164.
Na temelju članka 35. točke 2. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«, broj
33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12 i
19/13), članka 10. i 60. Uredbe o kriterijima, mjerilima i
postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata
od interesa za opće dobro koje provode udruge (»Narodne
novine« broj 26/15), članka 28. Statuta Primorsko-goranske
županije (»Službene novine« broj 23/09, 9/13 i 25/13 - pročišćeni tekst) i članka 84. Poslovnika Županijske skupštine
Primorsko-goranske županije (»Službene novine« broj 26/
09, 16/13 i 25/13- pročišćeni tekst), Županijska skupština
Primorsko-goranske županije na 22. sjednici održanoj 19.
studenog 2015. godine donosi
P R A V I L N I K
O KRITERIJIMA, MJERILIMA I POSTUPCIMA
FINANCIRANJA I UGOVARANJA PROGRAMA
I PROJEKATA OD INTERESA ZA OPĆE DOBRO
KOJE PROVODE UDRUGE
I.OPĆE ODREDBE
Članak 1.
(1) Ovim se Pravilnikom utvrđuju kriteriji, mjerila i
postupci za dodjelu i korištenje sredstava Proračuna Primorsko-goranske županije udrugama čije aktivnosti doprinose zadovoljenju javnih potreba i ispunjavanju ciljeva i
prioriteta definiranih strateškim i planskim dokumentima
Primorsko-goranske županije (u daljnjem tekstu: Županija).
(2) Odredbe ovog Pravilnika koje se odnose na udruge,
na odgovarajući se način primjenjuju i u odnosu na druge
organizacije civilnog društva (zaklade, ustanove ili druge
pravne osobe čija temeljna svrha nije stjecanje dobiti)
kada su one, u skladu s uvjetima javnog natječaja ili javnog
poziva (u daljnjem tekstu: natječaj) za financiranje programa i projekata, prihvatljivi prijavitelji, odnosno partneri.
(3) Odredbe ovoga Pravilnika na odgovarajući se način
primjenjuju i kada se udrugama te organizacijama civilnog
društva iz stavka 2. ovoga članka odobravaju nefinancijske
podrške u pravima, pokretninama i nekretninama.
(4) Odredbe ovoga Pravilnika na odgovarajući se način
primjenjuju na trgovačka društva kojih je Primorsko-
goranska županija jedini član kao i na ustanove kojih je
Primorsko-goranska županija jedini osnivač kada oni
raspolažu javnim sredstvima.
(5) Odredbe ovog Pravilnika ne odnose se na financiranje programa i projekata proračunskih korisnika Primorsko-goranske županije i drugih proračuna.
Članak 2.
Ako posebnim propisom nije drugačije određeno,
odredbe ovog Pravilnika primjenjuju se kada se udrugama
odobravaju financijska sredstva Proračuna Županije ( u
daljnjem tekstu: Proračun) za:
.provedbu programa i projekata kojima se ispunjavaju
ciljevi i prioriteti definirani strateškim i planskim
dokumentima,
.provedbu programa javnih potreba utvrđenih posebnim zakonom,
.obavljanje određene javne ovlasti na području Županije povjerene posebnim zakonom,
.pružanje socijalnih usluga na području Županije temeljem posebnog propisa,
.sufinanciranje obveznog doprinosa korisnika financiranja za provedbu programa i projekata ugovorenih
iz fondova Europske unije i inozemnih javnih izvora
za udruge s područja Županije,
.podršku institucionalnom i organizacijskom razvoju
udruga s područja Županije,
.donacije i sponzorstva
.jednodnevne i višednevne manifestacije
.druge oblike i namjene dodjele financijskih sredstava
iz Proračuna.
Članak 3.
(1) Programom se smatra skup neovisnih, usko povezanih, kontinuiranih aktivnosti i projekata usmjerenih ispunjenju određenog cilja.
(2) Projektom se smatra skup aktivnosti kojim je unaprijed utvrđeno vrijeme trajanja i u kojem su planirani
rashodi i izdaci za ostvarenje određenog cilja.
(3) Jednodnevne i višednevne manifestacije su aktivnosti
koje provode organizacije civilnog društva i neprofitne
organizacije s ciljem davanja dodatne ponude na području
Županije i razvoja Županije općenito.
II. PREDUVJETI ZA FINANCIRANJE KOJE OSIGURAVA ŽUPANIJA
Definiranje prioritetnih područja financiranja
Članak 4.
(1) Nadležni upravni odjeli Županije iz članka 5. ovog
Pravilnika (u daljnjem tekstu: nadležni upravni odjeli) će
u postupku donošenja Proračuna, prije raspisivanja natječaja za dodjelu financijskih sredstava udrugama, predložiti
prioritete financiranja koji moraju biti usmjereni postizanju
ciljeva definiranih strateškim i razvojnim dokumentima
Županije.
(2) Županija će, u okviru svojih mogućnosti, u Proračunu osigurati financijska sredstva za financiranje udruga,
a sve u skladu s odredbama zakona, Uredbe o kriterijima,
mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa
i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge
(u daljnjem tekstu: Uredba) i ovog Pravilnika.
Nadležnost za aktivnosti u postupku odobravanja
financiranja
Članak 5.
(1) Za provedbu odredbi ovog Pravilnika, sukladno klasifikaciji djelatnosti udruga prema Pravilniku o sadržaju i
načinu vođenja registra udruga Republike Hrvatske i Registra stranih udruga u Republici Hrvatskoj, u postupcima
dodjele sredstava za financiranje programa, projekata i
manifestacija u području djelovanja:
a) branitelja i stradalnika, demokratske političke kulture, duhovnosti, hobističke djelatnosti, ljudskih prava što
uključuje prava nacionalnih manjina, međunarodne suradnje, zaštite okoliša i prirode te civilne zaštite, nadležan je
Ured Županije,
b) kulture i umjetnosti, sporta i tehničke kulture, nadležan je Upravni odjel za kulturu, sport i tehničku kulturu,
c) socijalne skrbi i skrbi o mladima, nadležan je Upravni
odjel za socijalnu politiku i mlade,
d) zaštite zdravlja, nadležan je Upravni odjel za zdravstvo,
e) gospodarstva i održivog razvoja, nadležan je Upravni
odjel za turizam, poduzetništvo i ruralni razvoj,
f) obrazovanja, znanosti i istraživanja, nadležan je
Upravni odjel za odgoj i obrazovanje.
(2) U postupcima dodjele sredstava putem pokroviteljstva, (su)financiranja manifestacija i drugih događanja
koje se provode tijekom tekuće godine i od općeg su značaja za Županiju, nadležan je Ured Županije.
Članak 6.
