163.
Na temelju članka 14. stavka 1. Zakona o proračunu
(»Narodne novine« broj 87/08, 136/12, 15/15), članka 28.
točke 5. Statuta Primorsko-goranske županije (»Službene
novine« broj 23/09, 9/13 i 25/13-pročišćeni tekst) i članka
84. Poslovnika Županijske skupštine Primorsko-goranske
županije (»Službene novine« broj 26/09, 16/13 i 25/13-pročišćeni tekst), Županijska skupština Primorsko-goranske
županije na 22. sjednici 19. studenoga 2015. godine, donijela je
ODLUKU
o izvršavanju Proračuna Primorsko-goranske
županije za 2016. godinu
I.Opće odredbe
Članak 1.
Ovom Odlukom uređuje se struktura Proračuna Primorsko-goranske županije za 2016. godinu (u daljnjem tekstu:
Proračun), njegovo izvršavanje, upravljanje financijskom i
nefinancijskom imovinom Primorsko-goranske županije
(u daljnjem tekstu: Županija), opseg zaduživanja i jamstva,
korištenje namjenskih prihoda, prava i obveze korisnika
proračunskih sredstava, ovlasti Župana u izvršavanju Proračuna, te druga pitanja u svezi s izvršavanjem Proračuna.
Članak 2.
Korisnici Proračuna u smislu ove Odluke jesu:
1.proračunski korisnici:
1.1.županijska upravna tijela,
1.2.ustanove kojima je Županija osnivač i koje su
uvrštene u Registar proračunskih i izvanproračunskih korisnika (»Narodne novine« broj 68/
15),
2.izvanproračunski korisnik - Županijska uprava za
ceste Primorsko-goranske županije (uvrštena u Registar proračunskih i izvanproračunskih korisnika),
3.ustanove i neprofitne organizacije kojima je Županija
osnivač, a koje nisu uvrštene u Registar proračunskih
i izvanproračunskih korisnika,
4.trgovačka društva i druge pravne osobe u kojima je
Županija većinski vlasnik ili ima odlučujući utjecaj
na upravljanje,
5.ostali korisnici Proračuna su pravne osobe (jedinice
lokalne samouprave, ustanove i udruge građana) i
fizičke osobe kojima se osiguravaju proračunska sredstva za realizaciju pojedinog projekta.
Korisnici Proračuna iz stavka 1. točke 1., 2., i 4. ovog
članka obvezatno primjenjuju odredbe Zakona o proračunu i ove Odluke koje se odnose na izradu financijskih
planova, upravljanje novčanim sredstvima, zaduživanje i
davanje jamstva, izvještavanje, te nadzor nad poslovanjem
i korištenjem proračunskih sredstava, a proračunski i
izvanproračunski korisnici dodatno i zakonske odredbe o
proračunskom računovodstvu.
Korisnici Proračuna iz stavka 1. točke 3., primjenjuju
odredbe Zakona o proračunu i ove Odluke koje se odnose
na zaduživanje i davanje jamstva, te nadzor nad poslovanjem i korištenjem proračunskih sredstava.
Izvod iz Registra proračunskih i izvanproračunskih
korisnika za Primorsko-goransku županiju sastavni je dio
ove Odluke i ne objavljuje se u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.
II. Struktura Proračuna
Članak 3.
Proračun se sastoji od Općeg i Posebnog dijela, te Plana
razvojnih programa.
Opći dio Proračuna čine Račun prihoda i rashoda, te
Račun financiranja.
U Računu prihoda i rashoda iskazani su prihodi poslovanja i prihodi od prodaje nefinancijske imovine, te rashodi
poslovanja i rashodi nabave nefinancijske imovine.
U Računu financiranja iskazani su primici od financijske
imovine i zaduživanja, te izdaci za financijsku imovinu i
otplate zajmova.
Posebni dio Proračuna sastoji se od plana rashoda i izdataka proračunskih korisnika iskazanih po vrstama, raspoređenih u programe koji se sastoje od aktivnosti i projekata.
Plan razvojnih programa sadrži ciljeve i prioritete razvoja Županije povezane s programskom i organizacijskom
klasifikacijom Proračuna.
