200.
Na temelju članka 14. stavka 1. Zakona o
proračunu (»Narodne novine« broj 87/08 i 136/12), članka 28. točke 5. Statuta
Primorsko-goranske županije (»Službene novine« broj 23/09, 9/13 i 25/13 -
pročišćeni tekst) i članka 84. Poslovnika Županijske skupštine
Primorsko-goranske županije («Službene novine» broj 26/09, 16/13 i
25/13-pročišćeni tekst), Županijska skupština Primorsko-goranske županije na 6.
sjednici 19. prosinca 2013. godine, donijela je
ODLUKU
o izvršavanju Proračuna Primorsko-goranske
županije za 2014. godinu
I. Opće odredbe
Članak 1.
Ovom Odlukom uređuje se struktura
Proračuna Primorsko-goranske županije za 2014. godinu (u daljnjem tekstu:
Proračun), njegovo izvršavanje, upravljanje financijskom i nefinancijskom
imovinom Primorsko-goranske županije (u daljnjem tekstu: Županija), opseg zaduživanja
i jamstva, korištenje namjenskih prihoda, prava i obveze korisnika proračunskih
sredstava, ovlasti Župana u izvršavanju Proračuna, te druga pitanja u svezi s
izvršavanjem Proračuna.
Članak 2.
Korisnici Proračuna u smislu ove Odluke
jesu:
1. proračunski korisnici:
1.1. županijska upravna tijela,
1.2. ustanove kojima je Županija osnivač
i koje su uvrštene u Registar proračunskih i izvanproračunskih korisnika
(»Narodne novine« broj 75/13),
2. izvanproračunski korisnik -
Županijska uprava za ceste Primorsko-goranske županije (uvrštena u Registar
proračunskih i izvanproračunskih korisnika),
3. ustanove i neprofitne organizacije
kojima je Županija osnivač, a koje nisu uvrštene u Registar proračunskih i
izvanproračunskih korisnika,
4. trgovačka društva i druge pravne
osobe u kojima je Županija većinski vlasnik ili ima odlučujući utjecaj na
upravljanje,
5. ostali korisnici Proračuna su pravne
i fizičke osobe kojima se osiguravaju proračunska sredstva za realizaciju
pojedinog projekta (jedinice lokalne samouprave, ustanove, udruge građana i
fizičke osobe).
Korisnici proračuna iz stavka 1. točke
1., 2., 3. i 4. ovog članka obvezatno primjenjuju odredbe Zakona o proračunu i
ove Odluke koje se odnose na izradu financijskih planova, upravljanje novčanim
sredstvima, zaduživanje i davanje jamstva, izvještavanje, te nadzor nad
poslovanjem i korištenjem proračunskih sredstava, a proračunski i
izvanproračunski korisnici dodatno i zakonske odredbe o proračunskom
računovodstvu.
Izvod iz Registra proračunskih i izvanproračunskih
korisnika za Primorsko-goransku županiju sastavni je dio ove Odluke i ne
objavljuje se u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.
II. Struktura Proračuna
Članak 3.
Proračun se sastoji od Općeg i Posebnog
dijela, te Plana razvojnih programa.
Opći dio Proračuna čine Račun prihoda i
rashoda, te Račun financiranja.
U Računu prihoda i rashoda iskazani su
prihodi poslovanja i prihodi od prodaje nefinancijske imovine, te rashodi
poslovanja i rashodi nabave nefinancijske imovine.
U Računu financiranja iskazani su
primici od financijske imovine i zaduživanja, te izdaci za financijsku imovinu
i otplate zajmova.
Posebni dio Proračuna sastoji se od
plana rashoda i izdataka proračunskih korisnika iskazanih po vrstama,
raspoređenih u programe koji se sastoje od aktivnosti i projekata.
Plan razvojnih programa sadrži ciljeve i
prioritete razvoja Županije povezane s programskom i organizacijskom
klasifikacijom Proračuna.
