69.
Na temelju članka 14. stavka 1. Zakona o proračunu
(»Narodne novine«, broj: 87/08,136/12 i 15/15) te
članka 32. i članka 81. Statuta Općine Matulji
(»Službene novine Primorsko goranske županije«, broj: 26/09,38/09,8/13,
17/ 14, 4/15-pročišćeni tekst i 39/15), Općinsko vijeće Općine Matulji, na
sjednici održanoj dana 24. studenog 2016.g donosi
ODLUKU
o izvršavanju Proračuna Općine Matulji za 2017. godinu
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovom Odlukom uređuje se struktura prihoda i primitaka te
rashoda i izdataka Proračuna Općine Matulji za 2017. godinu
(u daljnjem tekstu: Proračun) i njegovo izvršavanje, opseg zaduživanja i
jamstva, upravljanje financijskom i nefinancijskom imovinom, prava i obveze
proračunskih korisnika, ovlasti Općinskog načelnika, te druga pitanja u
izvršavanju Proračuna.
Članak 2.
Proračun se donosi i izvršava u skladu s načelima jedinstva i točnosti
proračuna, uravnoteženosti,obračunske jedinice,
univerzalnosti, specifikacije, dobrog financijskog upravljanja i transparentnosti.
Članak 3.
Ako se tijekom godine usvoje odluke i drugi propisi na
osnovi kojih nastaju noveobveze za Proračun, sredstva će se osigurati u
Proračunu za slijedeću proračunsku godinu u skladu s trogodišnjim fiskalnim
projekcijama i mogućnostima.
II. SADRŽAJ PRORAČUNA
Članak 4.
Proračun se sastoji od općeg i posebnog dijela te
plana razvojnih programa.
Opći dio Proračuna čini Račun prihoda i rashoda i Račun financiranja.
Račun prihoda i rashoda sastoji se od prihoda od
poreza, pomoći, prihoda od imovine, prihoda od pristojbi i naknada, ostalih
prihoda i prihoda od prodaje nefinancijske imovine. Prihodima se financiraju
rashodi utvrđeni za financiranje javnih potreba na
razini Općine na temelju zakonskih i drugih propisa.
U Računu financiranja iskazuju se primici od
financijske imovine i zaduživanja, te izdaci za financijsku imovinu i otplatu
kredita i zajmova.
Posebni dio Proračuna sastoji se od Plana rashoda i
izdataka, proračunskih korisnika iskazanih po vrstama, raspoređenih u programe
koji se sastoje od aktivnosti i projekata.
Uz Proračun donosi se Plan razvojnih programa. Plan razvojnih programa je
dokument sastavljen za trogodišnje razdoblje, koji sadrži ciljeve i prioritete
razvoja povezane sa programskom i organizacijskom
klasifikacijom Proračuna.
Plan razvojnih programa iskazuje planirane rashode Proračuna za
nefinancijsku imovinu (investicije), kapitalne pomoći i donacije za sljedeće
tri godine, a usklađuje se svake godine.
III. IZVRŠAVANJE PRORAČUNA
Članak 5.
Ako se u tijeku proračunske godine zbog nastanka novih obveza za Proračun
ili zbog promjena gospodarskih kretanja povećaju rashodi ili izdaci, odnosno
smanje prihodi ili primici Proračuna, Općinski načelnik može obustaviti
izvršavanje pojedinih rashoda ili izdataka najviše 45 dana.
Općinski načelnik donosi privremene mjere obustave. Ako se za vrijeme
provođenja mjera privremene obustave izvršavanja Proračuna, Proračun ne može
uravnotežiti, Općinski načelnik mora najkasnije u roku od
15 dana prije isteka roka za privremenu obustavu izvršavanja Proračuna
predložiti izmjene i dopune Proračuna, kojima se ponovno uravnotežuju prihodi i
primici odnosno rashodi i izdaci Proračuna.
Članak 6.
Proračunski korisnici mogu preuzeti obveze na teret
proračuna tekuće godine samo za namjene i do visine utvrđene Proračunom ako su
za to ispunjeni svi zakonom i drugim propisima utvrđeni uvjeti.
Obveze po ugovorima koje zahtijevaju plaćanje u sljedećim godinama mogu se
preuzeti uz suglasnost Općinskog načelnika.
