25.
Temeljem članka 28. stavka 4. Zakona o komunalnom gospodarstvu (»Narodne
novine« broj 26/03 - pročišćeni tekst, 82/04 i 178/04, 38/09 i 79/09) i članka
29. Statuta Grada Opatije (»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj
25/09, 30/09 - ispravak i 7/13), Gradsko vijeće Grada Opatije, na sjednici
održanoj dana 8. travnja 2013. godine usvojilo je
IZVJEŠĆE
o ostvarenju Godišnjeg programa održavanja
komunalne infrastrukture za 2012. godinu
I. Godišnji program održavanja komunalne infrastrukture za 2012. g. usvojen
je na sjednici Gradskog vijeća 8. prosinca 2011. godine, a izmjene i dopune su
usvojene na sjednicama 27. ožujka 2012. godine, 27. lipnja 2012. i 8. prosinca
2011. godine (»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj 43/11, 11/12,
25/12 i 43/12) i uz preraspodjelu sredstava na proračunskim stavkama odobrenim
od strane Gradonačelnika na temelju članka 8. Odluke o izvršavanju Proračuna
Grada Opatije za 2012. godinu (Službene novine PGŽ, br. 43/11 i 15/12 i 43/12).
II. Prihodi planirani za realizaciju programa ostvareni su na način kako
slijedi:
*tablica se nalazi na kraju dokumenta*
IV. Detaljan pregled planiranih i ostvarenih pojedinačnih stavki programa
redovnog i pojačanog održavanja prilog je i sastavni dio ovog izvješća.
Kvaliteta održavanja je i u 2012. godini zadržana na visokom nivou (i radi
kojeg je Opatija 2011. godine osvojila 1. mjesto u akciji PLAVI CVIJET Turističke
zajednice Hrvatske u kategoriji turističkih mjesta većih od 10.000 stanovnika
te po čijim pravilima naredne dvije godine ne može ponovno sudjelovati u toj
akciji).
Plaža u Ičićima (za čije održavanje koncesiju imaju »Parkovi« d.o.o., a koja
se u znatnom dijelu financira i iz sredstava Grada) je i u 2012. godini imala
PLAVU ZASTAVU kao međunarodno priznati standard kvalitete održavanja, čistoće i
ekološke svijesti.
V. Opis realizacije pojedinačnih stavki programa redovnog održavanja i
programa pojačanog održavanja dan je u nastavku.
1. REDOVNO ODRŽAVANJE
1. Odvodnja atmosferskih voda
Sustav za odvodnju atmosferskih voda čine oborinski kanali, kanalske
rešetke, taložnice, pjeskolovi i slivnici koji se održavaju na nerazvrstanim
cestama i na zelenim površinama. Redovno održavanje svodi se na periodično
čišćenje u zavisnosti od lokacije, te intervencije u slučaju začepljenja tih
uređaja.
Planirani poslovi izvršeni su u cijelosti na način da je obavljana redovita
kontrola i čišćenje svih kanala oborinske kanalizacije kao i pripadajućih
slivnika, taložnika i pjeskolova.
Putem Komunalca je čišćeno 2.767 slivnika na prometnim površinama te
obavljano tekuće održavanje objekata odvodnje i otklanjanja oštećenja na
istima.
Putem Parkova je organizirano čišćenje 770 m rešetki, 275 taložnika i 2
pjeskolova na zelenim površinama.
2. Održavanje čistoće javnih površina
Poslovi pometanja javno prometnih površina te pranja ulica povjereni su
poduzeću »Komunalac«, a čišćenje obalnog puta i pristupnih stubišta Parkovima
d.o.o. (dalje: Parkovi).
Poslovi održavanja čistoće javnih površina realizirani su u planiranim
veličinama u cijelosti uz pojačanu kontrolu na lokacijama na kojima smo imali
reklamacije mjesnih odbora. Obavljena je revizija površina koje se čiste i
izvršena je na pojedinim lokalitetima preraspodjela vezana za strojno odnosno
ručno čišćenje.
