58.
Na temelju članaka 53. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj)
samoupravi (»Narodne novine« broj 33/01 i 60/01), članka 5. Odluke o ustrojstvu
i djelokrugu Gradske uprave Grada Kastva (»Službene novine« PGŽ broj 4/02) i
članka 45. Statuta Grada Kastva (»Službene novine« PGŽ 24/01) Gradsko
poglavarstvo Kastva, na svojoj 47. sjednici održanoj dana 20. prosinca 2004.
donijelo je
II. IZMJENE I DOPUNE
Pravilnika o unutrašnjem ustroju
Jedinstvenog upravnog odjela Grada Kastva
Članak 1.
U članku 11. Pravilnika o unutrašnjem ustroju Jedinstvenog upravnog odjela
Grada Kastva (»Službene novine« PGŽ broj 5 /02 i 24/04) u daljnjem tekstu:
Pravilnik, u stavku 1. dosadašnja točka 3. se briše a nova točka 3. glasi:
»3. Voditelj službe proračuna, financija i računovodstva
- VII stupanj stručne spreme ekonomskog smjera
- pet godina iskustva na sličnim poslovima
- poznavanje rada na PC
- probni rad 3 mjeseca
- položen državni stručni ispit (obaveza polaganja stručnog ispita)
- broj izvršitelja: 1
Opis poslova: izrađuje prijedlog proračuna, izmjena i dopuna proračuna i
prateće dokumente, sudjeluje u definiranju programa (svrhe, ciljeva i strukture
programa), izrađuje ostale panske dokumente i njihove izmjene i dopune (tromjesečne
financijske planove i plan nabave), sastavlja financijske izvještaje: o
novčanim tijekovima, o promjenama u vrijednosti i obujmu imovine i obveza, te
bilješke uz financijske izvještaje, izrađuje polugodišnji izvještaj o izvršenju
proračuna i godišnji obračun proračuna, vrši kontrolu namjenskog korištenja
sredstava, brine o prilivu sredstava u proračun i plaćanju dospjelih obveza,
vrši obračun naknada članovima izvršnih tijela, autorskih honorara te ostalih
naknada, izrađuje kalkulacije sredstava za pojedine namjene temeljem utvrđenih
kriterija, obavlja poslove financijske analize (ocjene boniteta), obrađuje
zahtjeve korisnika za osiguranje sredstava iz proračuna, priprema dokumente za
zaduživanje i izrađuje otplatne planove za dodjeljene zajmove, organizira i
koordinira rad službe, prati propise iz oblasti javnih financija, obavlja i
druge poslove po nalogu pročelnika i gradonačelnika.«
Članak 2.
U članku 11. Pravilnika, st. 1. iza točke 3. dodaje se nova točka 4. koja
glasi:
»4. Voditelj službe komunalnog, stambenog i poslovnog sustava
- VII/1 stupanj stručne spreme građevinskog ili drugog tehničkog smjera
- 5 godina radnog iskustva na sličnim poslovima
- poznavanje rada na PC
- probni rad tri mjeseca
- položen državni stručni ispit (obveza polaganja u zakonskom roku)
- broj izvršitelja: 1
Opis poslova: organizira i koordinira rad službe, priprema i izrađuje
planove i prijedloge programa izgradnje i održavanja objekata i uređaja
komunalne infrastrukture, te ostalih objekata u vlasništvu Grada, organizira
pružanje komunalnih i drugih usluga građanima, predlaže elemente i kriterije za
utvrđivanje politike gospodarenja prostorom (prostorno i urbanističko
planiranje, uređenje prostora, zaštita okoliša i sl.), te priprema smjernice
odnosno izrađuje prijedloge programa i odluka iz te domene, predlaže smjernice
i vodi brigu o gospodarenju nekretninama u vlasništvu Grada, sudjeluje u izradi
prostorno planske dokumentacije, organizira i sudjeluje u provođenju potrebnih
radnji u postupk donošenja planova, sudjeluje i provodi određene radnje u
izradi projektne i druge dokumentacije iz svoje nadležnosti, te ishodovanja
akata temeljem kojih se može graditi, organizira i vodi brigu o nadzoru nad
izgradnjom i održavanjem infrastrukturnih, komunalnih i drugih objekata i
uređaja, prati i sudjeluje u ostvarenju programa, planova i ugovora, te
priprema izvješća o njihovom ostvarenju, predlaže smjernice, sudjeluje u izradi
ili izrađuje prijedloge akata iz svoje nadležnosti, daje mišljenja, tumačenja i
odgovore po predmetima u okviru svoje nadležnosti, sudjeluje u pripremi
prijedloga zaključaka i potrebnih suglasnosti po zaprimljenim zahtjevima, po
potrebi sudjeluje u radu stalnih i povremenih radnih tijela u okviru svoje
nadležnosti, sudjeluje i priprema ugovaranje poslova iz svoje domene, obavlja
sručne poslove pripreme i realizacije oko prodaje i otkupa nekretnina, prati
izvršenje isteka roka ugovora o zakupu nekretnina i ugovora o koncesiji, u
okviru svoje nadležnosti prima stranke i daje određena tumačenja i
obrazloženja, obavlja i sve druge poslove po nalogu pročelnika i
gradonačelnika.«
Članak 3.
