129.
Na temelju odredbe članka 6. Zakona o proračunu (»Narodne novine« broj
96/03) i članka 40. Statuta Grada Rijeke (»Službene novine« Primorsko-goranske
županije broj 23/ 01, 4/02, 13/02 i 12/03), Gradsko vijeće Grada Rijeke, na
sjednici 21. prosinca 2004. godine, donijelo je
ODLUKU
o izvršavanju Proračuna Grada Rijeke za 2005. godinu
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovom se Odlukom utvrđuje struktura prihoda i primitaka te rashoda i izdataka
Proračuna Grada Rijeke za 2005. godinu (u daljnjem tekstu: Proračun), njegovo
izvršavanje, opseg zaduživanja i jamstava Grada Rijeke (u daljnjem tekstu:
Grad), upravljanje dugom te imovinom, prava i obveze korisnika proračunskih
sredstava, ovlasti Poglavarstva Grada (u daljnjem tekstu: Poglavarstvo) i
Gradonačelnika u izvršavanju Proračuna te druga pitanja u izvršavanju
Proračuna.
Članak 2.
Proračun se sastoji od Općeg i Posebnog dijela te Plana razvojnih programa.
Opći dio Proračuna sadrži: Račun prihoda i rashoda i Račun financiranja.
U Računu prihoda i rashoda iskazani su svi porezni i neporezni prihodi i
prihodi od gradske nefinancijske imovine te sredstva za financiranje javnih
rashoda na razini Grada.
U Računu financiranja iskazani su primici od financijske imovine i primljeni
krediti te svi izdaci za financijsku imovinu i otplatu kredita.
Posebni dio Proračuna sastoji se od plana rashoda i izdataka proračunskih
korisnika raspoređenih u tekuće i razvojne programe za proračunsku godinu.
U Planu razvojnih programa iskazani su planirani rashodi Proračuna za
nefinancijsku imovinu (investicije), kapitalne pomoći i donacije za razdoblje
2005. do 2007. godine, razrađeni po pojedinim programima proračunskih
korisnika, po godinama u kojima će rashodi za programe teretiti proračune
sljedećih godina i po izvorima prihoda za cjelovitu izvedbu programa.
Članak 3.
Sredstva za rashode i izdatke korisnika Proračuna osiguravaju se
proračunskim korisnicima, i to: tijelima gradske uprave, ustanovama kojima je
Grad osnivač (u daljnjem tekstu: ustanove Grada), osnovnim školama kojima se
financiraju decentralizirane funkcije (u daljnjem tekstu: osnovne škole), vijećima
nacionalnih manjina, mjesnim odborima te ostalim korisnicima koji su u njegovu
Posebnom dijelu određeni za nositelje sredstava.
U okviru razdjela 04-Glava 1, 06-Glava 1 i 09-Glava 1, osigurana su sredstva
za rashode tijela gradske uprave po pojedinim programima, projektima i
aktivnostima, a u ostalim Glavama unutar pojedinog razdjela osigurana su
sredstva za krajnje korisnike.
II. IZVRŠAVANJE PRORAČUNA
Članak 4.
Proračunska sredstva koristit će se samo za namjene koje su određene
Proračunom.
Proračunski korisnici mogu preuzeti obveze na teret Proračuna samo za
namjene utvrđene u Posebnom dijelu Proračuna ako je njihovo izvršavanje
usklađeno s mjesečnim proračunskim dodjelama.
Rashodi i izdaci Proračuna koji se financiraju iz namjenskih prihoda i
primitaka te iz prihoda od pomoći izvršavat će se do iznosa naplaćenih prihoda
i primitaka za te namjene.
Iznimno od odredbe stavka 3. ovoga članka, Poglavarstvo može odlučiti da se
pojedini rashodi i izdaci pokrivaju i na teret ostalih proračunskih prihoda, a
najviše do visine planiranih iznosa.
Članak 5.
Odjel gradske uprave za financije obvezan je, u roku od osam dana od dana
stupanja na snagu Proračuna, izvijestiti sva tijela gradske uprave o odobrenim sredstvima
u Proračunu, a tijela gradske uprave obvezna su u daljnjem roku od osam dana
izvijestiti o istom krajnje korisnike za koje su određena kao nositelji
sredstava u Posebnom dijelu Proračuna.