III. Planiranje i izvršavanje Proračuna
Članak 4.
Za planiranje i izvršavanje Proračuna u
cjelini, odgovoran je Župan.
Sredstva za financiranje javnih rashoda
Županije u 2014. godini raspoređena su prema organizacijskoj klasifikaciji
(razdjeli), pri čemu su upravna tijela određena za nositelje sredstava za svoje
programe, te za programe proračunskih korisnika za koje su proračunski
nadležni.
Članak 5.
Upravni odjel za proračun, financije i
nabavu obvezan je u roku od osam dana od dana donošenja Proračuna, izvijestiti
sva upravna tijela o odobrenim sredstvima u Proračunu za 2014. godinu, a
upravna tijela obvezna su u daljnjem roku od osam dana izvijestiti o istome
korisnike proračunskih sredstava za koje su određeni kao nositelji sredstava u
Posebnom dijelu Proračuna.
Članak 6.
Korisnici Proračuna iz članka 2., stavka
1. točke 1.2., 2., 3. i 4. ove Odluke dužni su do 15. siječnja 2014. godine
dostaviti nadležnim upravnim tijelima svoje financijske planove i planove
nabave za 2014. godinu usklađene s odobrenim sredstvima u Proračunu.
Korisnici Proračuna iz stavka 1. ovog
članka dužni su svoje financijske planove razraditi po tromjesečjima u skladu s
planiranim dospijećem obveza koje su temelj za dodjelu proračunskih sredstava.
Korisnicima iz stavka 1. ovog članka
koji ne dostave navedene planove proračunski nadležnim upravnim tijelima neće
se odobriti korištenje proračunskih sredstava.
Članak 7.
Proračunski korisnici mogu preuzeti
obveze na teret Proračuna tekuće godine samo za namjene i do visine utvrđene
Proračunom ako su za to ispunjeni svi zakonom i drugim propisima utvrđeni
uvjeti.
Proračunski korisnici mogu preuzeti
obveze po ugovorima koji zahtijevaju plaćanje u sljedećim godinama, samo uz
suglasnost Župana.
Plaćanja koja proizlaze iz obveza
preuzetih u skladu s ovim člankom proračunski korisnici moraju kao obvezu
uključiti u financijski plan u godini u kojoj obveza dospijeva.
Članak 8.
Rukovoditelj proračunskog korisnika
odgovoran je za planiranje i izvršavanje svog dijela Proračuna.
Odgovornost za izvršavanje Proračuna
znači odgovornost za preuzimanje i potvrđivanje obveza, izdavanje naloga za
plaćanje na teret proračunskih sredstava, te utvrđivanje prava naplate i
izdavanje naloga za naplatu u korist proračunskih sredstava.
Rukovoditelj proračunskog korisnika
odgovoran je za zakonito, svrhovito i za ekonomično raspolaganje proračunskim
sredstvima.
Rukovoditelj upravnog tijela ima pravo i
obvezu nadzirati poslovanje i namjensko korištenje proračunskih sredstava kod
korisnika proračuna za kojeg je proračunski nadležan.
Ako se u tijeku izvršavanja Proračuna
utvrdi da su sredstva Proračuna nepravilno korištena, korisnik sredstava je
dužan vratiti primljena sredstva uvećana za kamate po stopi koju poslovna banka
Županije primjenjuje na depozite po viđenju.
Članak 9.
Prihodi što ih upravna tijela Županije
ostvare obavljanjem djelatnosti, prihodi su Proračuna i uplaćuju se na račun
Proračuna.
Prihode koje proračunski korisnici
ostvaruju obavljanjem vlastite i ostalih djelatnosti, ustupaju se tim
korisnicima.
Proračunski korisnici iz stavka 2. ovog
članka obvezni su o ostvarenju vlastitih prihoda izvještavati proračunski
nadležna upravna tijela.