III. Planiranje i izvršavanje Proračuna
Članak 4.
Za planiranje i izvršavanje Proračuna u cjelini, odgovoran je Župan.
Sredstva za financiranje javnih rashoda Županije u 2016.
godini raspoređena su prema organizacijskoj klasifikaciji
(razdjeli), pri čemu su upravna tijela određena za nositelje
sredstava za svoje programe te za programe proračunskih
korisnika financiranih iz vlastitih izvora Županije .
Proračunski korisnici nositelji su sredstava za programe
financirane iz svojih vlastitih i namjenskih prihoda i primitaka.
Članak 5.
Upravni odjel za proračun, financije i nabavu obvezan je
u roku od osam dana od dana donošenja Proračuna, izvijestiti sva upravna tijela o odobrenim sredstvima u Proračunu za 2016. godinu, a upravna tijela obvezna su u daljnjem roku od osam dana izvijestiti o istome korisnike proračunskih sredstava za koje su određeni kao nositelji
sredstava u Posebnom dijelu Proračuna.
Članak 6.
Korisnici Proračuna iz članka 2., stavka 1. točke 1.2., 2.,
3. i 4. ove Odluke dužni su do 15. siječnja 2016. godine
dostaviti nadležnim upravnim tijelima svoje financijske planove i planove nabave za 2016. godinu usklađene s odobrenim sredstvima u Proračunu.
Korisnici Proračuna iz stavka 1. ovog članka dužni su
svoje financijske planove razraditi po tromjesečjima u
skladu s planiranim dospijećem obveza koje su temelj za
dodjelu proračunskih sredstava.
Korisnicima iz stavka 1. ovog članka koji ne dostave
navedene planove proračunski nadležnim upravnim tijelima neće se odobriti korištenje proračunskih sredstava iz
vlastitih izvora Županije.
Članak 7.
Proračunski korisnici mogu preuzeti obveze na teret
tekuće godine samo za namjene i do visine utvrđene financijskim planom ako su za to ispunjeni svi zakonom i drugim
propisima utvrđeni uvjeti.
Proračunski korisnici mogu preuzeti obveze po ugovorima koji zahtijevaju plaćanje u sljedećim godinama, neovisno o izvoru financiranja, samo uz suglasnost Župana.
Ograničenje iz stavka 1. ovog članka ne primjenjuje se
na obveza preuzete na temelju međunarodnih sporazuma
i projekata sufinanciranih iz sredstava Europske unije.
Plaćanja koja proizlaze iz obveza preuzetih u skladu s
ovim člankom proračunski korisnici moraju kao obvezu
uključiti u financijski plan u godini u kojoj obveza dospijeva.
Članak 8.
Rukovoditelj proračunskog korisnika odgovoran je za
planiranje i izvršavanje svog dijela Proračuna.
Odgovornost za izvršavanje Proračuna znači odgovornost za preuzimanje i potvrđivanje obveza, izdavanje
naloga za plaćanje na teret proračunskih sredstava, te utvrđivanje prava naplate i izdavanje naloga za naplatu u korist
proračunskih sredstava.
Rukovoditelj proračunskog korisnika odgovoran je za
zakonito, svrhovito i za ekonomično raspolaganje proračunskim sredstvima.
Pročelnik upravnog tijela ima pravo i obvezu nadzirati
poslovanje i namjensko korištenje proračunskih sredstava
iz vlastitih izvora Županije kod korisnika proračuna za
kojeg je proračunski nadležan.
Ako se u tijeku izvršavanja Proračuna utvrdi da su sredstva Proračuna nepravilno korištena, korisnik sredstava je
dužan vratiti primljena sredstva uvećana za kamate po
stopi koju poslovna banka Županije primjenjuje na depozite po viđenju.
Članak 9.
Prihodi što ih upravna tijela Županije ostvare obavljanjem djelatnosti, prihodi su Proračuna i uplaćuju se na
račun Proračuna.
Vlastiti i namjenski prihodi i primici svih proračunskih
korisnika planiraju se u županijskom Proračunu, ali bez
obveze njihove uplate u Proračun.