Proračunski korisnici - ustanove Grada, osnovne škole, vijeća nacionalnih
manjina i mjesni odbori, za koje su sredstva planirana u posebnim glavama,
obvezni su dostaviti proračunski nadležnim tijelima gradske uprave svoje
financijske planove usuglašene s odobrenim sredstvima u Proračunu i izrađene po
mjesecima za cijelu godinu, u roku od narednih 15 dana.
Tijela gradske uprave obvezna su Odjelu gradske uprave za financije
dostaviti zajednički financijski plan svih korisnika Proračuna za koje su
nadležna, izrađen po mjesecima za cijelu godinu, u narednih osam dana.
Odjel gradske uprave za financije izrađuje mjesečne planove za izvršavanje
Proračuna na temelju kojih planira likvidnost Proračuna u skladu s novčanim
tijekom Proračuna.
Članak 6.
Proračun se izvršava na temelju mjesečnih proračunskih dodjela proračunskim
korisnicima, u skladu s raspoloživim sredstvima.
Pri utvrđivanju mjesečnih dodjela korisniku Proračuna, Odjel gradske uprave
za financije polazi od visine sredstava utvrđenih u godišnjim i mjesečnim
financijskim planovima proračunskih korisnika te usklađuje zahtjeve iz
mjesečnih financijskih planova s planiranom likvidnosti Proračuna i izvršava
mjesečnu dodjelu proračunskim korisnicima.
Manje dodijeljena sredstva u odnosu na financijski plan za tekući mjesec
raspoređuju se u sljedeće razdoblje.
Članak 7.
Odjel gradske uprave za financije izvještava tijela gradske uprave koja su
nositelji sredstava na pojedinom razdjelu o dodjeli sredstava najmanje 10
radnih dana prije početka razdoblja na koje se dodjela odnosi, a tijela gradske
uprave o istom izvještavaju krajnje korisnike.
O nepoštivanju propisanih dodjela od strane proračunskih korisnika Odjel
gradske uprave za financije dužan je izvijestiti Gradonačelnika.
Gradonačelnik ima pravo obustaviti od izvršenja odluku o izvršavanju
dodijeljenih sredstava koja je u suprotnosti sa Zakonom o proračunu ili
Proračunom.
Članak 8.
Za izvršavanje Proračuna odgovorno je Poglavarstvo.
Nalogodavac i odgovorna osoba za izvršavanje Proračuna u cjelini je
Gradonačelnik.
Odjel gradske uprave za financije izvršava Proračun i o tome izvještava
Poglavarstvo.
Pročelnici odjela gradske uprave te čelnici pravnih osoba koje su korisnici
Proračuna, nalogodavci su za izvršenje svoga dijela Proračuna i odgovorni su za
zakonito, učinkovito i ekonomično raspolaganje raspoređenim sredstvima u
Proračunu.
Tijela gradske uprave odgovorna su za prikupljanje proračunskih prihoda i za
potpunu i pravodobnu naplatu prihoda na računu Proračuna u skladu sa zakonima i
propisima donesenim na temelju zakona te za izvršavanje svih rashoda sukladno
namjenama i iznosima utvrđenim u Posebnom dijelu Proračuna.
Pravne osobe - proračunski korisnici odgovorne su za naplatu prihoda i
primitaka u okviru svoje nadležnosti te za izvršavanje svih rashoda u skladu s
odobrenim namjenama.
III. PRORAČUNSKA ZALIHA
Članak 9.
U Proračunu su planirana sredstva Proračunske zalihe u iznosu od
1.500.000,00 kuna.
O korištenju sredstava Proračunske zalihe do pojedinačnog iznosa od
20.000,00 kuna odlučuje Gradonačelnik.
O korištenju sredstava Proračunske zalihe iznad pojedinačnog iznosa iz
stavka 2. ovoga članka odlučuje Poglavarstvo.
Članak 10.
Gradonačelnik mjesečno izvještava Poglavarstvo o korištenju Proračunske
zalihe iz članka 9. ove Odluke.
Poglavarstvo je obvezno polugodišnje izvijestiti Gradsko vijeće o korištenju
sredstava Proračunske zalihe iz članka 9. ove Odluke.
Sredstva Proračunske zalihe koriste se za namjene propisane zakonom.
IV. PRIHODI PRORAČUNA
Članak 11.