Zadaće nadležnih upravnih odjela u postupku pripreme i
provedbe natječaja za dodjelu financijskih sredstava udrugama su:
.predložiti prioritete i programska područja natječaja,
.predložiti kriterije prihvatljivosti i uvjete prijave
.predložiti natječajnu dokumentaciju,
.javno objaviti i provesti natječaj,
.utvrditi prijedlog sastava povjerenstva za otvaranje
ponuda i provjeru ispunjavanja propisanih uvjeta
natječaja i povjerenstva za ocjenjivanje,
.razmotriti ocjene programa i prijedloge za financiranje
na temelju kriterija iz natječaja,
.organizirati stručno praćenje provedbe programa
financiranih na temelju natječaja
.pripremiti izvještaje o provedbi i rezultatima natječaja
Uredu za udruge Vlade Republike Hrvatske.
III. KRITERIJI ZA FINANCIRANJE
Članak 7.
(1) Kriteriji za financiranje programa i projekata (u daljnjem tekstu: programi/projekti) su opći i posebni.
Članak 8.
(1) Opći kriteriji za financiranje programa/projekata
jesu:
.usmjerenost programa/projekta na neposrednu društvenu korist i stvarnim potrebama u zajednici u
kojoj se provodi,
.jasno definiran i realno dostižan cilj programa/projekta,
.jasno definirani korisnici programa/projekta,
.jasno određena vremenska dinamika i mjesto provedbe programa/projekta,
.realan odnos troškova i planiranih aktivnosti programa/projekta,
.kadrovska sposobnost prijavitelja za provedbu programa/projekta,
.osigurano sufinanciranje programa/projekta iz drugih
izvora.
(2) Nadležni upravni odjeli obvezni su u dokumentaciji
za provedbu natječaja predvidjeti primjenu svih općih kriterija iz stavka 1. ovoga članka.
Članak 9.
(1) Posebni kriteriji za financiranje programa/projekata
mogu biti:
.izvornost (inovativnost) programa/projekta,
.jasno definirana struktura upravljanja programom/
projektom,
.osigurano sufinanciranje programa/projekta iz sredstava EU,
.sudjelovanje volontera u provedbi programa/projekta,
.dosadašnji rezultati i iskustvo prijavitelja u provođenju sličnih programa/projekata,
.stupanj suradnje i partnerstva s lokalnim vlastima i
drugim tijelima i organizacijama civilnog društva tijekom provedbe programa/projekta,
.mogućnost održivosti programa/projekta i nakon
isteka financijske potpore,
.usmjerenost programa/projekta razvoju demokratskih
vrijednosti u društvu,
.utvrđen način mjerenja očekivanih rezultata programa/projekta (evaluacija) i način prezentiranja programa/projekta široj javnosti,
.program/projekt preporuča i/ili financijski podupire
grad ili općina na čijem se području provodi,
.kvaliteta dosadašnje suradnje prijavitelja programa/
projekta sa Županijom.
(2) Nadležni upravni odjeli mogu u dokumentaciji za
provedbu natječaja predvidjeti primjenu do najviše šest
posebnih kriterija iz stavka 1. ovoga članka.
Okvir za dodjelu financijskih sredstava i kapaciteti za
provedbu natječaja
Članak 10.
1) U roku od 30 dana od usvajanja Proračuna za sljedeću kalendarsku godinu, izradit će se i na mrežnim stranicama Županije objaviti godišnji plan raspisivanja natječaja
za financiranje svih oblika programa od interesa za opće
dobro koje provode udruge (u daljnjem tekstu: godišnji
plan natječaja).
(2) Godišnji plan natječaja sadrži podatke o davatelju
financijskih sredstava, području, nazivu i planiranom vremenu objave natječaja, ukupnom iznosu raspoloživih sredstava, rasponu sredstava namijenjenih za financiranje pojedinog programa/projekta, očekivanom broju programa/
projekata koji će se ugovoriti za financiranje i eventualno
druge podatke.
(3) Godišnji plan natječaja donosi Župan Primorsko-
goranske županije (u daljnjem tekstu: Župan) na prijedlog
nadležnih upravnih odjela.
Članak 11.
Županija će putem nadležnog upravnog odjela osigurati
organizacijske kapacitete i ljudske resurse za primjenu
osnovnih standarda financiranja, ugovaranja i praćenja
provedbe i vrednovanja rezultata programa/projekata iz
svog djelokruga.
Članak 12.
Natječajni postupak i praćenje provedbe i vrednovanja
rezultata programa/projekta može se provoditi i putem
odgovarajućeg informacijskog sustava.
Članak 13.
Županija će pri financiranju programa/projekata primjenjivati osnovne standarde planiranja i provedbe financiranja, odnosno praćenja i vrednovanja financiranja i izvještavanja, definirane Uredbom.
IV. MJERILA ZA FINANCIRANJE
Članak 14.
Sredstva za financiranje programa/projekata udrugama i
drugim potencijalnim korisnicima (dalje u tekstu: Korisnik)
dodijeljivat će se uz uvjet da:
.su upisani u Registar udruga odnosno drugi odgovarajući registar i u Registar neprofitnih organizacija;
.su se svojim statutom opredjelili za obavljanje djelatnosti i aktivnosti koje su predmet financiranja i kojima
promiču uvjerenja i ciljeve koji nisu u suprotnosti s
Ustavom i zakonom;
.su uredno ispunili obveze iz svih prethodno sklopljenih ugovora o financiranju iz Proračuna i drugih javnih izvora (što se dokazuje odgovarajućom izjavom
potpisanom od osobe ovlaštene za zastupanje Korisnika, ne starijom od dana objave natječaja);
.uredno ispunjavaju obveze plaćanja doprinosa za
mirovinsko i zdravstveno osiguranje i plaćanje poreza
te drugih davanja prema državnom proračunu, proračunima jedinica lokalne samouprave i Proračunu (što
se dokazuje potvrdom porezne uprave);
.se protiv Korisnika, odnosno osobe ovlaštene za
zastupanje i voditelja programa/projekta ne vodi
kazneni postupak i nije pravomoćno osuđen za prekršaj ili kazneno djelo iz članka 48. st. 2. Uredbe (što se
dokazuje uvjerenjem/potvrdom nadležnog suda da se
ne vodi postupak protiv osobe ovlaštene za zastupanje
Korisnika koja je potpisala prijavu programa/projekta
i koja je ovlaštena potpisati ugovor o financiranju, te
voditelja programa/projekta, ne starijim od 6 mjeseci
računajući od dana objave natječaja);
.imaju uspostavljen model dobrog financijskog upravljanja i kontrola te način sprječavanja sukoba interesa
pri raspolaganju javnim sredstvima;
.imaju prikladan način javnog objavljivanja programskog i financijskog izvješća o radu za proteklu godinu;
.imaju zadovoljavajuće organizacijske kapacitete i ljudske resurse za provedbu programa/projekta.
Članak 15.
(1) Osim uvjeta iz članka 14. ovog Pravilnika, u natječaju
se mogu propisati i dodatni uvjeti koje trebaju ispunjavati
Korisnici u svrhu ostvarivanja prednosti u financiranju,
kao što su:
.primjena sustava osiguranja kvalitete djelovanja u
neprofitnim organizacijama;
.uključenost volonterskog rada, posebice mladih koji
na taj način stječu znanja i vještine potrebne za uključivanje na tržište rada i aktivno sudjelovanje u demokratskome društvu;
.umrežavanje i povezivanje sa srodnim udrugama,
ostvarivanje međusektorskog partnerstva udruga s
predstavnicima javnog i poslovnog sektora u svrhu
jačanja potencijala za razvoj lokalne zajednice i dr.