Ostvarenje i trošenje vlastitih i namjenskih prihoda i primitaka iskazuje se tromjesečno u Proračunu.
Uplaćeni, a manje planirani vlastiti i namjenski prihodi i
primici proračunskih korisnika mogu se izvršavati iznad
iznosa utvrđenih u financijskom planu korisnika, a do
visine uplaćenih sredstava, uz suglasnost upravljačkog tijela
ustanove.
Iznimno, Župan može posebnom odlukom obvezati
ustanove da dio vlastitih prihoda uplaćuju u Proračun i
utvrditi namjenu korištenja tih prihoda.
Članak 10.
Pogrešno ili više uplaćeni prihodi u Proračun, vratit će se
uplatiteljima na teret tih prihoda, na temelju dokumentiranog zahtjeva.
Nalog za povrat prihoda iz stavka 1. ovoga članka daje
pročelnik Upravnog odjela za proračun, financije i nabavu.
Članak 11.
Rashodi i izdaci Proračuna koji se financiraju iz namjenskih prihoda i primitaka izvršavat će se do iznosa naplaćenih prihoda i primitaka, odnosno raspoloživih sredstava za
te namjene.
Uplaćeni i preneseni, a manje planirani namjenski primici od zaduživanja mogu se izvršavati iznad iznosa utvrđenih u Proračunu, a do visine uplaćenih, odnosno prenesenih sredstava, uz prethodnu suglasnost Upravnog odjela
za proračun, financije i nabavu.
Uplaćeni i preneseni, a neplanirani namjenski prihodi i
primici od zaduživanja mogu se koristiti prema naknadno
utvrđenim aktivnostima i/ili projektima u Proračunu uz
prethodnu suglasnost Upravnog odjela za proračun, financije i nabavu.
Iznimno od stavka 1. ovog članka, Župan može odlučiti
da se pojedini rashodi i izdaci, u slučaju nepravovremene
naplate namjenskih prihoda i primitaka, pokrivaju i na
teret ostalih proračunskih prihoda, a najviše do visine planiranih iznosa.
Namjenski prihodi i primici koji se ne iskoriste u tekućoj
godini, prenose se u sljedeću proračunsku godinu.
Članak 12.
Aktivnosti i projekti koji nisu izvršeni do kraja 2015.
godine mogu se prenijeti i izvršavati u 2016. godini ako
su ispunjeni osnovni preduvjeti:
.Proračunska sredstva osigurana u Proračunu 2015.
godine za aktivnosti i projekte koji se prenose, moraju
ostati na kraju 2015. godine neizvršena ili izvršena u
iznosu manjem od planiranog.
.Prenesene aktivnosti i projekti mogu se izvršavati u
sljedećoj proračunskoj godini uz suglasnost Župana.
Članak 13.
Aktivnosti i projekti koji ne budu izvršeni do kraja 2016.
godine mogu se prenijeti i izvršavati u 2017. godini ako su
ispunjeni osnovni preduvjeti:
.Proračunska sredstva osigurana u Proračunu 2016.
godine za aktivnosti i projekte koji se prenose, moraju
ostati na kraju 2016. godine neizvršena ili izvršena u
iznosu manjem od planiranog.
.Prenesene aktivnosti i projekti mogu se izvršavati u
sljedećoj proračunskoj godini uz suglasnost Župana.
Članak 14.
Župan u skladu s odredbama Zakona o proračunu i
Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupku za odgodu plaćanja, obročnu otplatu duga te prodaju, otpis ili djelomičan
otpis potraživanja, može odgoditi plaćanje ili odobriti
obročnu otplatu duga, prodati, otpisati ili djelomično otpisati potraživanja do iznosa od 1.000.000,00 kuna.
Članak 15.
Stvarna naplata prihoda nije ograničena visinom prihoda
planiranih u Proračunu.
Iznosi rashoda i izdataka utvrđeni u Posebnom dijelu
Proračuna smatraju se najvišim iznosima, pa stvarni
rashodi i izdaci za pojedinu proračunsku stavku ne smiju
biti veći od odobrenih iznosa, osim u slučaju utvrđenom
u članku 11., stavcima 1. , 2. i 3. i članku 9., stavku 4.
ove Odluke.