Prihodi što ih tijela gradske uprave ostvare obavljanjem djelatnosti, prihod
su Proračuna i uplaćuju se na račun Proračuna.
Prihodi s osnova kamata po tražbinama pojedinih tijela gradske uprave,
uplaćuju se na jedinstveni račun prihoda Proračuna.
V. NAMJENSKI PRIHODI
Članak 12.
Prihodi koje proračunski korisnici - ustanove Grada i osnovne škole ostvare
od vlastite djelatnosti (vlastiti prihodi), iz donacija, po posebnim propisima
i iz drugih izvora, namjenski su prihodi Proračuna.
Prihodi iz stavka 1. ovoga članka planiraju se u financijskim planovima
proračunskih korisnika i uplaćuju na njihov račun, a mogu se koristiti
isključivo za namjene utvrđene financijskim planovima.
Proračunski korisnici mogu preuzimati obveze i plaćati ih po stavkama
rashoda za čije su financiranje planirani namjenski prihodi iz stavka 1. ovoga
članka isključivo do iznosa naplaćenih namjenskih prihoda.
Proračunski nadležna tijela gradske uprave nadziru ostvarenje i trošenje
prihoda iz stavka 1. ovoga članka.
Proračunski korisnici obvezni su o ostvarenju prihoda iz stavka 1. ovoga
članka tromjesečno izvješćivati proračunski nadležna tijela gradske uprave.
Članak 13.
Namjenski prihodi iz članka 12. stavka 1. ove Odluke koji ne budu
iskorišteni u ovoj proračunskoj godini, osim onih prihoda koje proračunski korisnici
ostvare vlastitom djelatnošću, prenose se u narednu proračunsku godinu i
koriste se za iste namjene za koje su bili utvrđeni financijskim planom
proračunskih korisnika za ovu proračunsku godinu.
Za opseg prenesenih prihoda iz stavka 1. ovoga članka povećat se financijski
planovi proračunskih korisnika za narednu godinu.
O korištenju namjenskih prihoda koje proračunski korisnik ostvari
obavljanjem vlastite djelatnosti, a koji ne budu iskorišteni u ovoj
proračunskoj godini, odluku donosi tijelo upravljanja, odnosno čelnik
proračunskog korisnika ako tijelo upravljanja nije osnovano, po godišnjem
obračunu financijskog plana.
Članak 14.
Za iznos nenamjenski utrošenih sredstava donacije čiji povrat zahtijeva
donator, proračunskom korisniku umanjit će se proračunska sredstva u godini u
kojoj mora vratiti primljenu donaciju.
Članak 15.
Prihodi što ih mjesni odbori ostvare obavljanjem djelatnosti, iz donacija i
drugih izvora, prihodi su Proračuna i uplaćuju se na račun Proračuna.
Mjesni odbori mogu preuzimati obveze i plaćati ih po stavkama rashoda za
čije su financiranje planirani prihodi iz stavka 1. ovoga članka, isključivo do
iznosa naplaćenih prihoda.
VI. ISPLATA SREDSTAVA IZ PRORAČUNA
Članak 16.
Svaki rashod i izdatak iz Proračuna mora se temeljiti na vjerodostojnoj
knjigovodstvenoj ispravi kojom se dokazuje obveza plaćanja.
Pročelnik tijela gradske uprave i čelnik pravne osobe proračunskog
korisnika, odnosno osoba na koju je to pravo preneseno, mora prije isplate
provjeriti i potvrditi potpisom pravni temelj i visinu obveze koja proizlazi iz
knjigovodstvene isprave.
Nalog za isplatu iz Proračuna s oznakom pozicije Proračuna izdaje pročelnik
nadležnog tijela gradske uprave.
Isplata sredstava za plaće, materijalne rashode i programe koja su u
Posebnom dijelu Proračuna osigurana ustanovama Grada, osnovnim školama,
vijećima nacionalnih manjina i mjesnim odborima, izvršava se prijenosom na
njihov račun temeljem naloga za prijenos sredstava kojeg izdaje pročelnik
nadležnog tijela gradske uprave, a supotpisuje pročelnik Odjela gradske uprave
za financije.
Članak 17.
Zahtjev za isplatu sredstava za nabavu roba, obavljanje usluga i ustupanje
radova mora se temeljiti na propisima o javnoj nabavi.