.ostvarivanje članstva i/ili suradnje sa srodnim međunarodnim i europskim udrugama sukladno mogućnostima i potrebama te usklađivanje s najboljim standardima i najnovijim trendovima djelovanja u određenom
području, čime se poboljšava kvaliteta usluga korisnicima, odnosno općenito kvaliteta rada organizacije i/ili
.održavanje postojeće zaposlenosti, odnosno omogućavanje novog zapošljavanja stručnih osoba i doprinos
smanjenju nezaposlenosti i gospodarskom rastu na
lokalnoj razini kroz provedbu programa/projekata
.ostvarivanje međusektorskog partnerstva udruga i
predstavnika javnog i poslovnog sektora u svrhu jačanja potencijala za razvoj lokalne zajednice.
(2) U slučaju propisivanja dodatnih uvjeta iz stavka 1.
ovoga članka, u natječajnoj dokumentaciji obvezno se
navode i dokumenti kojima se dokazuje ispunjenje dodatnih uvjeta, kao i način na koji će se vrednovati dodatni
uvjeti prilikom odlučivanja o dodjeli financijskih sredstava
(npr. sustav bodovanja ili dr.).
V.POSTUPCI FINANCIRANJA I UGOVARANJA
Javni natječaj
Članak 16.
Financiranje svih programa/projekata u području iz
članka 5. ovog Pravilnika, provodi se putem natječaja,
čime se osigurava transparentnost dodjele financijskih
sredstava i omogućava dobivanje što je moguće većeg
broja kvalificiranih prijava, odnosno odabir najkvalitetnijih
programa/projekata te se šira javnost obavještava o prioritetnim područjima djelovanja.
Dodjela sredstava bez raspisivanja javnog natječaja
Članak 17.
Financijska sredstva Proračuna dodjeljuju se bez objavljivanja natječaja, odnosno izravno, samo u iznimnim slučajevima:
.kada nepredviđeni događaji obvezuju Županiju da u
suradnji s Korisnicima žurno djeluje u rokovima u
kojima nije moguće provesti standardnu natječajnu
proceduru i problem je moguće riješiti samo izravnom
dodjelom bespovratnih financijskih sredstava,
.kada se financijska sredstva dodjeljuju Korisniku ili
skupini Korisnika koje imaju isključivu nadležnost u
području djelovanja i/ili zemljopisnog područja za
koje se financijska sredstva dodjeljuju, ili je Korisnik
jedina organizacija operativno sposobna za rad na
području djelovanja i/ili zemljopisnom području na
kojem se financirane aktivnosti provode,
.kada se financijska sredstva dodjeljuju Korisniku
kojem su zakonom, drugim propisom ili aktom dodijeljene određene javne ovlasti (Crveni križ i dr.),
.kada se prema mišljenju povjerenstva iz članka 25.
ovoga Pravilnika jednokratno dodjeljuju financijska
sredstva do 5.000,00 kuna za aktivnosti koje iz opravdanih razloga nisu mogle biti planirane u godišnjem
planu Korisnika, a ukupan iznos tako dodjeljenih
sredstava iznosi najviše 5% svih sredstava planiranih
u Proračunu za financiranje svih programa/ projekata
Korisnika.
Članak 18.
U slučajevima kada se financijska sredstva dodjeljuju
bez raspisivanja natječaja Županija i Korisnik dužni su
sklopiti ugovor o izravnoj dodjeli sredstava kojim će se
definirati na koje će se konkretne aktivnosti sredstva Proračuna utrošiti te poštivati osnovne standarde financiranja
vezane uz planiranje financijskih sredstava, ugovaranje,
praćenje financiranja, javno objavljivanje i izvještavanje.
Dokumentacija za provedbu natječaja
Članak 19.
(1) Dokumentaciju za provedbu natječaja (u nastavku:
natječajna dokumentacija), na prijedlog nadležnog upravnog odjela, utvrđuje Župan u okviru donošenja odluke o
načinu raspodjele raspoloživih sredstava namijenjenih
financiranju programa i projekata koje u određenom području provode Korisnici.
(2) Obvezna natječajna dokumentacija obuhvaća:
1.temeljni dokument za raspisivanje i provedbu natječaja
2.tekst natječaja,
3.upute za prijavitelje,
4.obrasce za prijavu programa/projekta:
4.1. obrazac opisa programa/projekta
4.2. obrazac proračuna programa/projekta
5.popis priloga koji se prilažu prijavi
6.obrazac za ocjenu kvalitete/vrijednosti programa/projekta
7.obrazac izjave o nepostojanju dvostrukog financiranja
8.obrazac ugovora o financiranju programa/projekta
9.obrasce za izvještavanje:
9.1.obrazac opisnog izvještaja provedbe programa/
projekta
9.2.obrazac financijskog izvještaja provedbe programa/projekta
Članak 20.
Ovisno o vrsti natječaja, nadležni upravni odjel može
predložiti, a Župan utvrditi da natječajnu dokumentaciju
za prijavu programa/projekta čine i:
1.obrazac izjave o partnerstvu, kada je primjenjivo
2.obrazac životopisa voditelja programa/projekta
3.obrazac izjave o programima/projektima Korisnika
financiranim iz javnih izvora
4.obrazac izjave izvoditelja aktivnosti naveden u opisu
programskih ili projektnih aktivnosti da je upoznat s
programom/projektom i svojim sudjelovanjem u provedbi, ako je primjenjivo.
Članak 21.
Raspisivanje natječaja i pripremu natječajne dokumentacije za svaki natječaj provodi nadležni upravni odjel ,
sukladno odredbama ovog Pravilnika.
Članak 22.
(1) Prijave s popratnom natječajnom dokumentacijom
dostavljaju se putem elektroničke pošte i/ili u papirnatom
obliku.
(2) Prijava sadržava obvezne obrasce vlastoručno potpisane od strane osobe ovlaštene za zastupanje i voditelja
programa/projekta, te ovjerene službenim pečatom organizacije.
(3) Dokumentacija za prijavu u papirnatom obliku šalje
se preporučeno poštom, kurirom ili osobno (predaja u
pisarnici Županije), uz napomenu (npr. naziv natječaja),
dok se dokumentacija u elektroničkom obliku dostavlja
putem elektroničke pošte, na CD-u, DVD-u ili USB sticku,
u prilogu dokumentacije u papirnatom obliku.
Objava natječaja
Članak 23.
Natječaj s cjelokupnom natječajnom dokumentacijom
objavljuje se na mrežnim stranicama Županije i mrežnim
stranicama Ureda za udruge Vlade Republike Hrvatske,
a obavijest o objavljenom natječaju može se objaviti i u
dnevnim glasilima, na društvenim mrežama ili se o tome
javnost može obavijestiti putem tiskovne konferencije
koju organizira nadležni upravni odjel koji raspisuje natječaj kao i slanjem elektroničke pošte na odgovarajuće
adrese.