Proračunski korisnici mogu preuzeti obveze po investicijskim projektima tek
po provedenom stručnom vrednovanju i ocijenjenoj opravdanosti i učinkovitosti
investicijskog projekta.
Čelnici proračunskih korisnika će redovito pratiti
izvršavanje financijskog plana, a obveze izvršavati do visine utvrđene financijskim
planom.
Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela (u daljnjem tekstu: Upravni odjel)zajedno sa voditeljem i rukovoditeljima odsjeka dužan je
redovito pratiti izvršavanje Proračuna na razini Upravnog odjela, a obveze
izvršavati do visine utvrđene Proračunom.
Članak 7.
Plaćanje predujma moguće je samo iznimno i na
temelju prethodne suglasnosti Općinskog načelnika.
Članak 8.
Općinski načelnik odobrava preraspodjelu sredstava na
proračunskim stavkama kod proračunskih korisnika ili između proračunskih
korisnika najviše do 5% rashoda i izdataka na stavci koja se umanjuje.
Općinski načelnik je obvezan uz polugodišnje i godišnje izvješće izvijestiti
Općinsko vijeće o preraspodjeli sredstava.
Članak 9.
Proračunska zaliha osigurava se u iznosu od
130.000,00 kn i koristit će se za zakonski utvrđene namjene. O korištenju
sredstava proračunske zalihe odlučuje Općinski načelnik.
Općinski načelnik je obvezan mjesečno izvijestiti Općinsko vijeće o korištenju
proračunske zalihe.
Članak 10.
Proračunski korisnici odgovorni su za naplatu vlastitih prihoda i primitaka
kao i za izvršavanje svih rashoda i izdataka u skladu s namjenama.
Za potrebe mjesnih odbora (Pasjak,Šapjane,Mune i
Žejane) koji imaju otvoren žiro račun osiguravaju se sredstva u Proračunu
najmanje u iznosu njihovih naplaćenih izvornih prihoda, odnosno ugovorenih
prihoda za zakupnine javnih površina, koji su dužni rasporediti u svojim
financijskim planovima na materijalne troškove i troškove investicija i
investicijskog održavanja, ukoliko ih planiraju.
Za ostale mjesne odbore iz pozicije »42.12 mjesni odbori ostali«, Općinsko
vijeće dodjeljuje donacijeprilikom donošenja Proračuna, iz kojih će se
pokrivati troškovi temeljem njihovih zahtjeva,a dodijeljene donacije mogu
koristiti za komunalne aktivnosti, te pokriće tehničkih troškova društvenih
programa u svrhu obilježavanja tradicionalnih blagdana po mjestima i naseljima.
(troškovi kemijskih WC-a, zaštitara, dekoracija,
komunalnih usluga i slično). Od ukupno dodijeljenog iznosa sredstava mjesni
odbori mogu utrošiti 20% planiranih sredstava na troškove reprezentacije
prigodom provođenja komunalnih programa , te programa
u svrhu obilježavanja tradicionalnih mjesnih blagdana.
Vlastiti i namjenski prihodi mjesnih odbora navedenih u stavku 2. ovog članka uplaćuju se u Proračun i koriste se za pokriće
rashoda mjesnih odbora sukladno njihovim financijskim planovima.
Ostvarenje i utrošak vlastitih prihoda mjesnih odbora iz stavka 2. ovog članka nadzire Odsjek za Proračun i financije
Jedinstvenog upravnog odjela.
Članak 11.
Prihodi Proračuna ubiru se i uplaćuju u Proračun u skladu sa
Zakonom i drugim propisima neovisno o visini prihoda planiranih u Proračunu.
Članak 12.
Prihodi koje ostvaruju tijela Općinske uprave obavljanjem vlastite
djelatnosti sastavni su dio prihoda Proračuna.
Otplate glavnica i kamata od zaduživanja i danih
jamstava mogu se izvršavati u iznosima iznad planiranih.
Ako aktivnosti i projekti za koje su sredstva osigurana u Proračunu tekuće godine
nisu izvršeni do visine utvrđene Proračunom mogu se u toj visini izvršavati u
sljedećoj godini, uz prethodnu suglasnost Općinskog načelnika.
Članak 13.
Proračunski korisnici kao i Upravni odjel odgovorni su za naplatu vlastitih
prihoda i primitaka iz svoje nadležnosti i za izvršavanje svih rashoda i
izdataka u skladu s namjenama.