Uplaćeni, a manje planirani vlastiti
prihodi proračunskih korisnika mogu se izvršavati iznad iznosa utvrđenih u
financijskom planu korisnika, a do visine uplaćenih sredstava, uz suglasnost
upravljačkog tijela ustanove.
Iznimno, Župan može posebnom odlukom
obvezati ustanove da dio vlastitih prihoda uplaćuju u Proračun i utvrditi
namjenu korištenja tih prihoda.
Članak 10.
Pogrešno ili više uplaćeni prihodi u
Proračun, vratit će se uplatiteljima na teret tih prihoda, na temelju
dokumentiranog zahtjeva.
Nalog za povrat prihoda iz stavka 1.
ovoga članka daje pročelnik Upravnog odjela za proračun, financije i nabavu.
Članak 11.
Rashodi i izdaci Proračuna koji se
financiraju iz namjenskih prihoda i primitaka izvršavat će se do iznosa
naplaćenih prihoda i primitaka, odnosno raspoloživih sredstava za te namjene.
Uplaćeni i preneseni, a manje planirani
namjenski primici od zaduživanja mogu se izvršavati iznad iznosa utvrđenih u
Proračunu, a do visine uplaćenih, odnosno prenesenih sredstava, uz prethodnu
suglasnost Upravnog odjela za proračun, financije i nabavu.
Uplaćeni i preneseni, a neplanirani
namjenski prihodi i primici od zaduživanja mogu se koristiti prema naknadno
utvrđenim aktivnostima i/ili projektima u Proračunu uz prethodnu suglasnost
Upravnog odjela za proračun, financije i nabavu.
Iznimno od stavka 1. ovog članka, Župan
može odlučiti da se pojedini rashodi i izdaci, u slučaju nepravovremene naplate
namjenskih prihoda i primitaka, pokrivaju i na teret ostalih proračunskih
prihoda, a najviše do visine planiranih iznosa.
Namjenski prihodi i primici koji se ne
iskoriste u tekućoj godini, prenose se u sljedeću proračunsku godinu.
Članak 12.
Aktivnosti i projekti koji nisu izvršeni
do kraja 2013. godine mogu se prenijeti i izvršavati u 2014. godini ako su
ispunjeni osnovni preduvjeti:
. Proračunska sredstva osigurana u
Proračunu tekuće godine za aktivnosti i projekte koji se prenose, moraju ostati
na kraju tekuće godine neizvršena ili izvršena u iznosu manjem od planiranog.
. Prenesene aktivnosti i projekti mogu
se izvršavati u sljedećoj proračunskoj godini uz suglasnost Župana.
Članak 13.
Aktivnosti i projekti koji ne budu
izvršeni do kraja 2014. godine mogu se prenijeti i izvršavati u 2015. godini
ako su ispunjeni osnovni preduvjeti:
. Proračunska sredstva osigurana u
Proračunu tekuće godine za aktivnosti i projekte koji se prenose, moraju ostati
na kraju tekuće godine neizvršena ili izvršena u iznosu manjem od planiranog.
. Prenesene aktivnosti i projekti mogu
se izvršavati u sljedećoj proračunskoj godini uz suglasnost Župana.
Članak 14.
Župan u skladu s odredbama Zakona o
proračunu i Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupku za odgodu plaćanja,
obročnu otplatu duga te prodaju, otpis ili djelomičan otpis potraživanja, može
odgoditi plaćanje ili odobriti obročnu otplatu duga, prodati, otpisati ili
djelomično otpisati potraživanja do iznosa od 1.000.000,00 kuna.
Članak 15.
Stvarna naplata prihoda nije ograničena
visinom prihoda planiranih u Proračunu.
Iznosi rashoda i izdataka utvrđeni u
Posebnom dijelu Proračuna smatraju se najvišim iznosima, pa stvarni rashodi i
izdaci za pojedinu proračunsku stavku ne smiju biti veći od odobrenih iznosa,
osim u slučaju utvrđenog u članku 11., stavcima 1., 2. i 3. ove Odluke.