Rokovi za provedbu natječaja
Članak 24.
(1) Natječaj za podnošenje prijedloga programa/projekta
bit će otvoren najmanje 30 dana od dana objave.
(2) Ocjenjivanje prijavljenih programa/projekata, donošenje odluke o financiranju programa/projekata i vrijeme
potpisivanja ugovora s Korisnicima čiji su programi/projekti prihvaćeni za financiranje mora biti dovršeno u
roku od 120 dana, računajući od zadnjeg dana za dostavu
prijava programa/projekta.
Provjera ispunjavanja formalnih uvjeta natječaja
Članak 25.
(1) Nakon zaključivanja natječaja, povjerenstvo za otvaranje prijava i provjeru propisanih uvjeta natječaja (u daljnjem tekstu: povjerenstvo za provjeru prijava) evidentira
sve zaprimljene prijave te provjerava ispunjavaju li prijave
propisane uvjete natječaja.
(2) Članove povjerenstva za provjeru prijava imenuje
Župan na prijedlog pročelnika nadležnog upravnog odjela
iz reda službenika upravnog odjela.
(3) Povjerenstvo za provjeru prijava ima predsjednika i
dva člana.
(4) Povjerenstvo za provjeru prijava radi na sjednicama i
sastavlja zapisnik.
(5) Članovi povjerenstva za provjeru prijava nemaju
pravo na naknadu.
Članak 26.
U postupku provjere ispunjavanja formalnih uvjeta
natječaja provjerava se:
.je li prijava dostavljena na pravi natječaj i u zadanome
roku
.je li zatraženi iznos sredstava unutar financijskih pragova postavljenih u natječaju
.ako je primjenjivo, je li lokacija provedbe programa/
projekta prihvatljiva
.ako je primjenjivo, jesu li prijavitelj i partner prihvatljivi sukladno uputama za prijavitelje natječaja
.jesu li dostavljeni, potpisani i ovjereni svi obvezni
obrasci te
.jesu li ispunjeni drugi formalni uvjeti natječaja.
Članak 27.
Odluka o tome koje se prijave upućuju u daljnju proceduru, odnosno stručno ocjenjivanje, a koje se odbijaju iz
razloga neispunjavanja propisanih uvjeta natječaja, mora
se donijeti u roku od 8 radnih dana od dana isteka roka
za podnošenje prijava na natječaj.
Članak 28.
(1) Korisnici čije prijave budu odbijene iz razloga neispunjavanja propisanih uvjeta natječaja, o toj činjenici
moraju biti obaviještene pisanim putem u roku od najviše
osam radnih dana od dana donošenja odluke o upućivanju
prijava na stručno ocjenjivanje, nakon čega imaju pravo
narednih osam dana od dana prijema obavijesti, podnijeti
prigovor pročelniku nadležnog upravnog odjela koji će u
roku od pet dana od primitka prigovora odlučiti o istome,
odnosno prigovor prihvatiti ili odbiti.
(2) U slučaju prihvaćanja prigovora, prijava će biti upućena u daljnju proceduru.
Ocjenjivanje prijavljenih programa/projekata i
javna objava rezultata
Članak 29.
(1) Ocjenjivanje prijavljenih programa/ projekata provodi povjerenstvo za ocjenjivanje prijavljenih programa/
projekata (u daljnjem tekstu: povjerenstvo za ocjenjivanje),
osim ako je posebnim zakonom određeno da poslove ocjenjivanja provodi posebno tijelo.
(2) Povjerenstvo za ocjenjivanje je nezavisno stručno
procjenjivačko tijelo kojeg ovisno o natječaju sačinjavaju
predstavnici Županije, znanstvenih i stručnih institucija,
nezavisni stručnjaci i predstavnici organizacija civilnog društva.
(3) Članove povjerenstva za ocjenjivanje imenuje Župan
na prijedlog pročelnika nadležnog upravnog odjela.
(4) Povjerenstvo za ocjenjivanje ima predsjednika i dva
člana.
(5) Članovi povjerenstva za ocjenjivanje ne mogu istodobno biti članovima povjerenstva za provjeru prijava.
(6) Povjerenstvo za ocjenjivanje radi na sjednicama i
sastavlja zapisnik.
(7) Povjerenstvo za ocjenjivanje utvrđuje prijedlog za
odobravanje financijskih sredstava i dostavlja ga Županu
u roku od 30 dana od zaprimanja odluke povjerenstva za
provjeru prijava.
(8) Župan može donijeti odluku o tome da članovi
povjerenstva za ocjenjivanje imaju pravo na naknadu.
Članak 30.
(1) Povjerenstvo za ocjenjivanje razmatra i ocjenjuje prijave koje su ispunile formalne uvjete natječaja sukladno
kriterijima koji su propisani uputama za prijavitelje te
daje prijedlog za odobravanje financijskih sredstava za programe/projekte.
(2) Odluku o odobravanju financijskih sredstava iz
stavka 1. ovoga članka donosi Župan.
Članak 31.
(1) Nakon donošenja odluke o programima/projektima
kojima su odobrena financijska sredstva, nadležni upravni
odjel će na mrežnim stranicama javno objaviti rezultate
natječaja s podacima o Korisnicima i programima/projektima kojima su odobrena sredstva i iznosima odobrenih
sredstava.
(2) Nadležni upravni odjel će, u roku od 8 radnih dana
od donošenja odluke o dodjeli financijskih sredstava obavijestiti Korisnike čiji programi/projekti nisu prihvaćeni za
financiranje o razlozima nefinanciranja njihova programa/
projekta uz navođenje ostvarenog broja bodova po pojedinim kategorijama ocjenjivanja.
Prigovor na odluku o dodjeli financijskih sredstava
Članak 32.
Korisnicima kojima nisu odobrena financijska sredstva
može se na njihov zahtjev u roku od 8 dana od dana primitka pisane obavijesti o rezultatima natječaja omogućiti
uvid u zbirnu ocjenu njihovog programa/projekta uz
pravo Županije da zaštiti tajnost podataka o osobama
koje su ocjenjivale program/projekt.
Članak 33.
Korisnicima koji su nezadovoljni odlukom o dodjeli
financijskih sredstava omogućit će se pravo na prigovor,
što će jasno biti naznačeno i u samom tekstu natječaja.
Članak 34.
(1) Prigovor na odluku o dodjeli financijskih sredstava
podnosi se nadležnom upravnom odjelu u pisanom obliku,
u roku od 8 radnih dana od dana dostave pisane obavijesti
iz članka 31. stavka 2. ovoga Pravilnika.
(2) Prigovor se može odnositi isključivo na bodovanje
kriterija, ukoliko Korisnik smatra da je u prijavi dostavio
dovoljno argumenata za drugačije bodovanje. Prigovor
mora biti obrazložen i ovjeren od osobe ovlaštene za zastupanje Korisnika.