Fizički obim pometanja javnih površina realiziran je putem Komunalca
(nogostupi, stubišta, ceste, trgovi) a
putem Parkova (obalni put i prilazna stubišta) u svemu prema
planiranim veličinama. Očišćeno je ukupno: Komunalac (čistilica 22.332.374 m2,
ručno 10.081.911 m2), Parkovi (čistilica - obalni put 6.461.208,60 m2
i ručno - stubišta - 169.786,50 m2).
Putem Komunalca je obavljano pranje ulica u istom obimu kao i ranijih godina
(1 x ožujak, 2x travanj, 2x svibanj, 4x lipanj, 4x srpanj, 4x kolovoz, 2x
rujan, 1x listopad, 1x studeni, 1x prosinac) i to na slijedećim ulicama: M.
Tita u cijelosti, A. Štangera, I. Pošćića, V. Spinčića, R. K. Jeretova, Obala
F. Supila, Trg V. Gortana, pristanište Zert, Peršićeva, Liburnijska i
Primorska.
Također je Komunalac redovito provodio i pranje nogostupa
Ciklonom-visokotlačnom pumpom toplom vodom s ispiranjem i rekuperacijom vode)
na dionicama od Pančere do ulaska u hotel Kvarner (43 puta godišnje), od
Ambasadora do izlaska iz hotela Kvarner (43 puta), plaža Ičići (2 puta), luka
Opatija i Luka Volosko (1 puta), trg ispred tržnice (53 puta), novih dijelova
pješačkih staza opločenih kirmenjakom (7 puta) te bus stanica Ičići (12 puta).
Pranje i pjeskarenje javnih površina radi uklanjanja grafita realizirano je
u skladu sa potrebama, a znatno ispod razine osiguranih sredstva.
Pozicija odlaganje otpada na javni deponij odnosi se na zbrinjavanje zelenog
otpada kojeg odlažu Parkovi. Radi racionaliziranja troškova, on se prethodno
usitnjava i sabija kako bi se uštedjelo na troškovima prijevoza. Ukupno je
odloženo 334 tone.
Program veterinarsko higijeničarske službe ostvaren je u cijelosti po
programu i uz nadzor Nastavnog zavoda za javno zdravstvo PGŽ. Program se
realizira putem »Crikvenica-Opatija eko« d.o.o. Tretiranjem je obuhvaćeno 40
hektara parkovnih površina i gradskih ulica. Paralelno, Komunalac provodi
program dezinsekcije i deratizacije na objektima sanitarne kanalizacije,
vodoopskrbe i grobljima.
Sredstva za intervencije temeljem Odluke o komunalnom redu trošena su prema
potrebama (ukupno 129 naloga), s time što je za istaknuti da je potreba za
intervencijama komunalnih redara, kojima se na teret Grada ili protiv trećih
osoba uspostavlja propisani komunalni red, bila manja nego ranijih godina, pa
su na poziciji ostvarene i uštede.
Na poziciji ekoloških programa i akcija utrošena su sredstva samo za
županijski program suzbijanja bjesnoće. Nije bilo potrebno osiguravati sredstva
za saniranje manjih ekoloških incidenata izazvanih izlijevanjem goriva i ulja
prilikom saobraćajnih udesa i dr. (oprema za navedeno nabavljena je 2011.
godine, a program se realizira putem Javne vatrogasne postrojbe i Komunalca).
3. Održavanje javnih površina
Program održavanja javnih površina realiziran je u cijelosti, uz slijedeća
pojašnjenja.
