi obvezni
obrasci te
-jesu li ispunjeni drugi formalni uvjeti javnog poziva.
Članak 25.
(1) Povjerenstvo za ocjenjivanje je nezavisno stručno
procjenjivačko tijelo kojega mogu sačinjavati predstavnici
Općine, znanstvenih i stručnih institucija, nezavisni stručnjaci i predstavnici organizacija civilnog društva.
(2) Članove Povjerenstva za ocjenjivanje imenuje općinski načelnik na prijedlog pročelnika Upravnog odjela
Općine.
(3) Povjerenstvo za ocjenjivanje ima predsjednika i dva
člana.
(4) Članovi Povjerenstva za ocjenjivanje ne mogu istodobno biti i članovi Povjerenstva za provjeru prijava.
(5) Povjerenstvo za ocjenjivanje radi na sjednicama i
sastavlja zapisnik o radu.
(6) Povjerenstvo za ocjenjivanje utvrđuje prijedlog za
odobravanje financijskih sredstava i dostavlja ga općinskom načelniku u roku od 8 dana od zaprimanja odluke
Povjerenstva za provjeru prijava.
Članak 26.
Povjerenstvo za ocjenjivanje razmatra i ocjenjuje prijave
koje su ispunile formalne uvjete javnog poziva te daje prijedlog za odobravanje financijskih sredstava za programe
ili projekte, o kojem odluku donosi načelnik Vinodolske
općine.
Članak 27.
(1) Nakon donošenja odluke o programima ili projektima kojima su odobrena financijska sredstva, Općina će
javno objaviti rezultate javnog poziva s podacima o udrugama, programima ili projektima kojima su odobrena sredstva i iznosima odobrenih sredstava financiranja.
(2) Općina će u roku od 8 dana od donošenja odluke o
dodjeli financijskih sredstava obavijestiti udruge čiji projekti ili programi nisu prihvaćeni za financiranje.
Članak 28.
Općina će udrugama koje su nezadovoljne odlukom o
dodjeli financijskih sredstava omogućiti pravo na prigovor,
što će jasno biti naznačeno i u samom tekstu javnog poziva.
Članak 29.
(1) Prigovor se može podnijeti isključivo na neispunjavanje formalnih uvjeta javnog poziva te eventualno bodovanje nekog kriterija sa 0 bodova, ukoliko udruga smatra
da je u prijavi dostavila dovoljno argumenata za drugačije
bodovanje.
(2) Prigovor se ne može podnijeti na odluku o neodobravanju sredstava ili visini dodijeljenih sredstava.
(3) Prigovor u pravilu ne odgađa izvršenje odluke i daljnju provedbu javnog poziva.
(4) Prigovori se podnose Upravnom odjelu Općine u
pisanom obliku, u roku od 8 dana od dana dostave pisane
obavijesti o rezultatima javnog poziva, a odluku po prigovoru donosi općinski načelnik Općine u roku od 8 dana
od dana primitka prigovora.
Članak 30.
Sa udrugama kojima su odobrena financijska sredstva
Općina će potpisati ugovor o financiranju programa ili projekata najkasnije 30 dana od dana donošenja odluke o
financiranju.
Članak 31.
(1) Ugovor se sastoji od općih uvjeta, koji moraju biti isti
za sve korisnike u okviru javnog poziva, i posebnog dijela.
(2) Općim uvjetima koji se odnose na ugovore o dodjeli
bespovratnih financijskih sredstava udrugama utvrđuju se
opće obveze, obveza dostavljanja podataka i financijskih i
opisnih izvještaja, povjerljivost, javnost i vidljivost, procjena i praćenje projekta, provedbeni rok programa ili projekta, raskid ugovora, rješavanje sporova, opravdani troškovi, te povrat sredstava i pripadajućih kamata u slučaju
ne vraćanja neutrošenih ili nenamjenski utrošenih sredstava.
(3) Posebni dio ugovora čine specifičnosti svakog ugovora kao što su ugovorne strane, naziv programa ili projekta, rokovi provedbe, iznos financiranja i slično.
Članak 32.
Općina će u suradnji s korisnikom financiranja, s ciljem
poštovanja načela transparentnosti trošenja proračunskog
novca pratiti provedbu financiranih programa ili projekata
udruga.
Članak 33.
Praćenje će se vršiti na dva načina i to odobravanjem
opisnih i financijskih izvješća korisnika sredstava te kontrolom »na licu mjesta« od strane službenika Upravnog odjela
Općine.
Članak 34.
(1) Korisnik je dužan dostaviti opisno i financijsko
izvješće na za to definiranim obrascima.
(2) Uz opisna izvješća dostavljaju se popratni materijali
kao što su isječci iz novina, video zapisi, fotografije i dr.