Vlastiti i namjenski prihodi i primici svih proračunskih korisnika planiraju
se u Proračunu, ali bez obveze njihove uplate u
Proračun.
Ostvarenje i trošenje vlastitih namjenskih prihoda i primitaka iskazuje se
tromjesečno u Proračunu temeljem izvješća proračunskih korisnika.
Uplaćeni, a manje planirani vlastiti i namjenski prihodi i primici
proračunskih korisnika mogu se izvršavati iznad iznosa utvrđenih u financijskom
planu korisnika , a do visine uplaćenih sredstava, uz
suglasnost upravljačkog tijela ustanove.
Ostvarenje i utrošak vlastitih i namjenskih prihoda nadzire Odsjek za
proračun i financije Jedinstvenog upravnog odjela.
Članak 14.
Proračunskim korisnicima ne osiguravaju se sredstava za amortizaciju zgrada
i opreme za 2017. godinu.
Članak 15.
Zaključivanje pisanog ugovora obvezno je u sljedećim slučajevima:
.za sredstva Proračuna koja se izvršavaju kao subvencije, donacije i pomoći,
osim za sredstva dodijeljena kao nagrade
.Za projekte i aktivnosti koje izvršavaju proračunski korisnici iznad
zakonskog standarda
.Za sve nabave roba radova ili usluga, čija
vrijednost bez PDV-a iznsi 20.000 kn i više
.Za osobne usluge (autorske honorare, ugovor o djelu, usluge odvjetništva i
slično), usluge agencije studentskog servisa
Općinski načelnik odnosno osoba koju on ovlasti potpisuje Ugovore iz stavka
1.
IV. UPRAVLJANJE FINANCIJSKOM I NEFINANCIJSKOM IMOVINOM
Članak 16.
Imovinu Općinečine financijska i nefinancijska imovina kojom upravlja
Općinski načelnik u skladu s posebnim propisima i Statutom Općine.
Članak 17.
Aktivnosti i projekti koji nisu izvršeni do kraja 2016. godine
mogu se prenijeti i izvršavati u 2017. godini ako je
ispunjen preduvjet da proračunska sredstva osigurana u Proračunu 2016. godine za aktivnosti i projekte koji se prenose, moraju
ostati na kraju 2016. godine neizvršena ili izvršena u
iznosu manjem od planiranog.
Članak 18.
Raspoloživim novčanim sredstvima na računu
Proračuna upravlja Općinski načelnik.
Novčana sredstva iz stavka 1. ovog članka mogu se
polagatii oročavati u poslovnoj banci, poštujući načela sigurnosti, likvidnosti
i isplativosti ulaganja.
Odluku o izboru banke i Odluku o oročavanju sredstava donosi Općinski načelnik.
Oročena sredstva moraju se vratiti u Proračun do 30. prosinca
2017.
Članak 19.
Općinsko vijeće može na prijedlog
Općinskognačelnika odlučiti o kupnji dionica ili udjela u trgovačkom društvu
ako su za kupnju osigurana sredstva u Proračunu i ako se s time štiti interes
Općine.
U slučaju da prestane javni interes za vlasništvo dionica ili
udjela u kapitalu pravnih osoba Općinsko vijeće na prijedlog Općinskog
načelnika može odlučiti da se dionice odnosno udjeli u kapitalu prodaju ako to
nije u suprotnosti s posebnim zakonom.
Ostvarena sredstva od prodaje udjela i uloga u
kapitalu koriste se samo za otplatu duga u Računu financiranja ili za nabavku
nefinancijske i financijske imovine.
Članak 20.
Za stjecanje imovine bez naknade proračunskim korisnicima potrebna je
suglasnost Općinskog načelnika ukoliko bi takvo stjecanje prouzročilo veće
troškove za Općinu.
Članak 21.
Sredstva za osiguranje nefinancijske dugotrajne imovine osigurana su u
razdjelu 002- u programu 2017- Upravljanje imovinom, Aktivnost A20171 Tekuće
održavanje stambenih i poslovnih prostora.
V. ODGODA NAPLATE, OTPIS DUGOVANJA I PRODAJA POTRAŽIVANJA
Članak 22.
Općinski načelnik može na zahtjev dužnika, uz
primjereno osiguranje i kamate, odgoditi plaćanje, odobriti obročnu otplatu
duga, koji se ne smatraju javnim davanjima, pod uvjetima propisanim zakonom i
podzakonskim propisima.
