16.
Na temelju članka 100. Zakona o prostornom uređenju i gradnji (»Narodne
novine« br. 76/07, 38/09, 55/11, 90/11, 50/12, 55/12, 80/13), članka 21.
Statuta Grada Novog Vinodolskog (»Službene novine PGŽ« broj 12/13), Odluke o izradi
Urbanističkog plana uređenja luke otvorene za javni promet Muroskva - UPU 31
(»Službene novine PGŽ« broj 27/13), po pribavljenoj suglasnosti Ministarstva
graditeljstva i prostornog uređenja od 06.05.2014.godine, KLASA:
350-02/14-13/13,URBROJ: 531-05-14-4 ,Gradsko vijeće Grada Novog Vinodolskog na
9. sjednici održanoj 15. svibnja. 2014. godine, donosi
ODLUKU
o donošenju Urbanističkog plana uređenja
luke otvorene za javni promet lokalnog značaja
Muroskva (UPU 31, IS2)
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Donosi se Urbanistički plan uređenja luke otvorene za javni promet lokalnog
značaja Muroskva (UPU 31, IS2).
Urbanistički plan uređenja luke otvorene za javni promet lokalnog značaja
Muroskva (UPU 31, IS2; dalje: Plan) se donosi za područje utvrđeno
člankom 192. Prostornog plana uređenja Grada Novog Vinodolskog (SN PGŽ br.
55/06, 23/10 i 36/10 - ispravak, 1/13 - pročišćeni tekst, 19/13).
Površina obuhvata Plana je 6,45 ha. Granica obuhvata Plana označena je na
kartografskim prikazima iz članka 2. stavak 1. ove Odluke, pod točkom II.
Članak 2.
Plan je sadržan u elaboratu »Urbanistički plan uređenja luke otvorene za
javni promet Muroskva (UPU 31, IS2)« koji je sastavni dio ove Odluke
i sastoji se od:
I. TEKSTUALNI DIO:
ODREDBE ZA PROVOĐENJE
II. GRAFIČKI DIO - KARTOGRAFSKI PRIKAZI U MJERILU 1:1000:
1. KORIŠTENJE I NAMJENA POVRŠINA
2. PROMETNA, ULIČNA I KOMUNALNA INFRASTRUKTURNA MREŽA
2a. PROMETNI SUSTAV
2b. ENERGETSKI SUSTAV I KOMUNIKACIJE
2c. VODNOGOSPODARSKI SUSTAV
3. UVJETI KORIŠTENJA, UREĐENJA I ZAŠTITE POVRŠINA
4. NAČIN I UVJETI GRADNJE
III. OBVEZNI PRILOZI
III - 1. Obrazloženje plana
III - 2. Popis sektorskih dokumenata i propisa koje je bilo potrebno
poštovati u izradi plana
III - 3. Suglasnosti i mišljenja
III - 4. Izvješće o javnoj raspravi
III - 5. Evidencija postupka izrade i donošenja plana
III - 6. Sažetak za javnost
III - 7. Stručni izrađivač
Plan je izradila tvrtka Urbanistica, d.o.o. iz Zagreba, u koordinaciji s
nositeljem izrade Upravnim odjelom za urbanizam i razvoj Grada Novog
Vinodolskog.
II. ODREDBE ZA PROVOĐENJE
1. UVJETI ODREĐIVANJA I RAZGRANIČAVANJA POVRŠINA JAVNIH I DRUGIH NAMJENA
1.1. UVJETI ZA ODREĐIVANJE KORIŠTENJA POVRŠINA ZA JAVNE I DRUGE NAMJENE
Članak 3.