Članak 18.
Proračunskim korisnicima, kojima se u Proračunu osiguravaju sredstva za
plaće zaposlenih, isplaćivat će se sredstva za ostala materijalna prava
zaposlenih prema njihovim općim aktima do visine utvrđene tim aktima,
kolektivnim ugovorom i osiguranim sredstvima.
Članak 19.
Poglavarstvo utvrđuje visinu bruto vrijednosti boda za obračun plaća
zaposlenih u tijelima gradske uprave.
Poglavarstvo utvrđuje visinu bruto osnovice za obračun plaća dužnosnika.
Poglavarstvo utvrđuje visinu bruto plaće voditelja ustanova Grada.
Članak 20.
Sredstva za rad političkih stranaka zastupljenih u Gradskom vijeću, naknade
troškova za rad osoba izabranih na određene dužnosti, naknade troškova za rad
članova Gradskog vijeća, članova radnih tijela Gradskog vijeća i članova
upravnih vijeća ustanova u vlasništvu Grada, isplaćivat će se temeljem odluka
Gradskog vijeća, po nalogu pročelnika Ureda Grada.
Članak 21.
Naknade troškova za rad članova vijeća mjesnih odbora isplaćivat će se
temeljem odluke Gradskog vijeća, po nalogu pročelnika Odjela za gradsku
samoupravu i upravu.
Članak 22.
Naknade troškova za rad članova kulturnih vijeća isplaćivat će se temeljem
odluke Gradonačelnika, po nalogu pročelnika Odjela gradske uprave za kulturu.
Članak 23.
Pogrešno ili više uplaćeni prihodi u Proračun, vraćaju se uplatiteljima na
teret tih prihoda.
Pogrešno ili više uplaćeni prihodi u proračune prethodnih godina, vraćaju se
uplatiteljima na teret rashoda Proračuna.
Rješenje o povratu sredstava donosi Odjel gradske uprave za financije na
temelju dokumentiranog zahtjeva kojeg potpisuje pročelnik tijela gradske uprave
u čijoj nadležnosti je naplata tih prihoda, odnosno osoba koju on ovlasti.
Članak 24.
Instrumente osiguranja plaćanja, kojima se na teret Proračuna stvaraju
obveze, izdaje Odjel gradske uprave za financije, a potpisuje gradonačelnik.
Instrumenti osiguranja plaćanja primljeni od pravnih osoba kao sredstvo
osiguranja naplate potraživanja ili izvođenja radova i usluga, dostavljaju se
Odjelu gradske uprave za financije.
VII. POVRAT SREDSTAVA U PRORAČUN
Članak 25.
Ako se naknadno utvrdi da je isplata iz Proračuna bila nezakonita i/ili
neopravdana, proračunski korisnik mora odmah zahtijevati povrat proračunskih
sredstava u Proračun.
Ako se proračunskim nadzorom utvrdi da su sredstva korištena suprotno zakonu
ili Proračunu, rukovoditelj Službe proračunskog nadzora i unutarnje kontrole
dužan je donijeti odluku o povratu sredstava u Proračun.
VIII. PLAĆANJE PREDUJMA
Članak 26.
Plaćanje predujma može se ugovoriti samo u iznimnim slučajevima i na temelju
prethodne suglasnosti Poglavarstva.
IX. UPRAVLJANJE FINANCIJSKOM IMOVINOM
Članak 27.
Raspoloživim novčanim sredstvima na računu Proračuna upravlja Poglavarstvo.
Raspoloživa novčana sredstva mogu se oročavati kod poslovne banke ili
plasirati drugim pravnim osobama putem kratkoročnih zajmova poštujući načela
sigurnosti i likvidnosti.
Odluku o oročavanju ili davanju kratkoročnih zajmova donosi Poglavarstvo, a
ugovor potpisuje Gradonačelnik.
Prihodi od upravljanja raspoloživim novčanim sredstvima prihodi su
Proračuna.
Novčana sredstva iz stavka 1. ovoga članka mogu se ulagati samo s povratom
do 31. prosinca 2005. godine.
X. OTPIS DUGOVA
Članak 28.
Uz suglasnost Poglavarstva, Gradonačelnik može u cijelosti ili djelomično
otpisati dug Gradu do visine od 30.000,00 kuna, ako bi troškovi postupka
naplate potraživanja bili u nerazmjeru s visinom potraživanja.
