57.
Na temelju članka 15. stavak 2. Zakona o
komunalnom gospodarstvu (»Narodne novine« broj 36/95., 70/97., 128/ 99.,
57/00., 129/00., 59/01., 26/03. - pročišćeni tekst, 82/04., 178/04., 38/09.,
79/09., 153/09., 49/11 i 144/12), članka 6. Odluke o komunalnim djelatnostima
koje se obavljaju na temelju pisanog ugovora (Službene novine Primorsko-
goranske županije broj 30/09) i članka 30. Statuta Općine Kostrena (»Službene
novine Primorsko-goranske županije« broj 26/09 i 10/13), Općinsko vijeće Općine
Kostrena je na sjednici održanoj 19. prosinca 2013. godine, donijelo
ODLUKU
o izboru osobe kojoj se povjerava obavljanje
komunalne djelatnosti održavanja horizontalne i
vertikalne prometne signalizacije na nerazvrstanim
cestama na području Općine Kostrena
Članak
1.
Komunalni poslovi održavanja horizontalne i
vertikalne prometne signalizacije na nerazvrstanim cestama na području Općine
Kostrena, povjeravaju se društvu
SIGNALGRAD
d.o.o. Bestovje
Članak
2.
Općinska načelnica zaključiti će ugovor o obavljanju
komunalne djelatnosti održavanja horizontalne i vertikalne prometne
signalizacije na nerazvrstanim cestama na području Općine Kostrena s osobom iz
članka 1. ove Odluke.
Ugovor iz stavka 1. ovog članka sklapa se na
rok od 1 (jedne) godine računajući od dana sklapanja istog.
Članak
3.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja a
objavit će se u »Službenim novinama Primorsko - goranske županije«.
Obrazloženje
Sukladno Zapisniku o otvaranju ponuda KLASA:
363- 01/13-03/19, URBROJ: 2170-07-06-13-6, od 15. studenog 2013. godine, a na
temelju javnog poziva objavljenog 31. listopada 2013. godine u glasilu Novi
List, ponude su dostavili:
7. CRTORAD d.o.o. Varaždin, ponuda broj
923/2013 od 13. studenog 2013.g.
8. FUTURA TRADE d.o.o. Lovran, ponuda broj
144/ 2013 od 12. studenog 2013. g.
9. SIGNALGRAD d.o.o. Bestovje, ponuda broj
211A/ 2013 od 13. studenog 2013. g.
10. SIGNALIZACIJA d.o.o. Zagreb, ponuda broj
159- 2013 od 15. studenog 2013. g.
Stručno povjerenstvo za provedbu postupka
zapisnički je otvorilo sve ponude i pregledalo postojanje svih traženih
privitaka ponudi sukladno dokumentaciji za nadmetanje.
Ovim pregledom je utvrđeno da su sve četiri
prispjele ponude ponuditelja uredne i kompletne, sa svim traženim privitcima.
Pregledom dokumentacije je nadalje utvrđeno da su sve četiri ponude
prihvatljive te da su ponuditelji dokazali sposobnost za obavljanje komunalne
djelatnosti održavanja horizontalne i vertikalne signalizacije nerazvrstanih
cesta.
U postupku usporedbe jediničnih cijena ponuda
(tablica u privitku Zapisnika), utvrđeno je da je ponuditelj Futura Trade
d.o.o. dostavio cijene nabave prometnih znakova koje su veće u odnosu na
prosječne cijene ostalih ponuditelja, dok je u ostalim radovima ponudio
usporedive cijene, te je jedini ponudio nepromjenjive cijene bez obzira radi li
se o hitnim intervencijama po pozivu ili nalogu. dok se kod ostalih ponuditelja
u takvim slučajevima jedinična cijena rada ili materijala povećava za 20%,
odnosno 39%. Ponuditelj Signalizacija d.o.o. dostavio je sveukupno gledajući
prosječno najjeftiniju ponudu s uvjerljivo najnižim cijenama kada se radi o
dobavi znakova vertikalne signalizacije, dok su cijene obnove horizontalne
signalizacije najjeftinije u ponudi ponuditelja Signalgrad d.o.o.. Nadalje,
ponuditelj Crtorad d.o.o. u obrascu BON2 iskazao blokadu računa što značajno
utječe na ugled ponuditelja i njegovu financijsku sposobnost pri izvršavanju
obveza. Bitno je napomenuti da su ponuditelji Crtorad d.o.o. Signalgrad d.o.o.