Naplata duga iz stavka 1. ovog članka može se
odgoditi jednokratno do 12 mjeseci ili se može odobriti plaćanje duga u
obrocima i to maksimalno do 36 mjesečnih obroka.
Iznimno od stavka 1. ovog
članka Odsjek za proračun i financijeJedinstvenog upravnog odjela može na
zahtjev dužnika, odgoditi plaćanje ili odobriti obročnu otplatu duga i to za
iznose potraživanja do 5.000,00 kuna.
Članak 23.
Općinski načelnik može na zahtjev dužnika otpisati
odnosno uz suglasnost dužnika prodati potraživanja koja se ne smatraju javnim
davanjima pod uvjetima propisanim Zakonom o proračunu i podzakonskim propisima.
Iznimno od stavka 1. ovog
članka Odsjek za proračun i financije Jedinstvenog upravnog odjelamože na
zahtjev dužnika, otpisati potraživanja čiji iznos ne prelazi 5.000,00 kuna.
Općinski načelnik može donijeti odluku o otpisu potraživanja za dugovanja po
pojedinim vrstama prihoda u slučajevima kada je dužnik umro, a nije ostavio
pokretnine i nekretnine iz kojih se može naplatiti dug kao i u drugim
slučajevima kada je nastupila nemogućnost naplate.
Članak 24.
Ako posebnim propisima nije uređeno drugačije, u cijelosti ili djelomično, mogu se otpisati potraživanja na ime javnih
davanja ako bi izvršenje naplate poreznog duga dovelo u pitanje osnovne životne
potrebe dužnika i članova njegova kućanstva pod slijedećim uvjetima:
1.ako podnositelj zahtjeva ostvaruje pravo na pomoć
za uzdržavanje iz sustava socijalne skrbi, odnosno pravo na opskrbninu prema
zakonu kojim se uređuju prava Hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i
članova njihovih obitelji ili zakonu kojim se uređuje zaštita vojnih i civilnih
invalida rata ili
2.ako imovno stanje podnositelja zahtjeva i
punoljetnih članova njegovog kućanstva odgovara sljedećim uvjetima:
a)kada imovina, u novčanom obliku, podnositelja
zahtjeva i članova njegovog kućanstva ne prelazi iznos od jedne proračunske
osnovice na dan podnošenja zahtjeva, po članu njegovog kućanstva,
b)kada podnositelj zahtjeva, odnosno punoljetni
članovi njegovog kućanstva imaju u vlasništvu stan ili kućukoji se ne smatraju
zadovoljavajućim stambenim prostorom (stan ili kuća veličine do 35 m2
za jednu osobu, uvećana za 10 m2 za svaku daljnju osobu s mogućim
odstupanjem do 10 m2), te ako imaju u vlasništvu automobil i/ili
plovilo čija vrijednost ne prelazi iznos od dvije proračunske osnovice na dan
podnošenja zahtjeva,
c)kada ukupni dohodak i ukupni primici podnositelja
zahtjeva i punoljetnih članova njegovog kućanstva mjesečno ne prelaze po članu
kućanstva 50 posto proračunske osnovice.
Za stjecanje prava na otpis ili djelomičan otpis
potraživanja fizička osoba mora ispunjavati kriterij iz stavka 2. točke 1. ovoga članka ili
kumulativno kriterije iz stavka 2. točke 2. ovoga članka.
Članak 25.
Odsjek za proračun i financije Jedinstvenog upravnog odjela otpisuje
potraživanja na ime javnih davanja koja se nisu uspjela naplatiti u stečajnom
postupku ako postoji rješenje o brisanju iz sudskog registra po okončanju
stečajnog postupka, ako postoji pravomoćno rješenje o brisanju iz sudskog
registra u postupku likvidacije ili ako postoji pravomoćno rješenje o
sklopljenoj predstečajnoj nagodbi kojim je utvrđeno da se dug otpisuje.
Članak 26.
Ako posebnim propisima nije uređeno drugačije, naplata potraživanja na ime
javnih davanja može se odgoditi u cijelosti ili djelomično pod uvjetom da
naplata u cijelosti na dan dospijeća predstavlja neprimjereno opterećenje,
nanosi veću gospodarsku štetu ili bi dovela do nelikvidnosti, a odgodom
plaćanja ili obročnom otplatom duga bi se bitno poboljšale dužnikove mogućnosti
otplate duga.
