49.
Na temelju točke IX. Odluke o minimalnim
financijskim standardima za decentralizirano financiranje domova za starije i
nemoćne osobe u 2013. godini (»Narodne novine« broj 29/13), članka 7. stavka 2.
Uredbe načinu izračuna pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije jedinica
lokalne i područne (regionalne) samouprave za 2013. godinu (»Narodne novine«
broj 29/13 ), članka 28. točke 21. Statuta Primorsko-goranske županije
(»Službene novine« broj 23/09 i 9/13) i članka 84. Poslovnika Županijske
skupštine Primorsko-goranske županije (»Službene novine« broj 26/09),
Županijska skupština Primorsko- goranske županije na 38. sjednici održanoj 9.
travnja 2013. godine donijela je slijedeću
ODLUKU
o kriterijima i mjerilima i načinu financiranja domova
za starije i nemoćne osobe i rasporedu sredstava za
decentralizirano financiranje domova čiji je osnivač
Primorsko-goranska županija u 2013. godini
I.
Odlukom o minimalnim financijskim standardima
za decentralizirano financiranje domova za starije i nemoćne osobe u 2013.
godini (»Narodne novine« broj 29/13 ), u daljnjem tekstu: Odluka, odobrena su
sredstva za:
I.Ukupne rashode u iznosu od 42.642.088 kn
od čega za:
1.rashode za zaposlene 25.367.000 kn
2.materijalne i financijske rashode
16.150.000 kn
3.rashoda za nefinancijsku imovinu 525.088 kn
4.hitne intervencije investicijskog i
tekućeg održavanja objekata, prostora,
opreme i vozila, te nabavu opreme 600.000 kn
II.Planirani prihodi za posebne namjene
u iznosu od 27.500.000 kn
III.Razlika sredstava između ukupnih
rashoda i planiranih prihoda za posebne
namjene koje osigurava Županija u
iznosu od 15.142.088 kn
II.
Sredstva iz točke I. ove Odluke raspoređuju
se domovima za starije i nemoćne osobe, prema kriterijima i mjerilima i to:
Sredstva za rashode za zaposlene iz točke I.
stavka 1. podstavka 1. rasporedit će se domovima prema kriterijima:
. Broja zaposlenih utvrđenim pravilnicima a
unutarnjem ustrojstvu i sistematizaciji radnih mjesta, usklađenim s odredbama
Pravilnika o vrsti doma socijalne skrbi, načinu pružanja skrbi izvan vlastite
obitelji, uvjetima prostora, opreme i radnika doma socijalne skrbi, terapijske
zajednice, vjerske zajednice, udruge i drugih pravnih osoba te centra za pomoć
i njegu u kući i;
. Odredbama važećih propisa o plaćama
zaposlenih u domovima socijalne skrbi
Mjerilo za raspored rashoda za zaposlene je
broj zaposlenih na kraju 2012. godine i broj korisnika doma u institucionalnoj
i vaninstitucionalnoj skrbi na dan 31. prosinca 2012. godine.
Sredstva za materijalne i financijske rashode
iz točke I. stavka 1. podstavka 2. rasporedit će se domovima prema kriteriju
broja korisnika u institucionalnoj i vaninstitucio
nalnoj skrbi s koeficijentom
od 20% i njihova učešća u ukupnom broju korisnika planiranom za 2013. godinu.
Mjerilo za financiranje je broj korisnika
doma.
Korektivni kriterij za raspored rashoda za
zaposlene i materijalnih i financijskih rashoda je ostvarenje u prethodnoj
godini i procjena potrebnih sredstava za tekuću godinu, kao i ostvarena
kretanja u prva dva mjeseca ove godine.
Sredstva za nabavu nefinancijske imovine iz
točke I. stavka 1. podstavka 3. rasporedit će se domovima prema kriterijima:
. Stanja prostora i opreme i njihova
udovoljavanje zahtjevima iz Pravilnika o vrsti doma socijalne skrbi, načinu
pružanja skrbi izvan vlastite obitelji, uvjetima prostora, opreme i radnika
doma socijalne skrbi, terapijske zajednice, vjerske zajednice, udruge i drugih
pravnih osoba te centra za pomoć i njegu u kući;
. poboljšanje uvjeta smještaja korisnika
ulaganjem na građevinskim objektima Mjerilo za raspored sredstava za nabavu
nefinancijske imovine je broj korisnika doma.
Sredstva za hitne intervencije iz točke
I.stavka 1. podstavka 4. rasporedit će se domovima prema kriteriju veličine
prostora i broja korisnika.
Prihodi za posebne namjene iz točke I. stavka
1. postavka 5. utvrđuju se domovima prema kriterijima:
. Planiranog broja korisnika usluga doma i
njihova učešća u ukupnom broju korisnika (u institucionalnoj i
vaninstitucionalnoj skrbi)
. Visini ostvarenih prihoda u 2012. godini;
III.