U obuhvatu Plana nalaze se područja utvrđena Prostornim planom uređenja Grada
Novog Vinodolskog (SN PGŽ 55/06, 23/10 i 36/10 - ispravak, 1/13 - pročišćeni
tekst, 19/13; dalje PPUG Novi Vinodolski):
. Izdvojena građevinska područja izvan naselja - površine infrastrukturnih
sustava (IS2); građevinsko područje uz lučko područje planirane luke
otvorene za javni promet lokalnog značaja (tj. dio operativne obale u funkciji
luke otvorene za javni promet lokalnog značaja)
. Vodne površine - more; more namijenjeno za prometne djelatnosti (luka,
plovni put).
Površine javnih i drugih namjena u obuhvatu Plana razgraničene su sukladno
utvrđenom u PPUG Novi Vinodolski u izdvojenom građevinskom području izvan
naselja i kao more namijenjeno za prometne djelatnosti.
Članak 4.
Razgraničenje prema namjeni u obuhvatu Plana prikazano je na kartografskom
prikazu broj
1. »Korištenje i namjena površina« u mjerilu 1:1.000, a određene su
slijedeće osnovne namjene:
. Luka otvorena za javni promet lokalnog značaja Muroskva (Lo)
- lučko područje - kopneni dio (Lo1)
- lučko područje - morski dio (Lo2)
. Zelena površina (Z) - zaštitna
. Prometna površina (SU) - javna prometnica.
Lučko područje - kopneni dio (Lo1), prometna površina (SU) i zelena površina
(Z) razgraničene su u izdvojenom građevinskom području izvan naselja, a lučko
područje - morski dio (Lo2) je površina mora namijenjena za prometne
djelatnosti.
1.2. KORIŠTENJE I NAMJENA PROSTORA
Članak 5.
Luka otvorena za javni promet lokalnog značaja Muroskva (Lo) zauzima ukupno
59049 m2 i namijenjena je za pomorske i lučke djelatnosti sukladno
posebnom propisu.
Prostor luke otvorene za javni promet lokalnog značaja Muroskva (Lo) utvrđen
na kartografskom prikazu broj 1. Korištenje i namjena površina je lučko
područje to jest prostor kopna i mora koji se koristi za obavljanje lučkih
djelatnosti, kojim upravlja lučka uprava odnosno ovlaštenik koncesije, a
granica lučkog područja je granica pomorskog dobra.
Lučko područje - kopneni dio (Lo1) namijenjeno je djelatnostima na kopnu -
obuhvaća površinu kopna namijenjenu smještaju potrebne infrastrukture luke
otvorene za javni promet, tj. namijenjenu za lučke djelatnosti.
Lučko područje - morski dio (Lo2) namijenjeno je djelatnostima u moru -
obuhvaća površinu mora namijenjenu pomorskom prometu i smještaju potrebne
infrastrukture luke otvorene za javni promet tj. namijenjenu za prometne i
lučke djelatnosti.
Članak 6.
Zelena površina - zaštitna (Z) je površina izvornog krajobraza određena radi
potrebe zaštite i uređenja okoliša.
Članak 7.
Prometna površina - javna prometnica (SU) određena je funkciji odvijanja
cestovnog prometa u obuhvatu Plana tj. određena je za smještaj javne prometnice
utvrđenog statusa u obuhvatu Plana kao sabirna prometnica.
2. UVJETI SMJEŠTAJA GRAĐEVINA GOSPODARSKIH DJELATNOSTI
Članak 8.
Gospodarskim djelatnostima u obuhvatu Plana smatraju se sve lučke
djelatnosti (djelatnosti u lučkom području luke otvorene za javni promet
lokalnog značaja Muroskva (Lo), na kopnu i u moru).
Smještaj (gospodarskih) lučkih djelatnosti u luci otvorenoj za javni promet
lokalnog značaja (Lo) planira se u kopnenom (Lo1) ili morskom (Lo2) dijelu
lučkog područja temeljem kartografskog prikaza broj
1. »Korištenje i namjena površina« i u skladu s kartografskim prikazom broj
4. »Način i uvjeti gradnje« na kojem je prikazan grafički dio uvjeta i načina
gradnje.