Članak 16.
Sredstva za rashode poslovanja proračunskih korisnika
koji se pokrivaju vlastitim izvorima Županije, te sredstva
za aktivnosti i projekte koja se izvršavaju kao subvencije,
pomoći i donacije (transferi ostalim korisnicima), raspoređuje Župan ukoliko krajnji korisnik nije utvrđen u Posebnom dijelu Proračuna, programima javnih potreba ili drugim aktom Županijske skupštine.
Raspored sredstava za aktivnosti i projekte iz stavka 1.
ovog članka Župan može izvršiti po korisniku i namjeni
najviše do 1.000.000,00 kuna.
Članak 17.
Sredstva za pokroviteljstva raspoređuju Županijska
skupština i Župan.
Članak 18.
Sredstva za financiranje političkih stranaka i nezavisnih
članova Županijske skupštine raspoređuju se temeljem
Odluke o financiranju političkih stranaka i nezavisnih članova u Županijskoj skupštini Primorsko-goranske županije
(»Službene novine«, broj 20/07, 08/09 i 39/09), srazmjerno
broju članova zastupljenih u Županijskoj skupštini.
Visina sredstava koja pripada pojedinoj političkoj stranci
i nezavisnim članovima Županijske skupštine za 2016.
godinu, određuje se u mjesečnom iznosu od 2.280,00
kuna za člana, odnosno u iznosu od 2.510,00 kuna za
člana iz redova podzastupljenog spola ili mladog člana
Županijske skupštine.
Članak 19.
Proračunska zaliha osigurava se u iznosu od 1.000.000,00
kuna, a koristit će se za zakonski utvrđene namjene.
O korištenju proračunske zalihe odlučuje Župan.
Članak 20.
Upravna tijela Županije obvezna su sklapati ugovore o
nabavi sukladno zakonskim propisima koji uređuju područje javne nabave, Uputi o postupanju u nabavi roba,
radova ili usluga, te Planu nabave Županije.
Uputu i Plan nabave iz stavka 1. ovog članka donosi
Župan.
Članak 21.
Plaćanje predujma moguće je samo iznimno i na temelju
prethodne suglasnosti Župana.
Iznimno, proračunski korisnik može plaćati predujmom
bez suglasnosti iz stavka 1. ovog članka do iznosa od
2.000,00 kuna te za obveze preuzete po ugovorima za projekte koji se sufinanciraju iz sredstava Europske unije.
Članak 22.
Ustanove i trgovačka društva iz članka 2. ove Odluke
provode postupak nabave sukladno zakonskim propisima,
Uputi o postupanju u nabavi roba, radova ili usluga i svojem godišnjem planu.
U postupak javne nabave koja se financira iz vlastitih
izvora Županije djelomično ili u cijelosti, ustanova
odnosno trgovačko društvo dužno je uključiti i predstavnika Županije.
Iznimno, Župan može odlučiti da će u cilju racionalnog
korištenja proračunskih sredstava i postizanja povoljnijih
uvjeta Županija provesti zajednički postupak nabave u
ime i za račun ustanove ili trgovačkog društva.
Članak 23.
Pročelnik pojedinog upravnog tijela jest naredbodavatelj
za sve isplate na teret proračunskih sredstava za koje je to
upravno tijelo određeno nositeljem sredstava.
Svi nalozi za plaćanje, odnosno doznake sredstava
moraju biti u pisanom obliku, ovjereni pečatom i potpisom
naredbodavatelja s naznakom stavke Proračuna na teret
koje se vrši plaćanje, sukladno Naputku o evidenciji ulaznih računa.
Instrumente osiguranja plaćanja, kojima se na teret Proračuna stvaraju obveze, izdaje Upravni odjel za proračun,
financije i nabavu, a potpisuje Župan.
Instrumenti osiguranja plaćanja primljeni od pravnih
osoba kao sredstvo osiguranja naplate, potraživanja ili
izvođenja radova i usluga, dostavljaju se Upravnom odjelu
za proračun, financije i nabavu ili proračunski nadležnom
upravnom tijelu uz suglasnost Upravnog odjela za proračun, financije i nabavu.