Sredstva iz točke I. ove Odluke, za ukupne
rashode u iznosu od 42.642.088 kuna raspoređuju se domovima za starije i
nemoćne osobe za:
1.Rashode za zaposlene u iznosu od 25.367.000
kuna:
1.1. DSN KANTRIDA 13.267.000 kn
1.2. DSN VOLOSKO 4.763.000 kn
1.3. DSN MALI KARTEC 3.723.000 kn
1.4. DSN MARKO A. STUPARIĆ 3.614.000 kn
2.Materijalne i financijske rashode u iznosu
od 16.150.000 kuna:
2.1. DSN KANTRIDA 8.220.000 kn
2.2. DSN VOLOSKO 2.585.000 kn
2.3. DSN MALI KARTEC 3.296.000 kn
2.4. DSN MARKO A. STUPARIĆ 2.049.000 kn
3.Rashode za nabavu nefinancijske imovine u
iznosu od 525.088 kuna:
3.1. DSN KANTRIDA 192.200 kn
3.2. DSN VOLOSKO 103.845 kn
3.3. DSN MALI KARTEC 55.155 kn
3.4. DSN MARKO A. STUPARIĆ 173.888 kn
4.Sredstva za potrebe hitnih intervencija
investicijskog i tekućeg održavanja objekata, prostora, opreme i vozila, te nabavu
opreme u iznosu od 600.000 kuna
4.1. DSN KANTRIDA 290.000 kn
4.2. DSN VOLOSKO 121.000 kn
4.3. DSN MALI KARTEC 125.000 kn
4.4. DSN MARKO A. STUPARIĆ 64.000 kn
IV.
Planirani prihodi za posebne namjene iz točke
I. ove Odluke u iznosu od 27.500.000 kuna raspoređuju se domovima za starije i
nemoćne osobe:
. DSN KANTRIDA 16.050.480 kn
. DSN VOLOSKO 4.114.048 kn
. DSN MALI KARTEC 4.211.816 kn
. DSN MARKO A. STUPARIĆ 3.123.656 kn
V.
Razlika sredstava između ukupnih rashoda (bez
rashoda za potrebe hitnih intervencija investicijskog i tekućeg održavanja
objekata, prostora, opreme i vozila, te nabavu opreme) i planiranih prihoda za
posebne namjene koje osigurava Primorsko-goranska županija u Proračunu za 2013.
godinu, u iznosu od 14.017.000 kuna , raspoređuje se po domovima za starije i
nemoćne osobe kako slijedi:
. DSN KANTRIDA 5.436.520 kn
. DSN VOLOSKO 3.233.952 kn
. DSN MALI KARTEC 2.807.184 kn
. DSN MARKO A. STUPARIĆ 2.539.344 kn
VI.
Sredstva iz točke V. ove Odluke namijenjena
su za:
. DSN KANTRIDA:
-za rashode za zaposlene 4.100.000 kn
-za materijalne i financijske rashode
1.336.520 kn
. DSN VOLOSKO:
-za rashode za zaposlene 2.300.000 kn
-za materijalne i financijske rashode 933.952
kn
. DSN MALI KARTEC:
-za rashode za zaposlene 2.100.000 kn
-za materijalne i financijske rashode 707.184
kn
. DSN MARKO A. STUPARIĆ:
-za rashode za zaposlene 1.700.000 kn
-za materijalne i financijske rashode 839.344
kn
VII.
Sredstva iz točke V. i VI. ove Odluke
doznačivat će se domovima za starije i nemoćne osobe sukladno planiranoj
strukturi i dinamici trošenja prikazanoj u financijskom planu razrađenom po
mjesecima, a temeljem mjesečnog obračuna za prethodni mjesec usklađenog s
akontacijom za tekući mjesec.
Domovi su dužni dostaviti izvještaj o stvarno
nastalim rashodima za prethodno razdoblje do 10-og u tekućem mjesecu, a isplata
će se vršiti do 15-og u mjesecu za tekući mjesec.
VIII.
Sredstava za nabavu nefinancijske imovine i
sredstava za hitne intervencije tekućeg i investicijskog održavanja, doznačivat
će se domovima temeljem:
.dostavljenog zahtjeva za plaćanje uz
predočen ugovor s dobavljačem,
.računa za isporučenu robu i obavljene
usluge,
.privremene i okončane situacije za izvedene
radove,
.odluke o odabiru najpovoljnije ponude i
zaključenog
ugovora o javnoj nabavi sukladno odredbama Zakona o javnoj nabavi
.suglasnosti Ministarstva socijalne politike
i mladih na zahtjev za dodjelu sredstava pomoći izravnanja za rashode za nabavu
proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini
IX.
Doznaka sredstava iz točki VII. i VIII. ove
Odluke vršit će se sukladno pritjecanju sredstava u Proračun Primorsko-
goranske županije za 2013. godinu.
X.
Ova Odluka stupa na snagu danom objave u
»Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.
Klasa: 021-04/13-01/3
Ur. broj: 2170/1-01-01/4-13-27
Rijeka, 9. travnja 2013.
PRIMORSKO-GORANSKA
ŽUPANIJA
Županijska
skupština
Predsjednik
Ingo Kamenar, v. r.