i Signalizacija d.o.o. društva koja uglavnom rade s velikim sustavima te dobave
znakova za auto ceste i ostale državne i županijske ceste što je vidljivo iz
priloženih ugovora, međutim, kao što je i ranije navedeno ponuditelj
Signalizacija d.o.o., nije imao iskustva u ovom razdoblju u obavljanju poslova
održavanja nerazvrstanih cesta s jedinicama lokane samouprave i specifičnostima
koje takav posao zahtijeva. Ono što je bitno kod održavanja nerazvrstanih cesta
to je stalna prisutnost i redoviti obilasci cesta i izvješća o njihovom stanju.
U tome je također prednost ponuditelja Futura Trade d.o.o. koji je cijenu sata
redovnog obilaska ponudio za 1,00 kunu dok su cijene ostalih ponuditelja po
satu 80, 100 i 140 kuna. Taj problem najviše dolazi do izražaja kod situacija
koje smo imali nedavno prilikom oštećenja izazvanih velikom burom, te je
mišljenje ovog povjerenstva da bi posljedice i oštećenja bilo daleko teže
ukloniti i vjerojatno bi puno duže trajalo ukoliko bi to bio ponuditelj koji
nije s ovog područja. Treba zato razlikovati pojedinačno ugovorene poslove za
koje nije bitno da li je ponuditelj iz Rijeke ili Osijeka, od poslova
održavanja gdje je itekako bitno da je ponuditelj konstantno prisutan na
području koje održava. S ovim stavom članova povjerenstva Edgara Margana,
Arianne Krajačić i Tamare Bulat nije se složio član povjerenstva Predrag
Petrović, priloživši svoje izdvojeno mišljenje, te ustvrdivši da su kriteriji
proizvoljno utvrđeni i da nisu argumentirani, te je stoga predložio da se kao
najpovoljnija ponuda proglasi ponuda ponuditelja Signalizacija d.o.o.. Član
povjerenstva E. Margan je podsjetio da sukladno Odluci o komunalnim
djelatnostima koje se obavljaju na temelju pisanog ugovora najjeftinija
ponuđena cijena nije najrelevantniji kriteriji kod odabira i povjeravanja
poslova komunalne djelatnosti, te se u tom smislu ne slaže da je ponuditelj
Signalizacija dao najpovoljniju ponudu, obzirom da nije predočio niti jedan
ugovor o održavanju zaključen s jedinicama lokalne samouprave, te u tom smislu
nije dokazao sposobnost pri obavljanju ove komunalne djelatnosti. Nadalje E.
Margan smatra da jedinične cijene nisu uvijek relevantan pokazatelj, te se u
tom smislu izradila tabela s količinama prema računima za radove na održavanju
horizontalne i vertikalne signalizacije, koja je pokazala da je gledajući na
taj način najjeftiniju ponudu dostavio ponuditelj Signalgrad d.o.o. Bestovje.
Obzirom da je postojalo neslaganje članova
povjerenstva oko kriterija i povoljnosti zaključeno je da se u tom smislu
predloži ponuda ponuditelja Signalgrad d.o.o. Bestovje kao najpovoljnija ponuda
za obavljanje poslova komunalne djelatnosti održavanja horizontalne i
vertikalne signalizacije na nerazvrstanim cestama na području Općine Kostrena.
U tom smislu ovo povjerenstvo predlaže
Načelnici Općine Kostrena donošenje Odluke o prihvaćanju ponude društva
SIGNALGRAD d.o.o. Bestovje, te upućivanje takvog prijedloga Općinskom Vijeću za
odabir ovog ponuditelja za obavljanje komunalne djelatnosti održavanja
horizontalne i vertikalne signalizacije nerazvrstanih cesta na području Općine
Kostrena u slijedećem jednogodišnjem razdoblju.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU
Protiv ove Odluke ne može se izjaviti žalba,
već se podnosi tužba u roku od 30 dana od dana dostave ove Odluke.
Tužba se predaje nadležnom Upravnom sudu
neposredno u pisanom obliku, usmeno na zapisnik ili se šalje poštom, odnosno
dostavlja elektroničkim putem.
Klasa: 021-05/13-01/7
Ur. broj: 2170-07-01-13-58
Kostrena, 19. prosinca 2013.
OPĆINSKO
VIJEĆE OPĆINE KOSTRENA
Predsjednica
Gordana Vukoša, v.r.