51.
Na temelju točke IV. Odluke o minimalnim
financijskim standardima za decentralizirane funkcije za zdravstvene ustanove u
2013. godini (»Narodne novine« broj 29/13 ), članka 7. stavka 2. Uredbe načinu
izračuna pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije jedinica lokalne i
područne (regionalne) samouprave za 2013. godinu (»Narodne novine« broj 29/13),
članka 28. točke 21. Statuta Primorsko-goranske županije (»Službene novine«
broj 23/09 i 9/ 13) i članka 84. Poslovnika Županijske skupštine
Primorsko-goranske županije (»Službene novine« broj 26/09), Županijska
skupština Primorsko-goranske županije na 38. sjednici, održanoj 9. travnja
2013. godine, donijela je sljedeću
ODLUKU
o kriterijima i mjerilima i načinu financiranja
decentraliziranih funkcija za investicijsko ulaganje i
investicijsko i tekuće održavanje zdravstvenih ustanova te informatizaciju
zdravstvene djelatnosti u 2013. godini
I.
Ovom se Odlukom utvrđuju kriteriji i mjerila
i način financiranja decentraliziranih funkcija za investicijsko ulaganje i
investicijsko i tekuće održavanje zdravstvenih ustanova, te informatizaciju
zdravstvene djelatnosti u 2013. godini, u okviru sredstava utvrđenih Odlukom o
minimalnim financijskim standardima za decentralizirane funkcije za zdravstvene
ustanove u 2013. godini kojih je osnivač Primorsko-goranska županija, u iznosu
od 23.339.458,00 kuna.
II.
Minimalni financijski standardi zdravstvenih
ustanova kojih je osnivač Primorsko-goranska županija, temeljem točke I. Odluke
o minimalnim financijskim standardima za decentralizirane funkcije za zdravstvene
ustanove u 2013. godini u iznosu 23.339.458,00 kuna, utvrđeni su za:
-Investicijsko i tekuće održavanje
u iznosu 6.861.972,00 kuna
-Investicijsko ulaganje u iznosu
12.870.738,00 kuna
-Informatizaciju zdravstvene
djelatnosti u iznosu 251.748,00 kuna
-Otplatu kredita u iznosu od 3.355.000,00
kuna.
III.
Sredstva za investicijsko i tekuće održavanje
zdravstvenih ustanova iz točke II. podstavka 1. ove Odluke utvrđena su u
ukupnom iznosu od 6.861.972,00 kuna ili 29,40% raspoređuju se za:
-materijal i dijelove za tekuće i
investicijsko
održavanje 4,23%
-usluge tekućeg i investicijskog održavanja
95,77%
IV.
Sredstva za investicijsko ulaganje iz točke
II. podstavka 3. i 4. ove Odluke, u ukupnom iznosu od 13.122.486,00 kuna
raspoređuju se za:
-postrojenja i opremu (uredsku opremu,
komunikacijsku opremu, opremu za održavanje i zaštitu,
medicinsku i laboratorijsku, instrumente,
uređaje i strojeve za ostale namjene) 55,12%
-prijevozna sredstva 10,24%
-nematerijalna imovina 0,69%
-dodatna ulaganja na građevinskim objektima
32,04%
-informatizacija zdravstvene djelatnosti
1,91%
V.
Kriteriji za raspored sredstava zasnivaju se
na kriterijima utvrđenim za 2012. godinu i primjenu korektivnih kriterija:
-financiranje realizacije projekata utvrđenih
strateškim dokumentima i odlukama Županijske skupštine.
-iskazanih potreba ustanova
-visina i intenzitet dosadašnjih ulaganja i
mogućnost sufinanciranja iz drugih izvora.
Kao mjerilo za utvrđivanje prava iz točke
III. i IV.ove Odluke utvrđuje se opseg djelatnosti svake zdravstvene ustanove
ugovoren u osnovnom zdravstvenom osiguranju.
VI.
Sredstva utvrđena minimalnim standardima iz
točke II. ove Odluke, a primjenom kriterija iz točke III. i IV. ove Odluke,
rasporedit će se zdravstvenim ustanovama kako slijedi:
VII.
Sredstva iz točke V. ove Odluke raspoređuju
se za slijedeće namjene:
1.investicijsko i tekuće održavanje
zdravstvenih ustanova - prostora (zgrada), prijevoznih sredstava, medicinske i
laboratorijske opreme, ostale opreme i računalne opreme
2.otplatu kredita sklopljenog u svrhu pokrića
dospjelih a nepodmirenih obveza Doma zdravlja Primorsko- goranske županije;
3.investicijsko ulaganje zdravstvenih
ustanova u prostor (zgrade), medicinsku i laboratorijsku opremu, ostalu opreme
i računalnu opremu.
4.Financiranje razvojnih programa - projekata
utvrđenih prioritetnih ulaganja temeljem strateških dokumenata Županije i
primjenom korektivnih kriterija:
4.1. Projekt Lječilišni centar Veli Lošinj -
investicijsko ulaganje - u planiranom iznosu od 2.789.000,00 kuna.
4.2. Projekt nabave neinvazivne kardiološke
opreme u Thalassotherapiji Opatija u planiranom iznosu od 1.600.000,00 kuna.
VIII.
Sredstva iz točke VI. ove Odluke rasporedit
će se sukladno Popisu prioriteta za raspored sredstava utvrđenih minimalnim
financijskim standardima za decentralizirane funkcije za zdravstvene ustanove u
2013. godini.
Ovlašćuje se Obnašatelj dužnosti Župana
Zamjenik Župana Primorsko-goranske županije za donošenje akta iz stavka 1. ove
točke, uz prethodnu suglasnost Ministarstva zdravlja, te za donošenje odluke o
rasporedu sredstava između zdravstvenih ustanova na području Primorsko-
goranske županije u 2013. godini, na temelju istog akta.
IX.
Zdravstvene ustanove će sredstva iz točke V.
ove Odluke moći koristiti nakon što provedu postupke nabave sukladno propisima
o javnoj nabavi i dostave svu potrebnu dokumentaciju kao dokaz o izvršenim
ulaganjima.
Izuzetno od prethodnog stavka, a u cilju
postizavanja racionalnosti i veće ekonomičnosti korištenja sredstava
namijenjenih za investicijsko ulaganje u medicinsku i laboratorijsku opremu i
prijevozna sredstva, provest će se postupak zajedničke nabave za sve
zdravstvene ustanove.
X.
Ova Odluka stupa na snagu danom objave u
»Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.
Klasa: 021-04/13-01/3
Ur. broj: 2170/1-01-01/4-13-31
Rijeka, 9. travnja 2013.
PRIMORSKO-GORANSKA
ŽUPANIJA
Županijska
skupština
Predsjednik
Ingo Kamenar, v.r.