Članak 16.
Sredstva za rashode poslovanja
proračunskih korisnika, te sredstva za aktivnosti i projekte koja se izvršavaju
kao subvencije, pomoći i donacije (transferi ostalim korisnicima), raspoređuje
Župan ukoliko krajnji korisnik nije utvrđen u Posebnom dijelu Proračuna,
programima javnih potreba ili drugim aktom Županijske skupštine.
Raspored sredstava za aktivnosti i
projekte koji se izvršavaju kao subvencije, pomoći i donacije iz stavka 1. ovog
članka Župan može izvršiti po korisniku i namjeni najviše do 1.000.000,00 kuna.
Članak 17.
Sredstva za pokroviteljstva raspoređuju
Skupština i Župan.
Članak 18.
Sredstva za financiranje političkih
stranaka i nezavisnih članova Županijske skupštine raspoređuju se temeljem
Odluke o financiranju političkih stranaka i nezavisnih članova u Županijskoj
skupštini Primorsko-goranske županije (»Službene novine«, broj 20/07, 08/09 i
39/09), srazmjerno broju članova zastupljenih u Županijskoj skupštini.
Visina sredstava koja pripada pojedinoj
političkoj stranci i nezavisnim članovima Županijske skupštine za 2014. godinu,
određuje se u mjesečnom iznosu od 2.280,00 kuna za člana, odnosno u iznosu od
2.510,00 kuna za člana iz redova podzastupljenog spola ili mladog člana
Županijske skupštine.
Članak 19.
Proračunska zaliha osigurava se u iznosu
od 1.500.000,00 kuna, a koristit će se za zakonski utvrđene namjene.
O korištenju proračunske zalihe odlučuje
Župan.
Članak 20.
Upravna tijela Županije obvezna su
sklapati ugovore o nabavi sukladno zakonskim propisima koji uređuju područje
javne nabave, Uputi o postupanju u nabavi roba, radova ili usluga, te Planu
nabave Županije za 2014. godinu.
Uputu i Plan nabave iz stavka 1. ovog
članka donosi Župan.
Plaćanje predujma moguće je samo iznimno
i na temelju prethodne suglasnosti Župana.
Članak 21.
Ustanove i trgovačka društva iz članka
2. ove Odluke provode postupak nabave sukladno zakonskim propisima, Uputi o
postupanju u nabavi roba, radova ili usluga i svojem godišnjem planu.
U postupak javne nabave koja se
financira proračunskim sredstvima djelomično ili u cijelosti, ustanova odnosno
trgovačko društvo dužno je uključiti i predstavnika Županije.
Iznimno, Župan može odlučiti da će u
cilju racionalnog korištenja proračunskih sredstava i postizanja povoljnijih
uvjeta Županija provesti zajednički postupak nabave u ime i za račun ustanove
ili trgovačkog društva.
Članak 22.
Rukovoditelj pojedinog upravnog tijela
jest naredbodavatelj za sve isplate na teret proračunskih sredstava za koje je
to upravno tijelo određeno nositeljem sredstava.
Svi nalozi za plaćanje, odnosno doznake
sredstava moraju biti u pisanom obliku, ovjereni pečatom i potpisom
naredbodavatelja s naznakom stavke Proračuna na teret koje se vrši plaćanje,
sukladno Naputku o evidenciji ulaznih računa.
Instrumente osiguranja plaćanja, kojima
se na teret Proračuna stvaraju obveze, izdaje Upravni odjel za proračun, financije
i nabavu, a potpisuje Župan.
Instrumenti osiguranja plaćanja
primljeni od pravnih osoba kao sredstvo osiguranja naplate, potraživanja ili
izvođenja radova i usluga, dostavljaju se Upravnom odjelu za proračun,
financije i nabavu ili proračunski nadležnom upravnom tijelu uz suglasnost
Upravnog odjela za proračun, financije i nabavu.