Održavanje zelenih površina obavljali su Parkovi. Program obuhvaća
održavanje 128.913 m2 raznih zelenih površina po normativima i
standardu održavanja koji proizlazi iz kategorizacije svake zelene površine, a
u cilju zadržavanja dostignutog nivoa uređenosti. U okviru stavke izvršena je
sadnja 455 raznih sadnica, utrošeno je 15.409 m3 vode za zalijevanje
(od toga se cca 10.000 m3 troši kroz sustav automatskog
navodnjavanja te 5.409 m3 i 3.260 radnih sati za ručno
navodnjavanje).
Održavanje sustava za automatsko navodnjavanje obuhvaća zamjene dizni i
nužne radove održavanja postojećeg sustava na ukupno 15.890 m2 na brojnim
lokacijama. Kroz ulaganja u izgradnju sustava proteklih godina ostvaruju se
značajne uštede, kako na samim količinama utrošene vode tako i na radnim satima
zaposlenika.
Interpolacije - zamjene dugotrajnih nasada obavljene su u planiranom nivou,
nužnih intervencija na postojećim zelenim površinama. Za kvalitetniju,
cjelovitu obnovu većih površina i drvoreda bilo bi potrebno osigurati
višestruko veća sredstva. Izvedeni su radovi na sljedećim lokacijama: naselje
Tošina, plaža Ičići, park Angiolina, zelena površina na ulazu u groblje
Opatija, groblje Opatija, šetalište Slatina (drvored dracena), obalni put
(Litrow).
Program orezivanja raslinja uz komunikacije i sječa suhih stabala izvršen je
u cijelosti u planiranom obimu.
Održavanje travnjaka nogometnog igrališta, kao i umjetnog travnjaka pomoćnog
igrališta izvršeno je na način da je osigurana potpuna funkcionalnost oba
terena. Održavanje travnjaka obuhvaća redovite košnje i zalijevanja, sijanje
nove trave, rahljenje zemlje, dohranjivanje, dodavanje finog pijeska i dr. U
odnosu na umjetni travnjak ističemo da je za njegovo kvalitetno održavanje u
prošloj godini nabavljen i stoj za češljanje i rahljenje umjetne trave.
Nabava, postava i popravak parkovnih klupa i košarica realizirana je na
način da se osigura funkcionalna ispravnost postojećih 320 klupa te 385 posuda
za otpatke (od toga 241 na obalnom putu, parkovima i prilaznim stubištima, a
144 duž ulica i na autobusnim stanicama.
Troškovi održavanja javnih satova i meteorološke stanice bili su u 2012.
neznatni i sveli su se na redovno održavanje meteo opreme te tjedno čišćenje
monitora na kojemu se pokazuju meteo podaci (kod FINA) te čišćenje kišemjera.
Održavanja fontana, kipova i javnih izljeva realizirano je u cijelosti
(putem Parkova i Komunalca), na način da su svi objekti bili u funkciji: 3
fontane (fontana Slatina, fontane Sv. Jakov i fontana pred zgradom Grada) koje
su u funkciji svih 12 mjeseci, 25 javnih izljeva i 7 tuševa na plažama (u
funkciji 5 ljetnih mjeseci) te cjelogodišnje osvjetljavanje arhitektonski
značajnih zgrada i kipova (zgrada Grada, crkva Sv. Jakova, Villa Angiolina, kip
u parku Imperial, djevojka sa galebom, oznake Grada na ulazima u Grad).
Održavanje javnih WC-a povjereno je Komunalcu te je osigurano da oni budu u
funkciji u skladu sa planom: klasični WC-i Slatina, Lipovica, Miramar,
Tomaševac i Admiral od lipnja do rujna kao i za blagdane, a onaj na igralištu
Tošina cijele godine. Tijekom cijele godine otvoren je WC na igralištu Tošina
Automatski WC-i Zert, Slatina, Ičići (lučica i plaža) i Ika bili su u funkciji
cijele godine. U odnosu na kontinuirane rasprave o visini troškova održavanja,
za istaknuti je da prihodi od korištenja tih WC ni izdaleka ne pokrivaju
troškove održavanja (cjelogodišnji prihodi od 4 automatska WC-a jesu 32.025 kn
(16.000 korištenja), no za zimski period (od 1.1. do 31.3. i od 1.10. do 31.12.