2.1. LUČKO PODRUČJE - KOPNENI DIO (Lo1)
Članak 9.
Uvjeti smještaja građevina i uređenja prostora u kopnenom dijelu lučkog
područja luke otvorene za javni promet lokalnog značaja (Lo1) iz kartografskog
prikaza broj 1. »Korištenje i namjena površina«, tj. u zoni oznake (Lo1) iz
kartografskog prikaza broj 4. »Način i uvjeti gradnje«, su sljedeći:
Površina zahvata
- Površinu zahvata određuje površina kopnenog dijela lučkog područja (Lo1),
čiji su oblik i veličina definirani kartografskim prikazom broj 1. »Korištenje
i namjena površina« i broj 4. »Način i uvjeti gradnje« u skladu sa značenjem i
mjerilom Plana.
- Razgraničenje kopnenog (Lo1) i morskog (Lo2) dijela lučkog područja na
kartografskim prikazima Plana je načelno (odredit će se projektom luke iz
članka 51), tj. obalna crta na kartografskim prikazima Plana određuje najveću
moguću površinu kopnenog dijela lučkog područja (Lo1) odnosno određuje
maksimalnu granicu nasipavanja obale;
- Za uređenje kopnenog dijela lučkog područja (Lo1) planira se korekcija
prirodnih uvjeta na lokaciji, u moru i na kopnu, tj. planira se oblikovanje
nove obale, nasipavanjem i gradnjom (kopneni dio lučkog područja (Lo1) je
obalna građevina tj. nova izgrađena obala u funkciji luke Muroskva).
Namjena građevina i objekata
- Kopneni dio lučkog područja (Lo1) je površina kopna namijenjena za
smještaj građevina i objekata u funkciji lučkih djelatnosti;
- mogu se graditi i uređivati različiti sadržaji za osnovne lučke
djelatnosti priveza i odveza plovila i prijevoza putnika i roba (građevine i objekti
za privez, odvez, ukrcaj iskrcaj, prekrcaj, prijenos, oskrbu, sigurnost
plovidbe i slično, servisi i radionice, uprava, prostori za zaposlenike i
slično u funkciji luke),
- mogu se graditi i uređivati prostori za prateće kompatibilne sadržaje -
poslovne ugostiteljske, uslužne, trgovačke, administrativne (restoran, caffe,
bar, turistički ured/agencija, manji trgovački sadržaji - hrana i piće,
suveniri, edukacijski tečajevi za voditelja brodice, ronjenja i slični sadržaji
kompatibilni osnovnoj namjeni),
- pomoćni sadržaji koji se mogu graditi i uređivati su sadržaji u funkciji
korištenja i održavanja; komunalne i infrastrukturne građevine i uređaji,
parkirališta i garaže, spremišta, građevine sanitarno-higijenskog standarda i
slično neophodno za funkcioniranje.
Veličina i smještaj građevina
- U sklopu zahvata/na kopnenom dijelu lučkog područja (Lo1) može se graditi
više građevina (kompleks građevina) i mogu se uređivati vanjski prostori za
obavljanje djelatnosti.
- Najveći dopušteni koeficijent izgrađenosti (kig) iznosi 0,4.
- Najveća etažna visina je E=P odnosno najveća visina V je 5,5 m.
- Visina V može biti i viša za pojedine dijelove ukoliko to zahtjeva njihova
funkcija (dizalica, toranj za osmatranje, signalizacija, dimnjak i slično).
- Udaljenost građevine od granice zahvata odnosno od regulacijskog pravca
javne prometnice i od obalne crte, ne može biti manja od 3,0 m.
- Na manjoj udaljenosti (izvan gradivog dijela), mogu se izvoditi dijelovi
priključne infrastrukture, prilazne rampe, stepenice, potporni zidovi i slični
elementi.
