30.
Na temelju članka 35., stavak 1., točka 4. i članka 53., stavak 3. Zakona o
lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine« br. 33/01,
60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15) i članka 33.
Statuta Grada Kastva (»Službene novine Primorsko- goranske županije« broj 26/09
i 13/13), Gradsko vijeće Grada Kastva, na 33. sjednici, održanoj dana 28.
srpnja godine, donosi
II. IZMJENE I DOPUNE
Odluke o ustrojstvu i djelokrugu rada gradskih
upravnih tijela Grada Kastva
Članak 1.
Članak 6. Odluke o ustrojstvu i djelokrugu rada gradskih upravnih tijela
Grada Kastva (»Službene novine Primorsko-goranske županije« br. 36/13, 02/15)
mijenja se i glasi:
»Radi obavljanja poslova iz članka 2. ove Odluke ustrojavaju se sljedeća
upravna tijela:
1. Ured Gradonačelnika,
2. Upravni odjel za opće, pravne i poslove lokalne samouprave,
3. Upravni odjel za prostorno uređenje, komunalni sustav i zaštitu okoliša,
4. Upravni odjel za financije i proračun.«
Članak 2.
Iza članka 6. dodaje se novi članak 6.a koji glasi:
»Članak 6.a
Ured Gradonačelnika
Ured Gradonačelnika obavlja sljedeće poslove:
- administrativne i tajničke poslove za Gradonačelnika, njegove zamjenike i
predsjednika Gradskog vijeća;
- savjetodavne i stručne poslovi za Gradonačelnika, njegove zamjenike i
predsjednika Gradskog vijeća;
- priprema sjednica Gradskog vijeća te njegovih radnih tijela i vijeća
mjesnih odbora, priprema sjednica i sastanaka koje saziva i kojima predsjedava
Gradonačelnik i njegovi zamjenici, poslovi objavljivanja akata Gradskog vijeća
i Gradonačelnika te poslovi provedbe donesenih akata;
- upravni i tehnički poslovi za potrebe tijela mjesnih odbora iz njihovog
djelokruga rada;
- poslove promidžbe Grada;
- poslove odnosa s javnošću;
- poslove u svezi protokola i prigodnih svečanosti;
- osiguranje imovine Grada, službenika i namještenika;
- poslove gospodarenja energetikom;
- praćenje i analiza malog i srednjeg poduzetništva, predlaganje i provedba
mjera promicanja, razvoja i sustavnog unapređenja poduzetništva na području
Grada;
- poslove civilne zaštite i zaštite od požara;
- poslove u vezi pripreme i izrade projekata i programa suradnje s EU;
- poslove urbane aglomeracije;
- poslove pisarnice i arhiviranja akata i drugih spisa;
- poslove kojima se ostvaruje suradnja s drugim tijelima državne uprave,
drugim jedinicama lokalne samouprave u tuzemstvu i inozemstvu, javnim
glasilima, građanima i financijskim institucijama.«
Članak 3.
U članku 7., stavku 1., brišu se sljedeći podstavci:
»- priprema sjednica Gradskog vijeća te njegovih radnih tijela i vijeća
mjesnih odbora, priprema sjednica i sastanaka koje saziva i kojima predsjedava
Gradonačelnik i njegovi zamjenici, poslovi objavljivanja akata Gradskog vijeća
i Gradonačelnika te poslovi provedbe donesenih akata;
- administrativne i tajničke poslove za Gradonačelnika, njegove zamjenike i
predsjednika Gradskog vijeća;
- poslove u svezi protokola i prigodnih svečanosti;
- poslovi promidžbe Grada;
- poslovi u vezi pripreme i izrade projekata i programa suradnje s EU;
- koordinacija nad planovima i mjerama podrške svih oblika razvoja Grada;
- poslove odnosa s javnošću i ostvarivanje prava na pristup informacijama,
te promidžbu Grada;
- osiguranje imovine Grada, službenika i namještenika;
- izrada analiza, studija i marketinških programa Grada i trgovačkih
društava u vlasništvu Grada;
- poslovi izrade investicijskih studija, analiza;
- analiza troškova i koristi, izrada studija
predizvodljivosti/izvodljivosti, analiza dodatne vrijednosti (aditivnosti)
projekta;
- poslovi pisarnice;
- arhiviranje akata i drugih spisa;
- poslovi civilne zaštite i zaštite od požara;
- suradnja s državnim i drugim tijelima te pravnim osobama nadležnim za
poslove Odjela;
- upravni i tehnički poslovi za potrebe tijela mjesnih odbora iz njihovog
djelokruga rada;
- savjetodavni, stručni i analitički poslovi za Gradonačelnika, njegove
zamjenike i predsjednika Gradskog vijeća;
- poslovi kojima se ostvaruje suradnja s drugim tijelima državne uprave,
drugim jedinicama lokalne samouprave u tuzemstvu i inozemstvu, javnim
glasilima, građanima i financijskim institucijama.«
U članku 7., stavku 1., iza zadnjeg podstavka, dodaje se podstavak koji
glasi:
»- ostvarivanje prava na pristup informacijama.«
Članak 4.