ti prihodi su svega 6.343,00 kn, što svedeno na prosječno dnevno korištenje
znači 4 korisnika po WC-u dnevno. Kod klasičnih WC-a se ni ne naplaćuje
korištenje, jer bi cjelodnevno prisustvo osobe u svakom WC-u iziskivalo
neusporedivo veće troškove od prihoda koji se mogu ostvariti naplatom njihovog
korištenja.
Klasični WC naplaćuje se jedino na plaži Ičići u razdoblju od 1. 06. do 31.
08. (koncesionar plaže, Parkovi, prihod u 2012. g. bio je 40.784,00 kn bez
PDV-a, radno vrijeme se određivalo prema broju posjetitelja na plaži, od 10-do
18 ili od 7,00 do 22,00 sati, uz rad 2 djelatnika na naplati i čišćenju).
Naplata na drugim klasičnim WC-ima nije moguća bez cjelodnevne prisutnosti
osobe na svakom od njih, što bi troškove održavanja nesrazmjerno povećalo u
odnosu na prihode koji bi se mogli ostvariti.
Održavanje pješačkih staza, nogostupa i javnih stubišta realizirano je do
visine osiguranih sredstava (održavanjem je obuhvaćeno 8.000 m2
stubišta, 31.250 m2 nogostupa, te 6.000 m1 pješačkih staza), samo do
razine saniranja oštećenja na postojećim površinama.
Postojeća dječja igrališta: Črnikovica, Mušićevac, Pobri, Tošina, Volosko,
Margerita, Oprić, Kalina, Veprinac, Brdo, Punta Kolova, OŠ Dobreć, Poljane,
Slatina, Vijolica, Kosovo I, Kosovo II, Ičići održavana su, putem Parkova
d.o.o., u stanju funkcionalne ispravnosti (sprave, rizla, ličenja i sl.). Na
održavanje je preuzeto i novouređeno igralište na trgu u Iki, kao i igralište
na kupalištu Slatina koje je uređeno iz sredstava hitnih intervencija. Dječja
igrališta Tomaševac, plaža Miramar, Lipovica, Ičići-plaža održavaju se u sklopu
pozicije održavanje plaža i kupališta.
4. Održavanje nerazvrstanih cesta
Program održavanja nerazvrstanih cesta izrađuje se prema postojećoj
kategorizaciji cesta i obuhvaća održavanje 218 cesta (62,07 km). Poslovi
redovnog održavanja povjereni su »Komunalcu« d.o.o. Opatija.
Održavanje nerazvrstanih ulica i puteva ostvareno je do razine osiguranih
sredstava, čime se osiguralo funkcioniranje ophodarske službe, čišćenje kolnika
od posljedica elementarnih nepogoda i udesa, popravci udarnih rupa i manjih
površina, betonskih kolnika, bankina, održavanje bankina, usjeka, zasjeka i
nasipa, održavanje objekata za odvodnju, košenje trave i orezivanje zelenila,
kršenje raslinja uz cestu te popravak potpornih i obložnih zidova.
Obnova postojeće i horizontalne signalizacije realizirana je u skladu sa
planom. Obnova se obavlja u okviru raspoloživih sredstva, s time što su
prioritet elementi koji neposredno utječu na sigurnost prometa.
Iz ove stavke treba istaknuti da je na vertikalnoj signalizaciji obavljeno
475 intervencija zamjena postojećih znakova, 265 intervencija ispravljanja
prometnih znakova, postavljena su 82 prometna znaka kao i druge aktivnosti
vezane za održavanje vertikalne prometne signalizacije u ispravnom stanju.