(3) U financijskom izvješću navode se cjelokupni troškovi programa ili projekta neovisno o tome iz kojeg su
izvora financirani te udio troškova financiranih sredstvima
Općine u ukupnim troškovima.
V. PRIHVATLJIVOST TROŠKOVA, MODELI
FINANCIRANJA I UDIO SUFINANCIRANJA
Članak 35.
(1) Odobrena sredstva financijske potpore korisnik je
dužan utrošiti isključivo za realizaciju programa/projekta/
manifestacije/inicijative utvrđenog Ugovorom.
(2) Sredstva se smatraju namjenski utrošenim ako su
korištena isključivo za financiranje troškova u realizaciji
programa utvrđenog ugovorom.
(3) Svako odstupanje od Ugovora bez prethodnog odobrenja Općine smatrat će se nenamjenskim trošenjem sredstava.
Članak 36.
Prihvatljivi troškovi su troškovi koje je imao korisnik
financiranja, a koji ispunjavaju sve sljedeće kriterije:
-nastali su za vrijeme razdoblja provedbe programa ili
projekta u skladu s ugovorom;
-moraju biti navedeni u ukupnom predviđenom proračunu projekta ili programa,
-nužni su za provođenje programa ili projekta koji je
predmetom dodjele financijskih sredstava,
-mogu biti identificirani i provjereni i koji su računovodstveno evidentirani kod korisnika financiranja
prema važećim propisima o računovodstvu neprofitnih
organizacija,
-trebaju biti umjereni, opravdani i usuglašeni sa zahtjevima racionalnog financijskog upravljanja, osobito u
odnosu na štedljivost i učinkovitost.
Članak 37.
U skladu s prihvatljivim troškovima iz prethodnog
članka ovog Pravilnika, opravdanim se smatraju sljedeći
izravni troškovi udruge i njezinih partnera:
-troškovi zaposlenika angažiranih na programu ili projektu koji odgovaraju stvarnim izdacima za plaće te
porezima i doprinosima iz plaće,
-putni troškovi osoba koje sudjeluju u projektu ili programu, pod uvjetom da su u skladu s pravilima o visini
iznosa za takve naknade za korisnike koji se financiraju iz sredstava državnog proračuna,
-troškovi kupnje ili iznajmljivanja opreme i materijala
(novih ili rabljenih) namijenjenih isključivo za program ili projekt, te troškovi usluga pod uvjetom da
su u skladu s tržišnim cijenama,
-troškovi potrošne robe,
-troškovi koji izravno proizlaze iz zahtjeva ugovora.
Članak 38.
Korisniku sredstava se može odobriti i pokrivanje dijela
neizravnih troškova kao što su: energija, voda, uredski
materijal, sitan inventar, telefon, pošta i drugi indirektni
troškovi koji nisu povezani s provedbom programa.
Članak 39.
Neprihvatljivim troškovima projekta ili programa smatraju se:
-dugovi i stavke za pokrivanje gubitaka ili dugova,
-dospjele kamate,
-stavke koje se već financiraju iz javnih izvora,
-kupovina zemljišta ili građevina, osim kada je to nužno
za izravno provođenje projekta/programa,
-gubitci na tečajnim razlikama,
-zajmovi trećim stranama,
-troškovi smještaja (osim u slučaju višednevnih i međunarodnih programa ili u iznimnim slučajevima).
Članak 40.
Sve potpore koje Općina dodjeljuje putem javnog poziva
odnose se na aktivnosti koje će se provoditi u kalendarskoj
godini za koju se raspisuju.
Članak 41.
(1) Općina će svakim pojedinačnim javnim pozivom
definirati model, odnosno načine i postupke plaćanja,
sukladno odredbama Uredbe i ovog Pravilnika.
(2) U slučaju da Općini niti jedan od Uredbom predviđenih modela plaćanja ne bude prihvatljiv, može utvrditi
i drugačiji model plaćanja koji mora biti istaknut u javnom
pozivu.
(3) Neovisno o modelu financiranja, korisnik financiranja dužan je Općini dostaviti pisano financijsko izvješće
za svakih 10.000,00 kuna uplaćenih sredstava. Sljedeća
uplata neće se moći ostvariti prije prihvaćanja navedenog
izvješća od strane Upravnog odjela.
VI. OBVEZA DOKUMENTIRANJA PROJEKTNIH
AKTIVNOSTI, KONAČAN IZNOS FINANCIRANJA I
POVRAT SREDSTAVA
Članak 42.
Korisnik financiranja je obvezan omogućiti davatelju
financijskih sredstava, inspektorima proračunskog nadzora
Ministarstva financija i svim vanjskim revizorima koji vrše
provjere sukladno Uredbi da provjere provođenje projekta
ili programa i po potrebi izvrše reviziju.
Članak 43.