- Na manjoj udaljenosti od obalne crte (izvan gradivog dijela) mogu biti
sadržaji koji to zahtjevaju svojom funkcijom i namjenom (npr. dizalica, zaklon
putničkog terminala i slično u funkciji priveza, odveza, prekrcaja, iskrcaja),
a prema odobrenju nadležne lučke uprave.
- Izvan gradivog dijela može se postavljati lučka oprema i uređaji za
sigurnost plovidbe i signalizaciju, prema odobrenju nadležne lučke uprave.
Oblikovanje građevina
- Nova izgradnja treba se primjerenom strukturom, arhitektonskim
oblikovanjem i odabirom materijala sukladno posebnostima funkcije uklopiti u
postojeću naseljsku strukturu.
- Oblikovanje građevina te upotrijebljeni građevinski materijali moraju biti
kvalitetni, primjereni značenju lokacije i podneblju.
- Preporuka je da se planira kompleksna građevina u sklopu koje su potrebni
sadržaji, oblikovana u duhu suvremene arhitekture i najnovijim saznanjima i
dostignućima upotrebe građevinskih proizvoda.
- Krovovi mogu biti izvedeni kao ravni, bačvasti, šed ili kosi nagiba do 30o.
- Na krovu je moguća izvedba konstruktivnih zahvata za iskorištavanje
vjetra, sunca i sličnih alternativnih izvora energije.
- Rravni krovovi mogu se koristiti za smještaj parkirališnih mjesta, ako za
to postoje uvjeti.
- Sadržaji iz posebnog propisa o osiguranju pristupačnosti osobama s
invaliditetom i smanjenom pokretljivošću moraju biti izvedene u skladu s
posebnim propisom.
Način priključenja na prometnu i komunalnu infrastrukturu
- Zahvat/kopneni dio lučkog područja (Lo1) mora imati pristup na javnu
prometnicu - sabirnu, oznake SU.
- Uvjeti i kriteriji priključenja na prometnu površinu, komunalnu i drugu
infrastrukturu, određeni su u točki 5. Uvjeti uređenja, odnosno gradnje, rekonstrukcije
i opremanja prometne, telekomunikacijske i komunalne infrastrukturne mreže, s
pripadajućim građevinama i površinama i prikazani na kartografskim prikazima
br. 2. »Prometna, ulična i komunalna infrastrukturna mreža« i br. 4. »Način i
uvjeti gradnje«.
Uređenje površina
- U sklopu zahvata/kopnenog dijela lučkog područja (Lo1) mogu se planirati
prometne površine - kolne, pješačke, parkirališne, manipulativne.
- Površina zahvata može se uređivati kao jedinstvena prometna manipulativna
površina - pješačka, kolna, za smještaj opreme, parkiranje vozila i slično.
- Prostor za potrebna parkirališna mjesta osigurava se u sklopu zahvata u
skladu s normativima iz točke 5.1.1. Promet u mirovanju.
- U funkciji uređenja mogu se planirati parkovne i hortikulturno uređene
površine i površine namijenjene rekreaciji i odmoru.
- Način uređenja uključuje postavljanje elemenata urbane opreme, postav
privremenih objekata - kioska, zaklona, nadstrešnica, informativnih i reklamnih
punktova, skulptura, fontana i slično.
- Uređenjem površina odnosno uređenjem okoliša treba ostvariti kvalitetno
uklapanje građevina i kvalitetan kontakt s okolnim prostorom.
- Uređenje mora biti na način da se osigura nesmetan pristup interventnih
vozila svim građevinama i biti uređena tako da udovoljava svim
tehničko-tehnološkim, sigurnosnim i zahtjevima koji proizlaze iz važeće
zakonske regulative.
Mjere zaštite okoliša, zaštite prirode, sprečavanje nepovoljna utjecaja na
okoliš
- Tijekom izgradnje i pri korištenju nužno je osigurati mjere zaštite
okoliša (zrak, tlo, voda, buka) sukladno posebnim propisima.