Obavljeni su radovi na održavanju horizontalne prometne signalizacije i to:
pješački prijelazi i otoci 2.331 m2, oznake na kolniku 225 kom, crte
3120 m, ostalih oznaka na kolniku 211 kom, izrada horizontalne signalizacije
hladnom plastikom 34 m2, strojno brisanje oznaka 15,8 m2.,
kao i održavanje 15 svjetlosnih znakova.
Do razine osiguranih sredstava sanirana su i oštećenja postojećih odbojnika,
zaštitnih ograda i stupića izazvanih prometnim nesrećama te tekuće održavanje
postojećih ograda i odbojnika i stupića, kao i prometna signalizacija
(horizontalna i vertikalna).
U cijelosti su utrošena i sredstva za rad zimske službe te je Komunalac
uspješno održavao prometnice u zimskim uvjetima i početkom godine, kao i kod
posljednjeg snijega u prosincu 2012. godine. Ukupno je potrošeno 28 t. soli,
130 m3 rizle, 498 sati rada raznih vozila zimske službe, 2040 sati
rada, te ostale aktivnosti na realizaciji plana funkcioniranja zimske službe.
Redovno održavanje postojećih ugibališta i čekaonica ostvareno je putem
Parkova, i ona su održavana u stanju funkcionalne ispravnosti. Utrošena
sredstva su manja od planiranih radi manjeg broja oštećenja (popravci kolnika,
rubnika, nogostupa, dobava košarica za smeće, sanacija oštećenja na stanicama u
vlasništvu Grada).
S pozicije hitnih popravaka i intervencija te uspostave privremenih režima
prometa, osigurani su prometni zahvati u slučaju organiziranja kulturnih,
zabavnih i drugih manifestacija od interesa Grad, a koje zahtijevaju zahvate na
objektima komunalne infrastrukture (izrada projekta preregulacije prometa,
izvedba preregulacije prometa, zaštita parkovnih površina, čišćenje po
završetku manifestacije i sl
5. Održavanje groblja
Redovno održavanje i uređenje spomenika - u cijelosti je realizirano putem
Parkova. Obavljeno je redovno održavanje, čišćenja i uređenja spomenika palim
borcima u Opatiji, Veprincu, Poljanama, Dobreću, Učki, Iki i Ičićima,
uključujući i spomenike borcima Domovinskog rata u Voloskom i Opatiji, dva puta
godišnje.
Planom je bilo predviđeno plaćanje grobne takse za 16 zaslužnih građana
Opatije - poginuli branitelji Domovinskog rata i osobe zaslužne za razvoj
Opatije te je to i realizirano. Minimalna sredstva planirana za održavanje i
popravak grobnih mjesta nisu realizirana jer za istima nije bilo potrebe.
6. Javna rasvjeta
Utrošak električne energije - podmireni su troškovi utroška struje -
funkcioniranje javne rasvjete (u punom obimu tijekom cijele godine, cca
1.820.000 kWh za oko 3.300 različitih rasvjetnih tijela).
Održavanje javne rasvjete - poslovi održavanja javne rasvjete povjereni su
od 2010. godine Komunalcu i on iste uspješno obavlja (zamijenjeno je 397 raznih
žarulja, 590 kom armatura ili dijelova armatura, 907 m raznih vodova, 722 sati
rada autokošare i 672 sati rada brigadnog vozila).
Dekoracija grada - Dekoracija grada svjetlećim elementima postavljena je za
Božićne i Novogodišnje praznike te za vrijeme karnevala i Uskrsa (125
svjetlećih elemenata na stupovima javne rasvjete, 35 elemenata za osvjetljenje
drveća i fasada, 24 elementa dekoracije postavljena preko ceste, a dekoracija
grada zastavama za državne i gradske praznike (16 puta godišnje na 132 stupa
javne rasvjete).
Obavljanje poslova svjetlosne dekoracije, temeljem ugovora o obavljanju
komunalnih djelatnosti, povjereno je najpovoljnijem ponuđaču, dok poslove
dekoracije zastavama obavljaju Parkovi.