U članku 10., stavku 1., iza riječi »člankom«, dodaju se broj i slovo »6.a«
i zarez.
U članku 10., stavku 1., podstavku 8., izraz »odjeli gradske uprave«
zamjenjuje se izrazom »upravna tijela«.
U članku 10., stavku 1., iza zadnjeg podstavka, dodaje se podstavak koji
glasi:
»- u obavljanju poslova surađuju s državnim i drugim tijelima te pravnim
osobama nadležnim za poslove upravnog tijela.«
Članak 5.
U članku 12., izraz »upravni odjeli« zamjenjuje se izrazom »upravna tijela«.
Članak 6.
U članku 13., izraz »upravni odjeli« zamjenjuje se izrazom »upravna tijela«.
Članak 7.
U članku 14., stavku 3., riječ i broj: »članka 13.« zamjenjuje se riječju i
brojem »članka 12«.
Članak 8.
U članku 16., izraz »upravni odjeli« zamjenjuje se izrazom »upravna tijela«.
Članak 9.
Gradonačelnik će u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ovih izmjena i
dopuna Odluke donijeti Pravilnik o unutarnjem redu gradske uprave.
Do donošenja akta iz stavka 1. ovog članka primjenjivat će se Pravilnik o
unutarnjem redu gradske uprave, KLASA: 112-01/13-01/14, od 23. listopada 2013.
g., I. Izmjene i dopune Pravilnika o unutarnjem redu gradske uprave, KLASA:
112-01/13-01/16, od 26. studenog 2013. g., II. Izmjene i dopune Pravilnika o
unutarnjem redu gradske uprave, KLASA: 112-01/14-01/05, od 03. travnja 2014.
g., II. Izmjene i dopune Pravilnika o unutarnjem redu gradske uprave, KLASA:
112-01/15-01/08, od 25. veljače 2015. g., III. Izmjene i dopune Pravilnika o
unutarnjem redu gradske uprave, KLASA: 112-01/15-01/13, od 04. svibnja 2015.
g., IV. Izmjene i dopune Pravilnika o unutarnjem redu gradske uprave, KLASA:
112-01/15-01/16 od 16. srpnja 2015. g. i V. Izmjene i dopune Pravilnika o
unutarnjem redu gradske uprave, KLASA: 112-01/16-01/07, od 21. ožujka 2016. g.,
osim u dijelu u kojem su u suprotnosti s ovim izmjenama i dopunama Odluke.
Članak 10.
Službenici zatečeni na radu u Upravnom odjelu za opće i pravne poslove, te
lokalnu samoupravu, Upravnom odjelu za prostorno uređenje, komunalni sustav i
zaštitu okoliša i Upravnom odjelu za financije i proračun nastavljaju obavljati
poslove koje su obavljali na dosadašnjim radnim mjestima.
Službenici zatečeni na radu u Upravnom odjelu za opće i pravne poslove, te
lokalnu samoupravu čiji poslovi prelaze u djelokrug Ureda Gradonačelnika
nastavljaju obavljati poslove koje su obavljali na dosadašnjim radnim mjestima
sve do donošenja rješenja o rasporedu na radna mjesta sukladno aktu iz članka
9., stavka 1. ovih izmjena i dopuna Odluke.
Rješenja o rasporedu za službenike iz stavka 2. ovog članka donesti će se u
roku od 30 dana od dana stupanja na snagu akta iz članka 9., stavka 1. ovih
izmjena i dopuna Odluke.
Do imenovanja pročelnika Ureda Gradonačelnika, Gradonačelnik će ovlastiti osobu
za obavljanje poslova pročelnika tog upravnog tijela, u roku od 8 dana od dana
stupanja na snagu ovih izmjena i dopuna Odluke.
Članak 11.
Ove izmjene i dopune Odluke stupaju na snagu osmog dana od dana objave u
»Službenim novinama Primorsko- goranske županije«.
Klasa: 021-05/16-01/06
Ur. broj: 2170-05-06/1-16-4
Kastav, 28. srpnja 2016.
GRADSKO VIJEĆE GRADA KASTVA
Predsjednik Gradskog vijeća
Dalibor Ćiković, mag. ing. aedif.,
v. r.