U članku 11. Pravilnika dosadašnja točka 4. postala je točkom 5. koja se
mjenja i sada glasi:
» 5. Samostalni referent za komunalni sustav
- VII/1 ili VI/1 stupanj stručne spreme građevinskog ili drugog tehničkog
smjera
- 3 godine radnog iskustva
- poznavanje rada na PC
- probni rad tri mjeseca
- položen državni stručni ispit (obveza polaganja u zakonskom roku)
- broj izvršitelja: 1
Opis poslova: predlaže i vodi poslove u vezi s uređenjem naselja, povećanjem
kvalitete stanovanja, izgradnjom i održavanjem objekata komunalne
infrastrukture i drugih objekata, te osiguranjem komunalnih i drugih uslužnih
djelatnosti, priprema materijale, sastavlja podloge i obavlja druge pripremne
radnje za ugovaranje izgradnje i održavanje komunalne infrastrukture i drugih
objekata, komunalnih usluga, te ostalih gradskih investicija, sudjeluje u izradi
projektne prostorno planske i druge dokumentacije, obavlja poslove ishodovanja
akata temeljem kojih se može graditi, te svih potrebnih suglasnosti za njihova
ishodovanje, vrši ili organizira nadzor nad izgradnjom i održavanjem komunalne
infrastrukture, komunalnih objekata i drugih objekata i uređaja, te zelenih i
drugih javnih površina, provodi upravni postupak i izdaje rješenja o komunlnom
doprinosu, u žalbenom postupku na rješenja o komunalnom doprinosu priprema
obrazloženja, kontrolira ispravnost komunalne infrastrukture, te komunalnih i
drugih objekata i uređaja u vlasništvu grada, priprema i ispostavlja potrebne
suglasnosti iz nadležnosti (suglasnosti za priključenje na javno prometnu
površinu, na lokacijske i građevinske dozvole i dr.), daje podatke i priprema
izvješća iz svog djelokruga za potrebe gradskih tijela i vanjskih korisnika,
priprema podatke i odgovarajuće izračune za potrebe ugovaranja zakupa
poslovnih, stambenih i drugih prostora, prati upravljanje stambenim i drugim
prostorima u vlasništvu Grada, priprema prijedloge ponudbenih troškovnika i
ostale materijale potrebne za provođenje natječaja, obavlja i druge poslove po
nalogu voditelja službe, pročelnika i gradonačelnika.«
Članak 4.
U članku 11. Pravilnika ispred dosadašnje točke 8. koja postaje točkom 10.
dodaje se nova točka 9. koja glasi:
»9. Viši stručni referent za poslove knjigovodstva, bilanciranja i obračun
plaća
- VI stupanj stručne spreme ekonomskog smjera
- tri godine iskustva na poslovima knjigovodstva i bilanciranja
- probni rad tri mjeseca
- položen stručni ispit (obveza polaganja u zakonskom roku)
- broj izvršitelja: 1
Opis poslova: obavlja poslove financijskog knjigovodstva, analitičkog
knjigovodstva dugotrajne nefinancijske imovine i financijske imovine i obveza,
sastavlja financijske izvještaje: bilance, izvještaje o prihodima i rashodima,
izvještaje o ostvarenim vlastitim prihodima, vrši obračun plaća i vodi potrebne
evidencije uz obračun plaća te obavlja i druge poslove po nalogu voditelja
službe, pročelnika i gradonačelnika.«
Članak 5.
U članku 11. Pravilnika dosadašnje točke 5., 6. i 7. postaju točkama 6., 7.
i 8.
Članak 6.
Ove izmjene i dopune pravilnika stupaju na snagu osam dana od objave a
objavit će se u »Službenim novinama« Primorsko-goranske županije.
Klasa: 022-05/04-01/47
Ur. broj: 2170-05-01-1-02-4
Kastav, 20. prosinca 2004.
GRADSKO POGLAVARSTVO GRADA KASTVA:
Predsjednica
Gradskog poglavarstva
Sonja Brozović-Cuculić, dipl.
oecc., v. r.