Evidenciju svih izdanih i primljenih
instrumenata osiguranja plaćanja vodi Upravni odjel za proračun, financije i
nabavu.
Članak 23.
Zaključivanje pisanog ugovora obvezno je
u sljedećim slučajevima:
. za sredstva Proračuna koja se
izvršavaju kao subvencije, donacije i pomoći, osim za sredstva dodijeljena kao
nagrade,
. za projekte i aktivnosti koje
izvršavaju proračunski korisnici iznad zakonskog standarda,
. za sve nabave roba, radova ili usluga,
čija vrijednost bez PDV-a iznosi 20.000,00 kuna i više,
. za osobne usluge (autorske honorare,
ugovore o djelu, usluge odvjetništva i sl.), usluge agencije studentskog
servisa.
Pročelnici upravnih tijela potpisuju
ugovore iz stavka 1. točke 1., 2. i 3. ovog članka do iznosa od 70.000,00 kn
(bez PDV-a)
Župan, odnosno osoba koju on ovlasti
potpisuje ugovore iz stavka 1. točke 1., 2. i 3. u vrijednosti od 70.000,00 kn
(bez PDV-a) i više, te ugovore iz stavka 1. točke 4., neovisno o njihovom
iznosu.
Ugovor o kapitalnoj pomoći/donaciji mora
sadržavati odredbu prema kojoj će se odobrena sredstva doznačiti korisniku tek
po predočenim dokazima o njihovom namjenskom korištenju (ugovor s
izvođačem/dobavljačem, račun, situacija).
Ugovor o tekućoj pomoći, donaciji,
subvenciji može se izvršavati bez prethodnih uvjeta, ali je korisnik dužan
dostaviti
izvještaj o utrošenim sredstvima po dovršetku projekta, odnosno najkasnije do
31. siječnja slijedeće proračunske godine.
Upravna tijela dužna su jedan primjerak
ugovora dostaviti Upravnom odjelu za proračun, financije i nabavu u roku od
osam dana od dana potpisa.
IV. Upravljanje financijskom i
nefinancijskom imovinom
Članak 24.
Raspoloživim novčanim sredstvima na
računu Proračuna upravlja Župan.
Slobodna novčana sredstva Proračuna mogu
se oročavati kod poslovnih banaka poštujući načela sigurnosti i likvidnosti.
Odluku o oročavanju sredstava donosi
Župan.
Oročena sredstva, moraju se vratiti u
Proračun do 30. prosinca 2013. godine.
Članak 25.
Županijska skupština može, na prijedlog
Župana, odlučiti o kupnji dionica ili udjela u trgovačkom društvu ako su za
kupnju osigurana sredstva u Proračunu i ako se time štiti javni interes,
odnosno interes Županije.
U slučaju da prestane javni interes
Županije za vlasništvo dionica ili udjela u kapitalu pravnih osoba, Županijska
skupština, na prijedlog Župana, može odlučiti da se dionice, odnosno udjeli u
kapitalu prodaju, ako to nije u suprotnosti s posebnim zakonom.
Sredstva ostvarena prodajom dionica ili
udjela u kapitalu, mogu se koristiti samo za otplatu duga ili za nabavu imovine
Županije.
V. Zaduživanje i davanje jamstva
Članak 26.
Županija se može zaduživati, davati
suglasnost za zaduživanje, te davati jamstvo u skladu sa Zakonom o proračunu.
Odluku o dugoročnom zaduživanju
Županije, o davanju suglasnosti za zaduživanje te o davanju jamstva donosi
Županijska skupština.
Iznimno od stavka 2. ovog članka, odluku
o davanju suglasnosti za zaduživanje te davanju jamstva najviše do 1.000.000,00
kuna može donijeti Župan.
