76.
Na temelju članka 35. i 53. stavka 3. Zakona o lokalnoj i
područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«
broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11,
144/12 i 19/13-pročišćeni tekst) i članka 22. Statuta Grada
Raba (»Službene novine Primorsko - goranske županije«
broj 27/09, 13/13, 31/13- pročišćeni tekst i 19/15), Gradsko
vijeće Grada Raba, na sjednici održanoj 19. lipnja 2015.
godine, donijelo je
ODLUKU
o ustrojstvu gradske uprave Grada Raba
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovom Odlukom uređuje se ustrojstvo, nazivi i djelokrug
gradske uprave Grada Raba.
Gradsku upravu Grada Raba čine upravna tijela Grada
Raba (upravni odjeli).
Članak 2.
Upravna tijela gradske uprave ustrojavaju se za obavljanje upravnih, stručnih i drugih poslova koji su u neposred
noj vezi s ostvarivanjem poslova iz samoupravnog djelokruga Grada Raba (u daljnjem tekstu: Grad), sukladno
rasporedu i opsegu poslova, te prema srodnosti i potrebi
učinkovitog obavljanja poslova.
Upravna tijela, obavljajući upravne i stručne poslove,
neposredno izvršavaju zakone i druge propise, odluke,
opće i druge akte, prate stanje u upravnim područjima za
koja su osnovana, rješavaju u upravnim stvarima, provode
nadzor, poduzimaju mjere za koje su zakonom ili drugim
propisom ovlaštena, te obavljaju i druge poslove u skladu
s propisima.
Upravna tijela dužna su osigurati učinkovito obavljanje
poslova iz svog djelokruga.
Unutar upravnih tijela mogu se ustrojavati odsjeci, službe i odjeljci kao unutarnje ustrojstvene jedinice.
Ustrojstvene jedinice se ustrojavaju Pravilnikom o unutarnjem redu.
Članak 3.
Unutarnje ustrojstvo upravnih tijela gradske uprave,
nazivi i opisi poslova radnih mjesta, stručni i drugi uvjeti
za raspored na radna mjesta, broj izvršitelja i druga pitanja
od značaja za rad upravnih tijela gradske uprave uređuju
se Pravilnikom o unutarnjem redu, koji donosi gradonačelnik, na prijedlog pročelnika upravnih tijela.
Opće akte kojima se uređuju prava, obveze i odgovornosti službenika i namještenika u gradskoj upravi Grada
Raba donosi gradonačelnik.
Članak 4.
Sredstva za rad upravnih tijela osiguravaju se u Proračunu Grada Raba i iz drugih izvora u skladu sa zakonom.
Članak 5.
Gradonačelnik nadzire rad upravnih tijela, te usmjerava
njihovo djelovanje u obavljanju poslova iz samoupravnog
djelokruga i drugih poslova iz njihove nadležnosti.
II. UPRAVNA TIJELA GRADSKE UPRAVE I NJIHOV DJELOKRUG
Članak 6.
Upravna tijela gradske uprave Grada Raba su:
1. Upravni odjel za opće poslove i društvene djelatnosti
2. Upravni odjel za komunalni sustav i zaštitu okoliša
3.Upravni odjel za prostorno uređenje, gospodarstvo i
turizam
4. Upravni odjel za financije.
Članak 7.