(3) Nadležni upravni odjel bez odgode dostavlja prigovor na odlučivanje tijelu iz članka 35. ovoga Pravilnika.
(4) Prigovor u pravilu ne odgađa izvršenje odluke i daljnju provedbu natječajnog postupka.
Članak 35.
(1) O prigovoru odlučuje tijelo određeno od strane
Župana.
(2) Tijelo iz stavka 1. ovoga članka ima predsjednika i
dva člana.
(3) U sastavu tijela iz stavka 1. ovog članka ne mogu biti
osobe koje sudjeluju u pripremi i provedbi natječaja te
ocjeni programa/projekata.
(4) Rok za donošenje odluke po prigovoru je osam dana
od dana primitka prigovora.
Sklapanje ugovora o financiranju programa ili projekata
Članak 36.
(1) Sa svim Korisnicima kojima su odobrena financijska
sredstva Županija će potpisati ugovor o financiranju programa/projekta u roku od 30 dana od dana donošenja
odluke o financiranju programa/projekta.
(2) U slučaju da je odobreno samo djelomično financiranje programa/projekta, nadležni upravni odjel ima obvezu
prethodno pregovarati o stavkama proračuna programa/
projekta i aktivnostima u opisnom dijelu programa/projekta koje treba izmijeniti, koji postupak je potrebno okončati prije potpisivanja ugovora. Tako izmijenjeni obrasci
prijave postaju sastavni dio ugovora.
(3) Prilikom pregovaranja prioritet financiranja stavit će
se na aktivnosti koje će učinkovitije ostvariti ciljeve iz razvojnih i strateških dokumenata Županije.
(4) U ime Županije ugovor o financiranju programa/projekata potpisuje Župan ili osoba koju ovlasti.
Članak 37.
(1) Ugovor se sastoji od općih uvjeta, koji moraju biti isti
za sve korisnike u okviru jednog javnog natječaja, i posebnog dijela.
(2) Postupak ugovaranja, opći uvjeti koji se odnose na
ugovore o dodjeli financijskih sredstava udrugama iz javnih
izvora za program/projekt te posebni dio ugovora uredit će
se temeljem odredbi Uredbe i drugih pozitivnih propisa
Republike Hrvatske i Županije.
(3) Općim uvjetima koji se odnose na ugovore o dodjeli
financijskih sredstava udrugama utvrđuju se opće obveze,
obveza dostavljanja podataka i financijskih i opisnih izvještaja, odgovornost, sukob interesa, povjerljivost, javnost i
vidljivost, vlasništvo/korištenje rezultata i opreme, procjena i praćenje programa/projekta, izmjene i dopune ugovora, prijenos prava, provedbeni rok programa/projekta,
produženje, odgađanje, viša sila i rok dovršetka, raskid
ugovora, rješavanje sporova, opravdani troškovi, plaćanje
i kamata na zakašnjelo plaćanje, računi i tehničke i financijske provjere, konačni iznos financiranja od strane davatelja financijskih sredstava, te povrat sredstava i pripadajućih kamata i sredstva za osiguranje povrata sredstva u slučaju nevraćanja neutrošenih ili nenamjenski utrošenih
sredstava.
(4) Posebni dio ugovora čine specifičnosti svakog ugovora kao što su ugovorne strane, naziv programa/projekta,
iznos financiranja, rokovi provedbe i slično.
Praćenje provedbe odobrenih i financiranih programa/
projekata i vrednovanje provedenih natječaja
Članak 38.
(1) Županija će u suradnji s Korisnikom, s ciljem poštovanja načela transparentnosti trošenja proračunskog novca
i mjerenja vrijednosti povrata za uložena sredstva pratiti
provedbu financiranih programa/projekata Korisnika,
sukladno Zakonu o udrugama, Zakonu o fiskalnoj odgovornosti, Zakonu o financijskom poslovanju i računovodstvu neprofitnih organizacija, Uredbi, ovom Pravilniku i
drugim pozitivnim propisima.
(2) Kroz postupke praćenja će se razvijati partnerski
odnos između davatelja financijskih sredstava i Korisnika
kao provoditelja projektnih i programskih aktivnosti, a
na temelju praćenja i vrednovanja rezultata pojedinačnih
programa/projekata, u cilju utvrđivanja učinkovitosti ulaganja i razine promjena koje su se u lokalnoj zajednici
odnosno u društvu dogodile zahvaljujući provedbi potpore,
Županija će vrednovati rezultate i učinke cjelokupnog
natječaja i planirati buduće aktivnosti u pojedinom prioritetnom području financiranja.
(3) Praćenje će se vršiti na dva načina: odobravanjem
opisnih i financijskih izvješća Korisnika te kontrolom »na
licu mjesta« od strane službenika nadležnog upravnog
odjela , u dogovoru s Korisnikom.
Članak 39.
(1) Izvješća koja je Korisnik dužan dostaviti na propisanim obrascima i u propisanim rokovima su opisno i financijsko izvješće.
(2) Uz opisna izvješća dostavljaju se popratni materijali
kao što su isječci iz novina, video zapisi, fotografije i dr.
(3) U financijskom izvješću navode se cjelokupni troškovi programa/projekta, neovisno o tome iz kojeg su
izvora financirani. Obvezno se dostavljaju i dokazi o
nastanku troška podmirenog iz sredstava Županije (preslik
faktura, ugovora o djelu ili ugovora o autorskom honoraru
s obračunima istih) te dokazi o plaćanju istih (preslik
naloga o prijenosu ili izvoda sa žiro računa).
Zabrana dvostrukog financiranja
Članak 40.
Bez obzira na kvalitetu predloženog programa/projekta
Županija neće dati financijska sredstva za aktivnosti koje
se već financiraju iz nekog javnog izvora i po posebnim
propisima - kada je u pitanju ista aktivnost, koja se provodi
na istom području, u isto vrijeme i za iste korisnike, osim
ako se ne radi o koordiniranom sufinanciranju iz više različitih izvora.
VI. PRIHVATLJIVOST TROŠKOVA, MODELI
FINANCIRANJA I UDIO SUFINANCIRANJA
Članak 41.
(1) Odobrena financijska sredstva financijske potpore
Korisnik je dužan utrošiti isključivo za realizaciju programa/projekta utvrđenih ugovorom.
(2) Sredstva se smatraju namjenski utrošenim ako su
korištena isključivo za financiranje prihvatljivih i opravdanih troškova u realizaciji programa/projekata utvrđenih
ugovorom.
(3) Svako odstupanje od proračuna bez odobrenja nadležnog upravnog odjela smatrat će se nenamjenskim trošenjem sredstava.
Prihvatljivi troškovi
Članak 42.