Posebne mjere
- Za uređenje i izgradnju potrebno je izraditi projekt luke (kao određeno
člankom 51), kojim će se planirati cjelovito rješenje za kopneni (Lo1) i morski
(Lo2) dio lučkog područja luke otvorene za javni promet lokalnog značaja
Muroskva (Lo);
- Projekt luke točno će odrediti razgraničenje kopnenog (Lo1) i morskog
dijela (Lo2) lučkog područja (definirat će novu obalnu crtu).
- Projekt luke utvrdit će prostornu organizaciju, smještaj i vrste sadržaja
koji će se planirati u sklopu kopnenog dijela lučkog područja (Lo1), u skladu s
uvjetima Plana i posebnim propisima.
2.2. LUČKO PODRUČJE - MORSKI DIO (Lo2)
Članak 10.
Uvjeti smještaja građevina i uređenja prostora u morskom dijelu lučkog
područja luke otvorene za javni promet lokalnog značaja (Lo2) iz kartografskog
prikaza broj 1. »Korištenje i namjena površina«, tj. u zoni oznake (Lo2) iz
kartografskog prikaza broj 4. »Način i uvjeti gradnje« su sljedeći:
Površina zahvata
- Površinu zahvata određuje površina akvatorija luke - morskog dijela lučkog
područja (Lo2), čiji su oblik i veličina definirani kartografskim prikazom broj
1. »Korištenje i namjena površina« i broj 4. »Način i uvjeti gradnje«, u skladu
sa značenjem i mjerilom Plana.
- Razgraničenje morskog (Lo2) i kopnenog (Lo1) dijela lučkog područja na
kartografskim prikazima Plana je načelno (utvrditi će se projektom luke iz
članka 51);
- Za uređenje akvatorija luke - morskog dijela lučkog područja (Lo2),
planira se korekcija prirodnih uvjeta na lokaciji izvođenjem zahvata u moru
(nasipavanja, iskopavanja i slično u funkciji uređenja akvatorija luke i
gradnje pomorskih objekata).
Namjena građevina i objekata
- Akvatorij luke - morski dio lučkog područja (Lo2), je površina mora
namijenjena za smještaj potrebne infrastrukture luke otvorene za javni promet
tj. namijenjen je za smještaj pomorskih objekata u funkciji lučkih djelatnosti,
odvijanje pomorskog prometa i plovidbu.
- U akvatoriju luke grade se i uređuju pomorski objekti u funkciji lučkih
djelatnosti tipa lukobrani, valobrani, gatovi, pontoni, zaštitna obala, obale
za privez i druga potrebna lučka infrastruktura (tkz. lučka podgradnja).
- Akvatorij luke može se opremati svom potrebnom lučkom opremom i uređajima
za sigurnost plovidbe i signalizaciju.
Uređenje površina, veličina, smještaj i oblikovanje građevina
- Uređenje akvatorija luke - morskog dijela lučkog područja (Lo2), tj.
organizacija luke, položaj i vrsta pomorskih objekata i uređaja, detaljno će se
utvrditi projektom luke (iz članka 51).
- U akvatoriju luke - morskom dijelu lučkog područja (Lo2), treba se
organizirati operativni dio, komunalni dio i nautički dio luke;
- Operativni dio je dio luke u funkciji pomorskog prometa tj. dio luke
namijenjen linijskom pomorskom prometu, izletničkom prometu, povremenom i
interventnom prometu - policija, lučka uprava i slično.
- Komunalni dio je dio luke namijenjen za komunalne vezove (za stalni privez
plovila stanovništva).
- Nautički dio je dio luke namijenjen za nautičke vezove (za privez
nautičkih plovila u tranzitu).
- Maksimalni broj vezova (kapacitet luke Muroskva) je 180 vezova.
- Najviše 90% vezova može se koristiti kao nautički vez.
- Uz operativni, nautički i komunalni dio akvatorija luke uređivati će se
pripadajući kopneni dio (kako će se utvrditi projektom luke).