U Upravnom odjelu za opće poslove i društvene djelatnosti obavljaju se poslovi koji se odnose na:
A) u dijelu koji se tiče općih poslova:
-brine o zakonitosti i kvaliteti akata i drugih materijala
koji se dostavljaju Gradskom vijeću, gradonačelniku i
njihovim radnim tijelima na raspravu, s pravom vraćanja pojedinih materijala na doradu ukoliko se ustanove nepravilnosti i nekvaliteta istih,
-izradu akata koje donosi gradonačelnik,
-pripremu prijedloga akata koje donosi Gradsko vijeće,
te izradu akata koji donosi Gradsko vijeće,
-sazivanje i održavanje sjednica Gradskog vijeća, kolegija gradonačelnika i njihovih radnih tijela, te izradu
zaključaka i zapisnika s istih,
-izvršavanje ili osiguravanje izvršavanja zaključaka
Gradskog vijeća, gradonačelnika i njihovih radnih
tijela,
-pripremu inicijativa glede pokretanja postupka donošenja ili izmjena pojedinih zakonskih propisa u Hrvatskom saboru ili u Skupštini Primorsko-goranske županije,
-upoznavanje gradonačelnika sa zakonskim propisima
koji bitno utječu na donošenje odluka iz nadležnosti
jedinica lokalne samouprave,
-sudjelovanje na radnim sastancima gradonačelnika,
njegova zamjenika i čelništva Gradskog vijeća s drugim subjektima, te izvršavanje ili osiguravanje izvršavanja zaključaka s istih sastanaka,
-obavljanje uredskih poslova za potrebe gradonačelnika i predsjednika Gradskog vijeća,
-skrb o dnevnom i tjednom rasporedu sastanaka i
obveza gradonačelnika, te predsjednika Gradskog
vijeća, kao i o kvalitetnom prijemu stranaka i gostiju
istih,
-poslove u svezi s predstavljanjem Grada u međunarodnim i međugradskim odnosima, što podrazumijeva i
suradnju s ostalim organizacijama koje sudjeluju u spomenutim aktivnostima od strane Grada,
-poslove u svezi s protokolom gradonačelnika i čelništva Gradskog vijeća kao i poslove inokorespondencije,
-poslove odnosa s javnošću,
-vođenje sudskih i upravnih postupaka u kojima sudjeluje Grad,
-poslove prijema i otpreme pošte, arhiviranja akata i
drugih spisa,
-skrb o rasporedu korištenja radnih prostorija, te reprezentativnim potrebama Grada,
-izradu ili koordiniranje aktivnosti na izradi informativno-propagandnog materijala koji ima za cilj kvalitetnu marketinšku aktivnost i prezentaciju Grada,
-praćenje zakona i propisa u oblasti samouprave i
uprave koja nije u nadležnosti drugih organizacijskih
oblika Gradske uprave, te ažurna izrada i predlaganje
odluka, uputstava iz istog područja s provedbom istih,
-sastavljanje, arhiviranje i ažurno vođenje evidencije po
ugovorima koji se sačinjavaju u odjelu, te dostava nadležnom upravnom odjelu kada sadrže određena financijska prava ili obveze,
-stručne poslove za mjesne odbore,
-stručne poslove koji se odnose na radne odnose i
ostvarivanje prava iz radnih odnosa djelatnika u gradskoj upravi, disciplinske postupke, poslove kadrovske
evidencije rukovoditelja i djelatnika i druge poslove
u svezi s primjenom propisa iz radnog odnosa,
-poslove društvenog standarda djelatnika gradske
uprave,
-savjetodavne poslove iz područja nadležnosti Grada,
-poslove u svezi pripreme i izrade projekata i programa
suradnje s Europskom unijom koji su od interesa za
Grad,
-poslove planiranja, projektiranja, izgradnje i uspostavljanja informacijskih sustava, geoinformacijskih (GIS)
sustava, integracije alfanumeričkih i grafičkih podataka, WEB portala Grada te sustava dvosmjerne
komunikacije i on-line usluga građanima u okviru
izgradnje e-Uprave,
-poslove planiranja, nabave i upravljanja informatičko
komunikacijskim resursima, nadzora nad radom
mreže (intranet i internet) te osiguravanja sigurnosti
i zaštite podataka,
-poslove zaštite i čuvanja arhivskog gradiva,
-imovinsko pravne poslove vezane uz nekretnine,
-koordinacije i usklađivanja rada svih tijela gradske
uprave,
-nadzor nad radom gradske uprave, koji se obavlja u
opsegu i na način koji posebnim pravilnikom uređuje
gradonačelnik,
-poslove brige o stručnom osposobljavanju i usavršavanju službenika i namještenika,
-suradnju s državnim i drugim tijelima te pravnim osobama nadležnima za poslove navedene u ovom članku,
-poslove čišćenja prostorija Grada,
-ostale poslove iz predmetnog djelokruga te poslove po
nalogu gradonačelnika,
-obavljanje drugih poslova kada je to utvrđeno posebnim zakonom, drugim propisima i Statutom Grada
Raba.