7. Održavanje pomorskog dobra
Sve stavke redovnog održavanja pomorskog dobra realizirane su u cijelosti u
planiranom obimu.
Održavanje obalnog puta je povjereno Parkovima.
Površina obalnog puta iznosi 24.967 m2, sa 10.500 m2
zelenih površina i prilaznih stubišta, brojnim podzidima i potpornim zidovima,
11 mostića. Na obalnom putu se nalazi 4.595 m1 raznih ograda, 170 kandelabera
javne rasvjete, 65 klupa, 100 kanti za otpatke i dr.
Nivo redovnog održavanja obuhvaća: orezivanje zelenila uz obalni put - 9.000
m2; orezivanje zelenila uz stepenice i putove do obalnog puta -1.500
m2; pljevljenje trave sa ruba staza, uklanjanja kupina uz zidove -
3.500 m2; odvoz otpadaka i pražnjenje košarica 20 l - 15.059
pražnjenja košarica; odvoz otpadaka i pražnjenje posuda 80 l - 26.720
pražnjenja posuda, kao i čišćenje finog pijeska na plažama Ičići i Tomaševac,
kao i hitne intervencije na saniranju oštećenja i nepredviđenih događaja.
Održavanje kupališta i nekomercijalnih plaža odvijalo se je u uobičajenom
obimu, a održavanjem je bilo obuhvaćeno 29 lokacija sunčališta (površine 3.757
m2) te plaže Lipovica, Škrbići i Tomaševac, kao i dječja igrališta
Tomaševac, plaža Miramar, Lipovica i Ičići. U 2012. godini u navedenim
troškovima uključeni su i troškovi postavljanja, održavanja i uklanjanja
psiholoških barijera te vaterpolo igrališta HVS-a.
Kroz ovo održavanje snosi se i trošak održavanja plaže Ika (27.490,00 kn),
kao i sufinanciranje troškova plaže Ičići (296.350,00 kn). Na plaži Ičići
koncesiju imaju Parkovi Opatija, no kako gospodarske aktivnosti na plaži ne
mogu pokrivati troškove održavanja visokog standarda održavanja, kroz ovaj
program pokrivaju se troškovi čišćenje i odvoz otpada, postava, popravci i
skidanje psihološke barijere, rad ronioca i montaže opreme, ravnanje plaže,
dovoz i razastiranje finoga pijeska 10 m3, postava protukliznih
čepića na ulazima u more, intervencije na čišćenjima izvan sezone, građevinski
popravci na plaži, služba spašavanja na moru, vađenje ježeva, utrošak struje na
plaži na mjernom mjestu kod stare marine, kao i ostali sitniji radovi koje je
potrebno obaviti.
Javnim automatskim WC-om na plaži Ika i Ičići upravlja Komunalac Opatija dok
klasičnim WC-ima na plaži Ičići upravljaju Parkovi Opatija koji iz naplate
korištenja tog WC-a u ljetnoj sezoni podmiruju troškove njihovog redovnog
održavanja.
Postavljanje i pražnjenje košarica, stepenica za ulaz u more, na plaži
Črnikovica, plaži Lipovica, plaži kod Hot. fakulteta u Iki, plaži kod h. Brioni,
i na sunčalištima-stijenama od Voloskog do Ičića iskazano je u točki 7.1.
Javna rasvjeta na obalnom putu održava se u stanju funkcionalne ispravnosti
tijekom cijele godine (173 rasvjetna tijela). Trošak održavanja je značajan
radi činjenice da su instalacije izložene djelovanju mora kod visokih voda i
olujnih juga pa je tada potrebno preventivno isključivati cijele dionice, a
nakon prestanka nevremena čekati da se instalacije osuše prije njihovog
ponovnog uključivanja. Nešto niži realizirani troškovi u odnosu na planirane
rezultat su manjeg broja kvarova u odnosu na ranije godine.