Županija se može kratkoročno zadužiti
najduže do 12 mjeseci i to samo za premošćivanje jaza nastalog zbog različite
dinamike priljeva sredstava i dospijeća obveza.
Odluku o kratkoročnom zaduživanju donosi
Župan.
Članak 27.
Ustanova i trgovačko društvo čiji je
osnivač i većinski vlasnik Županija može se dugoročno zadužiti samo za
investiciju te uz suglasnost Županijske skupštine.
U opseg mogućeg zaduženja Županije
uključuje se dana suglasnost za zaduživanje ustanovi, dok se suglasnost za
zaduživanje trgovačkom društvu uključuje u slučajevima određenim Zakonom o
proračunu.
Županijska uprava za ceste, kao
izvanproračunski korisnik, može se zadužiti i davati jamstva samo za
investicije uz suglasnost Županijske skupštine. Zaduživanje i dano jamstvo
Županijske uprave za ceste uključuje se u opseg mogućeg zaduženja Županije, a
prije davanja suglasnosti, potrebno je pribaviti suglasnost Ministarstva
financija.
Županija može ustanovi i trgovačkom
društvu čiji je osnivač i većinski vlasnik dati jamstvo za ispunjenje kreditnih
obveza.
Jamstvo iz stavka 4. ovoga članka
uključuje se u opseg mogućeg zaduženja Županije, a prije davanja jamstva
potrebno je ishoditi suglasnost ministra financija.
Zahtjev za odobravanje suglasnosti za
zaduženje i/ili davanje jamstva podnosi odgovorna osoba trgovačkog društva ili
ustanove putem proračunski nadležnog upravnog tijela uz suglasnost Upravnog
odjela za proračun, financije i nabavu.
Zahtjevu iz stavka 6. ovoga članka
prilažu se obrazloženje kapitalnog projekta, usvojen financijski plan, ovjerena
financijska izvješća za prethodnu godinu i prethodno obračunsko razdoblje,
dokaz o završenom postupku odabira najpovoljnije ponude za nabavu financijskih
sredstava, nacrt ugovora ili pismo namjere banke s uvjetima kreditiranja, te
plan otplate sa svim navedenim troškovima (naknade i kamate), izjavu odgovorne
osobe podnositelja zahtjeva da pod materijalnom i krivičnom odgovornošću jamči
za ispravnost dokumentacije.
Ukupna obveza Županije za 2014. godinu
po osnovi vlastitog zaduženja, izdanih suglasnosti za zaduženje ustanova čiji
je osnivač Županija i pravnih osoba u izravnom ili neizravnom vlasništvu
Županije sukladno stavku 2. članka 90. Zakona o proračunu, te danih jamstava ne
može iznositi više od 38.700.000,00 kuna, odnosno Županija može za 2014. godinu
preuzeti nove obveze, po navedenim osnovama, koje ne mogu biti veće od
26.400.000,00 kuna.
VI. Uravnoteženje Proračuna
Članak 28.
Ako tijekom godine dođe do
neusklađenosti planiranih prihoda/primitaka i rashoda/izdataka Proračuna,
izvršit će se njihovo ponovno uravnoteženje, putem izmjena i dopuna Proračuna.
Sukladno izmjenama i dopunama Proračuna,
korisnici Proračuna iz članka 2., stavak 1., točka 1.2.,2.,3. i 4. ove Odluke
obvezni su izmijeniti i dopuniti svoje financijske planove i planove nabave u
roku 15 dana od stupanja na snagu izmjena i dopuna Proračuna i o istome
izvijestiti proračunski nadležno upravno tijelo.
Članak 29.
Župan može, na zahtjev rukovoditelja
upravnog tijela, odobriti preraspodjelu sredstava na proračunskim stavkama
unutar pojedinog razdjela ili između pojedinih razdjela, s time da umanjenje
pojedine stavke donesene od strane Županijske skupštine ne može biti veće od
5%.