B) u dijelu koji se tiče društvenih djelatnosti:
-kratkoročno i dugoročno planiranje, usklađivanje i osiguravanje planova u djelatnostima kojima se osigurava
zadovoljavanje javnih potreba stanovnika Grada,
poglavito onih u direktnoj nadležnosti Grada (predškolski odgoj i naobrazba, kultura, sport i tehnička
kultura, socijalna skrb, zdravstvo, obrazovanje),
-izradu prijedloga godišnjih planova i programa na području predškolskog i školskog odgoja, kulture, sporta i
tehničke kulture, zdravstva i socijalne skrbi, te udruga
općenito,
-praćenje zakona i propisa na područjima koje čine
javne potrebe Grada te predlaganje odluka i provedba
istih,
-praćenje i nadzor nad radom ustanova s područja javnih potreba kojih je Grad osnivač ili jedan od osnivača,
-utvrđivanje zajedničkih kriterija glede standarda
usluga, standarda troškova i cijene pojedinih programa
iz djelatnosti koje čine javne potrebe,
-predlaganje financiranja i sponzoriranja te drugih vrsta
podrške projektima i programima na području javnih
potreba,
-vođenje brige o provođenju planova i programa na
području javnih potreba, predlaganje promjena i
poboljšanje istih te predlaganje i osmišljavanje novih
programa,
-po potrebi vođenje pojedinih projekata do njihova
osamostaljenja,
-vođenje brige o redovitom isplaćivanju proračunskih
sredstava kojima se financiraju programi javnih
potreba,
-predlaganje odluka i kriterija radi financiranja učeničkih, studentskih i poslijediplomskih potreba kroz kreditiranje ili stipendiranje,
-donošenje pojedinačnih akata na području socijalne
skrbi i kontrola provedbe istih,
-praćenje rada i potreba udruga građana unutar programa javnih potreba Grada,
-vođenje brige o korištenju i održavanju te dodjeli objekata koji su u vlasništvu Grada te predlaganje mjera i
načina korištenja, davanja u zakup i sl. za potrebe društvenih djelatnosti i ustanova s područja javnih
potreba kojih je Grad osnivač ili jedan od osnivača,
-pripremu prijedloga akata koje donosi gradonačelnik i
Gradsko vijeće,
-ostale poslove iz predmetnog djelokruga te poslove po
nalogu gradonačelnika,
-obavljanje drugih poslova kada je to utvrđeno posebnim zakonom, drugim propisima i Statutom Grada
Raba.
Članak 8.
U Upravnom odjelu za komunalni sustav i zaštitu okoliša obavljaju se poslovi koji se odnose na:
-upravne i stručne poslove iz područja komunalnog
gospodarstva, uređenja i održavanja naselja,
vodoopskrbe i odvodnje, zaštite okoliša, održavanja
javnih objekata i uređaja komunalne infrastrukture u
stanju funkcionalne ispravnosti,
-koordinaciju rada pravnih i fizičkih osoba koje obavljaju pojedine komunalne djelatnosti,
-pripremu i provođenje programa održavanja i gradnje
objekata i uređaja komunalne infrastrukture,
-praćenje naplate i vođenje postupaka ovrhe iz nadležnosti odjela,
-poslove prometnog redarstva,
-koordinaciju poslova komunalnih društava Grada za
obavljanje komunalnih poslova,
-kratkoročno i dugoročno planiranje i usklađivanje planova u komunalnoj djelatnosti,
-izradu prijedloga godišnjih planova,
-vođenje projektne dokumentacije za izgradnju komunalne infrastrukture,
-utvrđivanje zajedničkih kriterija glede organizacije,
standarda usluga, standarda troškova i cijena komunalnih usluga,
-kontrolu i praćenje izvršenih komunalnih usluga,
ostvarenih troškova i cijena,
-poslove komunalnog redarstva koji obuhvaćaju nadzor
i kontrolu nad provođenjem propisa Gradskog vijeća,
gradonačelnika i njihovih tijela, a prvenstveno se
odnose na kontrolu i sankcioniranje aktivnosti koje
predstavljaju remećenje komunalnog reda,
-oblast stambenog prostora - poslovi u svezi upravljanja, održavanja i korištenja stanova iz stambenog
fonda, provedba planova i nadzor propisa,
-poslove u svezi upravljanja održavanja i korištenja
poslovnih prostora iz poslovnog fonda, provedba planova i nadzor propisa,
-poslove održavanja poslovnog prostora gradske
uprave,
-poslove racionalnog korištenja poslovnog prostora
gradske uprave,