Prihvatljivi troškovi su troškovi koje je imao Korisnik, a
koji ispunjavaju sve sljedeće kriterije:
* nastali su za vrijeme razdoblja provedbe programa/
projekta u skladu s ugovorom, osim troškova koji se
odnose na završne izvještaje, troškove revizije i troškove
vrednovanja, a plaćeni su do datuma odobravanja završnog
izvještaja. Postupci javne nabave za robe, usluge ili radove
mogu započeti prije početka provedbenog razdoblja, ali
ugovori ne mogu biti sklopljeni prije prvog dana razdoblja
provedbe ugovora;
.moraju biti navedeni u ukupnom predviđenom proračunu programa/projekta,
.nužni su za provođenje programa/projekta koji je
predmetom dodjele financijskih sredstava,
.mogu biti identificirani i provjereni i koji su računovodstveno evidentirani kod Korisnika prema važećim
propisima o računovodstvu neprofitnih organizacija,
.trebaju biti umjereni, opravdani i usuglašeni sa zahtjevima racionalnog financijskog upravljanja, osobito u
odnosu na štedljivost i učinkovitost.
Članak 43.
Opravdanim se smatraju sljedeći izravni troškovi Korisnika i njegovih partnera:
* troškovi zaposlenika angažiranih na programu/projektu koji odgovaraju stvarnim izdacima za plaće te porezima i doprinosima iz plaće i drugim troškovima vezanim
uz plaću, sukladno odredbama ovog Pravilnika i Uredbe;
.putni troškovi i troškovi dnevnica za zaposlenike i
druge osobe koje sudjeluju u programu/projektu,
pod uvjetom da su u skladu s pravilima o visini iznosa
za takve naknade za Korisnike koji se financiraju iz
sredstava državnog proračuna;
.troškovi kupnje ili iznajmljivanja opreme i materijala
(novih ili rabljenih) namijenjenih isključivo za program/projekt, te troškovi usluga pod uvjetom da su
u skladu s tržišnim cijenama;
.troškovi potrošne robe;
.troškovi podugovaranja;
.troškovi koji izravno proistječu iz zahtjeva ugovora
uključujući troškove financijskih usluga (informiranje,
vrednovanje konkretno povezano s projektom, revizija, umnožavanje, osiguranje, itd.).
Članak 44.
Osim izravnih, Korisniku se može odobriti i pokrivanje
dijela neizravnih troškova kao što su: energija, voda, uredski materijal, sitan inventar, telefon, pošta i drugi indirektni
troškovi koji nisu povezani s provedbom programa / projekta, u maksimalnom iznosu do 25% ukupnog odobrenog
iznosa financiranja iz Proračuna.
Vrijednost volonterskog rada i doprinosa u naravi
Članak 45.
(1) Doprinosi u naravi, koji se moraju posebno navesti u
proračunu programa/projekta, ne predstavljaju stvarne
izdatke i nisu opravdani troškovi. Ukoliko drugačije nije
navedeno u ugovoru o dodjeli financijskih sredstava, doprinosi u naravi ne mogu se tretirati kao sufinanciranje od
strane Korisnika.
(2) Troškovi zaposlenika koji rade na programu/projektu ne predstavljaju doprinos u naravi i mogu se smatrati
kao sufinanciranje u proračunu programa/projekta kada ih
plaća Korisnik ili njegovi partneri. Ukoliko opis programa/
projekta predviđa doprinose u naravi, takvi se doprinosi
moraju osigurati.
Članak 46.
(1) Kada se tako utvrdi uvjetima natječaja i ugovorom,
doprinos rada volontera može biti priznat kao oblik sufinanciranja.
(2) Ako nije drugačije izračunata vrijednost pojedine
vrste usluga, vrijednost volonterskog rada određuje se u
jednakom iznosu za sve potencijalne prijavitelje programa/projekata u iznosu od 33 kune/sat.
(3) Korisnik koji će na provedbi programa/projekta
angažirati volontere može odrediti stvarnu vrijednost
volonterskog rada (npr. prema internim smjernicama organizacije koje služe za određivanje plaća zaposlenika) koja
može biti i veća od navedenog prihvatljivog iznosa, ali za
potrebe izvještavanja o pokazateljima provedbe programa/projekata, Korisnik će izvještavati samo u okvirima
u ovom članku navedene vrijednosti volonterskog sata.
Neprihvatljivi troškovi
Članak 47.
Neprihvatljivim troškovima programa/projekta smatraju
se:
.dugovi i stavke za pokrivanje gubitaka ili dugova;
.dospjele kamate;
.stavke koje se već financiraju iz javnih izvora;
.kupovina zemljišta ili građevina, osim kada je to
nužno za izravno provođenje programa/projekta,
kada se vlasništvo mora prenijeti na Korisnika i/ili
partnere najkasnije po završetku programa/projekta;
.gubici na tečajnim razlikama;
.zajmovi trećim stranama;
.troškovi reprezentacije, hrane i alkoholnih pića (osim
u iznimnim slučajevima kada se kroz pregovaranje s
nadležnim upravnim odjelom dio tih troškova može
.troškovi smještaja (osim u slučaju višednevnih i međunarodnih programa ili u iznimnim slučajevima kada se
kroz pregovaranje s nadležnim upravnim odjelom dio
tih troškova može priznati kao prihvatljiv trošak),
Modeli plaćanja
Članak 48.
(1) Županija će svakim pojedinačnim natječajem definirati model, odnosno načine i postupke plaćanja, sukladno
odredbama Uredbe i ovog Pravilnika.
(2) U slučaju da Županiji niti jedan od Uredbom predviđenih modela plaćanja ne bude prihvatljiv, može utvrditi i
drugačiji model plaćanja, koji u oba primjera mora biti istaknut u natječaju.
Udio sufinanciranja programa/projekta
Članak 49.
Županija će svakim pojedinačnim natječajem definirati
obvezu i minimalni postotak sufinanciranja provedbe programa/projekta od strane korisnika financiranja.
VII. VRIJEME TRAJANJA FINANCIRANJA
Članak 50.
(1) Sva financijska sredstva koja Županija dodjeljuje
putem natječaja odnose se, u pravilu, na aktivnosti koje
će se provoditi u kalendarskoj godini za koju se raspisuju,
osim višegodišnjeg financiranja koje se odobrava na rok do
četiri (4) godine, što će se definirati samim natječajem.
(2) Višegodišnje financiranje iz stavka 1. ovog članka
ugovara se na godišnjoj razini, s propisanim programskim
i financijskim vrednovanjem korištenja financijske potpore
Županije u prethodnom vremenskom razdoblju.
(3) Korisnici kojima Županija odobri višegodišnja financijska sredstva mogu tu istu vrstu potpore zatražiti i ostvariti tek kad istekne prethodna višegodišnja potpora Županije.
(4) Nastavak financiranja višegodišnjih programa i iznos
potpore u narednoj godini ovisi o rezultatima praćenja i
vrednovanja aktivnosti realiziranih u okviru tog programa
u tekućoj godini, o čemu odluku donosi pročelnik nadležnog upravnog odjela, sukladno podnesenim izvješćima, a
u skladu s odredbama Uredbe i ovog Pravilnika.
(5) Županija će poticati korisnike višegodišnjeg financiranja na izradu programa samofinanciranja koji će omogućiti njihovu održivost i razvoj.
Članak 51.