O odgodi naplate duga iz stavka 1. ovog članka na
temelju pisanog i obrazloženog zahtjeva odlučuje Općinski načelnik.
Naplata duga na ime javnih davanja može se odgoditi
jednokratno najdulje do deset mjeseci ili se može odobriti plaćanje duga u
obrocima do 24 mjesečna obroka.
Uz zahtjev iz stavka 2. ovog članka dužnik- pravna
osoba obvezan je priložiti jedno od sredstava osiguranja: neopozivu garanciju
banke, zalog vrijednosnih papira, fiduciju, založno pravo na nekretninama,
pokretninama i pravima građenja, zadužnicu ili jamstvo drugih trgovačkih
društava solidnog boniteta, u slučaju da iznos potraživanja prelazi 10.000 kuna
kao i u slučaju kada se traži jednokratna odgoda naplate na razdoblje duže od 6
mjeseci.
Za vrijeme trajanja odgode obračunavaju se zakonske zatezne kamate.
Ako se dužnik ne pridržava rokova iz odluke o odgodi plaćanja, ista će se ukinuti te pokrenuti postupak ovrhe.
U slučaju da je protiv dužnika pokrenut ovršni postupak isti će se po zahtjevu dužnika obustaviti ako se odgodi naplata
duga ili ako se odobri plaćanje u obrocima.
Ukoliko je dužniku odobrena odgoda plaćanja ili obročna otplata duga,
slijedeći zahtjev za odgodu plaćanja ili obročnu otplatu duga ne može se
podnijeti prije proteka roka od pet godina od donošenja odluke o odobrenju
odgode ili obročne otplate duga za prvobitni dug.
Članak 27.
U pokrenutim postupcima ovrhe donošenjem rješenja o ovrsi, rješenjem
utvrđene troškove ovrhe neće se naplaćivati ukoliko dužnik uplati iznos duga
prije dostave rješenja tijelu nadležnom za provedbu ovrhe.
VI. ZADUŽIVANJE I JAMSTVA
Članak 28.
Općina se može dugoročno zaduživati za investicije uzimanjem kredita ili izdavanjem vrijednosnih papira i uz prethodnu suglasnost
Općinskog vijeća i Vlade Republike Hrvatske.
Ukupna godišnja obveza Općine može iznositi najviše do 20% ostvarenih
prihoda u godini koja prethodi godini u kojoj se zadužuje, a u iznos ukupne
godišnje obveze uključena su i dana jamstva, neplaćene obveze iz prethodnih
godina i suglasnosti iz članka 90. stavka 2. Zakona.
Članak 29.
Obveze po danim jamstvima iskazane su u računu prihoda i rashoda Proračuna
za 2017.g., razdjel 002- Jedinstveni upravni odjel, Program 2016- Gradnja
vodnih građevina, Aktivnost K20161- Vodoopskrba u iznosu od 2.200.000,00 kuna.
Obveze na ime kamata po kreditu Erste banke za zemljište Miklavja i
kapitalne projekte iskazane su u Računu prihoda i rashoda Proračuna za 2017.,
razdjel 002- Jedinstveni upravni odjel, Program 2017 - Upravljanje imovinom,
Aktivnost A20173- izdaci financiranja u iznosu od 430.000,00 kuna.
Ukupne dugoročne obveze Općine na dan 31.12.2017.g. po osnovi glavnice
kreditnog zaduženja Općine iznosit će 11.413.000,00kn,
a po osnovi glavnice danih jamstava u iznosu 8.360.000,00 kuna.
Članak 30.
Za premošćivanje jaza nastalog zbog različite dinamike priljeva sredstava i
dospijeća obveza, Općinski načelnik može donijeti odluku kojom se Općina
kratkoročno zadužuje, najduže do 12 mjeseci, bez mogućnosti daljnjeg reprograma
ili zatvaranja postojećih obveza po kratkoročnim kreditima ili zajmovima
uzimanjem novih kratkoročnih kredita ili zajmova.
Općina se može kratkoročno zadužiti uzimanjem kredita ili zajmova kod
poslovnih banaka i drugih kreditnih institucija ili okvirnog kredita kod
poslovne banke kod koje ima otvoren račun za iznos do 1.000.000,00 kn.