Evidenciju svih izdanih i primljenih instrumenata osiguranja plaćanja vodi Upravni odjel za proračun, financije i
nabavu.
Članak 24.
Zaključivanje pisanog ugovora obvezno je u sljedećim
slučajevima:
.za sredstva Proračuna koja se izvršavaju kao subvencije, donacije i pomoći, osim za sredstva dodijeljena
kao nagrade,
.za projekte i aktivnosti koje izvršavaju proračunski
korisnici iznad zakonskog standarda,
.za sve nabave roba, radova ili usluga, čija vrijednost
bez PDV-a iznosi 20.000,00 kuna i više,
.za osobne usluge (autorske honorare, ugovore o djelu,
usluge odvjetništva i sl.), usluge agencije studentskog
servisa.
Pročelnici upravnih tijela potpisuju ugovore iz stavka 1.
točke 1., 2. i 3. ovog članka do iznosa od 70.000,00 kn (bez
PDV-a).
Župan, odnosno osoba koju on ovlasti potpisuje ugovore
iz stavka 1. točke 1., 2. i 3. u vrijednosti od 70.000,00 kn
(bez PDV-a) i više, te ugovore iz stavka 1. točke 4., neovisno o njihovom iznosu.
Ugovor o kapitalnoj pomoći/donaciji mora sadržavati
odredbu prema kojoj će se odobrena sredstva doznačiti
korisniku tek po predočenim dokazima o njihovom
namjenskom korištenju (ugovor s izvođačem/dobavljačem,
račun, situacija).
Ugovor o tekućoj pomoći, donaciji, subvenciji može se
izvršavati bez prethodnih uvjeta, ali je korisnik dužan
dostaviti izvještaj o utrošenim sredstvima po dovršetku
projekta, odnosno najkasnije u roku od 60 dana od isteka
poslovne godine.
Upravna tijela dužna su jedan primjerak ugovora dostaviti Upravnom odjelu za proračun, financije i nabavu u
roku od osam dana od dana potpisa.
IV. Upravljanje financijskom i nefinancijskom imovinom
Članak 25.
Raspoloživim novčanim sredstvima na računu Proračuna
upravlja Župan.
Slobodna novčana sredstva Proračuna mogu se oročavati kod poslovnih banaka poštujući načela sigurnosti i likvidnosti.
Odluku o oročavanju sredstava donosi Župan.
Oročena sredstva, moraju se vratiti u Proračun do 30.
prosinca 2016. godine.
Članak 26.
Županijska skupština može, na prijedlog Župana, odlučiti o kupnji dionica ili udjela u trgovačkom društvu ako
su za kupnju osigurana sredstva u Proračunu i ako se
time štiti javni interes, odnosno interes Županije.
U slučaju da prestane javni interes Županije za vlasništvo dionica ili udjela u kapitalu pravnih osoba, Županijska
skupština, na prijedlog Župana, može odlučiti da se dionice, odnosno udjeli u kapitalu prodaju, ako to nije u
suprotnosti s posebnim zakonom.
Sredstva ostvarena prodajom dionica ili udjela u kapitalu, mogu se koristiti samo za otplatu duga ili za nabavu
imovine Županije.
V.Zaduživanje i davanje jamstva
Članak 27.
Županija se može zaduživati, davati suglasnost za zaduživanje, te davati jamstvo u skladu sa Zakonom o proračunu.
Odluku o dugoročnom zaduživanju Županije, o davanju
suglasnosti za zaduživanje te o davanju jamstva donosi
Županijska skupština.
Iznimno od stavka 2. ovog članka, odluku o davanju
suglasnosti za zaduživanje te davanju jamstva najviše do
1.000.000,00 kuna može donijeti Župan.
Županija se može kratkoročno zadužiti najduže do 12
mjeseci i to samo za premošćivanje jaza nastalog zbog različite dinamike priljeva sredstava i dospijeća obveza.
