153.
Na temelju članka 13.a stavka 4. Zakona o
komunalnom gospodarstvu (»Narodne novine« broj 36/95, 70/97, 128/99, 57/00,
129/00, 59/01, 26/03- pročišćeni tekst, 82/04, 178/04, 38/09, 79/09, 153/09,
49/11, 84/11, 90/11, 144/12 i 94/13), članka 7. Odluke o povjeravanju
obavljanja komunalne djelatnosti održavanja javnih površina na temelju ugovora
(»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj 21/ 00, 8/07 i 29/09) i
provedenog javnog natječaja objavljenog u »Novom listu« dana 9. rujna 2013.
godine i 23. rujna 2013. godine (ispravak natječaja) te članka 46. Statuta
Grada Rijeke (»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj 24/09, 11/10 i
5/13), Gradsko vijeće Grada Rijeke, na sjednici 7. studenoga 2013. godine,
donijelo je
ODLUKU
o izboru osoba kojima se povjerava obavljanje
komunalnih poslova održavanja javnih površina na
temelju ugovora na području Grada Rijeke
Članak
1.
Komunalni poslovi održavanja javnih površina
i to:
Uređenje Trga Ivana Koblera u Rijeci,
povjeravaju se trgovačkim društvima Zajednice ponuditelja GP Krk d.d. Krk,
Stjepana Radića 31 i Fidal d.o.o. Rijeka, Rijeka, Braće Pavlinića 10, u
razdoblju od 160 kalendarskih dana od dana uvođenja u posao.
Komunalni poslovi održavanja javnih površina
i to:
Druga faza uređenja memorije na nekadašnju
kapelicu Sv.Ivana u Ulici Pehlin 1 u Rijeci (MO Pehlin), povjeravaju se
trgovačkom društvu Parkovi Plus d.o.o. Rijeka, Mihačeva draga bb, u razdoblju
od 30 kalendarskih dana od dana uvođenja u posao.
Članak
2.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a
objavit će se u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.
Klasa: 021-05/13-01/159
Ur. broj: 2170-01-16-00-13-2
Rijeka, 7. studenoga 2013.
GRADSKO
VIJEĆE GRADA RIJEKE
Predsjednica
Dorotea Pešić-Bukovac, v.r.