Korisnici višegodišnjeg financiranja Županije mogu se u
razdoblju trajanja financiranja javiti na druge natječaje i
pozive Županije isključivo kroz predlaganje drugih projekata, inicijativa i manifestacija u tom i ostalim programskim područjima.
VIII. NAJVIŠI UKUPAN IZNOS FINANCIJSKIH
SREDSTAVA I ISPLATA ODOBRENIH SREDSTAVA
Članak 52.
Visina sredstava koje će svaki Korisnik ostvariti iz Proračuna biti će definirana kroz proceduru propisanu ovim
Pravilnikom, u skladu s kriterijima za svako pojedino područje raspisano natječajem.
IX. OBVEZA DOKUMENTIRANJA PROJEKTNIH
AKTIVNOSTI, KONAČAN IZNOS FINANCIRANJA I
POVRAT SREDSTAVA
Obveza dokumentiranja projektnih aktivnosti od strane
Korisnika
Članak 53.
(1) Korisnik je u obvezi voditi precizne i redovite račune
vezane uz provođenje programa/projekta koristeći odgovarajuće računovodstvene sustave sukladno propisima o
računovodstvu neprofitnih organizacija.
(2) Računi i troškovi vezani uz program/projekt moraju
biti lako prepoznatljivi i provjerljivi. To se može ostvariti
korištenjem odvojenih računa za dani program/projekt ili
osigurati da se troškovi vezani uz program/projekt mogu
lako identificirati i pratiti do i unutar računovodstvenih i
knjigovodstvenih sustava Korisnika.
Članak 54.
Korisnik je obvezan omogućiti davatelju financijskih
sredstava, inspektorima proračunskog nadzora Ministarstva financija i svim vanjskim revizorima koji vrše provjere
sukladno Uredbi da provjere, ispitivanjem dokumenata ili
putem kontrola na licu mjesta, provođenje programa/projekta i po potrebi izvrše reviziju na temelju prateće dokumentacije za račune, računovodstvene dokumente i sve
ostale dokumente relevantne za financiranje programa/
projekta, i u razdoblju od sedam godina nakon završne
isplate.
Članak 55.
Korisnik je obvezan dopustiti proračunskom nadzoru i
svim vanjskim revizorima koji vrše nadzor temeljem
Uredbe da na licu mjesta izvrše provjere i nadzor u skladu
s postupcima sadržanim u važećim propisima za zaštitu
financijskih interesa Republike Hrvatske od prevara i drugih nepravilnosti. Radi toga Korisnik će omogućiti odgovarajući pristup osoblju ili predstavnicima davatelja financijskih sredstava, proračunskom nadzoru kao i svim vanjskim
revizorima koji vrše provjere i nadzor sukladno Uredbi
mjestima i lokacijama na kojima se provodi program / projekt, uključujući njegovim informatičkim sustavima te svim
dokumentima i bazama podataka vezanim uz tehničko i
financijsko upravljanje programom / projektom te poduzeti
sve mjere da olakša njihov rad.
Članak 56.
Pored izvještaja navedenih u ovom Pravilniku, dokumenti koje je Korisnik dužan dati na raspolaganje u slučaju
nadzora uključuju:
.popis članova i podatke o uplaćenim članarinama;
računovodstvenu evidenciju (kompjuterski ili ručno
obrađenu) iz računovodstvenog sustava Korisnika,
poput glavne knjige, pomoćnih knjiga, platnih lista,
popisa imovine i obveza i drugih relevantnih računovodstvenih podataka;
.dokaze o postupcima nabave, poput natječajne dokumentacije, ponuda od sudionika natječaja i izvještaja o
procjenama;
.dokaze o obvezama, poput ugovora i drugih obvezujućih dokumenata;
.dokaze o isporučenim uslugama, poput odobrenih
izvještaja, narudžbenica, prijevoznih karata (uključujući aerodromske potvrde), dokaze o sudjelovanju na
seminarima, konferencijama i tečajevima (uključujući
relevantnu dokumentaciju i dobivene materijale,
potvrde,), itd.;
.dokaze o primitku roba, poput potvrda o isporučenoj
robi dobavljača;
.dokaze o završetku radova, poput potvrda o prihvaćanju ili primopredajnih zapisnika;
.dokaze o kupnji, poput računa i priznanica,
.dokaze o uplatama, poput bankovnih izvoda, potvrda
o skidanju sredstava s računa, dokaze o plaćanju
podugovarača,
.za troškove goriva sažeti prikaz prijeđene kilometraže,
prosječnu potrošnju goriva korištenih vozila, troškove
goriva i održavanja;
.evidenciju o zaposlenicima i njihovim plaćama, poput
ugovora, platnih lista, radnih lista, a za zaposlenike
koji su angažirani na temelju ugovora o radu na određeno vrijeme, pojedinosti o primanjima uz potvrdu
odgovorne osobe, prikazano po stavkama bruto primanja, naknada za zdravstveno i mirovinsko osiguranje, osiguranje i neto primanja.
Konačan iznos financiranja od strane Županije
Članak 57.
(1) Konačan iznos sredstava koji Županija treba isplatiti
Korisniku ne može biti veći od najvišeg iznosa sredstava
navedenih u ugovoru čak i ako ukupan zbroj opravdanih
troškova premaši procijenjeni ukupan proračun naveden
u obrascu proračuna programa/projekta.
(2) Kao dopuna i bez prejudiciranja prava na raskid ugovora sukladno odredbama Uredbe i ovog Pravilnika, Županija će, temeljem obrazložene odluke ako se projekt/program ne provodi ili se neadekvatno, djelomično ili s odlaganjem provodi, smanjiti sredstva prvobitno predviđena u
skladu sa stvarnim provođenjem projekta/programa pod
uvjetima sadržanim u ugovoru.
(3) Odluku o smanjenju sredstava donosi nadležni
upravni odjel.
Povrat sredstava
Članak 58.
Nadležni upravni odjel će od Korisnika u pisanom
obliku zatražiti povrat sredstava za provedbu odobrenog
programa/projekta u slučaju kada utvrdi da Korisnik:
.nije realizirao program/projekt utvrđen proračunom i
ugovorom,
.nije utrošio sva odobrena sredstva,
.sredstva nije koristio namjenski,
.iz neopravdanih razloga nije podnio izvješće u propisanom roku.
Članak 59.
(1) Korisnik će Županiji, najkasnije u roku od 30 dana
od primitka zahtjeva, sukladno dobivenim uputama vratiti
sve iznose uplaćene preko utvrđenog konačnog iznosa kao
i sva neutrošena sredstva te nenamjenski utrošena sredstva.
(2) Ukoliko Korisnik ne vrati sredstva u utvrđenom
roku, nadležni upravni odjel će povećati dospjele iznose
dodavanjem zatezne kamate.
(3) Iznosi koji se trebaju vratiti Županiji mogu se prebiti
bilo kojim potraživanjem koje Korisnik ima prema Županiji. To neće utjecati na pravo ugovornih stranaka da se
dogovore o plaćanju u ratama.
Članak 60.