Odluku o kratkoročnom zaduživanju najviše do
1.000.000,00 kuna donosi Župan.
Članak 28.
Ustanova i trgovačko društvo čiji je osnivač i većinski
vlasnik Županija može se dugoročno zadužiti samo za investiciju te uz suglasnost Županijske skupštine.
U opseg mogućeg zaduženja Županije uključuje se dana
suglasnost za zaduživanje ustanovi, dok se suglasnost za
zaduživanje trgovačkom društvu uključuje u slučajevima
određenim Zakonom o proračunu.
Županijska uprava za ceste, kao izvanproračunski korisnik, može se zadužiti i davati jamstva samo za investicije uz
suglasnost Županijske skupštine. Zaduživanje i dano jamstvo Županijske uprave za ceste uključuje se u opseg
mogućeg zaduženja Županije, a prije davanja suglasnosti,
potrebno je pribaviti suglasnost Ministarstva financija.
Županija može ustanovi i trgovačkom društvu čiji je
osnivač i većinski vlasnik dati jamstvo za ispunjenje kreditnih obveza.
Jamstvo iz stavka 4. ovoga članka uključuje se u opseg
mogućeg zaduženja Županije, a prije davanja jamstva
potrebno je ishoditi suglasnost ministra financija.
Zahtjev za odobravanje suglasnosti za zaduženje i/ili
davanje jamstva podnosi odgovorna osoba trgovačkog društva ili ustanove putem proračunski nadležnog upravnog
tijela uz suglasnost Upravnog odjela za proračun, financije
i nabavu.
Zahtjevu iz stavka 6. ovoga članka prilažu se obrazloženje kapitalnog projekta, usvojen financijski plan, ovjerena
financijska izvješća za prethodnu godinu i prethodno obračunsko razdoblje, dokaz o završenom postupku odabira
najpovoljnije ponude za nabavu financijskih sredstava,
nacrt ugovora ili pismo namjere banke s uvjetima kreditiranja, te plan otplate sa svim navedenim troškovima
(naknade i kamate), izjavu odgovorne osobe podnositelja
zahtjeva da pod materijalnom i krivičnom odgovornošću
jamči za ispravnost dokumentacije.
Ukupna obveza Županije za 2016. godinu po osnovi vlastitog zaduženja, izdanih suglasnosti za zaduženje ustanova
čiji je osnivač Županija i pravnih osoba u izravnom ili neizravnom vlasništvu Županije sukladno stavku 2. članka 90.
Zakona o proračunu, te danih jamstava ne može iznositi
više od 37.900.000,00 kuna, odnosno Županija može za
2016. godinu preuzeti nove obveze, po navedenim osnovama, koje ne mogu biti veće od 24.350.000,00 kuna.
VI. Uravnoteženje Proračuna
Članak 29.
Ako tijekom godine dođe do neusklađenosti planiranih
prihoda/primitaka i rashoda/izdataka Proračuna, izvršit će
se njihovo ponovno uravnoteženje, putem izmjena i
dopuna Proračuna.
Sukladno izmjenama i dopunama Proračuna, korisnici
Proračuna iz članka 2., stavak 1., točka 1.2.,2.,3. i 4. ove
Odluke obvezni su izmijeniti i dopuniti svoje financijske
planove i planove nabave u roku 15 dana od stupanja na
snagu izmjena i dopuna Proračuna i o istome izvijestiti proračunski nadležno upravno tijelo.
Članak 30.
Župan može, na zahtjev pročelnika upravnog tijela, odobriti preraspodjelu sredstava na proračunskim stavkama
unutar pojedinog razdjela ili između pojedinih razdjela, s
time da umanjenje pojedine stavke donesene od strane
Županijske skupštine ne može biti veće od 5%.
Iznimno od stavka 1. ovog članka, preraspodjela sredstava može se izvršiti najviše do 15% ako se time osigurava
povećanje sredstava županijskog učešća planiranih u Proračunu za financiranje projekata koji se sufinanciraju iz sredstava Europske unije, ako to odobri Župan.