-izradu prijedloga odluka za dodjelu objekata i stanova
koji su u vlasništvu Grada te donošenje pojedinačnih
akata,
-zaprimanje i obradu zahtjeva za stambenim prostorima,
-izradu prijedloga stambenih lista i provedbu istih,
-pripremu dokumentacije za vođenje sudskih postupaka i sudjelovanje u provedbi deložacija,
-ugovaranje zajedničkog upravljanja zgradom u mješovitom vlasništvu,
-ugovaranje obveza za okoliš u slučajevima mješovitog
vlasništva nad zgradom,
-izradu prijedloga izgradnje, odnosno kupovine stanova
za potrebe osoba koje pravo na stan ostvaruju temeljem zakonskih propisa,
-poslove u svezi upravljanja i raspolaganja javnim
površinama,
-poslove u svezi obračuna i naplate komunalne
naknade,
-poslove u svezi obračuna i naplate komunalnog doprinosa,
-poslove u svezi obračuna i naplate spomeničke rente,
-poslove u svezi izgradnje, održavanja, opremanja i
upravljanja objektima zajedničke komunalne potrošnje (javna rasvjeta, uređenje zelenih površina, javnih
prometnih površina, mora i plaža),
-poslove ugovaranja dezinsekcije i deratizacije, održavanja javnih WC-a, održavanja fontana, održavanje
groblja, prigodne iluminacije i dekoracija, održavanje
urbane opreme, održavanje autobusnih čekaonica,
sanaciju divljih deponija,
-uređenje prometa na području Grada,
-poslove protupožarne zaštite,
-poslove održavanja voznog parka Grada,
-investicijsko održavanje imovine Grada,
-poslove osiguranja imovine,
-koordinaciju s javnim tijelima i pravnim osobama u
čijoj nadležnosti je izgradnja i održavanje infrastrukture i drugih javnih prostora od interesa za grad (telekomunikacije, elektrodistributivna mreža, državne i
županijske ceste, luke , kupališta, more i dr.),
-suradnju s nadležnim tijelima na području programa
zaštite okoliša,
-pripremu prijedloga akata koje donosi gradonačelnik i
Gradsko vijeće,
-ostale poslove iz predmetnog djelokruga te druge
poslove po nalogu gradonačelnika,
-obavljanje drugih poslova kada je to utvrđeno posebnim zakonom, drugim propisima i Statutom Grada
Raba.
Članak 9.
U Upravnom odjelu za prostorno uređenje, gospodarstvo i turizam obavljaju se poslovi koji se odnose na:
A) u dijelu koji se tiče poslova prostornog uređenja
-promicanje uređenja prostora u svrhu učinkovitijeg
gospodarenja prostorom, poboljšanje metodologije
kvalitete i učinkovitosti u pripremi, izradi i donošenju
dokumenata prostornog uređenja na području Grada,
-osiguranje uvjeta za utvrđivanje politike gospodarenja
prostorom kroz prostorno planiranje, uređivanje prostora i zaštitu okoliša,
-praćenje prostornog razvoja Grada, potreba za izradom prostornih planova, predlaganje prioriteta i redoslijeda izrade prostornih planova,
-sudjelovanja u radu povjerenstava i komisija Gradskog
vijeća u svezi s prostornim planiranjem i zaštitom okoliša,
-poticanje i organizaciju rasprava, izrade studija i analiza radi utvrđivanja politike gospodarenja prostorom
i ostalim resursima Grada kroz urbanističko planiranje, uređivanje prostora i zaštitu okoliša,
-stvaranje kataloga ponuda prostornih i razvojnih
mogućnosti Grada,
-komunikaciju na razini zainteresiranih subjekata, planiranje, organizacija i provedba javnih rasprava,
-organizaciju i sudjelovanje u izradi godišnjih i srednjoročnih planova uređenja prostora,
-vođenje investicija izvan komunalnog gospodarstva,
-suradnja sa susjednim jedinicama lokalne samouprave
u vezi s namjenom prostora na kontaktnim područjima
Grada i susjednih jedinca lokalne samouprave, te na
zajedničkoj infrastrukturi Grada i susjednih jedinica
lokalne samouprave,
-poslove osnivanja i vođenja katastra vodova, izvorne
evidencije naselja, ulica i kućnih brojeva, te određivanje kućnih brojeva,
-pripremu prijedloga akata koje donosi Gradonačelnik
i Gradsko vijeće,
-ostale poslove iz predmetnog djelokruga, te druge
poslove po nalogu gradonačelnika,
-obavljanje drugih poslova kada je to utvrđeno posebnim zakonom, drugim propisima i Statutom Grada
Raba.