Način priključenja na prometnu i komunalnu infrastrukturu
- Uređenje akvatorija luke - morskog dijela lučkog područja (Lo2),
podrazumjeva organizaciju koja omogućava odvijanje pomorskog prometa i pristup
plovila planiranim sadržajima u luci.
- Uređenje akvatorija luke podrazumjeva opremanje potrebnom komunalnom
infrastrukturom.
- Uvjeti i kriteriji priključenja na prometnu površinu, komunalnu i drugu
infrastrukturu, određeni su u točki 5. Uvjeti uređenja, odnosno gradnje,
rekonstrukcije i opremanja prometne, telekomunikacijske i komunalne
infrastrukturne mreže, s pripadajućim građevinama i površinama i prikazani na
kartografskim prikazima br. 2. »Prometna, ulična i komunalna infrastrukturna
mreža« i br. 4. »Način i uvjeti gradnje«.
Mjere zaštite okoliša, zaštite prirode, sprečavanje nepovoljna utjecaja na
okoliš
- Tijekom izgradnje i pri korištenju nužno je osigurati mjere zaštite
okoliša (zrak, tlo, voda, buka) sukladno posebnim propisima.
Posebni uvjeti
- Za uređenje i izgradnju potrebno je izraditi projekt luke (kao određeno
člankom 51), kojim će se planirati cjelovito rješenje za kopneni (Lo1) i morski
(Lo2) dio lučkog područja luke otvorene za javni promet lokalnog značaja
Muroskva (Lo);
- Projekt luke točno će odredit razgraničenje morskog (Lo2) i kopnenog (Lo1)
dijela lučkog područja.
- Projekt luke utvrditi će prostornu organizaciju, smještaj i vrste sadržaja
koji će se planirati u sklopu morskog dijela lučkog područja (Lo2), u skladu s
uvjetima Plana i posebnim propisima.
3. UVJETI SMJEŠTAJA GRAĐEVINA DRUŠTVENIH DJELATNOSTI
Članak 11.
U obuhvatu Plana nije planiran smještaj građevina društvenih djelatnosti.
4. UVJETI I NAČIN GRADNJE STAMBENIH GRAĐEVINA
Članak 12.
U obuhvatu Plana nije predviđena gradnja stambenih građevina.
5. UVJETI UREĐENJA ODNOSNO GRADNJE, REKONSTRUKCIJE I OPREMANJA PROMETNE,
KOMUNIKACIJSKE I KOMUNALNE MREŽE S PRIPADAJUĆIM GRAĐEVINAMA I POVRŠINAMA
Članak 13.
Planom su osigurane površine i trase infrastrukturnih građevina i to za:
- prometni sustav,
- sustav elektroničke komunikacijske infrastrukture,
- vodnogospodarski sustav,
- energetski sustav.
Na kartografskom prikazu 4. »Način i uvjeti gradnje« grafički su određeni
uvjeti priključenja na infrastrukturnu mrežu. Prikazan je mogući smjer
priključenja na infrastrukturnu mrežu položenu na javnim površinama, a građevna
čestica, odnosno prostorna cjelina, može se priključiti na infrastrukturnu
mrežu u bilo kojoj točki duž onih javnih površina koje su naznačene simbolom.
5.1. UVJETI GRADNJE PROMETNE MREŽE
5.1.1 CESTOVNI PROMET
Članak 14.
Rješenje prometnog sustava unutar obuhvata Plana prikazano je na
kartografskom prikazu
2a. »Prometna, ulična i komunalna infrastrukturna mreža - Prometni sustav«.
Planom je definirana površina za gradnju prometnice (SU) i način
priključenja na postojeću prometnu mrežu.
Sustav cestovnog prometa na području obuhvata Plana sačinjava:
- sabirna ulica (SU): prolazi kroz obuhvat Plana smjerom zapad-istok između
dva raskrižja na državnoj cesti D8; G.P. Pasjak (gr. R. Slovenije) - Šapjane -
Rijeka - Zadar - Split - G.P. Klek (gr. BiH) - G.P. Zaton Doli (gr. BiH)-
Dubrovnik- G.P. Karasovići (gr. Crne Gore).
