75.
Temeljem članka 16. i 39. Zakona o proračunu
(»Narodne novine« broj 87/08, 136/12), članka 31. i 92. Statuta Općine Dobrinj
(»Službene novine PGŽ« broj 35/09, 10/13, 36/13) i članka 35. Poslovnika o radu
Općinskog vijeća Općine Dobrinj (»Službene novine PGŽ« broj 35/ 09,53/10,
10/13, 36/13) Općinsko vijeće Općine Dobrinj na 5. sjednici, održanoj 19. 12.
2013. godine, donosi
OPĆE
JAVNE USLUGE
na području Općine Dobrinj u 2014. godini
Članak
1.
Osnovna zadaća Općine Dobrinj je kontinuirano
unapređenje kvalitete života i rada na području općine Dobrinj putem pružanja
izvrsne usluge, omogućavanjem participacije u odlučivanju, odgovornim
upravljanjem javnim dobrima, protokom informacija te nadasve ljubaznim,
efikasnim i transparentnim radom administracije, kako bi općina Dobrinj kao
mjesto življenja bila poželjno i sigurno područje u kojem je ugodno živjeti.
Općinska uprava nastojat će uvijek biti u službi svih svojih građana.
Članak
2.
Poslove iz samoupravnog djelokruga Općine
Dobrinj obavlja Jedinstveni upravni odjel u kojem je zaposleno šest službenika
i Općinski načelnik ,kao izvršno tijelo Općine, koji je s njima u pitanjima iz
radnog odnosa izjednačen. Sredstva potrebna za ostvarenje programa kroz redovne
aktivnosti (A), tekuće (T) i kapitalne projekte (K) su:
*tablica
se nalazi na kraju dokumenta*
Članak
3.
Ovaj Program objavit će se u »Službenim
novinama Primorsko-goranske županije«, a stupa na snagu 1. 1. 2014. godine.
Klasa: 400-08/14-161/01
Ur. broj: 2142-04-05-14-3
OPĆINSKO
VIJEĆE OPĆINE DOBRINJ
Predsjednik
Zoran Kirinčić, v.r.