VII. PRAVA I OBVEZE PRORAČUNSKIH KORISNIKA
Članak 31.
Proračunski korisnici dostavljaju polugodišnje i godišnje financijske
izvještaje svog plana Odsjeku za proračun i financije Jedinstvenog upravnog
odjelasukladno Pravilniku o financijskom izvještavanju u proračunskom
računovodstvu (»Narodne novine«, broj:3/15, 93/15 i
135/15).
Proračunski korisnici dužni su dostaviti godišnji izvještaj o poslovanju
(ostvarenje financijskog plana, izvještaj o radu te
prijedlog o korištenju neutrošenih sredstava) Odsjeku za proračun i financije
Jedinstvenog upravnog odjela najkasnije u roku od mjesec dana od isteka roka za
predaju godišnjih financijskih izvještaja utvrđenog Pravilnikom o financijskom
izvještavanju u proračunskom računovodstvu.
Odsjek za proračun i financije Jedinstvenog upravnog odjela dužan je
izvještaj o poslovanju proračunskih korisnika dostaviti Općinskom načelniku u
daljnjem roku od mjesec dana od isteka roka iz stavka
2. ovog članka.
Članak 32.
Polugodišnji izvještaj o izvršenju Proračuna dostavlja se Općinskom
načelniku do 5. rujna tekuće godine.
Općinski načelnik podnosi Općinskom vijeću, na
donošenje polugodišnji izvještaj o izvršenju Proračuna do 15. rujna tekuće godine.
Godišnji izvještaj o izvršenju Proračuna dostavlja se Općinskom načelniku do
1. svibnja tekuće godine za prethodnu godinu. Općinski
načelnik podnosi Općinskom vijeću na donošenje
godišnji izvještaj o izvršenju Proračuna do 1. lipnja
tekuće godine za prethodnu godinu.
Općinski načelnik godišnji obračun Proračuna dostavlja Ministarstvu
financija i Državnom uredu za reviziju u roku od 15
dana nakon što ga usvoji Općinsko vijeće.
VIII. OVLASTI I ODGOVORNOSTI ČELNIKA JEDINICE LOKALNE SAMOUPRAVE I
PRORAČUNSKOG KORISNIKA
Članak 33.
Općinski načelnik, čelnici proračunskih korisnika te
čelnik upravnogodjela odgovorni su za planiranje i izvršavanje dijela Proračuna
iz svog djelokruga te za zakonitost, svrhovitost, učinkovitost i za ekonomično
raspolaganje proračunskim sredstvima. Također su odgovorni za preuzimanje
obveza, izdavanje naloga za plaćanje te za izdavanje
naloga za naplatu u korist proračunskih sredstava. Općinski načelnik i čelnici
proračunskih korisnika mogu određena prava unutarnjim propisima u skladu sa aktima o unutarnjem ustrojstvu prenijeti na druge osobe.
Prenošenjem ovlasti prenosi se i odgovornost, čime se ne isključuje odgovornost
čelnika.
IX. NADZOR PRORAČUNSKIH KORISNIKA I OSTALIH KORISNIKA PRORAČUNSKIH SREDSTAVA
Članak 34.
Proračunski nadzor postupak je nadziranja zakonitosti, svrhovitosti i
pravodobnosti korištenja proračunskih sredstava kojim se nalažu mjere za otklanjanje
utvrđenih nezakonitosti i nepravilnosti. Obuhvaća nadzor računovodstvenih,
financijskih i ostali poslovnih dokumenata. Proračunski nadzor obavlja
Ministarstvo financija.
Odsjek za proračun i financije Jedinstvenog upravnog odjela ovlašten je kod
proračunskih korisnika kao i kod ostalih korisnika proračunskih sredstava
obavljati nadzor utroška sredstava Proračuna za namjene za koja su sredstva
osigurana.
U slučaju da se nadzorom iz stavka 2. ovog članka
utvrdi da je proračunski korisnik, odnosno korisnik proračunskih sredstava
Proračuna utrošio nenamjenski, Odsjek za proračun i financije Jedinstvenog
upravnog odjela naložit će istome povrat sredstava u Proračun.
X. ZAVRŠNA ODREDBA
Članak 35.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave
u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.
KLASA:400-08/16-01/7
URBROJ: 2156-04-01-16-21
Matulji, 24. 11. 2016.
OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE MATULJI
Predsjednik
Dr. Mladen Prenc