B) u dijelu koji se tiče poslova gospodarstva i turizma:
-izradu elaborata za osiguravanje osnova za razvitak
gospodarskih i turističkih djelatnosti u svrhu priprema
planiranja prostornih i infrastrukturnih potreba na
području Grada,
-ispitivanje interesa i vrste poduzetničkih aktivnosti i
aktivnosti vezanih uz razvitak gospodarstva i turizma,
-osiguravanje inicijalnih sredstava za razvoj poduzetništva, te osiguravanje pomoći poduzetnicima za realizaciju pojedinih programa od interesa za Grad,
-osiguravanje inicijalnih sredstava za razvoj turizma te
osiguravanje pomoći poduzetnicima u turizmu za realizaciju pojedinih programa od interesa za Grad,
-praćenje zakona i propisa iz navedenih područja,
izrade prijedloga gradskih odluka i akata vezanih uz
gospodarstvo, poduzetništvo i turizam,
-suradnju i sudjelovanje u izradi programa i elaborata
kojima se rješavaju problemi i planiraju aktivnosti u
gospodarstvu, turizmu i poduzetništvu, s drugim tijelima uprave i institucijama (nadležna ministarstva,
županijski odjeli, gospodarska obrtnička komora, turistička zajednica, trgovačka društva, fakulteti i sl.),
-izradu prijedloga kriterija glede raspodjele poticajnih
sredstava za razvoj gospodarstva, poduzetništva i
turizma,
-identifikaciju, komunikaciju i pomoć postojećim i
novim poduzetnicima u realizaciji pojedinih programa,
-praćenje i vođenje poslova u domeni koncesija na
pomorskom dobru, te upravljanja i održavanja pomorskog dobra,
-izradu prijedloga namjene slobodnih poslovnih prostora i promjene namjene poslovnih prostora na području turizma i gospodarstva,
-suradnju s državnim i drugim tijelima, te pravnim osobama nadležnim za poslove navedene u ovom članku,
-pripremu prijedloga akata koje donosi gradonačelnik i
Gradsko vijeće,
-ostale poslove iz predmetnog djelokruga, te poslove
po nalogu gradonačelnika,
-obavljanje drugih poslova kada je to utvrđeno posebnim zakonom, drugim propisima i Statutom Grada
Raba.
Članak 10.
U Upravnom odjelu za financije obavljaju se poslovi koji
se odnose na:
-pripremu i izvršenje proračuna,
-razrez i naplatu prihoda koji pripadaju Gradu te poduzimanje mjera za poboljšanje stanja naplate (opomene,
prisilna naplata, utuživanje, kompenzacija, cesije i sl.),
-praćenje naplate svih ostalih prihoda proračuna,
-praćenje propisa iz područja javnih prihoda i izdataka
iz oblasti financijskog poslovanja, knjigovodstva,
izrade prijedloga odluka i drugih podzakonskih akata
iz navedenih područja,
-poslove knjigovodstva, prihoda i izdataka proračuna,
knjigovodstvene evidencije zaduženja i naplate prihoda, jedinstvene i pojedinačne evidencije svih izdataka proračuna,
-izradu mjesečnih i polugodišnjih izvješća i izvješća o
izvršenju proračuna za cijelu fiskalnu godinu i pratećih
dokumenata,
-izradu svih stručnih analiza i informacija za Gradsko
vijeće i gradonačelnika,
-poslove namjene korištenja proračunskih sredstava,
-poslove financijskog praćenja investicija Grada,
-evidenciju svih ugovora te praćenje i osiguranje njihova izvršenja,
-poslove likvidature i platnog prometa,
-organizaciju poslova na popisu OSA,
-poslove javne nabave,
-poslove osiguranja službenika i namještenika,
-nadzor nad proračunskim korisnicima,
-suradnju s državnim i drugim tijelima te pravnim osobama nadležnima za poslove navedene u ovom članku,
-pripreme prijedloga akata koje donosi gradonačelnik i
Gradsko vijeće,
-ostale poslove iz predmetnog djelokruga, te poslove
po nalogu Gradonačelnika,
-obavljanje drugih poslova kada je to utvrđeno posebnim zakonom, drugim propisima i Statutom Grada
Raba.
Upravni odjel za financije može poslove iz stavka 1.
ovog članka obavljati i za potrebe drugih korisnika čija
se djelatnost financira i iz Proračuna Grada.
III. SLUŽBENICI I NAMJEŠTENICI
Članak 11.
Poslove u upravnim tijelima Grada obavljaju službenici i
namještenici.
Službenici obavljaju poslove iz samoupravnog djelokruga Grada, te opće, administrativne, financijske, računovodstvene i druge stručne poslove u gradskoj upravi.