8. Sufinanciranje komunalnih akcija mjesnih odbora
Komunalne akcije mjesnih odbora realizirane su prema zahtjevima mjesnih
odbora, pri čemu treba istaknuti da mjesni odbori Pobri i Oprić nisu
iskoristili svoja sredstva.
9. Hitne intervencije i ostale obveze
Financirani su radovi hitnih intervencija uslijed elementarnih nepogoda i
drugih izvanrednih situacija koje nastaju prilikom nepredviđenih događaja, a od
interesa su za Grad.
Na teret ove stavke ukupno su izvršene 47 razne hitne intervencije (od
uklanjanja brojnih srušenih ili osušenih stabala i sanacija šteta koje su
pritom nastale) na raznim lokalitetima.
2. POJAČANO ODRŽAVANJE UREĐAJA I OBJEKATA KOMUNALNE INFRASTRUKTURE
Svi radovi pojačanog održavanja izvedeni su u cijelosti u planiranom obimu:
1. Odvodnja atmosferskih voda
Izvedeni su radovi na uređenju oborinskih kanala u ul. A. Štangera kod kbr.
1, 2 i 3.
Radovi su izvedeni putem Komunalca.
2. Održavanje javnih površina
Postavljene su dječje sprave na novouređenom dječjem igralištu uz CS Ika.
Izvedeni su planirani radovi uređenja dijela parka Brunicki (sanitarna
sječa, uklanjanje dijela stabala i panjeva, izravnavanje terena), s time što će
isti biti nastavljeni u 2013. i narednim godinama.
Izvedeni su u cijelosti planirani radovi uređenja Brituha (plato) u
Veprincu, prema projektu prihvaćenom od Ministarstva kulture, Konzervatorski
odjel u Rijeci i po njihovom nadzoru. U 2013. g. nastaviti će se sa radovima na
zaštiti dijela zidina i stražarnice.
Svi radovi iz ove stavke realizirani su putem Parkova.
3. Održavanje nerazvrstanih cesta
Putem Komunalca realizirani su svi radovi pojačanog održavanja nerazvrstanih
cesta:
Radovi uređenja gornjeg stroja na nerazvrstanim cestama odnosili su se na
popločavanje nogostupa duž ulice M. Tita u Opatiji s žutim pločicama te je
postavljeno 610 m2 pločica na dionici od Gorova do spoja Radničke
ulice i ul. M. Tita.
Od ostalih radova na nerazvrstanim cestama, izgrađene su nove parkirne
površine u naselju Kosovo (8 PM, ul. 1. istarske čete), te se je završena prva
faza radova na izgradnji i uređenju javne površine u Dobreću (prostor između
ceste Dobreć-Oprić te ceste za školu Dobreć).
4. Hitne intervencije i ostale obveze:
Sredstva hitnih intervencija za zahvate u prostoru vezane uz pripremu
turističke sezone najvećim dijelom su utrošena na uređenje i opremanje dječjeg
igrališta na Slatini, obzirom da Rivijera d.d. nije bila u mogućnosti
pripremiti ni elementarno.
Sukladno planu, osigurana su i uplaćena sredstva naknade za korištenje
odlagališta otpada Osojnici (sredstva se uplaćuju Općini Matulji).
Sredstva za subvencije linijskog prijevoza na području Grada Opatije
uplaćena su sukladno zaključenim ugovorima i preuzetim obvezama i to
Autotroleju 1.944.303,00 kn, a Autotransu 1.081.981,34 kn.
Klasa: 363-01/13-01/03
Ur. broj: 2156/01-01-13-1
Opatija, 8. travnja 2013.
GRADSKO VIJEĆE GRADA OPATIJE
Predsjednik
O'Brien Sclaunich, dipl. oec., v.r.
*tablica se nalazi na kraju dokumenta*