U sklopu prometne površine (SU) planira se izgradnja prometnice sa svim potrebnim
elementima sukladno važećim propisima i standardima (vozne trake, rubne trake,
nogostup, parkirališne površine, manipulativne površine - okretište,
signalizacija, rigoli i drugo kako će se odrediti projektom prometnice).
Sukladno Zakonu o cestama (NN 84/11) za sve zahvate na javnoj cesti ili
unutar zaštitnog pojasa javne ceste iz posebnog propisa, potrebno je zatražiti
uvjete nadležne uprave za ceste (za državnu cestu D8 zaštitni pojas mjeri se od
vanjskog ruba zemljišnog pojasa tako da je širok sa svake strane 25 m, odnosno
prema uvjetima nadležne uprave za ceste).
Sabirna ulica (SU)
Članak 15.
Unutar prometne površine (SU) sukladno utvrđenoj kategoriji sabirne
prometnice, Planom je određen raspored i širina prometnih traka, te položaj i
širina nogostupa.
Za sabirnu ulicu (SU) Planom je definirana širina poprečnog profila
prometnice sa dvije prometne trake i jednostranim nogostupom. Minimalna širina
prometne trake će se definirati posebnim projektima ali ne može biti manja od
2,75 m, a širina jednostranog nogostupa ne smije biti manja od 1,50 m.
Priključak i prilaz na postojeću/planiranu sabirnu ulicu (SU) mora biti
usklađen s Pravilnikom o uvjetima za projektiranje i izgradnju priključka i
prilaza na javnu cestu (NN 119/07), važećom normom za projektiranje i građenje
čvorova u istoj razini U.C4.050, Pravilnikom o osnovnim uvjetima kojima javne
ceste izvan naselja i njihovi elementi moraju udovoljavati sa stajališta
sigurnosti prometa (NN 110/01), ostalim zakonima, propisima i normativima
vezanim za predmetno područje planiranja, projektiranja.
Svi ostali elementi ceste poprečnog profila (bankine, pokosi usjeka i
nasipa, rubne trake, rigoli i sl.) također će se detaljno riješiti posebnim
projektima na temelju Pravilnika iz stavka 1 ovog članka.
Biciklistički i pješački promet
Članak 16.
Unutar obuhvata Plana nisu posebno planirane biciklističke staze, a
biciklistički promet se može odvijati u sklopu postojećih i planiranih ulica
ukoliko drugim propisima nije drugačije određeno.
Za sigurnije odvijanje pješačkog prometa planiran je pješački nogostup uz
sabirnu ulicu. Minimalna širina pješačkog nogostupa iznosi 1,50 m, a planiran
je jednostrano. Pješačke površine moraju imati primjerenu završnu obradu hodne
površine, moraju biti osvijetljene javnom rasvjetom, te na njihovoj površini
treba adekvatno riješiti odvodnju oborinskih voda.
Sve pješačke površine moraju se izvesti tako da se onemogući stvaranje
arhitektonskih barijera temeljem Pravilnika o osiguranju pristupačnosti
građevina osobama s invaliditetom i smanjene pokretljivosti.
Promet u mirovanju (parkirne površine)
Članak 17.
Najmanji broj parkirališnih mjesta po određenim djelatnostima Planom se
načelno utvrđuje prema tablici:
*tablica
se nalazi na
kraju dokumenta*
Članak 54.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u Službenim novinama
Primorsko-goranske županije«.
Klasa: 350-01/14-10/5
Ur. broj: 2107/02-01-14-2
Novi Vinodolski, 15. svibnja 2014.
GRADSKO VIJEĆE GRADA NOVI VINODOLSKI
Predsjednik
Neven Pavelić, v. r.