(1) U slučaju kada Korisnik nije vratio sredstva sukladno
odredbama Uredbe i ovog Pravilnika, nadležni upravni
odjel će aktivirati sredstva osiguranja plaćanja koje je
Korisnik sukladno uvjetima natječaja dostavio prije potpisivanja ugovora.
(2) Sredstva osiguranja plaćanja koja ne budu realizirana, vraćaju se Korisniku nakon odobrenja konačnog
izvještaja o provedbi programa/projekta.
Članak 61.
(1) U slučaju kada Korisnik ne vrati sredstva Županiji,
prijave koje na natječaj pristignu od strane tog prijavitelja
u narednom razdoblju neće se uzeti u razmatranje.
(2) U slučaju iz stavka 1. ovog članka, takva odredba
mora biti istaknuta u natječaju.
X.PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 62.
Korisnik ne smije sudjelovati u izbornoj ili drugoj promidžbi političke stranke, koalicije ili kandidata, davati
izravnu potporu političkoj stranci, koaliciji ili kandidatu
niti prikupljati financijska sredstva za financiranje političkih stranaka, koalicija ili kandidata za sve vrijeme trajanja
ugovora.
Članak 63.
Odredbe natječajne dokumentacije vezane za financiranje Korisnika sredstvima Proračuna koje nisu definirane
ovim Pravilnikom ili su u suprotnosti s odredbama Uredbe
i zakona, primjenjivat će se direktno na način kako su ih
definirale Uredba i zakon.
Članak 64.
Župan će tijelo iz članka 35. ovog Pravilnika imenovati u
roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ovog Pravilnika.
Članak 65.
Upravni odjeli, ako to nije u suprotnosti s ovim Pravilnikom, nastavljaju primjenjivati pravilnike i to:
-Pravilnik o općim uvjetima dodjele donacija, subvencija i pomoći iz Proračuna Primorsko-goranske županije (»Službene novine« broj 14/13 i 6/14)
-Pravilnik o kriterijima za odabir programa potreba
udruga nacionalnih manjina koji će se financirati iz
Proračuna Primorsko-goranske županije (KLASA:
022-04/13-01/14; URBROJ: 2170/1-01-01/5-13-15 od 8.
travnja 2013.g. i KLASA: 022-04/14-01/36; URBROJ:
2170/1-01-01/6-14-18 od 13. listopada 2014.g.)
-Pravilnik o uvjetima i kriterijima za sufinanciranje programa/projekata neprofitnih organizacija iz proračuna
Primorsko-goranske županije, Razdjel 1. Ured Županije (KLASA: 022-04/13-01/25; URBROJ: 2170/1-01-
01/5-13-10 od 1. srpnja 2013.g. i KLASA: 022-04/14-
01/36; URBROJ: 2170/1-01-01/6-14-16 o 13. listopada
2014.g.)
-Pravilnik o kriterijima za odabir programa javnih
potreba u području kulture, sporta i tehničke kulture
(KLASA: 022-04/13-01/34; URBROJ. 2170/1-01-01/5-
13-16 od 9. rujna 2013.g. i KLASA: 022-04/14-01/34;
URBROJ: 2170/1-01-01/6-14-5 od 22. rujna 2014.g.)
-Pravilnik o uvjetima odabira i financiranja programa i
projekata za zadovoljenje javnih potreba iz područja
zdravstva (KLASA: 022-04/13-01/45; URBROJ: 2170/
1-01-01/6-13-17 od 25. studenog 2013., KLASA: 022-
04/14-01/32; URBROJ: 2170/1-01-01/6-14-7 od 8.
rujna 2014.g. i KLASA: 022-04/14-01/45; URBROJ:
2170/1-01-01/6-14-8 od 8. prosinca 2014.g.)
-Pravilnik o uvjetima odabira i financiranja programa i
projekata iz područja socijalne skrbi i samozapošljavanja mladih (KLASA: 022-04/13-01/45; URBROJ: 2170/
1-01-01/6-13-12 od 25. studenog 2013. i KLASA: 022-
04/14-01/22; URBROJ: 2170/1-01-01/6-14-8 od 16. lipnja 2014.g.)
-Pravilnik o uvjetima i kriterijima za sufinanciranje programa/projekata ravnomjernog razvitka iz Proračuna
Primorsko-goranske županije (KLASA: 022-04/14-01/
4; URBROJ: 2170/1-01-01/6-14-29 od 3. veljače
2014.g.)
-Pravilnik o uvjetima dodjele donacija, subvencija i
pomoći za provedbu proračunskih projekata i aktivnosti iz programa Upravnog odjela za turizam, poduzetništvo i ruralni razvoj (KLASA: 022-04/14-01/4;
URBROJ: 2170/1-01-01/6-14-21 od 3. veljače 2014.g.)
-Pravilnik o kriterijima za financiranje programa iznad
minimalnog zakonskog standarda (širih javnih
potreba) ustanovama školstva kojima je osnivač Primorsko-goranska županija (KLASA: 022-04/10-01-13;
URBROJ: 2170/1-05-01/6-10-14 od 29. ožujka 2010.g.)
-Pravilnik o uvjetima i kriterijima za raspodjelu sredstava radi gradnje i održavanja lučke podgradnje
(KLASA: 022-04/14-01/11; URBROJ: 2170/1-01-01/6-
14-12 od 24.ožujka 2014.g. i KLASA: 022-04/14-01/
33; URBROJ: 2170/1-01-01/6-14-14 od 15. rujna
2014.g.)
-Pravilnik o uvjetima i kriterijima za pomoć u održavanju pomorskog dobra (KLASA: 022-04/14-01/14;
URBROJ: 2170/1-01-01/6-14-44 od 22. travnja 2014.g.
i KLASA: 022-04/14-01/33; URBROJ: 2170/1-01-01/6-
14-12 od 15. rujna 2014.g.)
-Pravilnik o uvjetima i kriterijima za dodjelu potpora za
pružanje usluga županijskog linijskog javnog cestovnog prijevoza putnika i pomoći u održavanju javnih i
nerazvrstanih cesta (KLASA: 022-4/14-01/23;
URBROJ: 2170/1-01-01/6-14-9 od 23. lipnja 2014.g. i
KLASA: 022-04/14-01/33; URBROJ: 2170/1-01-01/6-
14-10 od 15. rujna 2014.g.)
-Pravilnik o kriterijima za financiranje i odabir programa/projekata iz područja zaštite okoliša (KLASA:
022-04/14-01/32; URBROJ: 2170/1-01/6-14-5 od 8.
rujna 2014.g.)
Župan će pravilnike iz stavka 1. ovoga članka uskladiti s
odredbama ovoga Pravilnika ili ih staviti van snage u roku
od 90 dana od dana stupanja na snagu ovoga Pravilnika.
Članak 66.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana
objave u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.
KLASA: 021-04/15-01/10
UR.BROJ: 2170/1-01-01/5-15-15
Rijeka, 19. studenoga 2015.
PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA
Županijska skupština
Predsjednik
Erik Fabijanić, v.r.
|