Namještenici obavljaju pomoćne i ostale poslove čije je
obavljanje potrebno radi pravodobnog i nesmetanog obavljanja poslova iz djelokruga rada gradske uprave.
Članak 12.
Radom upravnog tijela upravlja pročelnik.
Pročelnika upravnog tijela imenuje gradonačelnik na
način propisan zakonom.
U razdoblju duže odsutnosti pročelnika, a najduže do
njegova povratka na posao, Gradonačelnik može iz redova
službenika gradske uprave koji ispunjavaju uvjete za raspored na odnosno radno mjesto privremeno imenovati vršitelja dužnosti pročelnika.
Gradonačelnik može u svako doba opozvati imenovanje
vršitelja dužnosti pročelnika.
U odnosu na službenike i namještenike raspoređene u
upravnom tijelu pročelnik ima položaj čelnika tijela određen propisima kojima se uređuje radni odnos službenika
i namještenika u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.
IV. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 13.
Zatečeni pročelnici upravnih tijela imenovani na neodređeno vrijeme na temelju javnog natječaja bit će raspoređeni na radno mjesto pročelnika rješenjem gradonačelnika.
Članak 14.
Gradonačelnik će Pravilnik o unutarnjem redu donijeti u
roku od dva mjeseca od stupanja na snagu ove Odluke.
Do njegova donošenja na snazi ostaje Pravilnik donesen
na temelju Odluke o ustrojstvu gradske uprave Grada
Raba (»Službene novine Primorsko-goranske županije«
broj 8/14).
Službenici i namještenici zatečeni u službi odnosno na
radu u upravnim tijelima na dan stupanja na snagu ove
Odluke nastavljaju radom na svojim dosadašnjim radnim
mjestima, do rasporeda na radna mjesta utvrđena Pravilnikom o unutarnjem redu.
Rješenja o rasporedu iz stavka 3. ovog članka donijet će
se u roku od dva mjeseca od dana stupanja na snagu Pravilnika o unutarnjem redu.
Članak 15.
Danom stupanja na snagu ove Odluke upravna tijela
ustrojena na temelju Odluke o ustrojstvu gradske uprave
Grada Raba (»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj 8/14) nastavljaju s radom s djelomice izmijenjenim djelokrugom, propisanim ovom Odlukom.
Danom stupanja na snagu ove Odluke Upravni odjel za
pravne poslove, upravljanje imovinom i prostorno uređenje nastavlja raditi, s djelokrugom utvrđenim ovom Odlukom kao Upravni odjel za opće poslove i društvene djelatnosti.
Upravni odjel za opće poslove i društvene djelatnosti
preuzima poslove koji se odnose na poslove ureda grada,
a do stupanja na snagu ove Odluke su se obavljali u Upravnom odjelu za financije i poslove ureda grada, te poslove
koji se odnose na društvene djelatnosti, a do stupanja na
snagu ove Odluke su se obavljali u Upravnom odjelu za
gospodarstvo, EU fondove i društvene djelatnosti.
Danom stupanja na snagu ove Odluke Upravni odjel za
komunalni sustav nastavlja raditi, s djelokrugom utvrđenim
ovom Odlukom kao Upravni odjel za komunalni sustav i
zaštitu okoliša.
Danom stupanja na snagu ove Odluke Upravni odjel za
gospodarstvo, EU fondove i društvene djelatnosti nastavlja
raditi, s djelokrugom utvrđenim ovom Odlukom kao
Upravni odjel za prostorno uređenje, gospodarstvo i turizam.
Upravni odjel za prostorno uređenje, gospodarstvo i
turizam preuzima poslove koji se odnose na prostorno planiranje, a do stupanja na snagu ove Odluke su se obavljali
u Upravnom odjelu za pravne poslove, upravljanje imovinom i prostorno uređenje.
Danom stupanja na snagu ove Odluke Upravni odjel za
financije i poslove ureda grada nastavlja raditi, s djelokrugom utvrđenim ovom Odlukom kao Upravni odjel za
financije.
Članak 16.
Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje važiti Odluka
o ustrojstvu gradske uprave Grada Raba (»Službene
novine Primorsko-goranske županije« broj 8/14).
Članak 17.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave
u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.
KLASA: 023-06/15-01/05
URBROJ: 2169-01-04-02/4-15-1
Rab, 19. lipnja 2015.
GRADSKO VIJEĆE GRADA RABA
Predsjednik
Željko Peran, mag. ing. agr.
|