Pored izvješća navedenih u ovom Pravilniku, dokumenti
koje je korisnik financiranja dužan dati na raspolaganje u
slučaju nadzora uključuju:
-popis članova i podatke o uplaćenim članarinama,
-računovodstvenu evidenciju (kompjuterski ili ručno
obrađenu) iz računovodstvenog sustava udruge,
poput glavne knjige, pomoćnih knjiga, platnih lista,
popisa imovine i obveza i drugih relevantnih računovodstvenih podataka,
-dokaze o postupcima nabave poput natječajne dokumentacije, ponuda od sudionika natječaja i izvještaja
o procjenama,
-dokaze o obvezama poput ugovora i drugih obvezujućih dokumenata,
-dokaze o isporučenim uslugama, poput odobrenih
izvještaja, narudžbenica, prijevoznih karata, dokaze o
sudjelovanju na seminarima, konferencijama i tečajevima (uključujući relevantnu dokumentaciju i dobivene materijale, potvrde,) i itd.,
-dokaze o primitku roba, poput potvrda o isporučenoj
robi dobavljača,
-dokaze o završetku radova, poput potvrda o prihvaćanju ili primopredajnih zapisnika;
-dokaze o kupnji, poput računa i priznanica,
-dokaze o uplatama poput bankovnih izvoda, potvrda o
skidanju sredstava s računa, dokaze o plaćanju podugovarača,
-za troškove goriva sažeti prikaz prijeđene kilometraže,
prosječnu potrošnju goriva korištenih vozila, troškove
goriva i održavanja;
-evidenciju o zaposlenicima i njihovim plaćama, poput
ugovora, platnih lista, radnih lista a za zaposlenike
koji su angažirani na temelju ugovora o radu na određeno vrijeme, pojedinosti o primanjima uz potvrdu
odgovorne osobe, prikazano po stavkama bruto primanja, naknada za zdravstveno i mirovinsko osiguranje,
osiguranje i neto primanja.
Članak 44.
(1) Konačan iznos sredstava koji Općina treba isplatiti
korisniku financiranja ne može biti veći od najvišeg iznosa
bespovratnih sredstava navedenih u ugovoru čak i ako
ukupan zbroj opravdanih troškova premaši procijenjeni
ukupan proračun naveden u obrascu proračuna programa
ili projekta.
(2) Davatelj financijskih sredstava će, temeljem obrazložene odluke ako se projekt ili program ne provodi ili se
neadekvatno, djelomično ili s odlaganjem provodi, smanjiti
bespovratna sredstva prvobitno predviđena u skladu sa
stvarnim provođenjem projekta ili programa pod uvjetima
sadržanim u ugovoru.
Članak 45.
Ako se ukupni prihodi Proračuna Općine za kalendarsku godinu za koju se raspisuje javni poziv ostvare ispod
planiranih, Općina će sredstva namijenjena sufinanciranju
programa Korisnika razmjerno umanjiti.
Članak 46.
Općina će od korisnika financiranja u pisanom obliku
zatražiti povrat sredstava za provedbu odobrene potpore
u slučaju kada utvrdi da Korisnik:
-nije realizirao program ili projekt utvrđen proračunom
i ugovorom,
-nije utrošio sva odobrena sredstva,
-sredstva nije koristio namjenski,
-iz neopravdanih razloga nije podnio izvješće u propisanom roku.
Članak 47.
(1) Korisnik financiranja će Općini, najkasnije u roku od
45 dana od primitka zahtjeva, sukladno uputama vratiti sve
iznose uplaćene preko utvrđenog konačnog iznosa kao i
sva neutrošena sredstva te nenamjenski utrošena sredstva.
(2) Ukoliko Korisnik ne vrati sredstva u roku koji je
utvrdila Općina, Općina će povećati dospjele iznose dodavanjem zatezne kamate.
Članak 48.
U slučaju kada korisnik financiranja ne vrati sredstva
Općini, Općina će donijeti odluku da u narednom periodu
prijave koje na javni poziv pristignu od strane tog prijavitelja ne uzme u razmatranje. U tom slučaju, takva odredba
mora biti istaknuta u javnom pozivu.
VII. ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 49.
Korisnik financiranja ne smije sudjelovati u izbornoj ili
drugoj promidžbi političke stranke, koalicije ili kandidata,
davati izravnu potporu političkoj stranci, koaliciji ili kandidatu niti prikupljati financijska sredstva za financiranje
političkih stranaka, koalicija ili kandidata za sve vrijeme
trajanja ugovora.
Članak 50.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osam dana od dana
objave u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.
KLASA: 022-05/16-01/1
URBROJ: 2107-03/16-03-1-12-1208
Bribir, 16. prosinca 2016.
Zamjenik načelnika koji obnaša
dužnost načelnika
Božidar Zubčić, v.r.
|