Za naknadno utvrđene aktivnosti i projekte mogu se
preraspodjelom osigurati sredstva učešća Županije za
financiranje projekata koji se sufinanciraju iz sredstava
Europske unije, uz suglasnost Župana.
Sredstva učešća Županije za financiranje projekata koji
se sufinanciraju iz sredstava Europske unije mogu se, uz
suglasnost Župana, osigurati i u okviru naknadno utvrđenih stavki.
Obrazloženi zahtjev iz stavka 1. ovog članka, uz prilog
odgovarajuće dokumentacije kojom se daje na uvid razlozi
potrebe za dodatnim sredstvima na proračunskoj stavci
koja se povećava do kraja godine, odnosno razlozi za smanjenje odobrenih proračunskih stavki, dostavljaju se
Županu putem Upravnog odjela za proračun, financije i
nabavu.
O provedenim preraspodjelama u proteklom razdoblju
Župan izvještava Županijsku skupštinu u sklopu Polugodišnjeg i Godišnjeg izvještaja o izvršenju Proračuna.
VII. Izvještavanje
Članak 31.
Upravni odjel za proračun, financije i nabavu podnosi
Županu mjesečne izvještaje o izvršenju Proračuna.
Polugodišnji i godišnji izvještaj o izvršenju Proračuna
Župan podnosi Županijskoj skupštini u rokovima propisanim Zakonom o proračunu.
Članak 32.
Izvanproračunski korisnik polugodišnji i godišnji izvještaj o izvršenju financijskog plana za proteklo razdoblje,
zajedno s obrazloženjem dostavlja, putem proračunski nadležnog upravnog tijela, Upravnom odjelu za proračun,
financije i nabavu u rokovima utvrđenim Zakonom o proračunu.
Upravni odjel za proračun, financije i nabavu izvještaj iz
stavka 1. ovog članka dostavlja Županu zajedno s Polugodišnjim i Godišnjim izvještajem o izvršenju Proračuna iz
članka 30. stavka 3. ove Odluke.
Polugodišnji i godišnji izvještaj o izvršenju Proračuna i
polugodišnji i godišnji izvještaj o izvršenju financijskog
plana izvanproračunskog korisnika objavljuju se na internet stranicama Županije.
Članak 33.
Proračunski korisnik dužan je proračunski nadležnom
upravnom tijelu, dostaviti godišnji izvještaj o poslovanju
najkasnije 30 dana od isteka roka utvrđenog Pravilnikom
o financijskom izvještavanju u proračunskom računovodstvu (»Narodne novine«, broj 3/15, 93/15).
Korisnik Proračuna iz članka 2. stavak 1. točka 3 dužan
je proračunski nadležnom upravnom tijelu, dostaviti godišnji izvještaj o poslovanju najkasnije do kraja ožujka tekuće
godine.
Proračunski nadležno upravno tijelo dužno je izvještaj iz
stavka 1. i 2. ovog članka dostaviti Županu najkasnije do 1.
lipnja tekuće godine.
Izvještaj o poslovanju (propisani obrasci financijskih
izvještaja, izvješće o izvršenju financijskog plana s obrazloženjem) mora sadržavati prijedlog korištenja neutrošenih
sredstava, odnosno prijedlog pokrića gubitka poslovanja,
na što suglasnost daje Župan.
Trgovačko društvo u kojem Županija ima najmanje 25%
udjela u kapitalu dužno je najkasnije u roku od 9 mjeseci
nakon isteka poslovne godine, ali najmanje 30 dana prije
objave poziva za sjednicu skupštine trgovačkog društva,
dostaviti Županu, putem proračunski nadležnog upravnog
tijela, dnevni red sjednice skupštine trgovačkog društva
te podnijeti sve revizijske izvještaje i izvještaje nadzornih
tijela za proteklu poslovnu godinu.
VIII. Završna odredba
Članak 34.
Ova Odluka objavit će se u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«, a stupa na snagu 1. siječnja
2016. godine.
KLASA: 021-04/15-01/10
UR.BROJ: 2170/1-01-01/5-15-13
Rijeka, 19. studenoga 2015.
PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA
Županijska skupština
Predsjednik
Erik Fabijanić, v.r.
|