Pod dugom iz stavka 1. ovoga članka ne podrazumijeva se dug Gradu s naslova
obveznih davanja.
XI. UPRAVLJANJE NEFINANCIJSKOM DUGOTRAJNOM IMOVINOM GRADA
Članak 29.
Tijela gradske uprave upravljaju nefinancijskom dugotrajnom imovinom Grada
koju posjeduju za obavljanje poslova iz svog djelokruga rada, sukladno općim
aktima Grada.
Upravljanje imovinom iz stavka 1. ovoga članka podrazumijeva njezino
korištenje, održavanje i davanje u zakup.
Pročelnik tijela gradske uprave mora imovinom upravljati brigom dobrog
gospodara i voditi popis o toj imovini u skladu sa zakonom.
Sredstva za održavanje i osiguranje dugotrajne nefinancijske imovine
osiguravaju se u rashodima poslovanja nadležnih tijela gradske uprave.
Poslove sklapanja ugovora s osiguravateljima i naplatu šteta obavlja Odjel
gradske uprave za financije.
Članak 30.
Knjigovodstvena evidencija nefinancijske dugotrajne imovine Grada vodi se u
Odjelu gradske uprave za financije.
Pročelnici tijela gradske uprave koji upravljaju imovinom Grada dužni su
Odjelu gradske uprave za financije dostaviti podatke o svakoj poslovnoj
promjeni na imovini kojom upravljaju.
XII. ZADUŽIVANJE I DAVANJE JAMSTAVA
Članak 31.
Za realizaciju višegodišnjih kapitalnih projekata utvrđenih Planom razvojnih
programa iz članka 2. ove Odluke, Grad će se zadužiti izdavanjem municipalnih
obveznica uz plasman na domaćem tržištu kapitala u kunskoj protuvrijednosti
iznosa od EUR 40.000.000,00.
Izdavanje obveznica iz stavka 1. ovoga članka realizirat će se u tri tranše.
Primitak od izdavanja prve tranše obveznica u kunskoj protuvrijednosti utvrđen
je u Računu financiranja Proračuna, a primitak od druge dvije tranše u Računu
financiranja Projekcije Proračuna Grada Rijeke za razdoblje 2006. do 2007
godine. Primici po svakoj tranši izdavanja obveznica planirani su sukladno
dinamici realizacije kapitalnih projekata iz Plana razvojnih programa. Grad će,
u 2005. godini, izdavanjem prve tranše municipalnih obveznica u
protuvrijednosti iznosa od EUR 9.983.000,00, ostvariti primitak od
76.330.000,00 kuna utvrđen u Računu financiranja Proračuna.
Tekuće otplate glavnice duga Grada, iskazane u Računu financiranja Proračuna
u iznosu od 14.674.000,00 kuna te pripadajuće kamate u iznosu od 4.181.000,00
kuna, iskazane u Razdjelu 08 Odjel gradske uprave za financije, imaju u
izvršavanju Proračuna prednost pred svim ostalim izdacima.
Pravna osoba u većinskom izravnom ili neizravnom vlasništvu Grada i javna
ustanova čiji je osnivač Grad, može se zadužiti samo uz suglasnost Grada,
sukladno pozitivnim propisima i općim aktima Grada.
Grad može dati jamstvo za ispunjenje obveza pravnoj osobi i javnoj ustanovi
iz stavka 4. ovoga članka, sukladno pozitivnim propisima i općim aktima Grada.
Dana jamstva uključuju se u opseg zaduženja Grada.
Izvanproračunski korisnici Proračuna (trgovačka društva i druge pravne osobe
u kojima Grad ima odlučujući utjecaj na upravljanje) mogu se zaduživati i
davati jamstva do visine i pod uvjetima koje svojom odlukom utvrdi Gradsko
vijeće.
XIII. PRIMJENA PRORAČUNSKOG RAČUNOVODSTVA I FINANCIJSKO RAČUNOVODSTVENA
KONTROLA
Članak 32.
Proračun i proračunski korisnici - ustanove Grada, osnovne škole, vijeća
nacionalnih manjina i mjesni odbori primjenjuju sustav proračunskog
računovodstva.