Obrazloženi zahtjev iz stavka 1. ovog
članka, uz prilog odgovarajuće dokumentacije kojom se daje na uvid razlozi
potrebe za dodatnim sredstvima na proračunskoj stavci koja se povećava do kraja
godine, odnosno razlozi za smanjenje odobrenih proračunskih stavki, dostavljaju
se Županu putem Upravnog odjela za proračun, financije i nabavu.
O provedenim preraspodjelama u proteklom
razdoblju Župan izvještava Županijsku skupštinu u sklopu Polugodišnjeg i
Godišnjeg izvještaja o izvršenju Proračuna.
VII. Izvještavanje
Članak 30.
Upravni odjel za proračun, financije i
nabavu podnosi Županu mjesečne izvještaje o izvršenju Proračuna.
Polugodišnji i godišnji izvještaj o
izvršenju Proračuna Župan podnosi Županijskoj skupštini u rokovima propisanim
Zakonom o proračunu.
Članak 31.
Izvanproračunski korisnik polugodišnji i
godišnji izvještaj o izvršenju financijskog plana za proteklo razdoblje,
zajedno s obrazloženjem dostavlja, putem proračunski nadležnog upravnog tijela,
Upravnom odjelu za proračun, financije i nabavu u rokovima utvrđenim Zakonom o
proračunu.
Upravni odjel za proračun, financije i
nabavu izvještaj iz stavka 1. ovog članka dostavlja Županu zajedno s polugodišnjim
i godišnjim izvještajem o izvršenju Proračuna iz članka 30. stavka 2. ove
Odluke.
Polugodišnji i godišnji izvještaj o
izvršenju Proračuna i polugodišnji i godišnji izvještaj o izvršenju
financijskog plana izvanproračunskog korisnika objavljuju se na internet
stranicama Županije.
Članak 32.
Proračunski korisnik dužan je
proračunski nadležnom upravnom tijelu, dostaviti godišnji izvještaj o
poslovanju najkasnije 30 dana od isteka roka utvrđenog Pravilnikom o
financijskom izvještavanju u proračunskom računovodstvu (»Narodne novine«, broj
32/11).
Korisnik proračuna iz članka 2. stavak
1. točka 3 dužan je proračunski nadležnom upravnom tijelu, dostaviti godišnji
izvještaj o poslovanju najkasnije do kraja ožujka tekuće godine.
Proračunski nadležno upravno tijelo
dužno je izvještaj iz stavka 1. i 2. ovog članka dostavit Županu najkasnije do
01. lipnja tekuće godine.
Izvještaj o poslovanju (propisani
obrasci financijskih izvještaja, izvješće o izvršenju financijskog plana s
obrazloženjem) mora sadržavati prijedlog korištenja neutrošenih sredstava,
odnosno prijedlog pokrića gubitka poslovanja, na što suglasnost daje Župan.
Trgovačko društvo u kojem Županija ima
najmanje 25% udjela u kapitalu dužno je najkasnije u roku od 9 mjeseci nakon
isteka poslovne godine, ali najmanje 30 dana prije objave poziva za sjednicu
skupštine trgovačkog društva, dostaviti Županu, putem proračunski nadležnog
upravnog tijela, dnevni red sjednice skupštine trgovačkog društva te podnijeti
sve revizijske izvještaje i izvještaje nadzornih tijela za proteklu poslovnu
godinu.
VIII. Završna odredba
Članak 33.
Ova Odluka objavit će se u »Službenim
novinama Primorsko-goranske županije«, a stupa na snagu 1. siječnja 2014.
godine.
Klasa: 021-04/13-01/9
Ur. broj: 2710/1-01-01/5-13-10
Rijeka, 19. prosinca 2013.
PRIMORSKO-GORANSKA
ŽUPANIJA
ŽUPANIJSKA SKUPŠTINA
Predsjednik
Erik Fabijanić,
v. r.