Tijela gradske uprave koja su proračunski odgovorna za korisnike iz stavka
1. ovoga članka obvezna su prikupiti, uskladiti i konsolidirati njihova
tromjesečna, polugodišnja i godišnja izvješća, te ih dostaviti Odjelu gradske
uprave za financije.
Članak 33.
Kontrola poslovnih postupaka u pripremi i izvršavanju proračuna, upravljanje
gradskim dugom i gotovinom, praćenje primjene financijskih propisa, praćenje
nastanka obveza, praćenje primjene sustava proračunskog računovodstva te
poslovi financijskog izvješćivanja, obavljat će se u Odjelu gradske uprave za
financije.
Svi korisnici proračunskih sredstava obvezni su Odjelu gradske uprave za
financije dati sve potrebne podatke, isprave i izvješća koja se od njih traže.
Ako se prilikom obavljanja kontrole utvrdi da su sredstva bila korištena
protivno zakonu ili Proračunu, Odjel gradske uprave za financije o tome će
izvijestiti Gradonačelnika i inspektora unutarnjeg nadzora.
XIV. PRORAČUNSKI NADZOR
SSČlanak 34.
Proračunski nadzor zakonitosti, svrhovitosti i pravodobnosti korištenja
proračunskih sredstava obavlja Služba proračunskog nadzora i unutarnje
kontrole.
Inspektor proračunskog nadzora i unutarnje kontrole provodi postupak
proračunskog nadzora proračunskih korisnika i izvanproračunskih korisnika te
nadzor namjenskog trošenja proračunskih sredstava svih pravnih i fizičkih osoba
koje dobivaju sredstva iz Proračuna i financijskih planova izvanproračunskih
korisnika te nadzor namjenskog korištenje kreditnih sredstava za koje je Grad
dao jamstvo.
Korisnici proračunskih sredstava obvezni su inspektoru proračunskog nadzora
i unutarnje kontrole omogućiti uvid u računovodstvene, financijske i ostale
dokumente potrebne za provođenje unutarnjeg nadzora.
Zapisnik o obavljenom nadzoru i odluku o povratu sredstava u proračun,
Služba proračunskog nadzora i unutarnje kontrole dostavlja Gradonačelniku.
XV. URAVNOTEŽENJE PRORAČUNA I PRERASPODJELA SREDSTAVA PRORAČUNA
Članak 35.
Ako tijekom godine dođe do povećanja rashoda i/ili izdataka odnosno
smanjenja prihoda i/ili primitaka Poglavarstvo može poduzeti mjere za
uravnoteženje Proračuna propisane Zakonom.
Ako se primjenom privremenih mjera ne uravnoteži Proračun, njegovo
uravnoteženje, odnosno preraspodjelu sredstava između proračunskih korisnika,
utvrdit će Gradsko vijeće izmjenama i dopunama Proračuna.
Članak 36.
Poglavarstvo može odobriti preraspodjelu sredstava unutar pojedinog razdjela
i između pojedinih razdjela na prijedlog pročelnika tijela gradske uprave, uz
prethodno pribavljeno mišljenje Odjela gradske uprave za financije, s tim da
umanjenje pojedine pozicije ne može biti veće od 5% sredstava utvrđenih na
poziciji koja se umanjuje.
O izvršenim preraspodjelama Poglavarstvo je dužno polugodišnje izvijestiti
Gradsko vijeće.
Članak 37.
Proračun se izvršava od 1. siječnja do 31. prosinca 2005. godine.
Samo naplaćeni prihodi u kalendarskoj godini priznaju se kao prihodi
Proračuna za 2005. godinu.
Rashodi poslovanja za koje je nastala obveza u 2005. godini rashodi su
Proračuna za 2005. godinu, neovisno o plaćanju.
O namjeni viška prihoda iz prethodne godine odlučuje Gradsko vijeće prilikom
donošenja Godišnjeg obračuna Proračuna za 2005. godinu.
XVI. ZAVRŠNA ODREDBA
Članak 38.
Ova Odluka stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Službenim novinama«
Primorsko-goranske županije, a primjenjuje se od 1. siječnja 2005. godine.
Klasa: 021-05/04-01/13
Ur. broj: 2170-01-10-04-3
Rijeka, 21. prosinca 2004.
GRADSKO VIJEĆE GRADA RIJEKE
Predsjednik
Gradskog vijeća
mr. sc. Željko Glavan, v. r.